***LOKAVAUVAT 2007 KOLMAS PAINOS***

Meillä oli tänään 4kk neuvola lääkäri.Taas oli ihan hanurista lääkäri...joku venäläinen minkä puheesta ei saa mitään selvää ja ihan ihme neuvot ja jutut.Tosin laitan toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.Neiti painoi 5775/61.Aikas vähän tullu pituutta ja painoa.Oisin toivonu et painoa ois vähän enempi tullu.Mut normi käyrissä mennään ja toistaseks vielä pelkällä maidolla.Niistä täplistä/näpyistä kun kysyin niin lääkäri sanoi että "ei tietä mitä nuo olla,ehkä kosmetik haitta" :LOL: :LOL: Paskat sanon minä.Sit hää sano että kun alotat kiinteät ni kaalista hyvä alottaa.Kaalista????Sitten antoi niitä ohuita rautalangasta väännettyjä korvapuikkoja että saan Ellan korvat puhdistettua myös korvakäytävältä!!!Enkai mie nyt semmosta terävää pötköö rupee toisen korvaan tunkee ja puhkoo tärykalvoja!!! :eek: On meitä moneen lähtöön.Huh huh.

Heidikös se kyseli mitä tunteita herättää kun nyt on vuosi plussatestistä ja uusi pino lokakuisilla 2008.Mie ainakin haikeena muistelen niitä tunteita kun sain sen kauan odotetun plussan..ja alku oli jännittävää aikaa kun ei kukaan tiennyt vielä..ja itse olin naama messingillä onnesta.OIH!Saispa sen tunteen taas :heart:
 
MINÄ HALUAAAN TUOMMOSEN VERKON |O !!! Aivan ihana! Ja nuo timangit :whistle: Oliskohan sillä punasta verkkokangasta :D Ja tuutiksen timangit olis pakko saada myös!

Tiipiille :hug: Meillä Santeria oli matkalla IPstä kivitetty ja haukuttu toisen koulun oppilaan taholta, niin kyllä mulla nousi leijona-emon karvat pystyyn. Soitin heti koululle ja kyseiselle oppilalle järjestin palaverin rehtorin kanssa. Muutama muu kerta on tullut myöhemminkin oman koulun sisältä, mutta minä olen ottanut sen kannan että asia heti päiväjärjestykseen niin ei ehdi mennä pahaksi ja vaikuttaa esim. koulunkäyntiin ja psyykkeeseen. En tiedä teenkö karhunpalveluksen pojalleni, mutta minua on joskus kiusattu ylipainon ja silmälasien vuoksi ala-asteella ja sitä tunnetta en lapsilleni halua! Minä kyllä annoin kiusaajille takaisin ja istuinkin jälki-istunnossa esim. saman luokan pojan "pieksämisestä". Mutta kyllä se silti sattui sisäisesti vaikka takasin osasinkin antaa. Aikuisiällä olen kokenut myös yllättävän paljon "kiusaamista". Välillä tuntuu että aikuiset kai niitä pahimpia kiusaajia henkisellä puolella. Voi että taas pistää vihaksi |O Tsemppiä tiipiin perheelle asian hoitoon!

YOdottaja, meillä Santeri on syntynyt halmikuussa ja seuraavan talven lumillakaan poika ei vielä pysynyt pulkan kyydissä. Istui kyllä jo syöttötuolissa jne. mutta kun pulkka lähti liikkeelle, niin ukko kallistui heti kumoon :D Meillä oli semmonen vauvapulkka remmeillä. Eli melkeinpä rinkkaa tms. suosittelisin minäkin, ellei jonkinmoiseen ahkioon saisi oikein kunnolla tuettua ja kiinni.

Nyt on synttärit juhlittu ja masu täynnä kakkua ja muita herkkuja... Tässäpä virtuaalikakut teillekkin!


Mulla loppui maito. Ei tipu eikä lirise. Eli Ippuli, en tarvikkaan sitä pumppua. Surettaa suuresti kun olin jo tottunut imetyksen helppouteen (alun vaikeiden jälkeen...) :'( Ja arvaan minä syynkin. Silja ei kehtaa imutella sitä takamaitoa ollenkaan, kun on hoksannut että pullosta tulee niin helposti. Ja koska tissit ei tyhjene kunnolla, niin uutta tavaraa tulee aina vain entistä vähemmän. Minkäs teet. Lasta ei kehtaa huudattaa kovin montaa päivää (sitäkin kokeiltu) ja nälässäkään ei voi pitää. Tiedänpähän tulevien 12 ( :D )mukulan kanssa että pulloa en tarjoa kuin hätätapauksessa. P***a.

