***SYYSMASSUKAT 2008 elokuussa***

huomenta.. taas vaihteeks yökukkumista.

Ihania vauvakuvia.. Kenen kuvat nähdään seuraavaksi?

Tänään stokkalle shoppaamaan. Hesarissakin oli ilmoitus -10% alesta luottokortilla.

Nimimerkkigallupista: Kreikan Hex on kuusi, heksadesimaalijärjestelmä on 16-lukujärjestelmä. Että voi olla niin tylsä, kun keksii nimimerkin työn, harrastusten ja kiinnostusten perusteella. Vai onko tylsyyttä se, että ne on samaa alaa?

Tosi ihanaa, ettei meidän ketjussa tapella!

Jos sais vielä tunnin nukuttua, ennen kuin pitää herätä. Tänään on HUS:isa fyssarien kertomus sektioon liittyen. Klo 8.15!!! Järkkyä, silloin on ruuhkaa! Toivottavasti edes parkkipaikan sais helposti. Valitinko jo siitä, että kun olin miehen kyydissä manuaalivaihteisessa autossa ja kun hän ajoi liian isolla vaihteella, alkoi supistella tosi kurjasti siitä pienestä tärinästä johtuen. Eli automaattia edelleen ylistän. Ja oven eteen aina parkkiin. :)
 
Jouskari tän näkönen mää oon, http://irc-galleria.net/view.php?nick=Daydreams vahvistuiko mielikuva :D
nikki tulee (H.E.D)p.e-nimisen bändin biisistä nimeltä daydreams, niihin aikoihin kun esikkoo oottelin niin oli kovassa kuuntelussa.

hippos tsemppiä matkaan!
ninnipolle myös jos matkaan lähdette!

katjuskalla iso masukka, onkohan tyttömasu!?!vaikka en nyt tiiä onks noihin mahan muotoihin oikeesti uskomista...

Dior mukava kuulla että ootte päässyt jo kotiin!

Hilbert ei oo totta!meillä käytiin sama BB-keskustelu!sanoinkin että täytyy laittaa boksille ajastukseen ainakin viikoks aina eteenpäin ettei vaan missaa mitään :LOL: mä oon muutenkin kyllä hävettävän paljon ton telkkarin eessä...
mäkin aattelin jonkun pienen auton ostaa jonka vauva voi sit isoveljelle antaa...vaikka tuskin tuo 2v tajuaa et ketä sen antaa.

Kirahvi hyvin tänne mahtuu vielä loppumetreilläkin!

Tinii voi ei, kuinka söötti pikkuinen!mukava kuulla teistä!

Hille mulle on tullut sama oksetus-olo mutta korjaantuu yleensä jollain syötävällä.En vaan edelleenkään saa oikein ruokaa syötyä mut leipä-linjaa vaan...

Nyt tarvis alkaa laittaa itteensä että pääsee vaappumaan sinne neuvolaan päin, nyt kyllä kiroo tätä ajokortittomuutta...täytyy toivoo et alkais sataa nii sais soittaa ukkoa kuskiks :D en vaan kehtaa sitä vaivata ellei oo huono ilma kun kuitenkin jalatkin toimii (vielä ainakin).
Krempat vähän hellittänyt, inhottavasti vauva vaan tunkee jalkaansa koko ajan tonne kylkiluun alle, ja se on juur se mikä pojan raskaudessa murtu...kuhan vaan ei murtuis uudestaan!

Eilen illalla huomas kyllä et oon vähän herkkänä, teen kouluun etätehtävää lastensuojelusta ja siellä vastaan tuli erään lapsen kurja tarina ja vitsit kun alko poruttaan!enkä siis normaalisti oo yhtään herkkä tommosille...

:wave: mukavaa alkanutta päivää, tuun kertoon sit vielä neuvola-kuulumiset kun pääsen takas kotiin (eli siis varmaan illalla vasta jos ihan vierimiseks menee :D)

d. ja pipana 38
 
Tinii aivan ihania kuvia :hug: ! Voi, kun saisi jo sen oman nyytin kanssa pihalle!

