SYYSMASSUT '07 syyskuussa

Tänään se LA vihdoin on, vuokrasopparin eräpäivä Pikkuötökälle :LOL: (kop kop!) tosin yli taitaa mennä, kuten esikoisestakin, hatusta vetäisen (kun veikkauksiakin kyseltiin..) että 7.9. saapuu hän :heart: mutta tiedä sitten? Mies tulee mukaan synnytykseen, kuten esikoisestakin. Nämä viimeiset päivät taitavat olla pitkähköjä, joko-joko-soittoihin vastaillessa, heh :kieh: taidettiin saada syyskuulle aika kivasti syysvauvoja, täsmällisen oloisia pikkuisia siis =) ja eikun kahvinjuontiin, kuullaan taas! :wave:

Zennia ja Pikkuötökkä 40+0!!! :heart:
 
Täällä kans on nukuttu hyvin,kävin minä nyt vessassa vissiin yhen kerran kun yöllä heräsin kun mun lantioa kolotti,sitä rupeaa monesti kolottamaan kun nukun vasemmalla kyljellä..Mistähän lie sekin johtuu..Musta on tullut ihan kauhea tuulettaja! :D Illalla lyön ikkunan auki meijän huoneesta ja suljen sen sitten ku meen nukkumaan aijai sitä ihanaa raikkautta mikä siellä aina oottaa :D Mies raukka vaan meinaa aina jäätyä napsahtaa ja valittelee ku peitot on ihan jäisiä että meinaa napsahtaa poikki ku liikuttaa peittoa :LOL: :LOL: :D Minä tuumin vaan että ei kait nyt sentään,ihanan vilpoista :LOL: :LOL:
baby2003 tais tuumia sitä että ärsyttää kun kaikki kyselee joko se syntyy ym.No mulla ei oo sitä"ongelmaa"ollut..Ei multa kukaan kysele mitään..Kukaan ei ees soita mulle oma alotteisesti,vaan jos jonkun kans haluaa jutella niin pitää ite soittaa..Siitä sainkin upeat itku kohtaukset tässä yks aamu kun mulla on niin hyljätty olo,kun kukaan ei käy,kukaan ei soita ja kysy kuulumisia ei siis yhtään mitään.. :'( Mutta kokosin itseni hetken pillitettyäni ja aattelin että jos en ite soita kellekkään niin katotaan kuka ottaa ite eka yhteyttä minuun =) Mutta kyllä se nyt välillä surettaa aika paljon kun ketään ei taija oikein kiinnostaa..Mutta onneksi sentään miehen porukat käy täällä aina välillä ja miehen äitin kans rupatellaan,ite ei taho jaksaa enää lähtä käymään missään ei vaan oikein huvita muuta kuin olla kotona..No joo,en enää surkuttele täällä vaan tuun taas sitten lueskeleen ja ehkä kirjotteleen kun on parempi mieli =)
 
Ääh, tylsää. Mies on auttamassa kavereita muutossa ja olen yksin kotona. Olisihan täällä tietysti tekemistä, rottien häkit pitäisi siivota ja imuroidakin pitäisi, mutta kun minua ei huvita... Kaupungillekaan ei viitsisi lähteä, kun ei ole rahaa ostaa mitään, jos vaikka jotain kivaa löytäisi. Vali-vali siis :/
Sitä paitsi mummo soitti ja se saa aina jollakin ilveellä miulle syyllisen ja ärtyneen olon... nyt se taas vaihteeksi aloitti puheet siitä, että pitäisi lemmikeistä luopua, kun vauva tulee. Se oikeasti luulee, että meidän lössölaiskimus-rotat (jotka hädin tuskin vaivautuvat tulemaan ulos häkistään ) puree Juniorin kuoliaaksi tai että hämähäkit karkaa ja tekee saman tempun. Ei auta, vaikka miten selittää, että em. tapahtumat ovat käytännössä mahdottomia. Ääh. Ei pitäisi ottaa niin vakavasti sen puheita, mutta kun ottaa päähän.