Kiitos vielä kerran kaikille onittelijoille, tuli tosi hyvä mieli :hug:

R
 
Joo miekin oon kuullu ettei kaalia alle 1 vuotiaalle..Siitä naikkosesta on tehty valituksiakin.Mie kyllä päätin että sille en enää mene!!Ekalla lääkäri käynnillä (millos se oli 2kk?) kun käytin ellan niin sanoi että "anna 4 tunnin välein tissiä"!!???Kai sitä nyt annetaan ruokaa lapselle silloin kun hänellä on nälkä!Sen jälkeen vielä tokasi että liian laiha lapsi.En tiiä mistä se repii noita ideoitaan :eek: |O
 
Onnea Siirille uudesta taidosta :flower:

vip :eek: onkohan kyseinen lekuri opiskellut kirjekurssilla ja jättänyt pari osiota välistä. kaikkea ne ja lääkäreiksi ottaa ja vielä neuvola sellaisiksi :headwall:

mammoliino ei muuta kuin kysymään punaisen kankaan perään tekijältä :) miä tykkään tosta ja ihan hirveesti :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja krisu:
topsy teilläkö edelleen menee vuorokaudes 6-7dl maitoo? onko typyn paino kuitenki noussu ihan hyvin? meillä kun toi melina ei millään syö enempää ku sen 7dl ja sekin tänään kovalla huudolla..ens viikol neuvola ja hieman jänskättää miten paino noussu. mut kai sitä vaan toiset pärjää vähemmällä maidol. pitää linjoistaan jo huolta pienenä :LOL:
Niin sitä vaan vähän menee. Joskus musta tuntuu ettei toi syö koko päivänä mitään... Desi on maksimi mitä syötöllä syö, jos joskus vetää 1,5 dl niin miehen kans ollaan silleen "no nyt on Minttu täynnä" tai "ohhoh, ootpas potra tyttö" :heart: Mut 3 kk neuvolassa oli kasvanut ihan käyrillä ja oli neuvolassa sitä mieltä että ihan normaalia on et syö vähemmän. Pitäiskin taas laskee päivän satsi, aloitanpa yöstä niin voin sit taas ilmoitella illalla mitä söi. Niin ja kiinteet aloitin toissa päivänä, katotaan miten se vaikuttaa. Tosin likka kitisi tän illan aika reilusti, vois joksikin aikaa jättää noi kiinteät, jos oli niistä kitinä.

Nyt jatkan lukua, oon sivulla jotain.
 
Mammat hei.. tääkin siis tahtoo sen salasanan sinne kerhoon jos saa ja vääntäkää ny rautalangasta et miten/missä mä sen hakemuksen teen?

Oltiin tänään siellä miehen siskon vihkimisessä ja sit syömässä, vitsit et oli kyl hyvää pippuripihviä näin laihdutuskuurin kunniaks :p
Vilma ei kyl ihan kauheen riemuissaan siellä ollu..huus kun tapettava sika eikä kyl oo sen tapasta mut ny oon huomannu et heti herppaa jos ollaan menossa liikaa..


Uskomaton fiilis et siitä on tosiaan jo vuosi kun plussattiin!!
Palataan aamulla astialle, ny meen sohvan nurkkaan löhöön! :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vip1:
Niistä täplistä/näpyistä kun kysyin niin lääkäri sanoi että "ei tietä mitä nuo olla,ehkä kosmetik haitta" :LOL: :LOL: Paskat sanon minä.Sit hää sano että kun alotat kiinteät ni kaalista hyvä alottaa.Kaalista????
Uuuuuuu, nauru ei täällä lopu :LOL: :LOL: :LOL: Sori vip, inhottava kun ei ollut kunnon lääkäri, toi vaan on niin hyvin kirjoitettu :D Kaalista???? :LOL: :LOL: :LOL:
 
Höh, eihän täällä ollutkaan kovin paljon tekstiä... käynpä kurkkaan mitä kerhossa tapahtunut sitten eilisen. Sori Vip kun nauroin teidän lääkärikäynnille, mut oli tosiaan niin sarkastisesti kirjoitettu. :hug: :hug: Varmaan teidänkin pitäis tehdä hänestä jonkin sortin valitusta?
 

Yhteistyössä