Hakutulokset

  1. äippä23

    Sofialle toinen nimi

    on kyllä hyvä, meidän neiti on Sara Sofia :heart:
  2. äippä23

    ***SYYSVAUVAT 2007***

    äiti vm70 miten olisi Inkaliina
  3. äippä23

    ***SYYSVAUVAT 2007***

    Joe80 Itse olen saanut vauvan helposti "rinnalta irti" laittamalla varovasti sormea vauvan suupielen kautta vähän rinnan ja suupielen väliin jolloin saa kivuttomasti rinnan irti vauvan suusta- nla-täti kerran esikoisen aikaan ohjeisti näin ja onnistunut on :) toivottvasti ymmärsit mitä...
  4. äippä23

    ***SYYSVAUVAT 2007***

    Meilläkin on hyvin alkanut neidin kanssa. Syö 4-5 h välein ja nukkuu hyvin. Aamulla ja illalla valvoo enemmän, jopa 3 tuntia välillä uinahdellen. Vatsavaivoilta olemme onneksi säästyneet ainakin tähän mennessä. Kasvaa hyvin rintamaidolla, sitä kun joidenkin muidenkin tapaan tulee reilusti..saa...
  5. äippä23

    ***SYYSVAUVAT 2007***

    mulla jäänyt tää pino ihan ohi..mutta yritän lueskella joku päivä juttujanne..tänään käytiin neuvolassa näyttämässä tytön napaa, kun viikko sitten irtosi napatynkä vaan oli jäänyt jotain pientä kudosta siihen ja nyt siinä oli sieni, joka laapistettiin..
  6. äippä23

    SYYSMASSUT '07 lokakuussa

    Täältä taustalta vielä seurailen miten loputkin syysmasut saavat vauvansa rinnalleen :) Onnea kaikille vauvansa saaneille :hug: :hug:
  7. äippä23

    SYYSMASSUT '07 syyskuussa

    Pitkästä aikaa tällä sivulla.. Onnea kaikille vauvan saaneille :hug: ja jaksamista ja :hug: sekä onnea vauvaa vielä odottaville :) Täällä 2 vk ja 2 pv ikäisen tytön kanssa ollaan hyvin aloiteltu yhteiseloa :) . Vauva nukkuu ja syö hyvin, päivisin 4 h välein ja öisin 5-6 h välein...
  8. äippä23

    Paino+pituus syntyessä

    minä: 2890 g ja 47 cm mies: 4900 g ja 54 cm 1.lapsi: 4050 g ja 53 cm 2. lapsi: 3660g ja 53 cm
  9. äippä23

    SYYSMASSUT '07 syyskuussa

    :) Synnytysjuttua.. Tiistaina klo.17 jälkeen rupesi lapsivettä tihuuttamaan. Soitin synnytyssalille ja sanoivat, että jos jatkuu niin ambulanssilla sairaalaan ja niinhän sitä jatkui ja lopulta oltiin puoli 9 illalla salilla. Supistuksia piirtyi käyrälle vaan niitä en itse tunnistanut...
  10. äippä23

    SYYSMASSUT '07 syyskuussa

    On varmaan tullut paljon juttua, mutta käyn myöhemmin lueskelemassa niitä. Eilen tultiin pikku prinsessamme kanssa kotiin :heart: Tyttö syntyi 12.9 , mitat 3660g, 53 cm ja hattu 35 cm syntyi rv 40+4 synnytyspaikka kaks
  11. äippä23

    SYYSMASSUT '07 syyskuussa

    "väliaikatietoja" kävin lueskelemassa..jänskättää kaikkien puolesta! Onnea vauvojen saaneille :hug: :hug: Toivottavasti janita pääsee tositoimiin :hug:
  12. äippä23

