***LOKAVAUVAT 2007 KOLMAS PAINOS***

Tosiaan dogtor kiivaasti keskusteltiin silloin. Oli viel sama la ja sattui sit syntymään samana päivänäkin =) Meillä tytsi on tällä hetkellä rsv positiivinen ja ei oikein uskalla missään yleisillä paikoilla ees käydä... Alkaa tympii tää kotona olo, mut mielummin täällä, kuin enään sairaalassa. Tyttö oli tosiaan to-ma välisen ajan jorvissa, kun hengitys oli jo niin vaikeaa. Päästiin lanssil viel jorviin, kun happisaturaatio oli 82, vaik pitäis olla 100. Olin käynyt edellisenä yönä jo päivystykses, mut antoi vaan avaavaa ja pisti himaan, kun ei sitä saturaatiota saanut.
Oli aika kamala yö kuunnella, kun avaava auttoi vain ihan hetkeks ja toinen vinkui "ku vanha mummo", joka on koko ikänsä vetänyt natsaa :D
 
Vip
Ryssät on ryssiä (sori vaan, ei oo kivoja kokemuksia heistä...)

Talluska
Tervetuloa! Minä taisinkii tuohon sinun rsv ketjuun laitella vastausta.
Toivottavasti pikkunen paranee :hug:

Santti
Onnea Siirille uudesta taidosta :flower:
 
Vilma-Onni 16.01-71
Mammoliino 29.01-78
Äityli75 28.02-75
Tilda77 14.03-77
Tuutilulla 19.03-73
Mileko35 25.03-72
Topsy2 09.04-76
Krisu 08.05-83
Oliivia 09.05-78
Milli78 15.05-78
Dogtor 25.06-87
PuPu 10-07 06.08-84
Henkka81 21.07-81
Katjanna 07.08-75
Yksäiti84 13.08-84
Piituli 18.08-74
Lapanen 09.10-79
MaMa74 14.10-74
Toivotaan 16.10-79
Tytteli74 27.11-74
Tin 05.12-74
Niinukka 23.12-72
LillaStina 30.12-78

Vieläkös jonkun synttärit puuttuu...
 
Vilma-Onni 16.01-71
Mammoliino 29.01-78
Äityli75 28.02-75
Tilda77 14.03-77
Tuutilulla 19.03-73
Mileko35 25.03-72
Talluska 28.03-81
Topsy2 09.04-76
Krisu 08.05-83
Oliivia 09.05-78
Milli78 15.05-78
Dogtor 25.06-87
PuPu 10-07 06.08-84
Henkka81 21.07-81
Katjanna 07.08-75
Yksäiti84 13.08-84
Piituli 18.08-74
Lapanen 09.10-79
MaMa74 14.10-74
Toivotaan 16.10-79
Tytteli74 27.11-74
Tin 05.12-74
Niinukka 23.12-72
LillaStina 30.12-78

Vieläkös jonkun synttärit puuttuu
 
Katos mun vaivalla kirjoittama viesti :headwall:

Venäläiset lääkärit vol.2: Isännän kans päätettiin aikanaan olla vastuullisia nuoria. Sovittiin, et molemmat käy testeissä ennen kuin ehkäisymuoto vaihtuu pillereiksi. Mulle tämä venäläinen lääkäri totesi, että ei Suomessa ole sukupuolitauteja! :LOL: Onneksi ei ollut mullakaan. Että näin meillä nuoria opetetaan...

Myöhäiset onnittelut Mammoliinolle :flower:
Talluskan tyttäreille pikaista paranemista :hug:
Topsy: Jos pistät pensselin heilumaan ennen mua, niin laitathan kuvan lopputuloksesta.

Eeli ei ole osottanut oikeen mitään kiinnostusta tuohon liikkumiseen. Nyt on löytynyt ääni ja kädet. Kiva kun nuo kädet ei ole enää turhan panttina -viihtyy paremmin kun voi vähän jo leikkiäkkin.
 
tarttuuko kuume minusta miten helposti vauvaan? tai ylipäätään flunssa?
Meillä isännän flunssa tarttus molempiin, äippään ja poikaan. Jätkällä on nyt sunnuntaista lähtien ollut pientä lämpöä/kuumetta ja ihan kauhee räkätauti. Sain päivystysajan täksi päiväksi, että menen tsekkauttaan tuon pojan ainakin... jos ittekin sais samalla jotain troppia tähän (ei kai vaan tullu poskiontelontulehdus...) kauheeseen oloon.

