***LOKAVAUVAT 2007 KOLMAS PAINOS***

Turhin... toi oli vaikea... jumppamatto, ainakin tällä hetkellä. Ei eemeli viihdy siinä. Vaikken kyllä itse sitä ostanutkaan... oma ostos on varmaan se hyttysverkko... ei sitä olis tarvinnut, mutta ostin kuitenkin :LOL: "Kun muut yllytti" :LOL: :LOL: :saint:

Telkkarista Eemeli kattoo lastenohjelmia silloin kun tulee Peukaloisen retkiä tai olipa kerran elämä... Muuten ei varsinaisesti katso... äiti saattaa katsoa... :LOL:
 
Vilma-Onni 16.01-71
Mammoliino 29.01-78
Äityli75 28.02-75
Tilda77 14.03-77
Tuutilulla 19.03-73
Mileko35 25.03-72
Talluska 28.03-81
Topsy2 09.04-76
Krisu 08.05-83
Oliivia 09.05-78
Milli78 15.05-78
Dogtor 25.06-87
PuPu 10-07 06.08-84
Henkka81 21.07-81
Katjanna 07.08-75
Yksäiti84 13.08-84
Piituli 18.08-74
Lapanen 09.10-79
MaMa74 14.10-74
Toivotaan 16.10-79
L-ouisa 05.11-82
Tytteli74 27.11-74
Tin 05.12-74
Niinukka 23.12-72
LillaStina 30.12-78

Vieläkös jonkun synttärit puuttuu
 
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Turhin... toi oli vaikea... jumppamatto, ainakin tällä hetkellä. Ei eemeli viihdy siinä. Vaikken kyllä itse sitä ostanutkaan... oma ostos on varmaan se hyttysverkko... ei sitä olis tarvinnut, mutta ostin kuitenkin :LOL: "Kun muut yllytti" :LOL: :LOL: :saint:

Telkkarista Eemeli kattoo lastenohjelmia silloin kun tulee Peukaloisen retkiä tai olipa kerran elämä... Muuten ei varsinaisesti katso... äiti saattaa katsoa... :LOL:
Hyttysverkko EI ole turhike :saint:
 
Kyllä meilläkin telkkua katellaan - ja ihan mikä tahansa kelpaa. Tyypeille telkkarissa jutellaan ja hymyillään kovasti. En ole nyt vielä tuohon pahemmin puuttunut, kun tuo nyt vielä niin pieni on...

Tärkein lastentarvike meillä on joko vaunut tai sitteri. Autoa kun ei ole niin vaunut on ihan must-juttu. Ja sitteri taas kätevä, kun voi siirrellä huoneesta toiseen.

Turhinta lastentarvikketta en nyt keksi. Me ei pahemmin mitään ostettu ennen Hilman syntymää, ollaan ostettu tarpeen mukaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Turhin... toi oli vaikea... jumppamatto, ainakin tällä hetkellä. Ei eemeli viihdy siinä. Vaikken kyllä itse sitä ostanutkaan... oma ostos on varmaan se hyttysverkko... ei sitä olis tarvinnut, mutta ostin kuitenkin :LOL: "Kun muut yllytti" :LOL: :LOL: :saint:

Telkkarista Eemeli kattoo lastenohjelmia silloin kun tulee Peukaloisen retkiä tai olipa kerran elämä... Muuten ei varsinaisesti katso... äiti saattaa katsoa... :LOL:
Hyttysverkko EI ole turhike :saint:
Olis me pärjätty ehkä ilmankin :D
Mutta onhan se hieno.... sitten kun se joskus ilmestyy tänne asti...
 
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Turhin... toi oli vaikea... jumppamatto, ainakin tällä hetkellä. Ei eemeli viihdy siinä. Vaikken kyllä itse sitä ostanutkaan... oma ostos on varmaan se hyttysverkko... ei sitä olis tarvinnut, mutta ostin kuitenkin :LOL: "Kun muut yllytti" :LOL: :LOL: :saint:

Telkkarista Eemeli kattoo lastenohjelmia silloin kun tulee Peukaloisen retkiä tai olipa kerran elämä... Muuten ei varsinaisesti katso... äiti saattaa katsoa... :LOL:
Hyttysverkko EI ole turhike :saint:
Olis me pärjätty ehkä ilmankin :D
Mutta onhan se hieno.... sitten kun se joskus ilmestyy tänne asti...
Ette muuten ois :whistle:
 
Milli

Apteeekistahan saa joitain lääkkeitä ilman reseptiä ja jos vatsatauti yltyy kannattaa käydä lekurilta kysymässä reseptilääkkeitä. Luulisin että myötätuntoa lekurilta löytyisi tässä tilanteessa (yleensä kun panttaavat lääkkeitä..) Toivottavasti vatsatauti ei pääse pilaamaan suurta päiväänne :hug:
 
Milli: :hug: Meillä tuo isäntä ei varmaan uskalla kosia kun tietää että musta tulis hirvee "Bridezilla" :saint: Hyvin se menee. Pidän peukkuja et pysytte terveenä. Jos kuitenkin tuutte kipeeksi, niin voin antaa mun lääkärin numeron :LOL:
 
Yö meni meillä aika hyvin kumminkin siihen nähen, miltä kuulosti illalla. =) Ei tarvinu spiiralle lähteä ja ihan kotikonstit riitti tällä kertaa. Kastelin monta pyyhettä ja ripustelin niitä makariin, et tulis kosteutta ja aika hyvin autto tällä kertaa tuo. Huh! Mä ehin jo pelätä pahinta. Mut tietty ens yönä voi olla jo toinen tilanne..

