Jep, helpointa muodostaa mielipide asiasta, josta ei tiedä mitään.palstalla kuuluukin kommentoida juurikin niitä asioita joita ei ymmärrä
Kun syventyy asiaan ja tutustuu siihen niin usein huomaa, että asialla on toinenkin puoli.
Jep, helpointa muodostaa mielipide asiasta, josta ei tiedä mitään.palstalla kuuluukin kommentoida juurikin niitä asioita joita ei ymmärrä
OT?Jaaha, kato ku minä en jummarra näitä asioita.
"Joka kysyy, on hetken tyhmä. Joka ei kysy, ikänsä."palstalla kuuluukin kommentoida juurikin niitä asioita joita ei ymmärrä
Laitetaan muutama lisää:"Joka kysyy, on hetken tyhmä. Joka ei kysy, ikänsä."
Liukkosen juttu on kyllä monta kuukautta vanhaOon ollu töissä koko päivän, tsekkailin vain palstaa!
Ihme, että palstalla ei ole yhtään otsikkoa aiheesta.
Tietenkin jotakin järkyttävää se on, haluankohan edes tietää.
Kiitos infosta.Liukkosen juttu on kyllä monta kuukautta vanha
hänestä aiemmin eronnut tyttis ja upee artisti Behm vetäytyi pois julkisuudesta ainakin kuukaudeksi surunsa takia
Toivottavasti pikkuhiljaa pääsee tolpilleen taas
Enpä ole lukenut, liekö nähnyt kertaakaanAjankohtaisia asioita, törkeää keskustelua
ekkä paljon mitään muutakaanJaaha, kato ku minä en jummarra näitä asioita.
mikähän se kadotus mahtaa olla?Nuo tekopyhän valheet voivat seurata myös taivaalliseen tuomioistuimeen ja saada syyttömän putoamaan kadotukseen!
Kannattaisi poistua täältä pysyvästi kun ihan aina sinulle käy noinJaaha, kato ku minä en jummarra näitä asioita.
Juu. Ja "uuttakin" voi oppia kokemuksistaLaitetaan muutama lisää:
Älä pelkää kysyä tyhmiä kysymyksiä. Niitä on helpompi käsitellä kuin tyhmiä virheitä.
Voit arvioida ihmisen älykkyyden hänen vastauksistaan. Voit arvioida ihmisen viisauden hänen kysymyksistään.
Njää, lähinnä se on nuorten miesten keskustelufoorumi joka näyttää sen miten nuoret miehet oikeasti ajattelevat kun ei tarvitse sensuroida itseään anonymiteetin ansiosta.-pojan kuolemasta lisätietoa
Voi kamalaa sentään miten sairaita heittoja myös ihmisistä jotka ei liity asiaan mitenkään ja sairaita syytöksiä viattomista ihmisistä
Oikeesti?tänään ylilaudalla, huomenna uutisissa
Tottahan tuo?"Joka kysyy, on hetken tyhmä. Joka ei kysy, ikänsä."
entäs toi:Jaaha, kato ku minä en jummarra näitä asioita.
Muutama vuosi ja tuo on vapaa kuin taivaan lintu...Ylilaudan hyväksymä kirjoittajaryhmä on hyvin rajattu:
Teinisurmasta epäilty esitti järkyttävän uhkauksen ennen Valkeakosken surmaa Ylilaudassa – Halusi kuristaa naisen
15-vuotiaan tytön surmasta epäilty teki karmean uhkauksen vain kaksi kuukautta ennen veritekoa.Teinisurmasta epäilty esitti järkyttävän uhkauksen ennen Valkeakosken surmaa – Halusi kuristaa naisen
Synkkä uhkaus ei johtanut oikeustoimiin.www.iltalehti.fi
Epäilyn mukaan 18-vuotias nuorukainen kirjoitti verkon keskustelufoorumi Ylilaudalle haaveistaan tappaa nainen: ”Tänään toteutan mun ensimmäisen tapon. Kiihottanu jo pitkään kuristaa nainen.”
Tieto nettikirjoituksesta tavoitti viranomaiset nopeasti. Poliisit kävivät hakemassa nuorukaisen kotoaan ja veivät kuulusteltavaksi.
Nuorukaista epäiltiin laittomasta uhkauksesta. Hänen tietokoneensa ja puhelimensa takavarikoitiin. Nuorukainen itse kiisti kirjoituksen.
Tapauksesta tehtiin lopulta tutkinnan päätös. Asiassa ei ollut syytä epäillä rikosta.
Kaksi kuukautta myöhemmin, lauantaina 25. toukokuuta, poliisi otti saman nuorukaisen kiinni Valkeakoskella. Poliisi raudoitti miehen kadulla kotinsa lähellä.
Että sellainen lauta.
Jos ei osaa kysyä?"Joka kysyy, on hetken tyhmä. Joka ei kysy, ikänsä."
Kyllä ja pahimmasta päästä ovat nämä eräät "perheenäidit".Tämä palsta on Ylälautaa karseampi.
Mustat kirjoittajat päällepärsmäävät palstalla kukkoina tunkiolla.
Mikset itse mustu ja ala kukkoilla?Tämä palsta on Ylälautaa karseampi.
Mustat kirjoittajat päällepärsmäävät palstalla kukkoina tunkiolla.