???SYYSMASSUT 2007??? TOUKOKUU

Tulisin mukaan joukkoonne syysmasuihin, jos vielä mahtuu
LA on 8.9 ja toinen lapsi tulossa. Rv 25. tällä hetkellä.
Masu on kovasti kasvanut, saa nähdä millainen masu sitä loppuajasta taas on.
Kovasti olen käynyt lueskelemassa juttujanne, pitää yrittää itsekin kirjoitella kuulumisiani ym.
Ihanaa odotusta kaikille!!

Tuli laitettua tää viesti eka tonne ihan väärään paikkaan, mut laitan nyt tähänkin mihin se aluprin oli tarkoitus :LOL:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 19:52 äippä23 kirjoitti:
Tulisin mukaan joukkoonne syysmasuihin, jos vielä mahtuu
LA on 8.9 ja toinen lapsi tulossa. Rv 25. tällä hetkellä.
Masu on kovasti kasvanut, saa nähdä millainen masu sitä loppuajasta taas on.
Kovasti olen käynyt lueskelemassa juttujanne, pitää yrittää itsekin kirjoitella kuulumisiani ym.
Ihanaa odotusta kaikille!!

Tuli laitettua tää viesti eka tonne ihan väärään paikkaan, mut laitan nyt tähänkin mihin se aluprin oli tarkoitus :LOL:
Jok tokkiinsa,aina mahtuu lisää! :D Tervetuloa vaan kovasti minunkin puolesta :D Miten se raskaus on sujunut? =)

tup
Hei,

mulle voisi päivittää, että poika on kait tulossa. Kiva nähdä, että niin paljon tyttöjäkin tulee, kun tuntuu ettei lähipiirissä kukaan ole saanut tyttöä ikinä. Olen miettinyt tätä tilastollista epäsuhtaa itse asiassa jo muutaman vuoden. Ja nyt siis meillekin poika! Olin tosi epäuskoinen ultrassa, koska oli vahva tyttö-olo ja jo näiden tilastojenkin takia.. Mutta minkäs teet, oli kyllä tosi vaikea ohjelmoida itsensä uudestaan.

Te, kenellä on supistuksia: kuinka monta kertaa päivässä suunnilleen? Itselläni on suht kivuttomia supistuksia kymmeniä kertoja päivässä, useammin iltapäivällä ja illalla. Usein ne alkavat kävellessä mutta iltaisin ei kyllä tarvitse tehdä yhtään mitään. Kysyin neuvolasta, ja neuvoivat että pitäisi käydä lääkärissä ja mainita ultrassa. Ultrassa kätilö taas vain töksäytti, että sehän on vain kohdun työtä ja ihan tavallista. Ja ei siis edes yrittänyt katsoa siinä ultrassa kohdunsuuta tai mitään. Kätilö vielä sanoi, että kyllä kaikilla on tosi paljon niitä supistuksia, mutta ne ei vaan huomaa niitä.

No nyt olen ihan äimänä, kun en oikeasti enää tiedä mikä on normaalia. Ihmetyttää, kun aika moni on saanut supistuksien takia sairaslomaa, ja Jorvissa viittasivat vain kintaalla eivätkä halunneet selvittää yhtään enempää. Onko teillä myös kohdunsuu pehmennyt?

Itselläni supistukseen liittyy vielä vähän kuin hengenahdistusta. En siis pysty kävelemään yli 100 m putkeen, vanhuksetkin menee ohi. Kuntosalilla tuntuu, että ihmiset katsoo säälivästi mun tahtia stepperissä, vaikka olen periaatteessa tosi hyvässä kunnossa (olin ainakin joulun aikoihin). Olen nyt luopumassa salikortista, kun tekemisen teho on hitaan kävelyn luokkaa. Ja mielestäni hyvin kevytkin rehkiminen on lisännyt supistelua.

