***SYYSMASSUKAT 2008 elokuussa***

Huomenta täältäkin!

Vau, mitä actionia yhden päivän aikana! :eek:

Onnittelut Niihu ja Snodgrass!! :flower: :flower: :flower:

Liikolle onnittelut sektio-ajasta! Varmaan kyllä pysäyttävä tunne, kun tietää minä päivänä se vaavi sieltä sitten tulee..

Masun jälkeisestä ajasta haaveilen eniten ehkä siitä mahallaan nukkumisesta. Tosin jos maidon nousu aiheuttaa yhtään vastaavia kipuja kuin alkuraskaudesta oli, niin senkin homman saa vielä unohtaa. En oo nimittäin sitten tammikuun alun jälkeen pystynyt nukkumaan vatsallani, kun oli heti alusta tissit niin pirun kipeenä. Nyt ovat vaan niin valtaisan kokoiset, et ei sen takia pysty :ashamed: Kylmä tuopponen maistuu myös, tosin sen oon saanut aika hyvin korvattua tolla alkoholittomalla. Sen sijaan useita pulloja viiniä ja kuoharia odottelevat juojaansa :D Herkku-juustot on kanssa listalla, vaikka oon noita homejuustojakin jonkun verran tässä syönyt. Ja ne korkkarit! Eipä ole tarvinnut muita kesäkenkiä käyttää kuin varvastossuja, kaikki muut on jääneet kaapin pohjalle.

Kiitokset hääpäiväonnitteluista! :heart:
Katsottiin näin ekan vuoden kunniaks dvd meidän häistä ja kummasti vaan liikutuin taas kyyneliin, kun häämarssi alkoi soimaan :heart: :ashamed:

Hilbert, mulla kanssa samaa vaivaa noissa keittiöhommissa: tarttis käsiin jotkut jatkot, kun eivät enää yletä tiskialtaalle tai pöytätasolle! :LOL: Ja sit kun yrittää jotain keittiössä touhuta, tulee selkä niin pirun kipeeks, kun pitää jossain etukenossa yrittää väkertää..

Jospa yrittäis taas suoritua suihkuun ja pukeutumaan :)

Zucchero 37+0 POKS POKS! :heart:
 
Huomenta!

Onnea Snodgrass ja Niihu!!! Onpas meillä jo paljon vauvoja, mutta kyllä niitä onneksi syyskuullekin riittää.

Eitsa, tervetuloa kirjoittelemaan ja tsemppiä ruokavalion noudattamiseen.

Liikolle onnea sektiopäivän päättämisestä, eikö ole ihanaa laskea päiviä kun tietää koska vauva saapuu?

Hilbertille haleja, taitaa olla miehelläkin jo pinna vähän kireänä. Varmaan palailee työpäivän jälkeen eri fiiliksissä kotiin.

Nawi, mullakin on huomenna synnytystapa-arvio. Itse olen melkein 100-varma, että vauva on raivotarjonnassa edelleen. Toivottavasti sinunkin vauvasi on nenä menosuuntaan =) Itseäni myös sektio pelottaa enemmän kuin synnytys, joten toivotaan että meidän vauvat ymmärtävät sen myös ;)

Olen nyt saanut kokea sen sukkapuikkokivun, josta joku aika sitten kirjoittelitte. Eilen kun yritin vähänkin liikkua johonkin suuntaan, niin todellakin tuntui siltä kuin joku olisi työntänyt sukkapuikkoa tonne alapäähän, auts!!!!! Ei ollut kivaa, ei niin yhtään!!!! No, kaipa se tarkoittaa että jotain siellä olisi tapahtumassa. Supistuksia edelleenkin hyvin harvoin, mutta eipä tässä mikään kiire vielä ole... vointi suht´hyvä, mutta rupeaa jo tuntumaan siltä, että olisi ollut ikuisuuden raskaana!