    SYYSMASSUT '07 syyskuussa

    Onpas tullut paljon uusia vauvoja :) Oikein paljon onnea kaikille vauvan saaneille :hug: Täälläkin yliajalla ollaan..8 pv oli la. Alaselkä-ja vatsakivut varsinkin iltaisin ja öisin kovia sekä tuntuu et vauva työntyy väkisillä alapäästä ulos..mutta ei kuitenkaan synnytykseen vielä ole...
  13. äippä23

    SYYSMASSUT '07 syyskuussa

    Täällä harjoiteltu kaikkia S:ä, mutta ei paljon vaikutusta, yöt vähän levottomampia ja alaselkä-ja vatsakipuiluja, mutta siihen jää. On se uskottava, et ei noi ainakaan minulle auta, vauva tulee silloin kun on tullakseen. Keskiviikkona lääkäriaika niin jospa siellä päästäs eteenpäin..eilen oli...
  14. äippä23

    SYYSMASSUT '07 syyskuussa

    Piti ihan tulla kertomaan, et moneen kuukauteen nukuin viime yön tosi hyvin. Yhentoista jälkeen rupesin nukkumaan ja heräsin vasta kaheksalta ilman vessareissuja!!Voiko olla tottakaan, tyttökään ei herätellyt yöllä..liekkö yskinytkään koko yönä..
  15. äippä23

    SYYSMASSUT '07 syyskuussa

    Onnea umayya ja saralia prinssin ja prinsessan johdosta :heart: Tänään nla 39+5 Painoa eka krt 1 kg/vk :whistle: no nla-aika sijoittui iltapäivälle niin kerkesi syöpötellä kivasti..seli seli :D RR 118/70, pissa puhdas (ite katoin kotona aamulla..) Hb 121 Sf 34 cm , Rt, :heart: -syke...
  16. äippä23

    SYYSMASSUT '07 syyskuussa

    Onnea kaikille vauvan saaneille :heart: ja onne mammam:lle huomiseen :heart: Tosta parturista..täällä parturi maksaa n. n. 70 e leikkaus-väri-raidat ja yhellä kotiparturilla joka tuttu niin vähä yli 40 e noi samat eli vähän edullisemmat kun etelämmässä päin, vaan tuntuu täällä et ite saa...
  17. äippä23

    SYYSMASSUT '07 syyskuussa

    Onnea Brazil ja Maarja pikku prinsessasta ja prinssistä :heart: Tuli oma synnytys mieleen noista synnytyskertomuksista, kiva kun jaatte ne muidenkin kanssa :) ja eikun odotellaan omaa..tänään sain taas viestiä, että yksi tuttu saanut tytön..ihanaahan se on vaan tuntuu et ite kärvötellään...
  18. äippä23

    SYYSMASSUT '07 syyskuussa

    Onnen halaukset mintulle ja piialle pikku prinsseistä :hug: :hug: Mun äiti nyt reilun viikon reissun päällä bulgariassa, joten saa nyt sittenkin vauva pysyä masussa sinne laskettuun aikaan..en nimittäin haluaisi tyttöäni kellekkään muulle siksi aikaa kun mies mukana synnytyksessä..olenko...
  19. äippä23

    SYYSMASSUT '07 syyskuussa

    Meillä synnytykseen tulee oma mies niinkuin ekassakin oli..sanoinkin silloin et jos et tule mukaan niin saa jäädä mahaan :laugh: viime yö meni valvoessa pääkivun kanssa, tämä päivä ollut oksettava olo ja pää vielä turta/kipeä. Ei olekaan koko raskaus aikana paljon pääkipeetä ollut (mulla...
  20. äippä23

    SYYSMASSUT '07 elokuussa

    Onnen halaukset Aali84 pikku prinsessan johdosta :hug: :hug: Sain tytön nukkumaan niin ajattelin saunaan lähteä, pääkipeä ja hirmu väsymys, mut jos se vähän rentouttaisi..alkaa täälläpäin tutut (ja täällä syysmasuissa) synnyttelemään niin itekin jo kovasti haluttaisi päästä "tositoimiin"..

Yhteistyössä