t. tup, rv 22+3

Moi kaikille taas :wave:

kuulumisia: supistelut jatkuu \|O ja pahat liitoskivut :/ no toissapäivänä selvisi syykin : virtsatietulehdus :/

eipä muuta tällä kertaa taas alkaa supistaa joten taidan mennä makuulle \|O

Kastehelmi-69
Hei
Mahtuisko mukaan. La 23.09, 38v, toinen lapsi, eka nyt 1,2v.Eka oli tyttö,tästä kaverista ei oikein vielä aavistusta. (22+6) Raskaus kyllä ihan
erilainen, kun ensimmäinen. Pahoinvointia ja väsymystä. Hyvää odotusta
kaikille! Kastehelmi

umayya harmaana
tervetuloa uusille, lisäilen kunhan on aikaa enemmään istua koneella..
tup kyseli niistä supistuksista, mulle sanottiin että kymmenen kivualiasta supistusta päivässä saa tulla, sen jälkeen kannattaa jo mennä näytille, joten jos sulla on useita suppareita päivässä ja ihan selkeästi tulee rasituksessa niin kannattaa todella mainita asiasta neuvolassa niin pääset lääkärille, sun pitää vain muistaa sanoa että supistukset ovat tuntuvia..

nyt pitää taas lähteä töihin :wave:

Neuvolakuulumiset

verenpaine 116/76
paino oli noussu,(onneksi kun siimeksi sain siitä noottia)
sydänäänet kuulu hyvin(mitä nyt toinen potkasi suoraan anturiin :LOL: )
hemppa 111 ( ja ei kun rautakuurille :ashamed: ei ikuna oo moisia tarvinnu syödä)
virtsa puhdas

Seuraavaksi onkin sitten lääkärineuvola ja viikolla 32 kasvukontrolli

Päivittäjälle sen verran että olen nyt 30-v ja ei vielä toinen halunnut näyttää ollakko tyttö vai poika. Jospa se vielä selviää ja ainaskin sitten tietysti kunhan putkahtaa maailmaan =) . elikkä ?. Taitaa olla yhtä kaino kun sisarensa, ei näyttänyt paikkojaan. No kivahan se yllätys on silloinkin kun tulee ulos :LOL:, meillekkin nimittäin on aivan sama kumpi on, kunhan terve. Minulle tuli vain semmoinen olo että tyttö siellä on. ;)

Kivasti on menny, mitä nyt vähän väsyttänyt, mutta jospa se tuo rautakuuri auttaisi. Masu on kasvanut, pakattua ollaan saatu melkein kaikki muuttotavarat. Nyt vain pitää odotella jos se entinen asukas sais omat kamansa pois että päästä siivoilemaan ja kantamaan tavaroita sisään uuteen. Perskuta kun lupasi se entinen asukas, että vaikka heti ois sillo alku kuusta saanu muuttaa kun hän ei kämppää tarvihe enään, mutta nyt sitten vitkuttelee koko ajan. noikohan sitten kummiskin vasta viim. päivä päästään muuttamaan.

Tytyllä on allergialääkkeet käytössä joten ollaan nyt saatu nukuttua yöllä ihan rauhassa, onneksi :) .

Kun vain olisi nyt jaksanut tuo aurinko paistaa vähän pitempäänkin kun vain tämän päivän, no suomen kesä on lyhyt ja vähäluminen :LOL: no nautitaan nyt sitten tämä päivä aurinkoisesta ilmasta.

t .Roosakaisa ja pipaliini 24+2 B)

Aurinkoista sunnuntaiaamua! B)