Katti 36+5

 
Paljon Onnea Niihu ja Snodgrass perheineen :heart: :flower: !Moni syyskuinenhan jo elokuussa tulee... =) !kirjotin äsken pitkän pätkän ja sit hukkasin koko tekstin!no niin alusta...mulle iski viimeyönä yhtäkkinen pelko synnytyksestä!Suppaili ja ilmeisesti tulppaa alkaa irrota...jotenkin vaan siinä miettiessä alko jänskätä älyttömästi :/ !Tätä lähestyvää synnytystähän on ootettu kun kuuta nousevaa ja sit vaan alko pelottaan kipu...jotenkin oli niin huono yö ei saanu nukuttua,esikko kampes viereen potkimaan ja sit supisteli ja neki oli jo kipeitä...hormonitko tän tekee?Ilmeisesti normaalia,mut ei mulla kakkosesta tällasta ollu eikä tullu missään vaiheessa!!!Miten muilla?Kait se tosipaikka on niin lähellä et alkaa mietityttään...kai se tästä,oli vaan pakko purkaa johonkin!!!Muksut on kerhossa ja nyt on pari tuntia omaa aikaa,taitaa olla parasta vähän herkutella ja nauttia näistä viimisistä ajoista =) !ukolla on synttärit parin päivän päästä et ois aika kiva synttärilahja tuo pikkuinen :heart: !jaksuja kaikille!
Piizu ja masukki 39+1
 
Pikaseen!!

Onnea Niihulle ja koko perheelle poikavauvan johdosta :flower: :heart:
Onnea Snodgrass perheineen tyttövauvan johdosta :heart: :flower:

Ihanaa.... =) =)

Hilbertille voima :hug: Laitetaan se mieheen tarttuneiden hormoonejen piikkiin... Näinhän se on kun mies "hengittelee" mein raskaana olevien hormooneja niin ne alkaa vaikuttaan myös häneen!! Toivotaan et on paremmalla tuulella kun tulee kotiin?!!

Neuvolaan ja tapettiostoksille mars nyt ei kerkee!!

R iikka 35+4 ?
 
Hippos Kauan sullakin on jo oireet ollut siihen suntaan, että toinen syntyis ja sit ei kuiteskaan synnykään :kieh: jaksuja sinne :hug:

Tänne kans jotkin jatkopalat kelpais käsiin ja jalkoihin, jotta ylettyis paremmin :whistle:

Katti tsempit huomiselle ja toivotaan tosiaan, että rt:ssä pikkuinen olis =)

Piizu Mulla menee kans niin, että toivoo kovasti toisen syntyvän etenkin silloin kun ei oireen oiretta ole siihen suntaan että syntymässä oltais. :whistle: Mutta sitte kun supistelut alkaa ja limoja tulee niin on iskenyt paniikki, että en mä haluukaan tuntee sitä kipua. :ashamed: Muistaakseni mullakaan ei viimeks tällaisia fiiliksiä ollut...tosin kun oli synnytysten välikin niin iso, että olin jo oikeestaan unohtanutkin millaista se on.
Viime synnytyksen 3,5 tunnin jatkuva supistus on kyllä edelleen hyvässä muistissa, vaikka synnytyksen jälkeen ei kyllä tietoisesti mitään kammoa jäänyt eikä jäänyt siitäkään mitään huonoa fiilistä vaikka ei kivunlievitystä sitte ehtinytkään saada... Mutta näköjään jotain on kuitenkin tonne takaraivoon jäänyt kolkuttelemaan :kieh:

pojalle pitäs ruokaa miettiä... itse vedin just viinerin napaan, kun myös raskaana oleva kaveri semmosen herkun toi :p niin nyt ei sitte tee viel ruokaa mieli yhtään kun tuli toi jälkkäri vedettyy etukäteen :whistle:
 
Täällähän tapahtuu vauhdilla, kyllä niitä elokuisia sittenkin tulee aika paljon :) Onnea Niihu ja Snodgrass perheineen :flower: :heart:
Montas syyskuista on jo syntynyt?

Hippos, mulla on ihan samat fiilikset täällä! Vaikka viikkoja on vielä aika vähän. Mun olo on niin kurja. Nukkuminen on kauheaa pelleilyä (n.4h/yö), mikä meinaa sitä, että silmiä kirvelee koko päivän, ärsyynnyn kaikesta ja itkettää. Istua ei pysty varttia kauempaa: kylkiluut meinaa hajota. Vauva on niin rakas, mut sen liikkeet sattuu pirusti. Toissapäivänä alkoi vielä vihlomaan vasemmalle alavatsaan koko ajan, ja eilen kauppareissulla vihloi koko alapäätä ja tuikkii kohdunsuulle... Ja niin ne supistukset -inhoan sitä fiilistä.
Eikös ollut ihana valitusvirsi? :LOL: Tällasta tää kaikilla varmaan on -huomenna voi olla jo ihan toinen fiilis.
Ai joo, piti vielä siitäkin valittaa, että mulla on tää suolen tyhjeneminen kestänyt jo kolmatta päivää |O Nyt on jo ihan vettä :x Voihan tää olla vatsatautia; ruoka toisaalta maistuu hyvin...