Ehkä mie nyt menen vaikka laittamaan pyykkejä kaappiin, että olen edes tekevinäni jotakin.

tiksu ja uffe-juniori (36+2)
 
=)
Hyvin nukuttu yö taas takana, aamusta kyllä heti vähän selkää jomotti :p Sit en oo ihan varma mut tuntu aamulla kun vessas kävin et ihan kun olis tullu hiukan lapsivettä, (ehkä vaan toiveajattelua :LOL: ) No pitää nyt seurailla =) aurinkoiset päivänjatkot kaikille :hug:
 
LA tänään..... plaah, mitään ei tapahdu, paitsi että kumma olo. Siis: nukuin koko yön melkein samassa asennossa, enkä herännyt kertaakaan :eek: toooosi outoo. Nyt on huono olo ja vaikea hengittää. Jotenkin tosi utopistinen mielentila. Ehkä synnytyksen alkamisen toivossa mieleni tekee tepposia?!?! :$ Eilen alko särkemään selkää ja särkee vieläkin. Koko päivän jaksamisia kaikille....

Ps. Tytsy (2,5v) leikki tossa rauhallisesti kun yhtäkkiä veti separit kun huomas et telkusta tulee MM-rallia. Huusi täpöt: "Äiti kato tulee rallia!!!" Ja säntäsi katsomaan. Nyt tapittaa sitä. Miten niin isänsä tyttö??!?!?! :D
 
Onnea vauvautuneille!

Täällä hyvin nukuttua yö takana, mutta ei edelleenkään mitään synnytyksen alkuun viittaavaa |O Ihanaa, että niin monet ovat jo jakautuneet. Itseä vaan alkaa välillä harmittamaan kun täällä jo niin monet ovat saaneet nyytin kainaloon, eikä itsellä tapahdu mitään. :headwall:

Venlae: Meillä kanssa mies on tosi pyörtymisherkkä. On silti tulossa mukaan synnytykseen, mutta saa nähdä kupsahtaako kesken kaiken kun jo ultrassa rupes voimaan pahoin :LOL: ja siis ihan OIKEESTI! Se lähti kesken kaiken pois kun kätilökin huolestu sen valkosesta naamasta. No, ehkä ne synnytyskivutkin unohtuu kun täytyy huolehtia miehen voinnista sitten kun joskus päästää tosi toimiin :kieh:

Veikkaus, koska oma synnytys käynnistyy rv 41+5

Vilma ja pikkukaveri 39+3
 
Hitsi.... ei olis enää ku 12 tai 11 (jos tätä päivää ei enää lasketa) päivää kun olis tuo 13.9 eli laskettuaika :eek: katselin esikoisen äitiyskorttia ja esikoinen syntyi 13päivää ennen toista laskettuu aikaa =)
Ai, miten niin malttamaton joka kehittää mielessään kaiken maailman teorioita jotka viittais et pääsis synnyttämään :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiksu:
Ääh, tylsää. Mies on auttamassa kavereita muutossa ja olen yksin kotona. Olisihan täällä tietysti tekemistä, rottien häkit pitäisi siivota ja imuroidakin pitäisi, mutta kun minua ei huvita... Kaupungillekaan ei viitsisi lähteä, kun ei ole rahaa ostaa mitään, jos vaikka jotain kivaa löytäisi. Vali-vali siis :/
Sitä paitsi mummo soitti ja se saa aina jollakin ilveellä miulle syyllisen ja ärtyneen olon... nyt se taas vaihteeksi aloitti puheet siitä, että pitäisi lemmikeistä luopua, kun vauva tulee. Se oikeasti luulee, että meidän lössölaiskimus-rotat (jotka hädin tuskin vaivautuvat tulemaan ulos häkistään ) puree Juniorin kuoliaaksi tai että hämähäkit karkaa ja tekee saman tempun. Ei auta, vaikka miten selittää, että em. tapahtumat ovat käytännössä mahdottomia. Ääh. Ei pitäisi ottaa niin vakavasti sen puheita, mutta kun ottaa päähän.

Ehkä mie nyt menen vaikka laittamaan pyykkejä kaappiin, että olen edes tekevinäni jotakin.

tiksu ja uffe-juniori (36+2)
Mulla kans on melko samanlainen tunnelma,mikään ei nyt vois vähempää kiinnostaa ja vituttaa!
:kieh: Vähän tekis mieli alkaa pölyjä pyyhkiin tai jotain muuta mutta kun ei saa aikaseksi yhtään.Ulkona on pilvistä ja sataa niin mulla sekin vaikuttaa mielialaan aika paljon.Niin ja tyttö ollu yks perhanan riiviö tämän aamun ja kiusannu poikaa,soittanut suutaan jne.Tekis mieli painua Siperiaan täältä! :kieh: :kieh:
 
Huomenta!!

