***LOKAVAUVAT 2007 KOLMAS PAINOS***

Arvatkaa kuka osti taas ison kasan vaaleanpunaisia vaatteita :ashamed: Ihan niinkun ei jo nyt kaapit pullistelisi vaatteista.. mutta kun tuolla alennusmyynneissä iskee aina tuo " Sulo Vilen-syndrooma"... eli kun saa niin halvalla. Mutta ainahan voin vedota siihen, että ostan vanhasta tottumuksesta vaatetta niin paljon että riittää vaikka kahdelle :LOL:
 
susa79: Miki on oikeestaan mun veljen näköinen :D mutta tosiaan myös mun näköinen.
Meillä Sara paljon enemmän isänsä näköinen ja moni sanonut suoraan että Sarassa ei ole mitään minua :eek: Tyttö parka, jos isäänsä tulee :LOL:

Taas päivä hurahtanut. Sara keikkunut kainalossa melkeinpä joka hetken ollessaan hereillä. Ei viihdy ollekaan sitterissä, mutta suostuu sentään nukkumaan siellä tai sängyssään. Kuumetta ei edelleenkään ole ja toivottavasti ei tulisikaan.
 
.. toistan aiemmin esittämäni kysmyksen - arveletteko että voi keväthangille - esim maaliskuun lopulla - hiihdellä kotopihasta lähtevillä laduilla tuos järvenjäällä tms - että onko/olisiko jossain jotain pulkka tai ahkio tms myynnissä . Vai onko rinkka tms parempi ? Ilmeisesti joku suojapleksi pitäis olla ? Ja mieluusti jotenkin selkänoja puolipysty tms asennossa , että vaavi näkiskin jotain ?
Ideoita ?
vai oonko vastuuton äiti kun tämmöisestä haaveilen ?

- pau
 
Susa79 Niinpà.. haikeutta tosiaan.. Siellà ne hehkuttaa kuinka testistà tuli uudelleen vahva plussa :'( Kun miettii niità tunteita nyt kun oli saanut sen testin tehtyà ja ne kaikki vauva-unet jotka olin viikon aikana nàhnyt olikin ihan oikea merkki siità ettà masussa olikin vaavi niin meinaa itku tulla =) Oli sen vaan niin hieno hetki, ja mustakin tuntui niin kuin olisin koko elàmàni yrittànyt saada lasta ilman tulosta ( siis 25 vuotta) ja nyt oli tapahtunut ihme.. Eikà asia ollut nàin, ei edes yritetty vaan asia vaan tapahtui :) Toivottavasti vielà ainakin kerran siunaantuu tuo plussa merkki tànnekin.. olisi se vaan hienoa=) Ja ehkà tàllà kertaa en olisi niin kuin kuoleman kielissà joka pàivà :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja YOdottaja66:
.. toistan aiemmin esittämäni kysmyksen - arveletteko että voi keväthangille - esim maaliskuun lopulla - hiihdellä kotopihasta lähtevillä laduilla tuos järvenjäällä tms - että onko/olisiko jossain jotain pulkka tai ahkio tms myynnissä . Vai onko rinkka tms parempi ? Ilmeisesti joku suojapleksi pitäis olla ? Ja mieluusti jotenkin selkänoja puolipysty tms asennossa , että vaavi näkiskin jotain ?
Ideoita ?
vai oonko vastuuton äiti kun tämmöisestä haaveilen ?