Räpärällä, Onnittelut talokauppojen johdosta! Meillä on samansuuntaisia suunnitelmia ja on käyty paria mökkiä katsomassa. Hinta-laatusuhde vaan vaihtelee aika paljon. Ei aiota ostaa mitään ihan älyttömän hintaista, mutta toisaalta remontointikaan ei nyt tässä vaiheessa oikein innosta. Tietysti esim. tapetit on helppo ja nopea vaihtaa, jos haluaa, mutta siinäpä ne "remontit" pitäiskin melkein olla. Maanantaina on taas pari näyttöä ja sitten pitäis tulla varmistus pankiltakin, että mitä mieltä ovat meidän suunnitelmista. Jännittää, vaikka meillä molemilla onkin vakituiset työpaikat.
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 14:32 MamMam kirjoitti:
Me lähetään sinne Tukholmaan 18.6 =) . Missäs siellä on se äitiysvaatekirppis? Vähän kyllä suunniteltiin, että mentäis ainoostaan Skanssenille, mut eihän sitä ikinä tiedä..
Kaks kirppistä mitkä löysin on Kungsholmenin puolella aika lähekkäin, ehkä 1-1,5km vanhasta kaupungista. Googletin mammakläder second hand.
-Mammornas secondhand, Bergsgatan 19, 11228 Stockholm, auki ti-pe klo 11-18. http://www.mammornassecondhand.com/ osoitteesta löytyy myös ohjeet, miten tuonne pääsee julkisilla.
-Anyo, Hantverkargatan 8. Myy äitiys- ja lastenvaatteita. Tälle en enää löytänyt nettiosoitetta, mutta olen kirjoittanut itselleni muistiin, että sinne pääsee t-banalla, kun jää pois Rådhuset-pysäkillä (samoin kuin tuonne toiseen).
Toivottavasti löytäisin tuolta jotain sopivia kesävaatteita. Kävin alkuviikosta taas h&m:lla, ja sovitin jotain capreja ja hameita, mutta kun s-koko katoaa aina ja m jää lököttämään lantiolta ja edestä, vaikka oliskin masun kohdalta ja takapuolesta sopiva.. Kovin paljon ei viittis näin lyhytaikaisiin vaatteisiin kuitenkaan sijoittaa.

Meidän pikkuinen on tainnut ruveta hikkaamaan :D Saa välillä sellaisia kohtauksia, että nykii sekunnin välein jonkun aikaa ja sitten rauhoittuu. Olen nyt parin päivän aikana tullut muutenkin siihen tulokseen, ettei tuolla masussa taidakaan olla ihmislapsi vaan jonkin sortin ikiliikkuja :whistle: :LOL:

Joe ja pieni 23+3

Ai jai, kuulostaa muo teidän liitoskivut ikäviltä... kohta varmaan alkaa itselläkin, kun tulee viikkoja lisää. Mutta kaipa se on vaan hyväksyttävä, että raskaana ollessa on vähän väliä kremppaa...

Tänään mies tunsi ekan kerran potkut masun päältä =) vähän oli hienoa! Viimeiset neljä-viisi päivää on juniorin liikkeitä tuntunut oikeastaan joka päivä. Alkaa varmaan toinen olla jo niin iso, ettei istukka ole enää tiellä.

Minulla samansuuntaisia ongelmia vaatteiden suhteen kuin Joella. M-koko jotenkin kiristää masua mutta on muuten sopiva, L-kokoiset taas ovat sitten isoja muuten. Eikä minulla edes vielä ole kovin suuri tuo maha! Jotain vaatteita pitäisi kuitenkin olla. Verkkarit on mukavat jalassa, mutta kun en niissä tahtoisi ihmisten ilmoilla liikuskella. (snobi kun olen :p ) Pitänee etsiä kirpparilta parit halvat housut ja askarrella resorien avulla niistä mammapöksyt. Joensuussa ei saa äitiysvaatteita kuin lastentervikeliikkeestä ja H&M:ltä, Lindexin valikoimiin ne eivät täällä kuulu. Valkoima on siis aikasta suppea, varsinkin kun on nirso niiden värien suhteen, joita kelpuuttaa päälleen...