Nyt olis jo kaikki valmiina, silkkimyssynkin pesin ja ruskovilloja.

Nyt on pakko vielä omanapaisesti lisätä, että mua on alkanut ihan kauheasti pelottamaan synnytys. Pelkään, että kuolen. Tiedän, epätodennäköistä. Uskon, että vauvalla kaikki on ihan kunnossa, mutta pelkään itseni puolesta. Vauvan kokokin oli viikko sitten jo melkein 3kg, eli kohta puolin olis se kiva masusta ulos saada. Onneksi ylihuomenna on vielä pelkopolin vika käynti, lääkäri ja ultra. Voipi purkaa tätä oloa. Luulen, että unettomuus on osasyylinen tähän apaattiseen oloon.

Mutta tule vauva pian, tule. Ei ihan nyt, mutta kohta.

Muuten, onko täällä muita, joilla on kainalot täynnä maitorauhasia? Mulla ei rinnat ole yhtään kasvaneet (edelleen 70B), mutta kainalot kasvavat sitten niiden edestä. Alkuraskaudessa oli kananmunan kokoiset patit kainaloissa. Ja nyt ne on ihan muhkuraiset. Kiva, kun maito nousee: kävelen sairaalassa kädet katossa. Ja mitenköhän niiden tyhjeneminen?

Tänään taasen niin pirteä, osallistuva ja positiivinen

Cora kera tyttönsä 35+5 (ultra 2 viikkoa edellä)

 
Onnea jakautuneille!!! :flower: :flower: :flower: (epistä)

Siis nii ällö yö takana kertakaikkiaan; kuin katjuskalla-ei mitään tietoa tuleeko mistään päästä mitään mutta hirvee oksetus ällö olo ja olevinaan vessa hätä ja alavatsaan sattui ja lonkat puutui kun koko ajan piti vaihtaa toiselle kyljelle...

Jotenki toi vauva istuessa tai maatessa painaa tohon etuseinämään niin että tuntuu se repivä kipu tossa navassa ja sen ala puolella ja koko ylävatsa on ihan tyhjää täynnä!

Onneksi ei enää närästä sentään.

Ja se on vaan totuus että mitä enempi raskauksia ja synnytyksiä ni ne paikat vaa venyy ja löystyy enempi.

En tajua miten voi olla tällanen krapulainen olo varsinki näin aamusta ja sit yöllä.

Ja vessassa on saanut rampata jo kahdesti tänään. :x :x :x

No koitetaan kestää!

39+4
 
Paljon onnea nyytin saaneille!!! :flower:
täällä masennusta pukkaa päälle kun ei ota syntyäkseen...
viime yönä suppaili ja unet jäi neljään tuntiin, niin nyt sitten kostautuu enkä jaksa tehdä yhtikäs mitään. Ruoan kumminkin yritän väsätä.
eilen jo terkalle hajoilin ja se meinas että pitäiskö laittaa lähete käynnistykseen, vaan en minä näillä viikoilla vielä vihti. sitte jos näyttää että menee yli, niin sitten on eri juttu!
ultran mukaan viidettä tyttöä pukkaa! Saadaanpahan tyttöViisikko kasaan. =)
painoarvio oli eilen vauvalla 3100 g, itselläni oli paino pudonnut puolessa viikossa kilon!
huhhuh! Tippuis vaan samaan tahtiin, niin mullehan ei jää mitään pudotettavaa sitten synnytyksen jälkeen.

maariankämmekkä 38+3
 
Terveisiä neuvolasta.
Vaikka ei siitä hullua hurskaammaksi tullut. Sykkeet oli 145 ja pissa puhdas, paino pysynyt samassa. Sf mitta oli 34. Pää on kiinnittynyt jo hyvin, ei saanut enää heilumaan.
Täällä kans alkaa vaivaamaan masis kun ei ala syntymään, ei vaan jaksa enää. Terkkakin sanoi, että iso vauva on tulossa.

