Hakutulokset

1. äippä23

SYYSMASSUT '07 syyskuussa

Pitkästä aikaa tällä sivulla.. Onnea kaikille vauvan saaneille :hug: ja jaksamista ja :hug: sekä onnea vauvaa vielä odottaville :) Täällä 2 vk ja 2 pv ikäisen tytön kanssa ollaan hyvin aloiteltu yhteiseloa :) . Vauva nukkuu ja syö hyvin, päivisin 4 h välein ja öisin 5-6 h välein...
  2. äippä23

Paino+pituus syntyessä

minä: 2890 g ja 47 cm mies: 4900 g ja 54 cm 1.lapsi: 4050 g ja 53 cm 2. lapsi: 3660g ja 53 cm
  3. äippä23

:) Synnytysjuttua.. Tiistaina klo.17 jälkeen rupesi lapsivettä tihuuttamaan. Soitin synnytyssalille ja sanoivat, että jos jatkuu niin ambulanssilla sairaalaan ja niinhän sitä jatkui ja lopulta oltiin puoli 9 illalla salilla. Supistuksia piirtyi käyrälle vaan niitä en itse tunnistanut...
  4. äippä23

On varmaan tullut paljon juttua, mutta käyn myöhemmin lueskelemassa niitä. Eilen tultiin pikku prinsessamme kanssa kotiin :heart: Tyttö syntyi 12.9 , mitat 3660g, 53 cm ja hattu 35 cm syntyi rv 40+4 synnytyspaikka kaks
  5. äippä23

"väliaikatietoja" kävin lueskelemassa..jänskättää kaikkien puolesta! Onnea vauvojen saaneille :hug: :hug: Toivottavasti janita pääsee tositoimiin :hug:
  6. äippä23

Onpas tullut paljon uusia vauvoja :) Oikein paljon onnea kaikille vauvan saaneille :hug: Täälläkin yliajalla ollaan..8 pv oli la. Alaselkä-ja vatsakivut varsinkin iltaisin ja öisin kovia sekä tuntuu et vauva työntyy väkisillä alapäästä ulos..mutta ei kuitenkaan synnytykseen vielä ole...
  7. äippä23

Täällä harjoiteltu kaikkia S:ä, mutta ei paljon vaikutusta, yöt vähän levottomampia ja alaselkä-ja vatsakipuiluja, mutta siihen jää. On se uskottava, et ei noi ainakaan minulle auta, vauva tulee silloin kun on tullakseen. Keskiviikkona lääkäriaika niin jospa siellä päästäs eteenpäin..eilen oli...
  8. äippä23

Piti ihan tulla kertomaan, et moneen kuukauteen nukuin viime yön tosi hyvin. Yhentoista jälkeen rupesin nukkumaan ja heräsin vasta kaheksalta ilman vessareissuja!!Voiko olla tottakaan, tyttökään ei herätellyt yöllä..liekkö yskinytkään koko yönä..
  9. äippä23

Onnea umayya ja saralia prinssin ja prinsessan johdosta :heart: Tänään nla 39+5 Painoa eka krt 1 kg/vk :whistle: no nla-aika sijoittui iltapäivälle niin kerkesi syöpötellä kivasti..seli seli :D RR 118/70, pissa puhdas (ite katoin kotona aamulla..) Hb 121 Sf 34 cm , Rt, :heart: -syke...
  10. äippä23

Onnea kaikille vauvan saaneille :heart: ja onne mammam:lle huomiseen :heart: Tosta parturista..täällä parturi maksaa n. n. 70 e leikkaus-väri-raidat ja yhellä kotiparturilla joka tuttu niin vähä yli 40 e noi samat eli vähän edullisemmat kun etelämmässä päin, vaan tuntuu täällä et ite saa...
  11. äippä23

Onnea Brazil ja Maarja pikku prinsessasta ja prinssistä :heart: Tuli oma synnytys mieleen noista synnytyskertomuksista, kiva kun jaatte ne muidenkin kanssa :) ja eikun odotellaan omaa..tänään sain taas viestiä, että yksi tuttu saanut tytön..ihanaahan se on vaan tuntuu et ite kärvötellään...
  12. äippä23

Onnen halaukset mintulle ja piialle pikku prinsseistä :hug: :hug: Mun äiti nyt reilun viikon reissun päällä bulgariassa, joten saa nyt sittenkin vauva pysyä masussa sinne laskettuun aikaan..en nimittäin haluaisi tyttöäni kellekkään muulle siksi aikaa kun mies mukana synnytyksessä..olenko...
  13. äippä23

Meillä synnytykseen tulee oma mies niinkuin ekassakin oli..sanoinkin silloin et jos et tule mukaan niin saa jäädä mahaan :laugh: viime yö meni valvoessa pääkivun kanssa, tämä päivä ollut oksettava olo ja pää vielä turta/kipeä. Ei olekaan koko raskaus aikana paljon pääkipeetä ollut (mulla...
  14. äippä23

SYYSMASSUT '07 elokuussa

Onnen halaukset Aali84 pikku prinsessan johdosta :hug: :hug: Sain tytön nukkumaan niin ajattelin saunaan lähteä, pääkipeä ja hirmu väsymys, mut jos se vähän rentouttaisi..alkaa täälläpäin tutut (ja täällä syysmasuissa) synnyttelemään niin itekin jo kovasti haluttaisi päästä "tositoimiin"..
  15. äippä23

SYYSMASSUT '07 elokuussa

Onnea Laalle prinsessan johdosta :heart: Mun äidillä ja siskolla kaikki raskaudet kestäneet korkeintaan 38 vk:lle ja itellä eka raskaus 42+2!!Olin silloin aivan varma et minäkin synnytän paljon aikaisemmin, mutta toisin kävi. Katotaas miten tää toinen :) Tänään nla 38+5: Pissa puhdas...
  16. äippä23

SYYSMASSUT '07 elokuussa

minttu-82 sinulle oikein isot voimahalit :hug: :hug:
  17. äippä23

SYYSMASSUT '07 elokuussa

Profiilissa uusi kuva rv 38+3, ei kai mulla raskausarpia.. :| no..niitä kyllä tuli ekankin aikana, nyt vaan kun otti kuvia niin huomasi taas paljon paremmin ne. Nyt parin viikon sisään ruennut tulemaan..aiempaan kuvaan kun vertasin niin ei paljon näytä kasvaneen vai kuvittelenko.. Kävin...
  18. äippä23

SYYSMASSUT '07 elokuussa

ONNEN HALAUKSET PIPPURIMAMMALLE JA MOBIC:LLE PIKKU PRINSSIEN JOHDOSTA :hug: :hug:
  19. äippä23

SYYSMASSUT '07 elokuussa

Ihanaa..pippurimammalla varmaan jo pieni nyytti kainalossa :heart: Katsellaan miten täällä lähtee..vähän flunssainen olo. No ainakin on varmaa, että kuukauden sisällä meilläkin pieni vauveli kotona :) Ensi viikolla tosiaan alkaa paljon munkin suosikkiohjelmia..saa telkkarin ääressä...
  20. äippä23

SYYSMASSUT '07 elokuussa

Nla-kuulumisia 37+6 Paino eikun lisii.. +630g/vk, liekkö reissu tehnyt tehtävänsä.. RR 119/72 Pissa puhdas Hb:ta ei otettu viimeksi oli noususuunnassa Sf 33, keskikäyrällä mennään :) lapsivettä norm. RT :heart: 150, liikkeet ++ Turvotustakaan ei ollut. Mietityttää kovasti, että...

Yhteistyössä