***LOKAVAUVAT 2007 KOLMAS PAINOS***

Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
tuutilulla, se oli aivan ihana verkko ja ne timantit wau.

oottelen jo kuumeisesti omaani saapuvaksi, ehkäpä jo huomenna? meillä taitaa olla samanväriset ne tekstit ja kruunutkin :LOL:
No tuo ei enää yllätys ole että meillä on jotain samaa :LOL:

Jos joku ei löydä noita timangeja mistään ja niitä haluaa niin ilmotelkaa. Miä voin käydä kattomassa. Tässä on kumminkin kaks rodin hoodia ihan suht. lähituntumassa, toinen kotkansaarella ja toinen tässä karhulan puolella. Ja mullehan jäi vielä 9kpl noita kirkkaita yli.

Mutta nyt Kiiukan kanssa unta tekemään. Neiti siihen malliin kitisee tuossa sitterissä että nukkumatti jo odotellaan :)
 
selvittiin siitä tän päiväsestä lehti haastattelusta,toimittajan eka kysymys:eek:nko nämä niitä tappaja koiria :kieh: prkl miks kaikilla on sellanen päähän pinttymä et bullmastiffit on tappajia,jos joskus ulkomailla on tuo rotu tappanut ihmisen niin heti kaikki leimataan tappajiks..voi mikä tahansa muukin rotu tappaa tai vaikka kissa..saakutti..

antton taas miukuu ku kisu tuos lattial..ei taas nukuta sitä ku ikeniä kutkuttaa,koko ajan sormet syvällä suussa..vissiin hampaita tulee,jipii,sit pääsee äitiä pureskelee :LOL: anssi sano et antton oli eilen yrittäny mahalleen kääntyä,ja oli ärsyttäny ku ei ollu päässy :heart: reppana
 
Meillä kans tk:ssa venäläinen lääkäri. Käytin Saraa sen luona kun oli 1kk vanhana kovassa flunssassa. Se lääkäri sanoi mulle: Thalla lapsela on rypaleen kokoiset kitarisa ja siksi se rohise ni kovasti. Thulehdusarvo ok, me emme voi autta teitä.

Mulla oli pokassa pitämistä, meinasin räjähtää nauruun :ashamed: että ihan rypäleen kokoiset kitarisat...? :D
 
jihuu,minun vauveli syö taas =) tai oli mun parturissa olo aikana vetäny melkein puoli litraa nyt illasta...toivottavasti jatkuu samaa rataa!! äiskä on niin onnellinen jos se paasto ois nyt loppu....
ai niin ja meillä käännyttiin eilen ekan kerran masulta selälleen =) että jotain kiinnostusta liikkumiseen on kuitenki, ja nyt on parissa päivässä alkanu tarrautua leluihin myöskin...niin se vaan aika menee ja uusia taitoja kehittyy...ihana seurata toisen touhuja!

Mullapa se lyheni tukkakin sitten parikymmentä senttiä parturissa käydessä, viimeks ollu lyhyt tukka joskus 8 vuotta sitten, ihan kiva on mutta vaatii totuttelua taasen.

En ole ehtiny lukea ajatuksen kans juttuja joten en voi oikein mennä kommentoimaan nyt mitään...ehkäpä huomenna joutaa paremmin!
Hyvää yötä kaikille! :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
tuutilulla, se oli aivan ihana verkko ja ne timantit wau.

oottelen jo kuumeisesti omaani saapuvaksi, ehkäpä jo huomenna? meillä taitaa olla samanväriset ne tekstit ja kruunutkin :LOL:
No tuo ei enää yllätys ole että meillä on jotain samaa :LOL:

Jos joku ei löydä noita timangeja mistään ja niitä haluaa niin ilmotelkaa. Miä voin käydä kattomassa. Tässä on kumminkin kaks rodin hoodia ihan suht. lähituntumassa, toinen kotkansaarella ja toinen tässä karhulan puolella. Ja mullehan jäi vielä 9kpl noita kirkkaita yli.

Mutta nyt Kiiukan kanssa unta tekemään. Neiti siihen malliin kitisee tuossa sitterissä että nukkumatti jo odotellaan :)


Mun täytyy käydä kattomassa robbarista jos niitä täällä olisi, tai siis Kuusankoskella. Meillä on muuten alettu nukkumaan ulkona päiväunia. Tytöt on nukkunu 3 päivänä päikkärit ulkona, ennen kun vaunut pysähty niin neidit heräs. Oiskohan kiinteillä jotain tekemistä tän kanssa, Emma meinaan vetäs tänään melkein yhden pikkupurkin päärynäsosetta. Ja Essi maissia ja perunaa Emma kun ei siitä tykännyt ja Essi taas ei tykänny päärynästä. Vähänkö menee ristiin noi ruokailut. :LOL:
 
Joo meilläkin tytöt pyörii jo "napansa ympäri" eli siis selällään liikuttaa itseään 360 astetta ympäri. Otin valokuviakin siitä kuinka ne jo pyörii.

