*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

Tässä meidän uusi pussukka. =) tuntuu kyllä tosi kätevältä systemmiltä eikä poika huutanut yhtään kun laitoin sen tohon.
Pupu: sain kaupan päälle yökkärin =)





Topsy: tuossa on tarrat joten sen saa kätevästi irti alustasta. Ei tarvi purkaa koko istuista atomeiksi että saa vyöt läpi

 






Tuossapa YOdottajalle :D

Laitappa se synttäripäivä, niin saan sinutkin listaan.
On se hyvä, että tuo nuoriso hyväksyy meidät täällä joukkoonsa. Baareihin kun menee, niin nuoret kattoo just sillee, et mummokii on sit lähteny... :LOL:
 
Laittakaa nyt kaikki kuvia noista pusseistanne, niin pitää kohta minunkii sellanen hommata *ärisee*

Millasia harrastuksia kullakin on?
Nykyään on jääny vähemmälle harrastukset, mut tuo karaoke on ollu lemppari jo vuosia. Nyt kun vermeet on kotona, niin saa hoilata sydämesä kyllyydestä...

 
Heh,hauska oli kuulla tein veikkauksia minkä näkönen mahdan olla :LOL: Joku kyseli että minkalainen olet jos suutut...tai jotain vastaavaa oli kysymys.Mie oon aika mököttäjä..yleensä en rupee huutamaan.Joko olen hiljaa tai jos oikein vitu****aa niin osaan olla tosi ilkeä ja sanoilla "satuttaa" aika pahasti.Lepyn kuitenkin aika nopeesti..ja välillä saatan unohtaa että ainiin tässähän piti mököttää :LOL:
Tää viikko on ollu jotenkin ahistava.Ärsyttää koko ajan,en tiedä mikä mutta kivahan sitä ketutusta on mieheen purkaa |O

Semmosta haluisin teiltä udella että kuinka usein teillä harrastetaan seksiä.Oletteko itse kuinka aktiivisia aloitteen tekijöitä?Odotatteko aina että lapset nukkuvat?Saatteko seksiä mielestänne tarpeeksi?
Meillä on tosi harvoin seksiä,mikä miusta harmillista kun mieli kuitenkin tekisi.Meillä n. kerran viikossa.Itse yritän aika usein tehdä alotteen..mutta odotan sitä myös miehen puolelta välillä.Ella ei aina ole nukkumassa,tosin emme tee sitä samassa huoneessa neidin ollessa valveilla.
Nyt pitää etsiä joku kuva miusta ni näette olenko tumma vai vaalea,pitkä vai pätkä :LOL:
 
mileko miulakin on harrastukset jääny vähemmälle nyt mutta harrastan lenkkeilyä ja käyn säännöllisesti kuntosalilla.Nyrkkeilyä (kunto) harrastin ennen raskautta.Nyt se on jäänyt,ehkä jossain vaiheessa taas.
 
Katjanna, on se vaan niin kätevän näkönen tuo pussukka, jaa saadaankohan me yökkäriä kaupanpäälliseks. Illalla se sitten selvii.
Teijän poju siellä niin kivasti köllii! =)

Piituli voiskin sitten vähän ohjeistaa tuossa käytössä, eli mitäs sinne pitää laittaa alle sillon kun on pakkasta vaikka 5-10 astetta, riittääkö sillonkin vaikka body ja potkarit sekä hanskat ja myssy?
vaiko mitä?

Niin, ja kysymys.. paljonko teillä on sisällä lämmintä ja mitä vauvalla päällä sisällä?Meillä n. 21 ja Juholla päällä body ja potkarit/sukkikset, ihan riittävää ja tuntuu välillä että liikaakin, aika kuumaverinen pakkaus.
Ja pidättekö samassa lämpötilassa vauvaa nakusillaan ja kuinka kauan?

Elina
 
Ellen väärin näe niin Yodottaja66kin hurahtanut noihin tanskalaisiin???!!! Hienot potkarit kuvassa. Mulla hommattuna jo 3 tuollaista yökkää/potkiksia ja 1 body (Småfolk). Enpä tiiä mistä olet ostellut, mutta itse hommailin tuolta paikan päältä, jossa parempi valikoima kuin nettiostoksilla....Myös hyvä ale valikoima oli tuossa toissaviikolla muistakin merkeistä....
http://www.punavuorenpeikko.fi/nettikauppa/index.php?cPath=31_62 Aivan ihania uusretrovaatteita on ja todella hyvän laatuisia....vaikkakin vähän hintavia kun käyttöikä niin lyhyt, mutta aivan ihania :heart:

Kestoilijat huom! Millä Fuzzi Bunzit pesette ja voiko kakkis tahroihin käyttää siis sappisaippuaa kun yli 5% saippuaa sisältäviä peuaineita ylipäätään tulis välttää?? Kattelin esim. huutonetissä myytävissä vaipoissa kun ei juurikaan ole kakkatahroista pinttymiä. Olen omat Fuzzini tahrat pessyt sappisaippualla ja konepessyt Ecover Delicatella. Se ainakin kestoille käy, mutta siis mites tuo sappisaippua tahranpoistoon???

Kukahan sitä imettäjien painonvartijoiden pisteistä mahtoikaan kirjoitella "sata" sivua sitten??? Saiskos udella millaisia eroavaisuuksia on pisteytyksessä vrt."normaali" painonpudottajaan?

Kivaa kun kahakat on palstalla haudattu ja kirjoittelu on valtaisaa. Kumpa ehtisin joskus vielä näitä miljoonaa uutta kirjoitusta/pv lukea!!!!!!!

