Hakutulokset

  1. A

    ****LOKAMASUT LOKAKUUSSA*******

    Hei vaan pitkästä aikaa. Ilmoittelen minäkin että vihdoin 6.10 poikamme syntyi klo 2.52. Painoa oli 3970g,pituutta 52cm ja pipo 36cm. rv 40+6 Perjantai illalla päätin kokeilla sitä kaikkien mainostamaa nännien hierontaa ja kun olin hetken nännejä hieronut niin siitä se sitten lähti. klo 23...
  2. A

    ****LOKAMASUT LOKAKUUSSA*******

    Ippuli: Mulla ainakin kynnet kasvaa ihan supervauhtia, tuntuu että etenkin varpaankynnet joita tässä tilassa muutenkin hankala leikata niin kasvavat todella nopeasti. :kieh: Iho on mulla ollut nyt loppua kohti paremmassa kunnossa kuin ennen raskautta mutta alkuraskaudessa/puolivälissä mulla...
  3. A

    ****LOKAMASUT LOKAKUUSSA*******

    Suuret onnittelut teille onnellisille vauvan saaneille :flower: :flower: Jospa sitä tästä itsekkin menisi vaikka saunaan jos se saisi vaikka muutaman supistuksen alkuun :) 40+4
  4. A

    ****LOKAMASUT LOKAKUUSSA*******

    Blääh.. Täällä vieläkin :headwall: Koko eilisen illan supisteli kauniisti 8minuutin välein, kylläkin aika kivuttomia mutta napakoita. No sitten ryhdyin nukkumaan n klo12 ja klo 4 heräsin vessaan jonka jälkeen alkoi todella inhottava ja kipeä poltto niin alamahassa kuin alaselässäkin. Nousin...
  5. A

    ****LOKAMASUT LOKAKUUSSA*******

    Kiitoksia vaan kauheasti kaikille lohduttelun sanoista. Ehkä osin on myös tän raskaudenkin "syy" että ottaa vähän helpommin itseensä kaikki tuollaiset kommentit. Eniten vaan ihmetyttää tuo heidän stressaaminen siitä että kun ne neuvolan naiset on niin tarkkoja kun tulevat kotona käymään. Jos...
  6. A

    ****LOKAMASUT LOKAKUUSSA*******

    Nyt pitää taas tulla purkamaan itseään tänne palstalle. Eli olin siis eilen kaverin luona maustekutsuilla ja kivaa olikin, sitten sain kuulla että miehini isä uuden puolisonsa kanssa olikin änkenyt yhtäkkiä yllätysvisiitille meidän kotiin. No siis meidän muutostahan on jo kuukausi aikaa mutta...
  7. A

    ****LOKAMASUT LOKAKUUSSA*******

    jaahas ja neuvola kuulumisia: paino +1313/vko :ashamed: rr:109/69 pissa puhdas sf. 36 rt1 :heart: 136 liikkeet + Ensi viikon keskiviikkona sitten äippäpolille yliaikais tarkistukseen jos ei ennen sitä ulos tule. Neuvolassa käski ulkoilemaan vaan paljon ja kehoitti seksiä...
  8. A

    ***LOKAMASSUJEN SYYSKUU***

    Voi vitsit, Niinukalle paljon onnea vauvan haku reissulle :) :hug: ansku 40+1 |O
  9. A

    ***LOKAMASSUJEN SYYSKUU***

    Nii juu ja meinas ihan kokonaan unohtua. ONNEA IHAN HIRMUISESTI KAIKILLE VAUVAUTUNEILLE :) :hug: :flower:
  10. A

    ***LOKAMASSUJEN SYYSKUU***

    tuplamamma täällä sitä edelleen pyöritään. Supistuksia on, muttei sellaisia joilla voisi synnyttämään lähteä. :) Toivotaan että kuitenkin mahd nopeesti sinne synnyttelemään pääsisi kun tuo pojan painoarvio oli jo vkolla36 3200g niin pelottaa ajatella mitä se on sitten kun alkaa olemaan 2viikkoa...
  11. A

    ***LOKAMASSUJEN SYYSKUU***

    Pakko kommentoida milli78 ihan jumalattoman suloisen näköinen teijän pikkunen :) toivottavasti saat sen synnyksen käynnistykset vähän aikaisemmille viikoille, onhan se yli 4kg aika iso homma sinun kokoisellesi. Ja oman vauvan kaipuu senkun kasvaa vaan kun tuollaisia söpöläiskuvia menee...
  12. A

    ***LOKAMASSUJEN SYYSKUU***

    Paljon onnea HemuliP! :flower:
  13. A

    ***LOKAMASSUJEN SYYSKUU***

    Voi että onnea kotiäidille jos lähtö nyt sitten tuli. Tänään neuvola, sf 35, rr 114/66, painoa +600g/vko (yht.13kg :ashamed: ), vauvan sydän +135. Eilen yöllä supisteli parin tunnin ajan todella kivuliaita supistuksia. Poltti oikeastaan koko lantiota ja sattui alaselästä ja alavatsasta...
  14. A

    ***LOKAMASSUJEN SYYSKUU***

    Onnea hirmuisesti kaikille vauvan saaneille. Voi kunpa jo itsekkin pääsisi tositoimiin. tänä aamulla heräsin kun supisteli erittäin inhottavasti, sattui selkään ja alamahaan, mutta nekin sitten päivää kohden loppuivat. Olen nyt onnellisesti saanut flunssankin jostain napattua ja olo on kuin...
  15. A

    ***LOKAMASSUJEN SYYSKUU***

    Voi paljon onnea rontti! :hug: :heart:
  16. A

    Paljonko on paino tullut?

    aika samoin mulla, nyt painoa tullut 13kg ja 38+3 mennään, ja rv 36 arvioitiin jo olevan 3,2kg
  17. A

    ***LOKAMASSUJEN SYYSKUU***

    Voi vitsit, nyt alkaa jo vähän jänskättämään. Kävin aamupäivällä vessassa ja huomasin että sieltähän alkoi limatulppa irtoamaan. Nyt jännätäänkin sitten että tulisiko se lähtö hyvällä tuurilla jo tänään vai pitääkö vielä viikkoja odottaa. Kivuliaitakin supisteluja on jo päivittäin alkanut...
  18. A

    ***LOKAMASSUJEN SYYSKUU***

    Nyt tulee taas tyhmää kysymystä.. :ashamed: Olen kovin ihmetellyt että itselläni ei niitä ole lainkaan vaikka lääkäri sanoi pään olevan jo todella alhaalla ja viikkojakin on tosiaan jo täydet 38+0. Eli onko jollain tietoa että voiko se vauva sieltä silti lähteä syntymään vaikka ei noita...
  19. A

    Nolojen kysymysten pariin...

    Kyllä mulla ainakin jotain siellä tuntuu ja olen sitä päänä pitänyt, koska sanoivat jo lääkärissäkin pään olevan todella alhaalla ja selvä kova ja pyöreä siellä tuntuu. rv 37+4
  20. A

    ***LOKAMASSUJEN SYYSKUU***

    No niin nyt on käyty sitten synnytystapa ultrassakin viimeviikolla. Vauvalla arvioitu sen hetkinen paino 3200g (rv 36+4) eli ihan kunnon kokonen poju on tulossa. Pää vastasi taas muutaman viikon liikaa eli 38+3 eli isot aivot vauvalla :D Lääkäri sanoi pään olevan jo todella alhaalla. Kohdunkaula...

Yhteistyössä