***LOKAVAUVAT 2007 KOLMAS PAINOS***

Ai niin, ois mukava saada tuonne kerhon puolelle kuvat uudestaan myös niistä, jotka jo täällä kuvansa aiemmin näytti. Meni sillon niin nopeesti, ettei osaa vielä yhdistää mitkä kasvot kuului millekkin nimimerkille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tilda77:

GRRRR!!!hermot meni, en saa kuvia laitettua sinne kerhon galleriaan!!!! perhana sentään!!! :headwall: :headwall: :headwall:
Lukiko siinä ilmoitus, että pitäjän pitää hyväksyä ne kuvat? Nimittäin minäkin luulin, kunnes opin lukemaan :saint:
Piitulin piti hyväksyä ne kuvat ennenkuin ne menee sinne sivuille...

 
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Alkuperäinen kirjoittaja Tilda77:

GRRRR!!!hermot meni, en saa kuvia laitettua sinne kerhon galleriaan!!!! perhana sentään!!! :headwall: :headwall: :headwall:
Lukiko siinä ilmoitus, että pitäjän pitää hyväksyä ne kuvat? Nimittäin minäkin luulin, kunnes opin lukemaan :saint:
Piitulin piti hyväksyä ne kuvat ennenkuin ne menee sinne sivuille...
Pitää tosiaankin läpäistä Piitulin sensuuri ensin :D
 
Ai joo, piti kertoo teillekin kun Eemeli on oppinut uuden taidon...

Ensin toi jätkä hakkaa päätään tai muuta sellaista tohon leikkikehän pinnoihin. Silleen, että ihan varmasti sattuu. Sitten hän katsoo, että näkikö kumpikaan vanhemmista. Jos näkin, niin sitten nauretaan ja jatketaan puuhaa. Mutta ellei nähnyt, niin sitten aletaan itkemään ihan hysteerisinä ja rauhoitutaan vasta sitten, kun on päässyt syliin...

Sitä on niin hauska seurata, kun toi sama toistuu joka ilta... :LOL:
 
Huhuu!

Joo, kyllä sitä täällä ollaan, on vaan koko ajan jotain menoa. Nytkin tultiin turkulaismammojen treffeiltä ja kaupasta. Viikonloppuna oltiin mummilassa ja fammulassa. Taas ensi viikonloppuna saa näköjään reissata. Mun enon vaimo kuoli viime lauantaina äkillisesti, olin aika järkyttynyt. Olen pienenä viettänyt paljon aikaa siellä. Hänellä oli semmonen harvinainen lihasrappeutumasairaus, oli kyllä fyysisesti jo aika kehnossa kunnossa kun ei pahemmin päässyt liikkumaan, mutta mieli virkeänä, aina. Nyt ihan perus flunssatauti oli vienyt sitten loputkin mehut. Oli ollut viikon verran teholla nukutuksessa, ,kun keuhkot täynnä räkää ja ei itse jaksanut sitä kakoa pois. Sitten sen jälkeen kun oli päässyt hengityskoneesta pois, lääkäri oli sanonut ettei aleta enää elvyttämään jos on tarvis, lauantaina hän nukkui pois. Joten tulevana lauantaina on mahd hautajaiset.

Aron täytti 5kk eilen, iso poika jo! Hampaita tehdään kovalla vauhdilla, ei ole tullut vielä esille mutta ikenet pullistaa jo sen näköisenä ettei kauaa enää mene. Torstaina on nla ja saadaan se seuraava rokotus.

Valaiskaas mua nyt rakkaat mammat, missä siis tämä kesän tapaaminen Molis tarkotus olla ja millon? Ja se kerho? Miten siihen voi päästä mukaan?

Nyt täytyy mennä purkamaan kauppakassit ja Aronkin tossa kohta varmaan herää kaukalosta, nälkä sillä varmaankin on...!


 
lokakuu 2008vauvan saavat ovat jo perustaneet uuden keskusteluryhmàn... :'( Vuosi sitten oli tunteet hurjat kun sain tietàà raskaudesta ja nyt on kulunut jo melkein vuosi kun muru oli pienen pieni òtòkkà àidin masussa :'( Vaikka raskausaika mullakin oli hirivittàvàn vaikea niin tulee kuitenkin tyhjà olo kun siità ekasta ihanasta uutisesta on nyt tullut virallisesti historiaa... :( Kuinkas teillà ? Mità tunteita heràttàà ? :)
 