Masukki tuntuu nyt oudon rauhalliselta. Jos ei kohta ala tuntuun jotain, niin täytyy aloittaa liikelaskennat :kieh:

Onko muilla muuten ilmavaivoja? Musta tuntuu, että perä on tällain loppupuolella pikkasen löysällä, nimittäin saattaa pienet paukut päästä ihan kävellessä :whistle:

Hilbert & Aimo-Orvokki 37+4
 
Huomenia!

Kiva kuulla Diorista, tulehan kertomaan synntyskertomusta, kunhan jaksat. Samoin Tinii ja iahna pikku rinsessa.

Eilen illalla vauva painoi tosissaan tuonne alas ja supistelikin, ja toivoin jo nukkumaan mennessä, että nyt tulee lähtö. Mutta tämän mahan kanssa mä vaan sitten heräsin

:LOL: Mutta nukuin pitkästä aikaa todella hyvin. En edes vessaan herännyt kertaakaan, ja sänkykin oli silti kuiva.....Kyllä nyt jaksaa taas valvoa.

Tänään on lasten hakua ja vientiä kavereilleen. Täällä kun ne ei asu tossa naapurissa, vaan koulukaveri voi asua 20 km päässäkin.

Huomenna poksuu viikot ja tasan viikolla 37 syntyi meidän nelonen, mutta eipä taida nyt onnistaa.

Muksaa päivää kaikille.

Miia 36+6
 
Kotona ollaan. Supistukset loppuivat eilen illalla. Ei ole kuulunut sen jälkeen. Taisin hätäillä vielä sen lähdön kanssa =)

Oli kyllä ihana pienonen tyttö Tiniillä!!! :heart:

Taidan lähteä koiran kanssa lenkille tuonne kovin syksyiseen säähän. Ihquu!

hippos ja sulo 35+1
 
hilbertvitsi mä repesin,kun kirjoitit perä pikkasen löysällä ...:LOL: ja täytyy kyllä myöntää,että sama vika täällä,noitten pierujen suhteen..:LOL: :LOL: :LOL:

tiniiihana pikku prinsessa teillä =)

joku kirjoitti,että olisiko jollain jotain kivaa runon pätkää missä ilmoittaa vauvan syntymästä,pituus ja painosta..samaa kysyisin kanssa!

tiinuliinimulla on ollut kanssa vihlasuja silloin tällöin,mutten ole varma mistä ne tarkalleen johtuu.viime viikolla aamulla,kun tytärtä laitoin kouluun iski mulla oikealta puolelta niin terävä kipu!raahauduin sohvalle ja kipu vaan jatkui,soitin synnytysosastolle ja hälytin apujoukkoja.kaksi tuntia kivut jatkui ja kun just saapui kyyti sairaalaan niin kivut lakkasi.en sitten mennyt mihkään.oliskohan ollut joku lihas repeämä..?!vauva kuitenkin liikkunut hyvin ja kerran sen jälkeen on koskenut samaan kohtaan samalla lailla,mutta lievempänä ja lakksi melkein samantien.silloin olin pitänyt hetkeä aikaisemmin 16kg poikaani sylissä..

hyvät tiistain päivän jatkot!

pehmis 35+2
 
Tiini Todella kaunis tyttönen teillä :heart:

Voihan BB |O En pärjää ilman sitä... Ja onneksi meiltäkin löytyy tallentavaa digi tv =)
Esikoisen pentele meni syntymään kesken kauden, voi rähmä ku oli hankala yrittää kattoa sairaalassa sitä. No onneks pääsin jyvälle taas kotona :D

Hilbert Täällä kans yks rupsuttelija :snotty: Joskus ainoastaan hajusta huomaa päästelleensä :whistle: Onneks ei oo töissä enään :LOL:
Vähän makiaa syöt, eiköhän niitä liikkeitä ala tulla!!

Jouskari Kiitos valaistuksesta :D Taas oppi jotain uutta! Kuullosta aika hyvältä... Mulla vaan tuuma tuo alakarvotuksen ajo tuoda ikäviä jälkimaininkeja :( Olis niin kiva ku sais tuon rehottavan tuuheron edes aisoihin :kieh: Ehkäpä sitte kun saa siirrettyä vattan pois edestä :)

Ällööö tuli huono olo ku söin :x Pitää varmaan lähtee tukeen pönttöö... istumalla :$
Tieten oon taas hetken kuluttua täällä :whistle:
R iikka 33+4
 
Huomenta :) Piti heti tulla kurkkimaan että joskos :whistle: No ei täs kauaa mee, kun alkaa urakalla niitä pikkuisia tulla, kun ei tässä niin montaa päivää enää tätäkään kuukautta jäljellä oo :kieh:

Perästä Kyllä se välillä tuntuu vähän falskaavan :whistle:

Noista runoista...ei tuu nyt yhtään mieleen, mutta yritetään etsiä. Itse viimeks tallensin kännykkään jonkun pätkän ja sit en kuitenkaan sitä käyttänyt :xmas:

Daydreams Täällä ollaan hengessä mukana...itse sitte huomenissa vaapun tuolla ainakin sinne pysäkille asti :kieh: :LOL:

harmaata taas tuolla ulkona on...

Katjuska ja Vilpertti 36+5 :heart:
 
Kirahvi: tervetuloa joukkoon!

Nikkigalluppi: pidän paljon liskoista. Useammat liskoihin viittaavat nikit oli jo käytössä silloin, kun rekisteröidyin, mutta lontoon kielinen oli vielä käyttämäti.

Ilmavaivoista: ollut koko raskauden ajan minun "raskausoire"...

Tinii: niiiiin söpö rimpsrempsa, että! :heart:

Oksetusolosta ja huimauksesta: pari viikkoa sitten oli koko ajan sellasta heikotusta, nyt ei enää niinkään. Huimausta ilmenee yöllä ja aamulla. Täytyy varoen nousta sängystä, kun vessaan lähtee rämpimään.

Nukkumisesta: nukun erittäin hyvin. Varastoon varmaankin. Joka yö vähintään kahdeksan tuntia. Toki vessassa käyn välillä, mutta viime aikoina sielläkään ei ole tarvinnut käydä kuin kerran yössä. Päikkärit otan, jos tarvetta ilmenee, mutta tosi vähillä päikkäreillä on tullut mentyä. Perjantaina täytyy yrittää nykästä sellaisetkin, kun olen menossa kavereiden kanssa Helsinkiin syömään ja humputtelemaan illalla/yölllä. Jaksaa sitten ajella nukahtamati kotiokin sen n. 60km.

Omista kuvista: te ootte jotenkin rohkeita, kun te näytätte kasvonne. Siis minun mielestä. Minua ujostuttaa. Facebookiin laitoin ja koin siitäkin morkkista...

Ail: olet hyvä esimerkki ihmisen lisääntymisen tarpeesta... Tarkoitan sitä, että vaikka on kokenut todella hankalia raskauksia, haluaa silti lisää lapsia. Tässä vuosien varrella, kun itse kerkesi miettimään, jotta haluaako sitä oikeasti lapsia; onko valmis hoitoihin vai lähdemmekö adoptiolinjalle vai olemmeko sittenkin valmiit elämään kaksin, niin yritti seurata kaveriperheitä (meidän kavereillä on paljon lapsia) ja vakuutella itselleen, että on se vaan ihanaa, kun ei ole omia lapsia: katso nyt noitakin, parisuhde päin sitä ihteään ja lapset kränää koko ajan ja ei yhtää omaa aikaa ja mitä ihanaa noissa pennuissa mukamas on?... ja hetken hiljaisuuden jälkeen: mutta kun me ha-lu-taaaa-aaa-aan! Oma. Kaikkine ongelmineenkin, mitä tuo tullessaan. Se vietti vaan kumpuaa jostain syvältä, eikä siihen järkipuheet auta.