Tänään on ihana ilma, lämmintä jo aamusta. Pitää ehdottomasti lähteä ulos aurinkoon, että saa D-vitamiinia B)

Huomenna onkin neuvola, saa nähdä miten on hemppa ja paino lähteneet nousuun.

tiksu ja uffe (22/21+3)

Aku
Moikka moi piiiitkästä aikaa!
Tosta äippävaatejutusta on nyt pakko avautua piru vie!Helsingissä kun asun,kävin kaupungissa isossa HM:ssä ja Lindexillä ja sen jälkeen Jumbon ja Sellon enkä siltikään löytänyt mieluista päällepantavaa.Mur!Jep taidan olla nirso.Kaikki kivat vaatteet oli kokoa s tai xs ja tällä 180cm varrella mä en niihin mene vaikka kuinka yrittäisin.Kaupungissa ois parikin äitiysliikettä mutta hintataso alkaa olla niin karmaiseva että ahdistaa sen puolesta.
Että eipä täälä pk-seudullakaan aina ihan putkeen mene :headwall:
Mutta tuo nyt toisaalta on niin pieni ongelma.Mä kuljen vaikka koko kesän miehen t-paidoissa ja shortseissa jos on pakko.

Että tollanen purkautuminen,alko itseäkin naurattaa kun luin läpi :LOL:

Muuten tänne ei kuulu mitään uutta neuvola oli viime viikolla kaikki ok.Rautaa pitäs hiukan lisätä kun ei taho imeytyä.Mutta vaavilla kaikki hyvin.Kovasti yritti potkia neuvolantätiä pois dopplerinsa kanssa :) Sykkeet huiteli taas 150-160:ssa.Neuvolantäti sano että jos yleisiin uskomuksiin perustaa niin tyttö ois tulossa.Kuulemma tytöillä yleensä korkeemmat sykkeet kun pojilla.Enpäs ollut moisesta kuullut.Odotellaan ja katotaan kyllä ennemmin tai myöhemmin selviää kumpi on tulossa.
Mutta nyt menen kyllä pihalle nauttimaan auringosta.Aurinkoista päivää kaikille!

T.Aku ja pähkinä 24+2

Kastehelmi-69
Kiitos, kivasta vastaanotosta joukkoonne! Päivittäjälle vielä lisätiedoksi, et synnytyspaikka toivottavasti Vammalan aluesairaala, eli jos kaikki menee hyvin ja Tays, jos jotain ongelmia ilmenee. Eka syntyi Vammalassa ja olin kyl huippu tyytyväinen. On mentävä, tyttö heräs.

näin on jälleen päivitykset tehty =)

tänään saikin sitten hieman jo esimaistia siitä millasta tulee olemaan jos kovin lämmin kesä tuloillaan, kyllä oli hankalaa olla, ei mitenkään päin ja niin pirun kuuma, kun muutenkin jo hikoiluttaa tuo oma kannettava patteri, saati sitten näillä ilmoilla.. :snotty:

pitääpä taas huhuilla kesäkuun halukasta päivittäjää, jos ei löydy niin voin jatkaa kyllä mutta ilmoitelkaa!

nyt saunaan ja sen jälkeen selviytyjät katseluun! :wave:

Heissan!

Täällä on alkanut selkä olla jo todella kipeä ja yöt menee koko ajan heräillessä kun lonkkiin särkee ja vessassa pitää juosta koko ajan:/
Kysynkin että tietääkö joku voinko mennä työterveyslääkärille vai neuvolan kautta vai omalle terveyskeskuslääkärille?? Työterveyslääkäri on kaupunkilääkäri terveysasemalla..
Tuntuu että töissä ei jaksa olla kun viikonloputkin on yhtä särkyä..
Huomenna meen vielä töihin kun onneksi lyhyt päivä ja sitten jatkosta täytyy katsoa..

Inka&poitsu 25+3 :heart:

inka85: Kannattaa varmaan mennä neuvolalääkärille, niin pääsee nopeempaa (ainakin täällä) ja saapahan ainakin sitten saikkua niin pitkään ku tarvii! =)

balik: Joo lomarahat ja lomaltapaluurahat lasketaan kertaluontoisena suorituksena palkkatuloiksi. Elikkä jos esim haet 6kk tulojen mukaan ja siinä on osa lomarahoja niin ne eritellään (mutta ei kerrota kahella) ja lasketaan lisätuloiksi. Tarksitin asian Kelalta. =)

