Hakutulokset

  1. P

    LOKAKUUN 2007 MAMMAT, Herhiläisten surinat vko9

    Pitkästä aikaa tulin katsastamaan lokamamojen meiningit! Olen ollut TÄYSIN poissa kuvioista varmaan viikkokausia/kk koska kypsyin aikanaan siihen kuvapaljouteen ja 100 sivua/pv tahtiin. Jospa alkais taas seurailla näitä juttuja. Aika monet täällä jo tuntuvat antavan lisäaterioita. Meillä...
  2. P

    ***LOKAVAUVAT 2007 KOLMAS PAINOS***

    Piitulille kiitokset tunnarista! Ihania nuo hyttysverkot, haluis kans tollasen..... :o
  3. P

    ***LOKAVAUVAT 2007 KOLMAS PAINOS***

    Juma et täällä on taas kirjoiteltu. Mulla oli eilen lokamammat -vapaa päivä, en ehtinyt lainkaan koneelle ja sitten ku aamulla pääsin päivittämään nää isvut ni oli taas sivu jos toinenkin luettavana....... enpä jaksanut edes kaikkia juttuja läpi lukea. Oliko se painonkyttääjien lista jossain...
  4. P

    *LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

    Pikakiitos kestiskysymyksiin vastanneille. Oliko jollain tietoa siitä sappisaippuan käytöstä fuzzeihin? Mahtaako tukkia tuon fleecen?? Ja pu-pulle kiitos pisteistä, aika paljon 10 pistettä on ruuaksi muutettuna. Josko koittais vähän pisteytellä.......huvittavia kuvia tuo Mileko jostain kaivelee...
  5. P

    *LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

    Ellen väärin näe niin Yodottaja66kin hurahtanut noihin tanskalaisiin???!!! Hienot potkarit kuvassa. Mulla hommattuna jo 3 tuollaista yökkää/potkiksia ja 1 body (Småfolk). Enpä tiiä mistä olet ostellut, mutta itse hommailin tuolta paikan päältä, jossa parempi valikoima kuin...
  6. P

    *LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

    Topsylle kiitoksii!
  7. P

    *LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

    Milekolle thanksit hienosta kuvasta.Kenenkään ulkonäkö ei vastannut mun kuvitelmia, hoh!!!
  8. P

    *LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

    Mun loistotulos tais hukkua kirjoitusten massaan.Siis topsylle (olithan se sinä joka painolistaa ylläpidät) tiedoksi, että maanantaina puntari näytti 77.2kg (-800g) JEEEE!!!!!!!!!!Ei pysy millään perässä niin paljon sivuja tulee/pv
  9. P

    *LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

    Topsyhan tuota dieettilistaa ylläpitää. Eilinen päinä meni viestejä lukiessa tuntitolkulla....ei muuta saanut aikaseks kun lukea näitä sivuja aina kun tyty nukkui. Eli painoin eilen aamulla 77,2kg.Jotain edistystä edes.Tuosta kalabaliikista mikä täällä velloi, en nyt taida kantaani asiaan...
  10. P

    *LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

    Herranjestas paljonko te ehditte kirjoittaa......... Olin eileisen poissa koneelta ja meni taas tuntikaudet kun luin läpi kirjoitukset! No mukavahan tuo on, että on aktiivista väkeä. Meillä taas kaaaaaaameeeeea yö takana ja meitsi ihan piipussa. Oltiin eilen kyläilemässä ja sekös tuon tytön...
  11. P

    *LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

    Pakko kommentoida tuohon Hipkukan yölliseen imetysjuttuun. Itse imetän aina makuulla ja vauva nukkuu meidän keskellä, joten nukahdan usein vauva tissille ja "luukut" auki. Nukun siis useasti imetystopin kanssa, koska mun mielestä se on helppo käyttää ja mitkään saumat eivät paina yön aikana...
  12. P

    *LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

    Mamma3: Mä kirjoitin että mun maitomäärä radikaalisti laski ku menkat tuli ja meni. Tissit tuntuvat ihan lurpuilta entisiin verrattuna. Tyttö kyllä niistä eväänsä saa eikä vaikuta nälkäiseltä, mutta mitään pinkeyttä ei enää rinnoissa ole ja sitä maitoa tosiaankin tuli tulvimalla ennen menkkoja...
  13. P

    *LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

    Toi tiipiin fraasi synnytyksestä oli hyvä "Ensin pelkää että kuolee ja sitte pelkää ettei kuolekaan". Taitaa pitää paikkansa monen kohdalla, tosin omat fiilikset synnytyksestä todella positiiviset. Tais kuitenkin tuo kokemus mulla olla helpompi kuin monella muulla, vaikka kuollakseni pelkäsin...
  14. P

    *LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

    Kiitos pikaisista vastauksista imetysasian suhteen Katjannalle ja Milli78:lle. Tarkemmin ajatellen tuo tyttöhän on tissitellyt tiuhempaa nyt viime päivinä. Josko kyse ois juuri siitä, että menkat vähentäneet maitomäärää ja vauva tilailee nyt tuotosta lisää???? Tiedä näistä nyt sitte! Koitan...
  15. P

    *LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

    Ginniferille kiitos kestovaippainfosta. Ajattelin josko ostaisin kokeeks muutaman noita fuzzeja,, tuntuu että aika moni niistä tykkää. Mua itteeni raivostuttaa ihan älyttömästi raahata kertsejä kaupasta kotiin kun kerran "päätin" ennen vaavin syntymää että kestoilla mennään. Ja moni...
  16. P

    *LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

    YOdottajalle linkki meitin puuhamatosta jossa Ellaa tykkää tiirailla killuvia esineitä ja vähän vanhemmallekin taaperolle tuosta samasta matosta saa värkättyä "käytävän".http://www.lastentarvike.fi/images/Paatuotekuvat/Large/FP_OceanW_KnC_aq.gif
  17. P

    *LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

    Keiju07 montako Fuzzy Bunsia sulla on käytössä?
  18. P

    *LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

    LillaStina kiitti lehtivinkistä, pitää ostaa lehti seuraavalla kauppareissulla!
  19. P

    *LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

    Ajattelin josko se ois peffan ja reisien "muodosta" kiinni, ettei nuo mun kestikset tuntia enempää pidä. Tuntuu, että falskaavat reidestä toisen pissan jälkeen viimeistään. Vaikka kun vaipan laitan, mun mielestä se istuu tosi hyvin reiden kohdalta. Oon myös ite tehnyt imuja Imse vimsen...
  20. P

    *LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

    Koitan pikaseen kirjoittaa kun tyty nukkuu ja kohtapuolin varmaankin herää. ÄP: vaatteista: MEillä on just noi samat kamat olleet rikki jo ennen ekaa käyttöä eli se ykkös potkupuku ja pellebody vai mikä kuva siinä oli. Sitten oli viel joku missä oli tekovirhe, en muista mikä vaate se oli...

Yhteistyössä