Hakutulokset

  1. H

    ***SYYSMASSUKAT 2008 lokakuussa...vielä viimeiset pullat uunista ulos***

    Onnea taas uusista vauvoista! :flower: Pikkuhiljaa kaikki alkavat olemaan jakautuneita. Muutamille tsempit ja kovasti jaksamista! Jos mie tässä kerkeäisin synnytyskertomusta vähän. Eli 22.9 menin tavalliseen tapaani vain käymään äippäpolilla kontrollissa. Käyrällä ei vauvan liikkeitä...
  2. H

    ***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

    Meille syntyi poikavauva 25.9.2008 (40+3) 3560 g ja 51 cm. Päänympärys 36,4 cm. Synnytystä alettiin käynnistään tiistaina 23.9 cytotecin voimin. Torstaina 15.30 puhkaistiin kalvot ja siitä neljän tunnin jälkeen poika oli maailmassa.
  3. H

    ***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

    moi! ajattelin vaan ilmoittaa, että yhdessä koossa ollaan vielä. Oon käyny lukemassa joka päivä, mut kirjottaa en ole jaksanu. Onnea kaikille vauvan saaneille!!! :flower: Äippäpolilla kävin tänään ja kaikki ok. Painoa oli sulolla 3050 g. Lapsukainen oli laskeutunut jo tonne häpyluun...
  4. H

    ***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

    ONNEA ELOHIIRI tytöstä!!!! :flower: Äippäpolilla käyty ja kaikki arvot kohillaan. Sydänkäyrä oli hyvä ja ultrassa vilkas vauva. painoarvio 3040 g. Lääkäri sanoi, että laskettuna aikana olisi 3,4-3,5 kilon painoinen. Lapsiveden määrä oli nyt vähentynyt, mutta vielä oli normaalia enemmän...
  5. H

    ***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

    ONNEA UUSILLE NYYTEILLE!!! :flower: Tänään olen menossa ä-polille kontrolliin, joten kirjoittelen sitten enemmän hippos ja sulo 37+2
  6. H

    ***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

    Vihdoinkin meidän kuukausi!!!!! Kuka saa ekan vauvan syyskuun puolella? Nyt täällä kaksplussalla varmaan tulee asuttua, ku alkaa odottelemaan niitä vauvantuoksuisia uutisia... Kiitos Katjuska uudesta pinosta! Täällä supppaillaan. Ei siis mitään uutta. Varmaan vielä monta v***n viikkoa...
  7. H

    ***SYYSMASSUKAT 2008 elokuussa***

    Onnea vauvautuneille!!!!!! :flower: Aamulla kävin sydänkäyrällä ja kaikki ok! nassikalla oli melko bileet nyt pystyssä, joten turha huoli oli liikkeistä, onneksi! Eilen supisteli päivän melko kovasti, mut sit illalla seitsemän aikoihin ne vaimeni. Nyt alkaa olemaan itellä sellanen...
  8. H

    ***SYYSMASSUKAT 2008 elokuussa***

    Hille: Ihan missä vaiheesssa vaan. Jos se nukkuu ni kannattee tosiaan herätellä sitä pökkimällä tai just syödä/juoda jotain makeaa. Näin minä olen toiminut. Ja kyllä ne polillaki käydessäni on joko pökkineet hereille vaavia tai sit oon syöny jotain ja menny takas käyrille, et saadaan se hereille.
  9. H

    ***SYYSMASSUKAT 2008 elokuussa***

    Onnea Hexalle!!!! :flower: Zalsalle tsemppiä koitokseen!!! Katsoin myös eilen sairaalan sykkeen. Synnytystä katsoessa, mä samaistuin myös synnyttäjään. Mulle tuli taas ihan hirvee paniikki koko synnytyksestä. Itkin miehelle, että vaadin sektiota. Tänään on taas sit vähän helpottanu pelko...
  10. H

    ***SYYSMASSUKAT 2008 elokuussa***

    Katjuska: Onhan tätä kestäny jo monta viikkoa... Onneks ei kipeinä kuitenkaan niin montaa. Vaikka on nekin alkanu vaivaamaan reilu kaks viikkoo sit... :kieh: cora:täällä myös suolen tyhjennystä viikon verran. Onhan sitä kyllä odotettu, ku ummetusta ollu niin pirusti. Helpottavaa ku on saanu...
  11. H

    ***SYYSMASSUKAT 2008 elokuussa***

    Onnea vauvautuneille!!!! :flower: Hilbert :hug: Yhdyn katjuskaan, eli jospa tosiaan mieheski käy ylikierroksilla, ku se synnytyski alkaa olemaan kohta lähellä. Toivottavasti saatte sovittua riitanne. Täällä supistelllaan edelleen. Säännöllisiä ei ole, mutta kivuliaammaksi ovat menneet...
  12. H

    ***SYYSMASSUKAT 2008 elokuussa***

    Mitzy: En mä oikeestaan tiedä onko siitä haittaa. tai sillon, ku muutama viikko sit kävin ultrassa ja lapsivettä oli normia enemmän ja kysyin, et onko siitä haittaa ni, se sano, et voi syntyä ennenaikaisesti ja sit jotain se puhu, et se voi painaa istukkaa (siis lapsivesi) ja kai sen toiminta...
  13. H

    ***SYYSMASSUKAT 2008 elokuussa***

    Ihanaa, kohta uusi syyskuulainen taas syntyy!! Kovasti tsemppiä ailille!!!! Dior kiitos synnytystarinasta, niitä on aina mukava lukea. Supistuksia edelleen, mut en jaksa enää repiä niistä hiuksia, tulkoon jos on tullakseen. Tänään kävin ä-polilla kontrollissa. Sulon painoarvio 2.8 kg...
  14. H

    ***SYYSMASSUKAT 2008 elokuussa***

    Ilmoittaudun kotona olijaksi! :) Olenpa sitten mennyt kehumaan, että onneksi yöllä ei ole supistellu. No viime yönä oli sit sellanen... :kieh: Ja arvatkaas vaan olivatko kipeitä? Kyllä ne ovat koventuneet edellisistä supistuksista. Tänään on myös supistellu ja välillä tekee oikein kipeää...
  15. H

    ***SYYSMASSUKAT 2008 elokuussa***

    Kotona ollaan. Supistukset loppuivat eilen illalla. Ei ole kuulunut sen jälkeen. Taisin hätäillä vielä sen lähdön kanssa =) Oli kyllä ihana pienonen tyttö Tiniillä!!! :heart: Taidan lähteä koiran kanssa lenkille tuonne kovin syksyiseen säähän. Ihquu! hippos ja sulo 35+1
  16. H

    ***SYYSMASSUKAT 2008 elokuussa***

    Ehkäpä tässä voi kohta olla lähtö. Alkanu supisteleen taas. Monta päivää olinki rauhassa niistä. Limatulppa se sitten enteili sitä. No ei tässä sentäs ihan just olla lähössä, mut aikas kipeää on alkanu käymään, ku supistaa. Täytys alkaa kellottaaki vähän niitä suppareita, et tietäs vähän missä...
  17. H

    ***SYYSMASSUKAT 2008 elokuussa***

    Yhdyn muiden mielipiteeseesn snodgrassin masusta, kiva on. Mie en kehtaa mihinkään niitä julkasta, ku ei ole mitenkään kaunis näky, arpeineen... :( Niin tässä sit eilen tais tulla limatulppaa aika reilustikin... Seurataanpa nyt sit, et täytyykö täss kohta lähteä vai odotetaanko vielä monta...
  18. H

    ***SYYSMASSUKAT 2008 elokuussa***

    Onnea Tiniille ja Diorille!!!! :flower: Huomasin tässä, et mulla on tää vesseli laskeutunu. Painaa hirveesti tuolla alapäässä ja ku se siel päätään liikuttelee ja puskee alaspäin ni ihan alaselässä asti tuntuu sellanen vihlonta/paine. Sukkapuikko kipujakin on kovasti. supistuksia en ole...
  19. H

    ***SYYSMASSUKAT 2008 elokuussa***

    Pariin päivään en ole kirjotellu mitään, ku olen ollut ihan hirveen pahantuulinen... :whistle: Hirvee v*****s päällä ollu monta päivää, alkaa ukkorievulla hermot menee mun kärtsäämisestä. Tänään kävin neuvolassa ja kaikki ok. Ei meinattu millään saada pientä hereille, mut kyllä se sit...
  20. H

    ***SYYSMASSUKAT 2008 elokuussa***

    Hikoiluttaa täälläkin ja kovasti. Peittoakaan ei tosiaan yöllä tarvi, mut mä en osaa taas nukkua ilman, joten se on sitä rallia öisin, et peitto pois peitto päälle peitto pois peitto päälle.... Tänään kävin lääkärillä ja kaikki oli alakerrassa ennallaan, ei ole muutosta. Tää tyttö alko sit...

Yhteistyössä