Mutta ei siis kummempaa, jaksettava on.

Miia ja masu 37+6
Mutta ei Vammalassa käynnistellä ennenkuin on 40 viikkoa täynnä.
Pitkiä kävelylenkkejä suositteli, mutta mitenkäs meet kun sattuu....
 
vuh
Pikapikaa taas kirjastosta, koneenkorjaaja tulee iltapäivällä kattomaan masiinaa kotiin...

Niihulle ja Snodgrasille ihan älyttömästi onnitteluja vauvoista!! :flower: :heart:

Hilbertille halauksia ja kestoa miehen kanssa. Varmasti illemmalla asiat näyttävät taas paremmalta. Kyllähän se mieskin joutuu koville näin loppuraskaudessa. Mutta nainen tietysti erityisesti! :hug: :hug:

Jouskarin ja Hilbertin seuraksi suursyöppöihin ilmoittaudun myös! :wave: En tajua, miten mulla on kadonnut kaikki roti suklaansyönnistä. K-kaupassa ovat Maraboun levyt tarjouksessa ja olen tässä viime päivinä ostanut joka päivä ison levyn?! Onneksi mies, poika ja koira ovat olleet jakamassa mukana, mutta ite olen yrittänyt saada aina suklaasta eniten! Minä-minä-minä!

Neuvola oli äsken ja sielläkin todettiin sama asia minkä itsekin tunnen: että paikat ovat kiinni, vauva laskeutumatta eikä synnytys lähelläkään. Vai olivatko nämä ne kuuluisat viimeiset sanat...? Voimia kaikille tähän tiistaihin joka tapauksessa! t. vuh ja mahanen
 
Katjuska: Onhan tätä kestäny jo monta viikkoa... Onneks ei kipeinä kuitenkaan niin montaa. Vaikka on nekin alkanu vaivaamaan reilu kaks viikkoo sit... :kieh:

cora:täällä myös suolen tyhjennystä viikon verran. Onhan sitä kyllä odotettu, ku ummetusta ollu niin pirusti. Helpottavaa ku on saanu suolen tyhjennettyä, mutta nää vatsan väänteet ei ole kivoja.

Voimia kaikille muille kärvistäjille!!!! :hug:
 
Niihu & Snodgrass perheineen :flower: Suuret onnittelut!!! :heart:

Hilbertille halit :hug:

Synnytystapa-arviosta olisin kysynyt, että onko se aina käytäntö raskauden loppuvaiheessa vai pitääkö sellaista vaatia erikseen?? Meillä ei ainakaan ole neuvolassa ollut mitään puhetta asiasta..

Viime yönä näin unta, että olin saanut kaksoset (on kyllä vaan 1 vauveli tulossa), unessa ei oikein imetys tahtonut sujua, toivottavasti ei ole enne-uni! :|

Täällä päivät jotenkin matelee eteenpäin ja vaan odottelee, että pääsisi tositoimiin. Toisaalta samaan aikaan alkaa jännittää ja pelottaa sen verran paljon ettei kuitenkaan haluaisi vielä synnyttää. KUNHAN EI MENISI YLIAIKAA! Jotenkin kaikki on sitä mieltä, että esikoinen syntyy ainakin 2 vkoa yliaikaisena???

Minäkin menen nyt pyykinpesuun :wave:
 
meripihka ei mulle ainakaan oo ikinä edes tarjottu mitään synnytystapa arvioo, esikon painoa arvioivat kun oli syntymässä niin paljon etuajassa ja kakkosesta en muista kuka sen paino-arvion anto mutta joku kättärillä sano että 3,5 ja neuvolan täti semmosia arvioi myös.
Nyt olin 4d ultrassa vkolla 26+1 ja siellä arvioitiin että mikäli samaa kasvua jatketaan niin yli 4kg ois taas tulossa.. mutta saa nähä jostai syystä tää ei tunnu vielä niin isolta tosin on sillä tässä vielä aikaa kasvaa.(tosin tuntuu olevan pitkä jätkä, ihan sama mistä koittaa aina joku raaja tiellä :) kai mä sit oon niin leveä lantioinen että sieltä tulee minkä tahansa kokonen torinorsu... :D

huh nyt on imuroitu, pyykätty, luututtu, viikattu, järkkäilty jne... hiki valuu ja pitäs äkkii napata jotai suuhun ennen ku pitää lähtee hakee noita kakardeja koulusta ja eskarista...