Rintareppu meillä turhin lastentarvike. Ostettiin ekalle, mut ei oo käytetty ku muutaman kerran. Kahella nuorimmalla ei ollenkaan. En ooo vaan saanu aikaseksi hävittääkään sitä.

Sitteri kovassa käytössä ja samoin tuo "jumppalelu", Elia viihtyy sen alla hyvin.

Mutta ei kait se auta ku pitää mennä kotihommia tekeen, ennenku tuo 2v ja 3v parivaljakko saa kovin pahaa tuhoa aikaan.. :wave:
 
Hei, mä oon jo ihan epätoivonen :( tää on ny kolmas kerta kun vonkaan sitä salasanaa sinne kerhoon..miks te ette kuuntele mua :'(

turhin lastentarvike on meillä ollu se kylpytuki vai mikskäs sitä ny vois sanoa..eipä o kertaakaan Vilma ollu siinä! ei oo ees koklattu, en tiä miks..

hyödyllisin on sit ollu vaunut, niillä on jyrätty menee sitten varmaan kohta tuhansia kilometrejä ja ilman ei ois pärjätty!

kuulostaa kivoilta noi teijän kokemukset venäläislääkäreistä :LOL: ei vaan, ei paljoo naurata siellä vastaanotolla :/

Mun on pitäny kyselläkkin tota telkkarin kattomista, mä en oo kauheesti kääntäny pois jos on kytänny teeveetä, onpahan tyytyväinen mut ihan kun muistaisin et vauvat ei sais kattoo telkkaa?!

:wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mikero:
Hei, mä oon jo ihan epätoivonen :( tää on ny kolmas kerta kun vonkaan sitä salasanaa sinne kerhoon..miks te ette kuuntele mua :'(

turhin lastentarvike on meillä ollu se kylpytuki vai mikskäs sitä ny vois sanoa..eipä o kertaakaan Vilma ollu siinä! ei oo ees koklattu, en tiä miks..

hyödyllisin on sit ollu vaunut, niillä on jyrätty menee sitten varmaan kohta tuhansia kilometrejä ja ilman ei ois pärjätty!

kuulostaa kivoilta noi teijän kokemukset venäläislääkäreistä :LOL: ei vaan, ei paljoo naurata siellä vastaanotolla :/

Mun on pitäny kyselläkkin tota telkkarin kattomista, mä en oo kauheesti kääntäny pois jos on kytänny teeveetä, onpahan tyytyväinen mut ihan kun muistaisin et vauvat ei sais kattoo telkkaa?!

:wave:
oi anteeksi :ashamed: miä laitan sen sulle samantien. Tarkotuksella ei ole ohitettu pyyntöä, miä olin varma että joku on sen sulle jo antanut :( Pitäisköhän tehä eteenpäin niin että halukkaat pyytää y:llä Piitulilta?
 
Koht pitäis reippaana lähtee reippailee ulos lapsien ja koiran kanssa... Ei kyl yhtään innosta, mut munkäs teet. Muuten menee toi keskimmäinen pitkin seiniä. Onneks vanhin poika on mutsilla ollut yötä, niin yks päivä hiukan rauhallisempi...
Tytsikin on ihan limainen, pitäis taas tk:s käydä tyhjentämäs röörit, et henki kulkee paremmin. On toi rsv kyl kamala tauti
 
Huomenia täältäkin päin.. Niin tosiaan huomenia. Oikein kiva yö taas takana. Mikäköhän tota lasta vaivaa kun se ei nuku? Tai ehkä nukkuu mut äheltää koko ajan, hakkaa ja potkii sängyn reunoja ja vähän väliä itkuskelee. Allergiaakin jo miettinyt kun nahkakin on vähän huonona ja oksentelee ja pulauttelee. Nyt kuulutankin eikös teistä jonkun lapsella epäilty allergiaa? Vai muistanko lukeneeni väärin... Nyt vaan näin omaa napaa ku on äiti vähän väsy
 
Juma et täällä on taas kirjoiteltu. Mulla oli eilen lokamammat -vapaa päivä, en ehtinyt lainkaan koneelle ja sitten ku aamulla pääsin päivittämään nää isvut ni oli taas sivu jos toinenkin luettavana....... enpä jaksanut edes kaikkia juttuja läpi lukea. Oliko se painonkyttääjien lista jossain tuolla alkusivuilla, siis se maanantain tuloslista?? En löytänyt, mutta eipä tässä mitään ilmoitettavaa olekaan kun paino junnaa samassa 77,2kg..... :ashamed:
Meitsi on nyt täysin hurahtanut kestovaippailuun. Olen tuhlannut kauheet määrät euroja ostaessani valmiita taskuvaippoja ja kankaita.......no nytpähän on niin paljon, ettei tarvii välttättä ihan joka pv pyörittää konetta ellei muuten tarvii....... Ihania on muuten Fuzzi bunzien uudet vaipat= istuu paremmin ainakin meidän tytsälle kuin vanhat, vaikkei niissäkään vikaa ollut! Nyt siivoamaan
 

Yhteistyössä