Me ollaan varmaan ihan hulluja!!! :ashamed: Käytiin päivällä kattoon yhtä tuttavien taloo, ovat panemassa myyntiin... Just 2v sitte ostettiin tämä rivitalo ja just saatu remontti valmiiks...Aattelin huomenna soittaa kiinteistövälittäjälle ja pyytää arviota tästä meijän asunnosta... Kyllähän meille tässä joskus on tulossa asunnon vaihto ajankohtaiseks, mutta ei nyt tosiaankaan vielä sitä lisä tilaa vältäämättä tarvittas... Mutta ku se omakotitalo oli niin edullinen ja NÄTTI! Eikä mitään pakollista remonttia, mitä nyt jotain maalia ja tapettia, niin sais oman näköseks...Saa nähä, tuumataan...

Pitää huomenna soittaa taas poitsun neuvolaan ja pyytää lisää sairalomaa...Vesirokko jatkuu edelleen ja nyt on vielä mahakin kuralla...Voi pientä, tosin kovin on reipas ja ulkonakin ollaan omalla pihalla oltu, kun eihän sillä kuumetta ole.

minttu-82 ja TaimiMainio 25+4

huomenia!
minttu pikaista paranemista teille!
Räpärällä meniköhän oikein, onnittelut kuitenkin talokaupoista!

pakko oli tulla kertomaan kun ekaa kertaa näin viime yönä unta vauvasta, suloinen ruttuinen pikkutyttö oli saapunut maailmaan :heart: jotenkin mulla on jännästi sellainen olo että tyttö tulee, mutta muut sanovat että masu alkaa poikamasulle näyttää, tosiaan ei mitään tietoa asiasta joten jännityksellä vielä muutama kuukausi odotellaan :D

kohta tarttee lähtee labraan ja sitten yheltä on äitipoli tuun sitten kertoilemaan kuulumisia sieltä kunhan ennätän..

umayya rv 24+3

Huomenta kaikille. Saikku jatkuu juhannukseen, onneks saan olla kotona, eikä tarvinnu mennä sairaalaan makaileen. Viikonloppuna vietiin parisataa e lastenvaatekauppaan ja saatiin se ihana vanha kehto. Pitäis ruveta ompelemaan siihen sisuskangas suojaksi, ja vakuutuspapereita pitäis täytellä, kun sain 4 yhtiöstä tarjoukset ja kaikkea hommaa olis, mut ku ei huvittais ja jaksais, kun velipoika kuoli eilen yllättäen. Vakuutuspaperit on kuitenkin pakko laittaa tällä viikolla, tää aika menee nyt tosi nopeesti. Kohta sitä kai huomaa olevansa laitoksella Onni kainalossa ja kotona ei ole mitään valmiina. Vauvanvaatteitakin olisi pestävänä ainakin 7 isoa pahvilaatikollista! Voi rasitus sentään.
Tup: pois sieltä salilta! Koita keksiä jotain kevyttä liikuntaa vain, jos sitäkään. Mulle lääkäri piti saarnan kotitöittenkin tekemisestä.
Räpärällälle muuttotsemppiä ja onnea uuden kodin johdosta!
Jode ja Onni-poika

Moikka!

Jode, osanotto veljesi poismenon johdosta!

Inka85, mä jäin esikoisesta saikulle rv 27 äitiysloman alkuun asti ja sen mulle määräsi työterveyslääkäri. Mulla silloin selkä reistaili tosi pahasti!

Kyllähän nytkin on selkäkipuja, mutta kun olen esikoisen kanssa kotona, niin pystyn välillä venytteleen ym. =)

Täällä Treella oli eilen pilvinen päivä ja vettäkin tuli jossakin vaiheessa, taas näyttää vettä satavan :( .. lämmin kylläkin on, saapa nähä, tuleeko ukkonen tänään..

Mutta, mutta.. eipä tänne mitään muuta =) . Vointeja kaikille!

