** Helmikuun Helmet** joulukuu

Hilari: Mulle on taas sanottu, että jos Panadol/Panacod vie kivuliaat supistukset mennessään, niin ne eivät ole vielä "niitä oikeita". Lääkkeettömistä konsteista pitkä kuuma suihku on myös hyvä supistusten hävittäjä ellei ole tosi kyseessä.
 
Kiinille onnea matkaan!
Meinas paniikki iskeä äsken kun tajusin et h-hetki lähenee vauhdilla :eek:
Kävin neuvolassa tänään, kaikki ok. Oma th oli lomalla, sijainen ei osannut sanoa miten päin Onni makoilee ja SF mitaks sai 40,5cm?! :D
Ei sijainen luottaut itseensä, perjantaina pitää sit mennä uudestaan omalle tätille et voi tarkistaa asian. Nyt päikkäreille et jaksaa valvoa ilotulitukseen asti...

Sutska ja Onni 34+5
 
Moikka,

täällä olikin tullut hurjasti tekstiä parissa päivässä. Kyllä yllätti tuo Kiinin nopea lähtö, mutta tsemppiä sinne vaan hurjasti!! :hug: Heillä taisikin olla kaikki jo hyvissä ajoin vauvallekin valmiina, että My pääsee "valmiiseen" kotiin =)

Täälläkin on supistellut välillä tosi napakasti, tossa päivällä sain kauratyynyllä selkäkivut helpottamaan. On tosiaan hankala tietää, kun selkää särkee/polttelee, että onko se supistuskipua, vai muuten vaan selkä kipeä.

Vauvan tavarat ja vaatteet on nyt pyykätty ja laitettu lipastoon, jonka VIIMEIN sain siivottua omista kamoistani... Pinnasänky on myös pedattu, joten meillä alkaa nyt vähän paremmin olla homma hallussa. Silitystä inhoan yli kaiken minäkin, mutta tuli niin pehmoisia huuhteluaineen ja kuivurin kans noista vaatteista, ettei onneks tarvinnu. Lakanat sentään vauvalla silitin ;)

Ikäerosta: mä kyllä toivoisin typykälle sisarusta jossain vaiheessa, mutta ei nyt ihan kauhean pian kuitenkaan. Oon nyt paria kaveriperhettä seurannu, jossa on se 1,5 ollu ikäeroa ja näyttää vähän liian hurjalta menolta meille... Ehkä 2,5-3v. ois hyvä ikäero meillä. Mutta eihän sitä koskaan tiiä, kauanko kestää ennenku uudestaan tärppää jne.

Kotiintulovaatteet on alustavasti valittu: HM:n punavuorinen fleecepuku ja alle perusbody ja puolipotkarit, kypärämyssy ja vaaleanpunainen pipo ja Elloksen valkoinen toppahaalari =) Toki voi olla, että vielä vaihtuu... ;)

Voi, nyt rupes kyllä itteäkin jännittään, että mitä jos tulee nopea lähtö kans jo hyvissä ajoin :eek: Kun niin kovasti on noita supisteluita ollut ja paikat on jo pehmenneet...

Uusi vuosi ollaan ihan kahdestaan kotona, hyvää ruokaa ollaan varattu ja vuokrattiin leffa. Mies meinaa skumppapullon poksauttaa ja kai mäkin siitä pienen siemauksen aion ottaa.

HYVÄÄ JA RAUHALLISTA UUTTA VUOTTA 2008 KAIKILLE HELMILLE!

t. Piipi + typykkä 33+3
 
Täältäkin lähetetään Kiinille tsemppaukset, että kaikki menee hyvin ja vauvallekin kuuluisi hyvää :flower:

Myös minulla oli tänään viimeinen työpäivä, lyhyt sellainen koska olen rahoitusalalla. Tuntui lähinnä hassulta, päivä oli silleen ovela että muutamat työkaverit kyllä tiesi että vikaa viedään mutta eivät kaikki edes samassa tiimissä asiaa muistaneet :kieh:

Mulla ei ole vielä mitenkään haikea olo, jätin avaimet töihin, keräsin kamppeeni ja hississä vielä käännyin katsomaan toimistoa. Onhan se hurja ajatus että ei ole mitään tietoa milloin seuraavan kerran palaa työmaailmaan..