Nyt kuvaamaan kuteita huutista varten kun neiti koisii :wave:

p.s. Suloisia nuo pussukat, joskohan sitä itekin tuollaisen tarvis.... :kieh:
 
jaa harrastuksia, no vauvan tulon myötä jääny aikast vähälle, mutta kyllä sitä koittaa ulkoilla ja lukea vieläkin, vaikkakin lukeminen on tooosi vähästä ollu nyt. Kalastusta rakastan, kesällä varsinkin, pilkillä ei ole tullu käytyä vissiin pariin vuoteen. Kesällä myöskin veneily.

Seksistä, meillä keskiarvo on varmaan n.1-2 krt/vko, joskus enemmän, toisinaan vähemmän (lue: usein vähemmän)
Meillä mies on useammin se aloitteen tekijä, minäkin joskus.
Seksiä on mun mielestä ihan tarpeeksi, ja ainakin tähän asti "toimitus" on suoritettu Juhon nukkuessa.

Suuttuessani mä olen kai aika persiisiin ammuttu karhu, ilkeilen jos sille on aihetta, joskus mökötän, tiuskin tai jotain, riippuu niin suuttumuksesta..
 
Piituli Teillä on huono vuosi edessä.... :LOL: :LOL:

[/b]Äitivaan mä aattelin kokeilla niitä kestojen uimavaippoja tai pampperssia eemelille....

Noista pussukoista... Me ostettiin meidän rintareppuun sellainen fleecesuoja, joka sopii myös kaukaloon. Ei ole ihan yhtä paksu, mutta ihan käyttökelpoinen. Voi lähteä siinä äippäpaketin ohuessa puvussa käymään kaupassa vaikka pienellä pakkasellakin.

Harrastuksia ratsastus oli, laskettelua parin vuoden välein (harvoin pääsee), lukeminen, askartelu, ompelu (siis kaikenlainen)... siinäpä ne tärkeimmät tais tulla.

Suuttuessa tulinen kauris. Ääni kantaa ja mökötän tarpeeksi pitkään. :saint:

Seksiä? onko se jotain syötävää??? :saint:

Sisällä on lämmintä noin 19-20 astetta. Eemelillä on päällä body ja housut. Jos takassa on tuli, niin pelkkä body. Nakuna ollaan silloin tällöin... varmaan noin ½ tuntia kerrallaan... tai jotain sellaista.

Tää mamma olikin ahkera. Kun toi isäntä tossa makaa 38 asteen kuumessa, niin kävinpä tekemässä lumityöt. Ja meillä kun toi piha on niin "pieni", niin on siinä lykkimistä... Pitää katsoa jos illalla pitää mennä tekemään lisää...
 
Vip1
Nyt ku sterilisaatio on tehty, niin tuntuu haluttavan enemmän kun aikasemmin. Mies ei kyl innostu niin usein kun haluaisin. Aloitteita teen sillontällön, mut toisaalta toivosin miehen puolelta sen alotteen tulevan. Tytöt ei aina nuku. Varsinkin viikonloppuisin kun kattoovat lastenohjelmia, niin peiton alla tapahtuu. Minä siis oon aamuihminen ja mien iltaihminen. Arviolta 1-5krt viikossa tapahtuu.. :p

Katjanna
Minä veän aina tunteella. Muutamasta videopätkästä päätellen välillä on tunnetta liikaakin :LOL:
 
Piippu Minä pesin Fuzzit just tuolla samalla yhdistelmällä, ei ollut ongelmia. Mietin ihan samaa kun saippuaahan ei saisi fleeceen käyttää, mutta jossain nettikeskustelussa mainittiin tuo Ecover Delicate, ja sehän toimi!

*muoks. Ekan rotarokotteen jälkeen vaippojen sisäpinta muuttui oranssiksi... Mutta hyvin puhdistui sappisaippualla.
 
Meille tuli bumbo jee, pitää het testata kun ukkeli nousee unilta... Siellä se vaan sikeitä vetelee tuulen ja tuiskun keskellä, tosin vaunut on sen verta hyvin topattu että tuskin koko tuulta edes huomaa..

Harrastuksista, alotan tällä viikolla bailatinon ja se vauvauinti toisena...hiihtämään ois kiva päästä myöskin tälle talvelle, se se on terpeuttista jos mikä!
Meillä on lämmintä yleensä 27, ja minä tykkään kun oon aikamoinen vilukissa, mutta ei meillä muutkaan palele ja vauvaakin kärsii pitää nakuna ihan hyvin, sisällä ei kyllä koskaan oo bodya ja sukkahousuja enempää päällä...
Pitäs vissiin jotain ruokaa, mitä teillä tänään syödään?
 
Kestoilijat, miten säilytätte likaisia vaippoja? Mulla on liian pieni ämpäri, olen pitänyt siinä isoa pesupussia, mutta nyt pitäisi hommata isompi astia. Liottaa en haluaisi, mietin pajukoria tai jotain vastaavaa ilmavaa?
 
harrastuksista eipä tässä ole kerenny kamalasti harrastelemaan..mutta tuo lenkkeily on henkireikä,ja sitten "roskaromaanien" lukeminen..ja syksyllä tein vielä lapasia ja sukkia..mutta nyt sekin on jäänyt..

niin mitä se seksi olikaan?? yks oottaa aikaa sinne sterilisaatioon..saapi nähdä tuleeko enne juhannusta kutsua :D

ruuasta just laitoin uunimakkaran uuniin ja potut kiehuu..

tytykin heräs..just ku mie tähän istahin..
 

Yhteistyössä