Huomenta, :wave:
ja :hug: taasen kipeille ja huonostinukkuneille. Mä nukuin kuin tukki ton viis tuntia ja olen taas ihan virkeänä, niin en jaksa sängyssäkään enää maata. Olishan se hyvä, jos nukkuis pitkiä yöunia nyt kun vielä voi, mut mulle on aina sopinu tämmönen rytmi et nukun yöllä n. kuus tuntia ja sit päiväunet. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Niisku-neiti:
Mieskin oli la iltana viihteellä sekin lisäsi oman ressin tähän kaiken päälle. En ymmärrä miksi ressaan niin hirveesti jos hän lähtee baariin. Siis en nyt kieltänykkään ikinä ole mutta näen silmissäni kuinka hänet hakataan tai hän tippuu/työnnetään aurajokeen kotimatkalla. Olen monesti sen hänelle sanonut että voit mennä mutta olisitko ystävällinen ja tulisit viim 3 kotiin.
Ummetuksesta. Onko vaarallista kun en ole käynyt isolla asialla 3 päivään ei ole edes hätä ja varsinkaan nyt en viitsisi väkisin lykkiä. Luumusosetta olen nauttinut kyllästymiseen asti YÖK!!! Pitäisi varmaan hakea apteekista jotain apua tähän. :/
Mulla on ihan samanlaisia pelkotiloja kuin sulla, vaikkakaan mies ei usein viihteellä käykään. Pelkään, jos hän joutuu esim. ajamaan pitkän matkan yksin autolla tms. Tosta
uloslähtemisestä ollaankin nyt miehen kanssa tuumattu (mies itseasiassa oli alunperin ajatellu), että tänään vielä ottaa keittoa, mutta sitten seuraavan kerran vasta kun vauva on syntyny, ettei vahingossakaan oo rapulassa tai humalassa kun synnytys käynnistyy. =) Ainahan sitä voi yhden saunakaljan tietty ottaa, mutta periaatteena on, että pitää olla ajokunnossa. Vaikka kulkishan toi taksikin, et ei se siitä ajamisesta kiinni oo. Röökinpolton se on melkein lopettianutkin jo; vakituisesti ei polttanutkaan, mut on ollu semmonen samanlainen "kaljapolttelija" kuin mäkin, et on saattanu kotonakin vetäistä körssän, jos ottaa kuppia. Nyt on tupakoinu enää vaan enemmän kuppia ottaessaan eli selkeesti viihteellä, eikä lainkaan kotona.
Vatsantoimimisesta: En tiedä onko vaarallista, mutta voin kertoa, et mä en pystyis olemaan kolmea päivää p*skomatta!
Kun oon tottunu siihen, et massu toimii päivittäin, niin sehän ois aivan hirveetä. :x Mulla oli tossa taannoin ummetusongelmia: luumut ja Duphalac auttoi. =) Nyt ei niitä ongelmia enää oo; Duphalacin oon jättäny aikaa sit pois ja maha toimii ittestään suunnilleen kahdesti, välillä jopa useemmin päivässä. Kelläs muilla se olikaan toimivainen suoli?
Jepsulla muistaakseni ainakin? Niin, että eipä tää ihan normaalia oo nytkään, mutta eipähän oo massu kipiä enää.
Hitto on nälkä, |O "paastota" pitäis vielä pari tuntia, kun meen sokerinmittaukseen vasta kymmeneltä. Mies tulee ysin jälkeen duunista ja lähetään sit labran kautta kaupoille. Paitsi jos se ei oo pystyny duunissa yhtään lepään ja on väsynyt, ni sit mennään kaupoille myöhemmin. Tavallisesti se duunivuoron (24h klo 9.00- 9.00) jälkeen valvoskelee iltapäivälle ja ottaa pidemmät päiväunet tossa puolenpäivän jälkeen tai iltapäivällä. Pitäisköhän sitä kuitenkin yrittää nukuskella vähän, et aika menis nopeemmin...
eva & hynttyräpemmi 34+5 :heart: