Sunnuntaita!
Kotiintulo vaatteet on täälläkin katsottu, raitaset puolipotkarit, vartavasten ostettu
sitten siihen bodyt ja muut vermeet, ja ulkovaatteet tietty villapuvun kera..
Olis kyllä kiva jos nukella vois vähän testailla =)
Peitot heiluu täällä tasasesti, vieläkin viikot ovat aika hiljaisia mutta viikonloppuisin otetaan sitten kiinni
Vielä siitä voin nauttiakkin, kun ei joka paikkaa sen jälkeen kolota mutta saa nähä miten käy loppuvaiheessa..
Tuosta tähän tilaan tottumisesta, en taitaisi tottua. Tuntuu jo nyt että voi kumpa pääsis jo normi mittoihin! Eniten ahistaa tää oma lölleryys, kyllähän tämän kestää kun tietää mitä on tulossa mutta ei yhtään sen enempää..
Huomenna olis taas neuvola, saa nähä mitä verenpaineet sanoo..
Te, jotka ootta käyneet maksa-arvo jutussa niin saako syödä normisti vai onko joku syömättömyys/juomattomuusaika?
Meillä on lähemmäs 60m2 neliön kaksio ja kyllä me tässä vuosi pari mahdutaan asumaan jos ei pikkukakkonen ilmota tulostaan
Sitten kyllä olis asunnon vaihto paikallaan!
Miten te muut, joko ootte miettineet muita lapsia, te ainakin joilla ensimmäinen tulossa? Mie oon melkeimpä joka toinen päivä sitä mieltä että heti perään toinen ja sitten joka toinen päivä että saa kyllä mennä muutama vuosi ennen ku toisesta aletaan puhuakkaan
Mutta luulen jos minusta riippuu, niin eiköhän se pojulle kaveri ole jonkin ajan kuluttua tulossa
Supisteluista, täällä supistelee melkosesti, varsinki jos pitempää kävelee tai seisoo nii pian tulee supistus pari ainakin. Kipeitä ovat välillä ja välillä taas ei, kunhan eivät pahojaan aikaan saa nii ei haittaa minua.
Eilen käytiin tilaamassa pojulle lipasto, sitten alkaa täälläkin pyykirumba kunhan se kotiin saadaan, menee kuulema viikko jos ei kaksikin. Pinnis on meillä tosiaan kasattuna ja siihen oon jo pehmusteen ja katoksen laittanu mutta patja uupuu, pitää vielä toki pestä se katos ainakin.. Mitenhän sen pehmusteen käy jos pesee?
Mutta nyt perunoiden kuorintaan ja ruoan laittoon.
Seuraavaan kertaan! :wave: