Huh! Ylilauta on kyllä ihan mielisairaiden umpihullujen foorumi. Se selvisi kun klikkasin auki ketjun, kun etsin uteliaisuuttani erään kuolleen runo-

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija

Jaaha, kato ku minä en jummarra näitä asioita.
OT?
 
vierailija
Oon ollu töissä koko päivän, tsekkailin vain palstaa!
Ihme, että palstalla ei ole yhtään otsikkoa aiheesta.

Tietenkin jotakin järkyttävää se on, haluankohan edes tietää.
Liukkosen juttu on kyllä monta kuukautta vanha

hänestä aiemmin eronnut tyttis ja upee artisti Behm vetäytyi pois julkisuudesta ainakin kuukaudeksi surunsa takia

Toivottavasti pikkuhiljaa pääsee tolpilleen taas
 
vierailija
Ylilauta on tunnettu eurooppalainen julkinen ihmiskoe (toki tunnetaan muissa maissa eri nimillä) joka tutkii tietyn ihmisryhmän käyttäytymistä anonyymissä tilassa. Sinne ei pysty kirjautumaan ellei kuulu kohderyhmään. En tiedä mitä kaikkea tutkivat mutta reilussa kymmenessä vuodessa luulisi jo jotain selvinneen. Näin ulkopuolisena toki näyttää että kohderyhmä on kaikki suomen lättäotsaisimmat oman elämänsä koomikot/ edgelordit ja väliinputoajat mutta todellisuudessa veikkaan että tutkittava kohderyhmä ennemmin esim "syntyperäinen suomalainen mies 25-30v, alempi tulotaso" tms.
 
vierailija
Ylilaudan hyväksymä kirjoittajaryhmä on hyvin rajattu:

Teinisurmasta epäilty esitti järkyttävän uhkauksen ennen Valkeakosken surmaa Ylilaudassa – Halusi kuristaa naisen
15-vuotiaan tytön surmasta epäilty teki karmean uhkauksen vain kaksi kuukautta ennen veritekoa.

Epäilyn mukaan 18-vuotias nuorukainen kirjoitti verkon keskustelufoorumi Ylilaudalle haaveistaan tappaa nainen: ”Tänään toteutan mun ensimmäisen tapon. Kiihottanu jo pitkään kuristaa nainen.”

Tieto nettikirjoituksesta tavoitti viranomaiset nopeasti. Poliisit kävivät hakemassa nuorukaisen kotoaan ja veivät kuulusteltavaksi.

Nuorukaista epäiltiin laittomasta uhkauksesta. Hänen tietokoneensa ja puhelimensa takavarikoitiin. Nuorukainen itse kiisti kirjoituksen.

Tapauksesta tehtiin lopulta tutkinnan päätös. Asiassa ei ollut syytä epäillä rikosta.

Kaksi kuukautta myöhemmin, lauantaina 25. toukokuuta, poliisi otti saman nuorukaisen kiinni Valkeakoskella. Poliisi raudoitti miehen kadulla kotinsa lähellä.


Että sellainen lauta.
 
vierailija
Ylilaudan hyväksymä kirjoittajaryhmä on hyvin rajattu:

Teinisurmasta epäilty esitti järkyttävän uhkauksen ennen Valkeakosken surmaa Ylilaudassa – Halusi kuristaa naisen
15-vuotiaan tytön surmasta epäilty teki karmean uhkauksen vain kaksi kuukautta ennen veritekoa.

Epäilyn mukaan 18-vuotias nuorukainen kirjoitti verkon keskustelufoorumi Ylilaudalle haaveistaan tappaa nainen: ”Tänään toteutan mun ensimmäisen tapon. Kiihottanu jo pitkään kuristaa nainen.”

Tieto nettikirjoituksesta tavoitti viranomaiset nopeasti. Poliisit kävivät hakemassa nuorukaisen kotoaan ja veivät kuulusteltavaksi.

Nuorukaista epäiltiin laittomasta uhkauksesta. Hänen tietokoneensa ja puhelimensa takavarikoitiin. Nuorukainen itse kiisti kirjoituksen.

Tapauksesta tehtiin lopulta tutkinnan päätös. Asiassa ei ollut syytä epäillä rikosta.

Kaksi kuukautta myöhemmin, lauantaina 25. toukokuuta, poliisi otti saman nuorukaisen kiinni Valkeakoskella. Poliisi raudoitti miehen kadulla kotinsa lähellä.


Että sellainen lauta.
Muutama vuosi ja tuo on vapaa kuin taivaan lintu...
 

Yhteistyössä