Mä vietän koirien kanssa vuoden vaihteen. Kotiin tullessa olin jo ihan sippi, vauva muljahtei ja supistikin. En yksinkertaisesti jaksanut lähteä mieheni kaveriporukan kanssa ulos syömään. Mä en muutenkaan kauheasti innostu uudenvuoden juhlinnasta (enkä vapusta saati juhannuksesta..) joten ei haittaa pätkääkään. Mä keittelen nakkeja, juon alkoholitonta olutta ja kattelen telkkaria B)

 
Terve,

ja tsemppiä Kiin! Hengessä ollaan mukana, vaikket tietenkään näitä lue! :hug: Mulla tuli kans ihan kylmät väreet, kun aattelin, miten lähellä synnytys voi olla jo omallakin kohdalla... :eek:

Nyt on sit viimeiset (niin varmaan :whistle: ) hankinnat tehty ennen vauvan syntymää. Tai no petarin käy ullo hakemassa loppuviikosta, kun oli vasta tilauksessa. =) Kyllä oli taas kaupoilla väkeä... :eek: Mulla suppaili ja ramppaili vähän massua varmaan tuo kävely, ja kuten joku muu jo aiemmin tuumaskin, mummot ne posrkutti mun ohi, kun on niin hidas tää vauhti... :kieh: Ja oliko se Nelli, kun sanoi, et tuntuu siltä, et ois meloni toosassa, niin voin kertoa, että mulla oli ihan samat fiilarit tuolla hiippaillessa. tai no ei ehkä ihan meloni, mutta greippi nyt ainakin... :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
epparista täällä (siis OAS:n) sanoivat etteivät enään nykyään tee automaattisesti epparia. Kerto et heillä on kuuma vesi astia kokoajan vierressä, käyttävät siinä "rättiä", mitä pitävät sit välilihan päällä. Ovat tällä saaneet kuulemma hirveesti repeämiä vähenemään. Perustelivat myös sillä et repeämä on "luonnollisempi" ja pinnallisempi mitä leikattu jälki. Kun leikataan, ni katkeaa lihas syitä jne, mut ku repeää, ni repeämä menee luonnollista "reittiä".
Mä en hirveen mielellään just ton takia toivois mitään ylimääräisiä veitsenviiltoja: toivoisin, et kaikki menis mahdollisimman paljon omalla painollaan ja luonnollisia reittejä. Toki saavat leikata, jos katsovat sen tarpeelliseksi. tästä varmaan puhutaan sit, ku mennään synnärille tutustumaan... :/

Ai että vatsan toimiminen viittaa siihen, että jotain on tapahtumassa... :/ Kirjottelinkin vissiin jo tonne aiemmin, et ummetusongelma on takana ja nyt vatsa toimii useamman kerran päivässä. Tänään oon käyny jo kolme kertaa p*skalla. B) Toivottavasti ei nyt sentään täällä tositoimiin jouduta...

Nyt pitää mennä meikkaamaan, juhlat oottaa... :wave:

eva & helmi 34+5 :heart:
 
Oijoijoi!!!!! 2007 VAI 2008 VAUVA KIINILLE :heart: :heart:
En kyllä olis uskonu, että Kiin olis ekana (Tarppa ollu mulla hyvänä ykkäsenä :whistle: ), mut tässä taas nähään, miten yllättävää raskaus voi olla :D Kovasti onnea!!!!

Oikeestaan tunti sitte mie huokasin helpotuksesta, että taitaa meidän vauva mennä 2008 puolelle :D Vaikka onhan tässä aikaa :LOL:
Muut pihalla paukuttelemassa, mie lämmitän torppaa ja kun saan pellin kiinni, niin meen iteki ulos =)
Jotenki turvallinen fiilari tuossaki rätisytellä ja supistella ulkona, kun ensihoitaja/lanssikuski samassa seurueessa :LOL: :LOL: :LOL:

Niin joo...jostain tuli tänään mutu-ajatus, et tää syntyis 13.1. :whistle: katotellaan miten pitää paikkansa :D

Jahvetti 35+4
 
Hyvää uutta vuotta kaikille!!!

Tulin vielä kurkkaamaan, kun vieraat läks, eikä vielä väsytä...enkä viitsi tähän aikaan enää alkaa kovin jälkiäkään siivoamaan :)

Hui! Vai on Kiinille tullu lähtö! Hurrrrjasti onnea ja tsemppiä (vaikka ei enää perille ehdikkään), mutta hengessä mukana enivei!
Empä ois mäkään kyllä Kiiniä veikannu ensimmäiseks lähtijäks, mutta näköjään yllättäen voi se lähtö tulla.

Mua alko kyllä hirvittää, että ei kai vielä...emmä vielä ole valmis :D, eipä ole kyllä MITÄÄN merkkejäkään vielä, mutta...mistäs sitä tietää. Vaikka ihana asiahan tuo ois, mutta JOS saisin päättää, niin sais kyllä muutaman viikon pysyä vielä.

Neuvolassakin tuli käytyä ja kaikki ok...sf-mitta oli kyllä taas tehny stopin, mutta eipä kai siitä nyt taaskaan tarvii huolestua. Nyt on kyllä jo tippunut alun yläkäyriltä jo lähes alakäyrän tuntumaan...noh, seuraillaan.

Kaippa mä koitan kans kömpiä ukon viereen koisimaan.

*Peukut pystyssä kiinille, että kaikki menee/mennyt hyvin*

-Mirtsu-
 

Yhteistyössä