Tässä tytöt vielä suht oikeinpäin:



Ja tässä parin kuvan oton jälkeinen tilanne (otin välissä 2 kuvaa Ellasta)

 
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
hienoa äivaan että vaavi taas syö..ja piituli,meillä pyöritään samalla lailla :LOL:
aamullakin Essi oli sängyn päädyssä poikittain kun heräs. Ja muuten kuten huomaat en ole vieläkään malttanut mennä nukkumaan, ja aamulla taas kiroan kun ei jaksa herätä. Tosin tytöt herää vielä vellille jossain vaiheessa kun söivät vaan maitoa klo 19.30. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
mä meen nukkumaan just kun antton nukahtaa,mulla on kuume..tarttuuko kuume minusta miten helposti vauvaan? tai ylipäätään flunssa?
ei se minusta niin kauhean helposti tartu. mutta jokainen on oma yksilö ja vastustuskyky on erilainen. :| paranemista sinulle :hug:
 
Älä nyt morkkistele siellä. :hug: Tottakai saat purkaa,oonhan mä repaloinu sulle noista omista häistä ym. =)

Mammoliino ollos hyvä! :D Olit laittanut pikkuisen liikaa mun tilille, 0,60e jäi yli, haluatko takaisin? =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja milli78:
Älä nyt morkkistele siellä. :hug: Tottakai saat purkaa,oonhan mä repaloinu sulle noista omista häistä ym. =)

Mammoliino ollos hyvä! :D Olit laittanut pikkuisen liikaa mun tilille, 0,60e jäi yli, haluatko takaisin? =)
No höpö, höpö! Enemmänki olisin voinut. Oli se sen verran mukava juttu

:hug:
 
moikka!!
meillä hiljasta,kumpikin ukko nukkuu.
tulin sit kurkkaan kuulumiset:)

tuutilulla,sulla kyllä mahtavia prinsessa juttuja kiialle!!
osaisimpa minäki:)

juu,kyllä haikee olo kun muistelee sitä plussausta,mahtava ja ennen kaikkee sekava tunne...Huh!
enhän meinannu uskoo todeksi,ja kun oli kauan odoteltu ja toivottu...

kyllä me toivotaan enemmänki tuota perheenlisäystä,jos vaan onnistaa.
mut sen aika ei oo vielä!

vip :no on teillä ollu melkonen neuvola/lääkärireissu:eek:

meillä tuo pikku-ukkeliini ruvennut kans pyörimään jumppamatolla,melkein pyöri napansa ympäri.
ja hirveesti hakkaa jalkoja maahan,oikeen kauhistuttaa että sattuukohan kantapäihin
:)
on se niin mahtavaa seurata tuota kehitystä

mutta minäpä otan kirjan käteen ja painun petiin lukemaan,
oikein hyvät yöt kaikille :wave:
 
Tere vaan kaikille. Lueskelin tota maitomäärä keskustelua jonkin verran. Meillä tyttö vetää kerralla about 160g maitoa päivässä ja tuota ikäähän on 3,5 kk:t. Tosin tyttö painaa jo jotain 7 kg, et hän ei kyl linjoistaa oo välittänyt koskaan. Saa nähdä, et kuinka paljon painaa, kun tulee 4 kk neuvola eteen :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja MaMa74:
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
KUOPION SEUTU :attn: :attn: :attn:

Meitähän ois minun lisäks ainakii Dogtor, MaMa ja Oliiviakin, joilla ei hirvittävän pitkää matkaa Kuopioon ois. Oliko muita?
Mitäs jos tehtäis tärät johonki esim. 23.2? Käytäs syömässä tai kahvilla ja tutustuttas vähän etukäteen. Lasten kanssa tai ilman.
Kiinnostaiskos/pystyisitkö Ruusumaria liittymään joukkoon?
Muut on jo alustavasti lupautuneet.

Minä aattelin et jos vaikka Cumuluksen Huviretki-ravintolaan mentäis. Ois lyhyt matka Oliivialla kun julkisilla tulee, on rauhallinen loosheineen ja tosi hyvää ruokaa. Muistaakseni on myös lastenhoitovermeet wc:ssä.


Kutsu koskee kaikkia Kuopiolaisia/ympäristön lokamammoja :wave:
Ja olikos se Cumulus siinä rautatie- ja linja-autoaseman lähellä ? ( ja mähän en ole maalta.. :whistle: )
Edelleen Kuopion seutukuntalaisia huhuilen :wave:

Aattelin et jos klo.14 ois tärät, miltä kuulostaa?



Ruusumaria
Laita mulle sähköpostiosottees yksärinä, niin voin sullekkin laitella tietoa tuosta tapaamisesta, muitten osoitteet mulla jo onkin =)
 

Yhteistyössä