Onnea myös Niihulle,(en muista onnittelinko jo, enkä jaksa/kerkee tarkistaa.. tää mun muisti on jotai aivan käsittämätöntä)

Päivän jatkoja kaikille kipuileville, mua ei taas tällä hetkellä vaivaa ku nivustaipeet jotka on tulessa.... :D
 
Höpöti
Liikolle onnittelut sektio-päivästä... on varmaan aika hassu tunne kun saa sen päivän etukäteen tietää :heart:

Tiniille jaksamisia sinne :hug: Toivottavasti saisit nyt välillä vähä nukuttuakin! Ja kyllä oli hurjan sulonen rinsessa :heart:

Niihulle perheineen onnittelut pojan johdosta ja snodgrassille perheineen onnittelut tytön johdosta :heart: :flower:

Daydreamsillä ihana masu sielä :)

Hilbert yhdyn edellisiin... ehkä sielä alkaa mieskin olla jännityksestä kireänä.... :) kivoja nuo riidat ei koskaan ole.. kyllä täälläkin sanomista tulee... mua kun tuntuu ärsyttävän kaikki.. tekee se toinen mitä tahansa.. :( ja vaikka kuinka päättäisin etten mistään rutise kun iskä tulee mutta sitten kumminkin taas löytyykin niin pätevä syy narista et ei tosi... huh huh.. ehkä se joskus vielä muuttuu normaaliks :D

Nukkuminen on kans täällä tosi mahdotonta.. muutama tunti aina yössä.. ei oo hyvä asento ja vessahätä vaivaa ja huh huh... mikään ei oo hyvin... päivisin tulee päikkäreitä nukuttua mutta silti kaiken aikaa ihan väsyny... olis vaan kiva kun vielä sais nukuttua niin ei olis sitte valmiiks ihan väsyny kun vauva saapuupi =)

Täällä on kans vatsa ollu tosi sekasin muutaman päivän... :$ auts... ei kiva vaiva... joskos sekin jotain enteilis :D

Neuvola-kuulumisia vielä...
rv 36+3
turvotus oli ++
paineet 94/70
pissa oli puhdas
hemppaa ei otettu
ja sf-mitta oli 37

Ja vauva oli kiinnittynyt, ei saatu enään päätä liikkumaan... :))

Joskos lähtis kauppa reisuun =)

Höpöti ja matkaaja 36+3
 
Onnea sylin täydeltä uusista vauvoista! :flower:

Samanlaisia innostus/kauhistus fiiliksiä on esiintynyt täälläkin. Toisaalta toivon, että vauva tulisi jo ja toisaalta mulle taas sopisi mainiosti, että pysyisi mahassa vielä hyvän tovin. Ehkä lokakuulle... :p Ehtisi hoitaa yhtä toista alta pois. Plus oman alhaisen kipukynnyksen tietäen mua ei todellakaan huvittaisi kokea tuskaisia supistuksia ja repivää ponnistuskipua. Ensikertalaisena tosin en edes tiedä mihin asiaa voisi verrata, kuvittelen kuitenkin tuskan olevan jotain täysin ennenkokematonta. Lisäksi kun on täysin toisen käden kertoman varassa, lisää se epätietoisuutta. Kaverit eivät ole onneksi kauhutarinoilla herkutelleet, mutta nyt mulle on hiipinyt ajatus, että eivät vaan uskalla kertoa koko totuutta, etten panikoisi. Lurjukset... Yksikin totesi luomu-urheilun jälkeen, että mahtava kokemus, noinkohan..? :/

Muutenkin on alkanut mielialat heilahdella... tähän asti kun ei ole ollut havaittavissa minkäänlaisia muutoksia suuntaan tai toiseen, huomaan nyt että paljon ei tarvita kun joku asia alkaa ärsyttämään. Nytkin olen jostain selittämättömästä syystä melko äkäisellä tuulella... No kaipa se tästä. :kieh:

Halit kaikille!