MamMam ja Pikkanen rv 24+6 <br><br>

odottaja23
Tervehdys taas pitkästä aikaa! On tullut niin hirmuisesti viestejä, etten ihan kaikkia ehdi nyt lukemaan. Moneen on näköjään iskenyt muuttokuume. Mulle riittäisi pieni remppakin, mutta taitaa jäädä haaveeksi vielä. Autokin pitäis vaihtaa ja lähes kaikki tavarahankinnatkin vielä tekemättä. Lomaa vietän vielä tämän viikon ja sitten alkaa työt. Odotan töihin menoa toisaalta innolla, toisaalta pienellä kauhulla. Alkaa tämä lomailu jo kyllästyttää, aika kuluu välillä niin mahdottoman hitaasti ja on liikaakin aikaa mietiskellä kaikenlaisia asioita. Luulen, että ensi viikosta alkaen tulen nukkumaan kaiken liikenevän ajan ja uusi työ vaatii varmasti kaiken aivokapasiteettiini (mikä ei tällä hetkellä ole järin suuri..) Toisaalta jännittää, miten jaksan töissä elokuuhun asti. Täytyy vaan toivoa, että kaikki menisi yhtä hyvin kuin tähänkin asti. Mistään isoista vaivoista en ole kärsinyt. Supistuksia ei ole vielä ollut (tai en ole ainakaan huomannut), ainoastaan kävelylenkillä alavatsaan alkaa sattua. Tuntuu siltä kuin vatsalihakset venyisivät ja kipu johtuisi siitä, mutta enpä tiedä. Hissuksiin sitten aina loppumatka. Täällä tulee vettä taivaan täydeltä, mutta on ihanan lämmin! Kaikki vihertää ja omenapuutkin on kauniissa kukassa. Hyviä vointeja kaikille!!

odottaja23 + pikkuinen rv25

levinia69
Pitanee viela jotain kirjoitella, etta ehtinee tahan toukokuun pinoon...

Joopa joo, en sitten 'tieda' etta millasta normaalitilaa tuo supistelu on, mulla on viides vauveli mahassa, ja ei kylla yhdestakaan ole supistellu ennen synnytyksen alkamista?!

Vaikka tasta vitosesta on kaiken maailman vaivat koettu, niin kylla se lepo on paras laake kun alkaa vaivaamaan joku; kehon oma ilmoitus etta 'hei otetaanhan rauhallisemmin!'. Eli salilla kaynti pois, ja levon jalkeen aloita uudelleen ihan hitaalla kavelylla; kun ilmatkin viela ovat viileat siellapain.

Meilla kesa alkoi rymistyksella; oli jo ennatyshellepaivakin -+37 astetta varjossa- , mutta onneks vaan se yks paiva!! Nyt palauduttiin normaaliin, sellasta +23- +27 paivisin, sen viela kestaa hyvin.

:heart: Hope-neito kasvaa ja voi hyvin - meillakin on pienta hikkailua jo ilmassa. Ja Neito potkii myos ylospain, eika pelkastaan kasillaan huido alamahaa...
Voikaa hyvin
-levinia ja Hope rv 24+2 -

Miimari kyseli raskauskuulumisia. -> hyvin raskaus sujunut puoleen väliin asti, jonka jälkeen alkoi tosi pahat liitoskivut, liikkuminen kovin vaikeaa ylösnoustessa ja jonkin aikaa sen jälkeen liikkuessa. Yövuoroja teen, joten paljon täytyy olla liikkeessä ja nostoja ym. tulee. Neuvolassa ovat kovasti puhuneet sairasloma mahdollisuudesta vaan itse on aika jääräpää ja pitää vaan mennä eteenpäin. Heinäkuun loppupuolelle olisi töitä tarkoitus tehdä, saa nähdä jaksaako sinne asti. Aika rankkoja yövalvomiset ainakin minulle on, tuntuu välillä ettei hereillä pysy.

Muuten raskaus-aika ollut ihanaa, nyt iso-sisko ( 2,5 v) kovasti mukana tässä odotuksssa :) Välillä on niin kivaa kun tulee pikku sisko tai veli ja välillä vauva on "tyhmä". Masua pitää kovasti tutkia ja kuunnella josko vauva vastailisi jotain.