Täällä kanssa menee tänään vuokrasopimus umpeen eikä asukilla näyttäis olevan minkäänlaisia muuttoaikeita :headwall: Jostain luin et aika moni vauva syntyis 40+2 (niin oli myös kaverin esikkoki) eli pitäisköhän tota maanantaita alkaa odottelee... Mun tuurilla menee jouluun :kieh: :LOL: olo on välillä rauhallinen ja välillä taas hirveen levoton eikä keksis miten päin täällä olis... On se niin pitkä toi odottavan aika... :headwall:

Nyt jos sais miestäki ylös ni sais jotai tänää tehtyä

FlaPa 40+0
 
Onnen halaukset mintulle ja piialle pikku prinsseistä :hug: :hug:

Mun äiti nyt reilun viikon reissun päällä bulgariassa, joten saa nyt sittenkin vauva pysyä masussa sinne laskettuun aikaan..en nimittäin haluaisi tyttöäni kellekkään muulle siksi aikaa kun mies mukana synnytyksessä..olenko ilkeä..no en :D mut jos sattuu syntymään tällä välin niin pakko toista mummoa kysellä..kaverit ja naapuritkin kovasti puhuvat, että heille voi tuoda, mut jotenkin tuntuu et ite lähtee synnyttämään niin haluan sen "luottohenkilöni" kuitenkin lapsen likaksi, ei oo nimittäin ollu ku mun äidillä yötä pari krt vaikka ite se kovasti aina olisi menossa yökyläänkin muille.. :whistle:

tuntuu et päivä päivältä juilinnat kovenee..jospa se jotain tekisi niin ei tartte taas kahta päivää käynnistellä..
 
Olipas ihanaa lukea taas vauvauutisia, ONNEA pikku prinsseistä!!!!
Täällä ei vieläkään mitään merkkejä että synnytys olisi lähestymässä :attn:
Kaikki jo kyselee joko ollaan laitoksella.... mutta tuntuu ettei olla vielä moneen viikkoon.... Miten muilla ensi synnyttäjillä, onko teillä ollut oireita tulevasta synnytyksestä, esim. kipeitä suppareita, limatulppa jne.... vai onko synnyttämään lähtö tullut ihan yhtä äkkiä? Täytyy tässä vain jaksaa odotella....
Halinalle ja pikku ihme rv 39+4
 
Alkuperäinen kirjoittaja Halinalle81:
Olipas ihanaa lukea taas vauvauutisia, ONNEA pikku prinsseistä!!!!
Täällä ei vieläkään mitään merkkejä että synnytys olisi lähestymässä :attn:
Kaikki jo kyselee joko ollaan laitoksella.... mutta tuntuu ettei olla vielä moneen viikkoon.... Miten muilla ensi synnyttäjillä, onko teillä ollut oireita tulevasta synnytyksestä, esim. kipeitä suppareita, limatulppa jne.... vai onko synnyttämään lähtö tullut ihan yhtä äkkiä? Täytyy tässä vain jaksaa odotella....
Halinalle ja pikku ihme rv 39+4
Mulla ois sulle yks ilouutinen tohon synnytykseen liittyen :D
Eli joillakin synnytys voi alkaa vaan yhtäkkiä pelkillä supistuksilla tai sitten verisellä vuodolla.Eli koskaan ei voi tietää :D Meillä on äitillä alkanut just sillä verisellä vuodolla ja sit tulee mukaan supistukset.Ja parilla kaverilla on alkanut säännöllisillä supistuksilla.Ja yks on sitten se että lapsivedet lorahtaa.
 
Tänään on kaikki vaikeeta. :headwall: Hormonit vissiin alkaa vaikuttaa, kun kaikki on niin hankalaa. Pari itkuakin sain jo aikaseksi perunamuusia ja lihapullia tehdessä. :D