Tuli tuo Lasten parhaat kirjat -kerhon mainos. Ei ole meidän tarkoitus liittyä, jätkän mummo kun maksaa Mauri Kunnas -kirjakerhon tilauksen ja sieltä tulee kirja 10krt/vuosi. No, kuitenkin, selailin tuota mainosta ja huomasin kirjan joka minua kiinnostais. Katoin sit netistä, jos sen jostain sais tilattua ja kas kummaa hinta oli paljon halvempi kuin mitä LPK ilmoitti kerhohinnaksi :eek: Kirja on Kiekkumaralla kerhohinta 23,80e ja Suurikuu.fi myy samaa kirjaa 10,20e. Luulisi, että tuollaisesta kuukausi kirjakerhosta olisi halvemmalla saanut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hipkukka:
Tuli tuo Lasten parhaat kirjat -kerhon mainos. Ei ole meidän tarkoitus liittyä, jätkän mummo kun maksaa Mauri Kunnas -kirjakerhon tilauksen ja sieltä tulee kirja 10krt/vuosi. No, kuitenkin, selailin tuota mainosta ja huomasin kirjan joka minua kiinnostais. Katoin sit netistä, jos sen jostain sais tilattua ja kas kummaa hinta oli paljon halvempi kuin mitä LPK ilmoitti kerhohinnaksi :eek: Kirja on Kiekkumaralla kerhohinta 23,80e ja Suurikuu.fi myy samaa kirjaa 10,20e. Luulisi, että tuollaisesta kuukausi kirjakerhosta olisi halvemmalla saanut.
Monessa kirjakerhossa on just toi ongelma. Sen takia mäkin aina yleensä katon tarkkaan, että kannattaako tilata.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hipkukka:
Tuli tuo Lasten parhaat kirjat -kerhon mainos. Ei ole meidän tarkoitus liittyä, jätkän mummo kun maksaa Mauri Kunnas -kirjakerhon tilauksen ja sieltä tulee kirja 10krt/vuosi. No, kuitenkin, selailin tuota mainosta ja huomasin kirjan joka minua kiinnostais. Katoin sit netistä, jos sen jostain sais tilattua ja kas kummaa hinta oli paljon halvempi kuin mitä LPK ilmoitti kerhohinnaksi :eek: Kirja on Kiekkumaralla kerhohinta 23,80e ja Suurikuu.fi myy samaa kirjaa 10,20e. Luulisi, että tuollaisesta kuukausi kirjakerhosta olisi halvemmalla saanut.
kyllä ne taitaa olla aikas kiskureita noi kerhot kun niitä kirjoja tosiaan saa halvemmallakin :D
 
Sain minäkin lisättyä kuvagalleriaan kuvia ilman Piitulin hyväksyntää.

Me käytiin Aatun kans taas katsomassa kaksostyttöjä Muhoksella. Vähän jännitti ajaa autolla noin pitkä matka pojan kans kahdestaan, mutta ihan hyvin meni ja Aatu nukkuikin mennen, tullen. Kyläpaikassa poika kyllä sai ihan ihme itku kohtauksen, mutta tyyntyi vihdoinkin pitkän rauhoittelun jälkeen tissille. Ei ollut vieras korea meidän poika, ei. Oli kiva käydä taas juttelemassa toisen kotiäidin luona.

Niinukka: kyllä minä olen yrittänyt olla tunnollinen noiden annos kokojen kans ja laitan huolellisesti kaikki ylös lapulle. Mua harmittaa kun kaikki materiaalit on hukassa, eikä ole edes ostajan opasta mistä katsoa tarkkoja pisteitä. Mulla löytyi ainoastaan tuo ohut ilmaislehtinen jonka saa vartijoilta ja sen perusteella olen yrittänyt laskea pisteitä.

Mutta nyt pitää mennä kotihommiin kun aika vasta tultiin kylästä ja kaikki on vielä tekemättä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elza:
Huhuu!

Joo, kyllä sitä täällä ollaan, on vaan koko ajan jotain menoa. Nytkin tultiin turkulaismammojen treffeiltä ja kaupasta. Viikonloppuna oltiin mummilassa ja fammulassa. Taas ensi viikonloppuna saa näköjään reissata. Mun enon vaimo kuoli viime lauantaina äkillisesti, olin aika järkyttynyt. Olen pienenä viettänyt paljon aikaa siellä. Hänellä oli semmonen harvinainen lihasrappeutumasairaus, oli kyllä fyysisesti jo aika kehnossa kunnossa kun ei pahemmin päässyt liikkumaan, mutta mieli virkeänä, aina. Nyt ihan perus flunssatauti oli vienyt sitten loputkin mehut. Oli ollut viikon verran teholla nukutuksessa, ,kun keuhkot täynnä räkää ja ei itse jaksanut sitä kakoa pois. Sitten sen jälkeen kun oli päässyt hengityskoneesta pois, lääkäri oli sanonut ettei aleta enää elvyttämään jos on tarvis, lauantaina hän nukkui pois. Joten tulevana lauantaina on mahd hautajaiset.

Aron täytti 5kk eilen, iso poika jo! Hampaita tehdään kovalla vauhdilla, ei ole tullut vielä esille mutta ikenet pullistaa jo sen näköisenä ettei kauaa enää mene. Torstaina on nla ja saadaan se seuraava rokotus.

Valaiskaas mua nyt rakkaat mammat, missä siis tämä kesän tapaaminen Molis tarkotus olla ja millon? Ja se kerho? Miten siihen voi päästä mukaan?

Nyt täytyy mennä purkamaan kauppakassit ja Aronkin tossa kohta varmaan herää kaukalosta, nälkä sillä varmaankin on...!

tapaamista on suunniteltu Kuopioon tai siis Karttulaan mileko35 luokse kesällä, asiasta on enemmän tietoa tuolla kerhon puolella Lokavauvat 2007 "mammakerho" laitan sinulle salasanan yv:nä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
kylläpä nyt taas hiljeni yhtäkkiä.
Miehet tuli kotiin :D Meillä ainakin mies kotiutu äsken ja eihän silloin ole sopivaa netissä olla. Äkkiä laitoin läppärin kannen kiinni ja siirryin pesukoneen luo, laittamaan muka pyykkiä. Kirkkain silmin väitän etten ole nettiin ehtinyt koko päivänä, voisko mies hetken viihdyttää poikaa, nii pikapikaa pääsis lukemaan jutut...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hipkukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
kylläpä nyt taas hiljeni yhtäkkiä.
Miehet tuli kotiin :D Meillä ainakin mies kotiutu äsken ja eihän silloin ole sopivaa netissä olla. Äkkiä laitoin läppärin kannen kiinni ja siirryin pesukoneen luo, laittamaan muka pyykkiä. Kirkkain silmin väitän etten ole nettiin ehtinyt koko päivänä, voisko mies hetken viihdyttää poikaa, nii pikapikaa pääsis lukemaan jutut...


:LOL:
 

Yhteistyössä