- pau
Minä suosittelisin rinkkaa, sieltä vaavi näkisikin jotain. Pulkkaan tai ahkioon ei häntä saisi sellaiseen asentoon että sieltä olisi näköalaa. Vauvapulkatkin on tarkoitettu sellaisille vauvoille, jotka osaavat jo istua. Tietysti hiihtäminen on hieman raskaampaa rinkan kanssa. Etkä todellakaan ole vastuuton äiti kun suunnittelet mukavaa ulkoiluretkeä yhdessä vaavin kanssa =)
 
YOdottaja just juttelin kaverin kanssa samasta asiasta. Jossain oli just mainos vauvapulkasta, jossa on valjaat ja kaikki. Yritänpä ettiä sen uudestaan jostain... ei mun mielestä ollut kovin kalliskaan.

aa, löytys... Uusimmassa Pirkassa on... Juu, näyttäis kuvan perusteella, että on istuville tarkoitettu. Cittarissa olis ja hinta on vain 16,95. Voihan sitä käydä kattomassa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Mulle tuli verkko, mulle tuli verkko.. *tanssii verkkoa rutistaen* :LOL:
äkkiä kuvaa tänne....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No niin :D

hyttyssuoja salaman kanssa


ilman salamaa


tämmösiä timangeja löysin robbarista



Kuvassa paketti ja timangin molemmat puolet



Kiviä pussissa on 15kpl ja hinta 3.70? Värejä oli; v.sin, keltainen, kirkas, vihreä ja semmoinen tumma luumu (?) Ovat ommeltavia.
 

Heips!

Meillä ollut tänään kiva päivä, oltiin kaverin ja sen tytön kanssa pulkkamäessä ja retkellä tossa mun isän gallerian alueella, mukana oli kaakaota ja laskiaispullia. Sit käytiin hakemassa uudet rattaat matkahuollosta ja mun siskolta yhdet toiset, nyt on sitten rattaita useaan käyttöön.

Hipkukka, meillä on aina auttanut molemmilla mallasuute. Toivottavasti ehdit lukea tän kotitöiden ohella :LOL: On muuten tullut tehtyä sama usein kun mies tullut kotiin, meil läppäri naksahtaa n 30 sekkaa sen jälkeen kun se sulkeutuu, joten pari kertaa oon jäänyt kiinni rysän päältä :whistle:

Äitivaan, meillä Minttu on saattanut kans lakkoilla jonain päivinä, ja yleinen määrä mitä meilläkin korviketta menee on n. 6-7 dl. Mut sitä piti kysyä että te vissiin ootte kans pullomaidolla? Kun meillä vaikuttaa ihan selvästi juomismäärään se, onko maito lämmintä vai ei. Hampaita kiristellen oon Mintulle sit lämmittänyt maidon, myös yöllä, kun Annin totutin huoneenlämpöiseen niin oli helpompi reissussa ja liikenteessä kun ei tarvinut mikroa etsiä. Mut tosiaan, Minttu saattaa yöllä syödä 4,5 dl lämmintä maitoa yhteensä syötöillä, ja toisaalta, jos en jonain yönä lämmitä, syö 1,2 dl. Mut toivotaan että teilläkin vaan on jokin hetkellinen lakkoilu! :)

Auts, Rontti lähti ulkomaille. KADE! Hyvää matkaa :D On meilläkin onneksi lauantaina laivalle lähtö edessä, kivaa sekin on :)

YOdottaja, on olemassa myös vaunuihin suksee suksia :) Mut ite mietin et kantoliina/Patapum vois olla hyvä?
 
Meillä on vauva pulkka, ei tosin mitään valjaita, vaan ihan sellainen remmi mikä laitetaan masun päältä kiinni. Itse en vielä tänä keväänä lokavauvaa pulkkaan laittaisi. Tuntuu että tyttö vuoden vanhanakin könötti ihan kallellaan, eikä oikein vielä nauttinut pulkkailusta. Itse ehkä miettisin sitä rinkkaa.
 