Tuosta liikkumisesta meillä on sama meininki kuin piitulin neideillä. Peppua nostamalla liikutaan ihan älyttömästi. Koko ajan ollaan menossa. Onneksi meillä on tuo leikkikehä, niin ei haittaa mitään. Koirien takia on melkein pakko olla, muuten ipana ui karvoissa tuossa lattialla ja eipähän tartte olla kylmällä lattialla. Siihen hänet uskaltaa jättääkin vähäksi aikaa pyörimään, kun käy laittamassa pyykkejä. Siitä on nyt jo tullut kullanarvoinen asia :D

Josta tuleekin mieleen, että mikä on yksi lastenhoitotarvike mitä ette mistään hinnasta vaihtaisi pois? Siis tarkoitan lähinnä noita sittereitä, leikkikehiä yms. Meillä on tuo leikkikehä. Ilman sitteriä pärjäisin, mutta tota en antaisi pois mistään hinnasta.
 
NäkymätönNinni :hug: Mitens teillä yö meni?

Talluskan tytölle ja pikaista paranemista :hug:

susa79 Ihana lääkäri teillä ja niin viisaskin :LOL:

mikä on yksi lastenhoitotarvike mitä ette mistään hinnasta vaihtaisi pois? Vaunut, kovassa käytössä sisälläkin mutta jos joku pienempi pitäis niin... empäs tiijäkkään. Tuo pimu kun ei noissa sittereissä eikä lelukaarien alla oikein viihdy.
 
susa79: Voi vitsi minkä lääkäri heitti! :LOL: Mut sehän on hienoa että suomi on näin puhdas! :D

Mun E-L-Ä-M-Ä-T lähti töihin ja kouluun, joten nyt saa rauhassa netteillä :LOL:

Pesukone raikaa täyttä häkää, on pyykki päivä ja sitähän riittää.. :/

Pötkö nukkuu sängyssään, on ehkä pikkuisen parempi. Mealta en ole vielä lämpöä mitannut. mutta mutta...tää on kuin huono komedia...mulla on vatsa kipeä :eek: Vatsatauti nyt tästä puuttuis vielä :/ Lauantain jälkeen saa tulla mikä tahansa tauti, mutta jos nyt tän kerran oltais terveenä lauantaihin asti...pliis! :|
 
Meillä Ilona katselee mielellään televisiota, sylissä kääntyy tarvittaessa vaikka korkkiruuville kunhan näkee television. Mitenkäs teillä muilla annatteko katsoa/haluaako vauvanne katsoa televisiota?
 
Mileko:

Nyte vasta huomasin et mun syndet tosta uudesta listasta puuttuu..
eli.. 5.11-82

Oltiin eilen kamun kaa tehojumpassa. Ja voi luoja..Ehtoon tärräs kädet ja nyte on joteski rampa olo muuteskin.. Mut kivaa oli! ja siä aiotaan nyte ruveta käymään.Tänään pääsee Pihla mun kanssa vauvajumppaan.

Joteskin on niin pirun tiukassa nää kilot.. Oon Oikeesti koittanu skarpata ja lisätä liikuntaa huomattavasti. Ihan itseni takia haluisin olla pienempi ja mahtua vaatteisiini taaas kunnolla. Ja oishan siinä hääpuvussakin sitte ihan kiva olla edustava. Vaunuja käyn lykkimässä,nyte tiistaisin siis toi jumppa,omia hepoja ratsastan toisinaan-sellasii "kaahausmaastoja" ja koiran kanssa oon koittanu opetella käymään hölkkäämässä.Nyt vaan on nii liukas et se laji on tauolla.Nilkkapainoja oon aatellu..tehostaan tota vaunuilua. ja..porkkanan lohkoja oon koittan iltasin popsia..
Ärsyttää ko miehel ei oo mitää tälläsii ongelmii :kieh:

Mie meen laittaa typyn lähtökuntoon.. :wave:
 

Yhteistyössä