Ja viikkoja vasta 37+4...... Miten sitä jaksaa? Samaan aikaan pitäisi olla henkisesti valmis synnyttämään vaikka heti, toisaalta ensisynnyttäjänä pitää valmistautua reippaaseen yliaikaisuuteen. Byhyy sanon minä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:
Alkuperäinen kirjoittaja Halinalle81:
Olipas ihanaa lukea taas vauvauutisia, ONNEA pikku prinsseistä!!!!
Täällä ei vieläkään mitään merkkejä että synnytys olisi lähestymässä :attn:
Kaikki jo kyselee joko ollaan laitoksella.... mutta tuntuu ettei olla vielä moneen viikkoon.... Miten muilla ensi synnyttäjillä, onko teillä ollut oireita tulevasta synnytyksestä, esim. kipeitä suppareita, limatulppa jne.... vai onko synnyttämään lähtö tullut ihan yhtä äkkiä? Täytyy tässä vain jaksaa odotella....
Halinalle ja pikku ihme rv 39+4
Mulla ois sulle yks ilouutinen tohon synnytykseen liittyen :D
Eli joillakin synnytys voi alkaa vaan yhtäkkiä pelkillä supistuksilla tai sitten verisellä vuodolla.Eli koskaan ei voi tietää :D Meillä on äitillä alkanut just sillä verisellä vuodolla ja sit tulee mukaan supistukset.Ja parilla kaverilla onalkanut säännöllisillä supistuksilla.Ja yks on sitten se että lapsivedet lorahtaa.

Mulla esikoisen syntymä,-ilman mitään "ennakkomerkkejä" lähti käyntiin lapsivesien menolla.
Toinen kanssa ilman mitään ennakkomerkkejä-käynnistyksellä
Ja nyt tätä kolmattakin odotellessa ei tähän hetkeen mennessä ole ollut YHTÄÄN MITÄÄN "ennakoivaa" ja mulle se passaiskin että sitten kertaheitolla lähtis synnytys käyntiin,eikä tartteis esim: kärvistellä monta päivää suppareitten kanssa.

:heart: 39+5
 

Tekstiä tullut niin kauheasti että :D

Akulle jaksamista maanantaille :hug:

Täällä ei muutosta mihinkään, tänään siivottu ja pesty ikkunoita! saas nähdä saako mitään aikaan..Ja eilen saunottu ja sitä kolmatta ässää myös harrastettu :LOL:


Inka&vaavi 39+2 :heart: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Ihana lukea että ilman ennakkomerkkejäkin voi synnytys käynnistyä! Jotenkin sitä kuvittelee että kai minä tuntisin jos synnytyksen aika olisi lähellä. :snotty: Mutta ehkä ei?
Cassy; en nyt halua eikä tarkoitus masentaa sua mutta sulla on vasta viikkoja 37 ja risat, joten voi olla että hyvinkin saat odotella vielä monta viikkoa...itsellä viikot 39+1, eikä yhden yhtää tuntemusta (supistuksia ym) vielä lähestyvästä synnytyksestä... Eikä se -ainakaan mua- auta että vaipuisin epätoivoon kun mitään ei tapahdu. Mullahan on LA:aankin vielä kuitenkin viikko ja vasta sen jälkeen alan jännittämään milloin lähtö tulee, mulla ei ole mikään kiire synnärille vaikka "valmis" olenkin. Ehkä mä vaan olen sit hidas hämäläinen kun ei mulla ole mikään hätä saada vauvaa etuajassa pihalle? Vaikka ottaakin päähän se kyllä että välillä käy aika pitkäksi kun ei pääse liikkeelle.

Jokatapauksessa, SYYSKUUN Eka ja muutamalla tänään LA, jännää että niin se vaan kääntyi vihdoin tälle kuulle!

Tsemppiä kaikille jakautumattomille loppumetreille :heart:

Junnu ja peanut 39+1
 
Täällä olo hiukan epämääräinen, selkää jomottaa, ja pieniä supistuksia tulee silloin tällöin :) aamusen limatulppa köntin jälkeen ei oo tullu muuta :) kyllä se tästä, syyskuun loppuun mennessä syntyy kuitenkin :LOL:
 
Isi olikin käynnyt jo ilmoittelemassa, että ukkovalta vahvistui meidänkin perheessä. Tosin jotain tietoja hän oli kyllä ilmoitellut väärin :LOL:
Elikkä siis oikeet tiedot on:
Poika 3510g ja 51cm rv 39+0, päivä oli oikein 29.8.2007 klo 03.26. Kirjoittelen joku päivä synnytyskertomusta, nyt pizzan tekoon, ettei pääse laihtuun... :LOL: Kaikki meni muuten hyvin, mutta poitsu vietti pari ekaa päivää lastenosastolla alhaisten verensokereitten takia.

minttu-82 ja "Taisto" (entinen TaimiMainio) 3vrk
 

Yhteistyössä