Nuppu74 ja Esko 38+3
 
Ja muistakaa arvon naiset että on täysin normaalia että vauva syntyy milloin tahansa 38-42.
Eli 40 jälkeen syntyvä EI ole yliaikainen vasta 42 vkon jälkeen(ja kait 42+2) on yliaikainen!

Ei tuijoteta sitä päivää vaan viikkoja =)

(paraskin puhuja täällä... :D )
 
Sydämelliset onnittelut NIIHULLE ja SNODGRASSILLE perheineen :flower: =) ! Hieman kateellisena täällä kirjoittelen... Hilbertille sellaisia terveisiä, että yritä olla enemmän asiaa miettimättä, mies varmaankin tulee katumapäällä kotiin, eikä itsekään ymmärrä, mihin noin reagoi :hug: .

Ja Cora, toivottavasti pelkopolikäynti auttaa. Minuakin synnytys tietysti jänskättää ja joskus kuvittelen siihen kuolevani, mutta toisaalta nyt alkaa jo niin paljon ottaa päähän tämä ähinä ja puhina, että kiva olisi ulkoistaa tulokas.

Monien muiden tapaan myös täällä takana levoton yö. Supisteluja oli useamman tunnin ajan ja mahassa hirveä disco päällä. Ehdin jo ajatella, että tänään syntyy, mutta ei. Nyt ei ole enää mitään merkkejä. Varmasti menee kaksi viikkoa yliaikaiseksi :| .

Nyt katson vielä jakson Sinkkuelämää ja menen sitten koiruleiden kanssa lenkille. Nuorempi hurtta täyttää tänään viisi :heart: , joten pitää käydä sille ostamassa lahjaksi uusi kumikana, kun edellinen on niin rivon näköinen, että heitin sen eilen roskiin.

Jakautumisiin ja kuulemisiin, mukava saada hyviä uutisia :)!

Ainiin, Meripihka kyselit synnytystapa-arviosta. Ei sitä täällä (Lahdessa) ainakaan tarvinnut vaatia, vaan asia tsekattiin automaattisesti viimeisellä lääkärikäynnillä. En kyllä tiedä, mikä on normikäytäntö.

Väpä ja PiMu 38 + 6
 
Vielä täällä!

Onko kellään synnytys käynnistynyt pahoinvoinnilla? Äsken meinaan lensi laatta kaaressa ihan "ilman mitään syytä". Enkä normaalistikaan ole oksenellut raskausaikana alun jälkeen. Ja mitään tautiakaan ei ole.......

Kummallaista...
 
Pikaisesti synnytystapa-arviosta. Täällä sen piti myös kuulua vikan lääkärikäynnin ohjelmaan, mutta valitettavasti lääkäri sivuutti koko asian. Totesi vain, ettei ota kantaa lapsen kokoon eikä synnytystapaan. "Se on sitten synnytyslääkärin tehtävä", sanoi. Silloinhan sitä ollaan kuitenkin jo laitoksella tosi toimissa, eli ei paljon taida asiassa auttaa enää...

Itseä jäi myös kiinnostamaan mistä asiassa olisi kyse. Neuvolassa ei asiaan sen enempää myöskään puututtu, kummasteltiin vaan lääkärin tokaisua. Saisi kai vaatimalla ajan uudestaan, mutta en ole jaksanut, ainakaan vielä vängätä... Kertokaa viisaammat mistä hommassa oli kyse ja olisko syytä aktivoida itsensä asiassa...

 
Omaa napaa aikapääsääntöisesti luvassa, pahoittelut!

Snodgrassille ja Niihulle aivan valtaisat onnittelut pikkuisista perheen lisistä!!! :heart: :flower: Mahtavaa!!!