Mama ja Lillastiina -pulkkailusta yhä ...
jeps jep - näin tuossa jonkun naapuruston perheen hinailevan hädintuskin istuvaa ja koovin huojuvaa pienokaista istumapulkassa. Ei olt mukavan näköistä lapselle ... eikä vanhemmillekaan - pukkivat pikkuruista takas istumaasentoon minuutin välein :)

Voishan sitä turvakaukalon asentaa ammeen sisälle ja lähteä sitä hinailemaan hiihtoreissulle ? Vai pitäisikö vielä sukset laittaa ko härvelin alle ? :LOL:

Tähän tarviisin sitten sen miehen eli toteuttavan insinöörin ...
Kannattaneeko omaa sen vuoksi hommata, rouvat vois lainata ? ;)
:heart: :heart:

pau
 
topsy teilläkö edelleen menee vuorokaudes 6-7dl maitoo? onko typyn paino kuitenki noussu ihan hyvin? meillä kun toi melina ei millään syö enempää ku sen 7dl ja sekin tänään kovalla huudolla..ens viikol neuvola ja hieman jänskättää miten paino noussu. mut kai sitä vaan toiset pärjää vähemmällä maidol. pitää linjoistaan jo huolta pienenä :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja YOdottaja66:
Mama ja Lillastiina -pulkkailusta yhä ...
jeps jep - näin tuossa jonkun naapuruston perheen hinailevan hädintuskin istuvaa ja koovin huojuvaa pienokaista istumapulkassa. Ei olt mukavan näköistä lapselle ... eikä vanhemmillekaan - pukkivat pikkuruista takas istumaasentoon minuutin välein :)

Voishan sitä turvakaukalon asentaa ammeen sisälle ja lähteä sitä hinailemaan hiihtoreissulle ? Vai pitäisikö vielä sukset laittaa ko härvelin alle ? :LOL:

Tähän tarviisin sitten sen miehen eli toteuttavan insinöörin ...
Kannattaneeko omaa sen vuoksi hommata, rouvat vois lainata ? ;)
:heart: :heart:

pau
:wave: Lainaan mielelläni vaikkei oo insinööri :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja MaMa74:
Alkuperäinen kirjoittaja YOdottaja66:
Mama ja Lillastiina -pulkkailusta yhä ...
jeps jep - näin tuossa jonkun naapuruston perheen hinailevan hädintuskin istuvaa ja koovin huojuvaa pienokaista istumapulkassa. Ei olt mukavan näköistä lapselle ... eikä vanhemmillekaan - pukkivat pikkuruista takas istumaasentoon minuutin välein :)

Voishan sitä turvakaukalon asentaa ammeen sisälle ja lähteä sitä hinailemaan hiihtoreissulle ? Vai pitäisikö vielä sukset laittaa ko härvelin alle ? :LOL:

Tähän tarviisin sitten sen miehen eli toteuttavan insinöörin ...
Kannattaneeko omaa sen vuoksi hommata, rouvat vois lainata ? ;)
:heart: :heart:

pau
:wave: Lainaan mielelläni vaikkei oo insinööri :LOL:
Meijenkin oma joutais, ei sekään kyllä insinööri ole. Mutta osaa toteuttaa naisten ihmeellisiä pyyntöjä :D
 
Mä oon niiiin väsyny!!!! |O eli siis neuvolakuulumisia vaan ja sit Peetun kans iltapalalle ja NUKKUUN!!!! Että jaksaa huomena shoppailla ;) en jaksanu siis ees juttuja nyt lukasta.

No mutta siis 4kk neuvola ja Pessillä pituutta 64cm (tullut hienosti) painoo 6140g jota siis tullut hieman vähemmän,pipo oli 40,2cm. Meillä siis kaks kertaa päivässä nyt soseet kehiin. Muuten kaikki oikein hyvin.
Kielen jännettä seurataan,eikä sille vielä tehdä mitään.Jos puheeseen vaikuttaa niin sitten vasta.

Nyt iltapalle ja nukkuun!!!!
 
Terve taas :wave:

Me käytiin viime torstaina 3kk neuvolassa ja tyttö oli kasvanut topakasti, painoa oli 7570 (4060), pituutta 62,5 (51) ja pipo 42(36). Ens viikolla saa alkaa antamaan jo pottua, velliä on annettu viikonlopusta alkaen. Se tunnostaa vaan pierettävän kovasti, kamala rupse käy :LOL:
 

Yhteistyössä