Rakenneuä:ssä mekin kyselimme sukupuolta, mutta pikkuinen piti jalkojaan niin kovasti yhdessä ettei vielä halunnut paljastaa kumpiko sieltä on tulossa. Kaikki oli ok uä:n mukaan. Painoarvio oli 670 g viime viikolla. Minulla RR ollut koko ajan hyvä ja Hb taas matala joten olen syönyt kohta 2 kk:tta rautalääkkeitä. Painoakin tullut 8 kg.

Olen muuten 23-vuotias, jos joku haluaa lisätä sen tonne alkuun. Synnytys on KASS:lla. Ja sukupuoli ei tiedossa.

Jodelle osanottoni :hug:

Tänään oli neuvola ja siellä ei mitään erikoista. Hemoglobiini oli hieman noussut, rautakuuri on siis auttanut. Paino oli noussut sopivasti, reilut 200 g/vko.

Meillä etsitään koiralle kuumeisesti uutta kotia. Minä itkeskelen asian takia, vaikka normaalisti en mikään itkijä ole. Hormonit varmaan.

tiksu ja uffe (22/21+4)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 20:25 umayya kirjoitti:
pitääpä taas huhuilla kesäkuun halukasta päivittäjää, jos ei löydy niin voin jatkaa kyllä mutta ilmoitelkaa!
Minä vaikka voisin kesäkuun päivitellä, jos se vaan kaikille sopii! :wave: En kyllä kovin usein tänne itse kirjoittele, mutta lukemassa käyn kyllä joka päivä! :D

Jode: Iso :hug: veljesi poismenon vuoksi! :ashamed: Jaksamista!

RäpäRällä: Onnittelut talokaupoista! :flower:

Kovasti tsemppiä kaikille erilaisista vaivoista kärsiville! :hug: Täällä vietellään edelleenkin aika oireetonta raskautta, mikä sopii minulle kyllä oikein hyvin, masukaan ei ole vielä yhtään tiellä :)

Olisi varmasti monelle muullekin pitänyt jotain kommentoida, mutta ei nyt ulkomuistista millään muista... :whistle: Kaikille siis vain tasapuolisesti oikein hyvää vointia ja aurinkoista kesän (ja syksyn) odotusta! B)

-Niiskuneiti ja Helmi 23+3-

Vielä tervetuloa kaikille uusille ja kipeille pikaista paranemista!<br><br>

Jodelle iso :hug: veljen poismenon johdosta.

Imuroin äsken, pitkästä aikaa (mies hoitanut sen kun olen itse ollut töissä) ja taisi pikkuinen häiriintyä metelistä. Vai kuulekohan se jo? Potki nimittäin vähän aikaa melko kovasti, kun lopetin imuroinnin.

Eilen haettiin mun työkaverilta pinnasänky, turvakaukalo ja amme, että saavat tilaa, kun alkavat tehdä remonttia. Meillä tila sen kun vähenee.. En tiedä onko minulla ainakaan varsinaista muuttoinnostusta, mutta olisi se ihana asua omassa talossa. Ja rahallisestikin se olisi järkevämpi vaihtoehto pitemmän päälle. Jostain oppaasta muistelen lukeneeni, että usein raskausaikana tehdään juuri se "virhe", että rakennetaan, muutetaan tai remontoidaan. Saahan tässä tietysti aikamoista elämänmuutosta kantaa masussaan jo muutenkin. No, jos pankissa ovat suopeita ja löytyy talo, johon pääsisi muuttamaan melko pian, niin katsotaan sitten.

Vatsa on nyt kiristellyt useampana iltana ihan jonkin verran. Pitää seurata, jos se pahenee tai muuttuu kivuliaaksi. Nyt se tuntuu lähinnä epämukavalta. En tiedä, oliko se sitä muutamien mainitsemaa painon tunnetta vai mitä tuolla alapäässä, mutta eilen illalla tuntui sielläkin sellainen ikävä kiristys.. :/

Joe ja pieni 23+4

Yhteistyössä