Täälläkin vietetään koira synttäreitä. Ostin lahjaksi 3 vuotiaalle sankarille punaisen niittinahka pannan, noutokapulan, lelun mihin piilotetaan namia sekä ison savustetun porsaan sorkan. Sorkan annoin aamulla ja sitä käytiin vain haistamass ja päälle kauhee mulkaisu :eek: :D että semmosta kuraa tarjottiin arvon olen-niin-raskaana-kuin-olla-ja-voi sankarille!!! Tosiaan ei ole koira syönyt kuin parina päivänä nyt viikon sisään kun kuvittelee olevansa tiineenä. Lisäksi nyt pari päivää on mennyt minua nuolleskellessa, on sitä mieltä että mamma on ihan pipi!!! Mitä lie sitten yrittää kertoa...
Yöllä heräsin pariin kertaa kauheaan mahan kirvelyyn? Siis koko vatsaa kirveli ja poltti.. nämä tais olla niitä kivuliaita supiistuksia? vai??? nyt tuli päivällä taas yksi että liekö lähtö lähenee... Aamusta myös täällä ihan vesiripulilla, vatsa toiminut kyllä useamman kerran päivässä muutaman viikon ajan... Voi että toisella kauheet toiveet katossa heti aamu tuimaan ja pöh... samaten laski kun ehmän häntä kun nekin kirvelyt loppu kun seinään kunhan maha toimi.

Kaikkia tsempaten, kahvin keittoon kun tulee synttärisankarille vieraita. (hah, pakotin porukat seuraksi ja lisäksi tuomaan vielä donitsin kun teki kauheesti mieli :D mitä ne nyt lomalla muuta tekis kun juoksis tälle ostamassa donitsia!!! )

Koiruus ja pentunen rv 37+6
 
Taitaa olla isännällekin tarttunut noita raskaushormoneja, kun soitteli äsken ja oli ihan normaali. Kyseli vointia ja onko mitään tuntemuksia, että päästäisiin tosi toimiin.. Eli kaikki taas hyvin.

Tää alkaa meneen ihan mahottomaksi, äsken käväsin kaupassa ja ostin TAAS 3 niitä Maraboun suklaalevyä, kun oli edelleen sen 3 euroa.. :ashamed: Isännällekin sanoin, että tuli taas ostettua, ja se ihmetteli, että eikös niitä edellisiäkin ole jäljellä.. ööö... ei :whistle: . Ajattelin kyllä pistää nuo jemmaan, että saa sitten ottaa vaikka laitokselle mukaan.. Juustopastaa vetäsin äsken kanssa kamalan lautasellisen. Vaaka varmaan räjähtää ylihuomenna neuvolassa!
 
Kiitos onnitteluista! Kyllä tuntuu hyvältä tuo pieni nyytti ja ihana olla kotona, että saa tämän oman arkirutiinin käyntiin.
Toisaalta musta tuntuu että olen ihan vainoharhainen sen keltaisuuden suhteen. Kyttään koko ajan tuon naperon nahkaa ja olen ihan varma että se on alkanut taas kellastua, tosin meiän äiti just sanoi että se on kyllä ihan normaalin vauvan värinen. Kauankohan kestää ennenkuin pääsen eroon tuosta "vaivasta".

 
hö, onko jollain muulla ongelmia palstan kanssa?kirjotin äsken ja teksti tuli 2 kertaa.Yritin poistaa toisen niin nyt ei näy kumpaakaan.ihme touhua.

Hilbert hyvä että riita selvis.Meillä oli ihan samanlainen riita kun miestä harmitti ettei hänen tunteille annettu "lupaa" vaan minä sain olla huonolla tuulella ja kiukutella ja häntä vaan komennettiin oleen hiljaa... :ashamed:

koiramamma mulla nuo tuntemukset liittyy siihen että on maha löysällä...

meripihka paikkakuntakohtaisesti kuuluu joillekin vakiokäytäntönä se synnytystapa-srvio, jollain paikkakunnilla siihen pääsee jos epäillään ettei normaali alatiesynnytys ole mahdollista.
ja ihan höpöhöpöä että kaikilla menis esikoinen yli LA, kyllä se tietysti joillain menee mutta ei läheskään aina
miia mulla kyllä viimeks tavaraa tuli molemmista päistä...nyt on kans muutaman kerran yöllä tullut oksu mutta ei mitään oo kuitenkaa tapahtunu.

Dior täältä shokkihoitoa, multa jäi imetyksen jälkeen herkuttelu päälle mutta kun ei enää mikään kuluttanut herkkuja niin sain mukavat 10kg kerättyä joita saan nyt sitten laihduttaa...joten varohan ettei sulle sit käy niin :)

josko nyt jäiskin tää teksti...


 

Yhteistyössä