Nyt on päästettävä mies koneelle, hää kun tekee ihan oikeita töitäkin tällä koneella... Tulen neuvolan jälkeen päivittämään vielä tilanteen.

Lizard ja Verneri 35 tasan.
 
snodgrass
Huomenta!

Katjuska komia masu sullakin! =)

Tinii ihana prinsessa :heart: Kirjoittelehan synnytyskertomusta kun ehdit ja jaksat. Tsemppiä öihin, ja tosiaan samaa sanon kuin joku toinenkin, muista nukkua silloin kun vauvakin nukkuu!

daydreams kattelin pitkin kevättä välillä sitä vauva tulossa ohjelmaa. Välillä se oli ihan jees, välillä ei. Aika isot kulttuurierot meikäläisten oloihin joskus, ja joskus ne ihmiset vaan oli niin pönttöjä siinä ohjelmassa, et alko vaan ottaa päähän...

Hilbert täällä sama vika :wave: Ollut jo jonkin aikaa... Varsinkin kävellessä on välillä vähän kuin olis oma perämoottori.. :D :snotty:

Tunnustaudun täysin ulkopuoliseksi BB-jutuista. En ole sitä ikinä katsonut - onpahan joku ohjelma johon en ole koukussa... =)

Nyt äkkiä tv:n ääreen, serranot..

snodgrass ja neponen 37+5
 
Huomenia

Voi kun vallan herkistyin Tiniin laittamista vauvakuvista, snihft, olipas suloinen käärö

Sormukset Kiitos kaikille vinkeistä. yritin itse aamun niitä taas kihnuttaa pois, mutta en saanut. Saunassa sitten miehelle valitin asiasta ja kun hän kuuli että ne pitää katkaista jos ei irti lähde, niin johan alkoi tapahtua. Mie purin hammasta ja ulisin ja mies saippuan avulla väänsi ja sai kun saikin sormukset pois. Kylmä vesi ja saippua siinä auttoi. Onneksi sormukset lähti, koska tänään oli sormet kahta kauheammin turvonneet. :(

Kirahvi Tervetuloa joukkoon pyöreään :flower: Tänne kyllä mahtuu

Unettomia öitä täälläkin vietetään. Ei vaan kertakaikkiaan tule uni silmään ja 2 maissa kun uni tulee niin neljältä on jo noustava pissalle.

Hille mullakin ollut ällötys olo jo pari viikkoa, mut aattelin että se on jotain pöpöä, mitä tääl on liikkellä. mut jos sitä on teillä muillakin mammoilla enemmänki, niin saattaahan se olla sitten näitä mammavaivojakin

Nikkigalluppi Täällä lapin perukoilla olen joskus kuullut vanhojen ihmisten puhuvan tähdistä taivaannastana,,, siitä se ajatus sitten lähti... olen tämmönen tähtisilmä ;)

Omaa napaa Olen nyt kaksi päivää riehunu puutarhassa lapiolla kaivamassa kukkia ylös ja tehny uusia penkkejä ja istuttanu kukkia sinne, sitten olen siivonnut ja pessyt mattoja ja tutulta saatuja vauvaleluja... EIKÄ TUNNU MISSÄÄN! Siis ei kertakaikkiaan missään... Ei supparin supparia eikä vaivan vaivaa... On tää kumma raskaus. Noh nyt on kyllä lihakset ja selkä kipeä, mut sitä ei lasketa, ne kun tuli silkasta työnteosta.

Eli täällä ei ainakaan ole lähtö lähellä viel pitkään aikaan. Noh pääsempähän lauantaina opiskelemaan ja istumaan 7h luennolla!

Taivaannasta=tähti ja yksiöönsä kiintynyt Möykky 38+3
 
Täällä taas -läppäri käy ihan kuumana, kun on aina päällä :whistle:

Kävin muuten lisään profiiliin kuvan masusta. Ei mikään kummonen kuva, mutta kun harjoittelin tolla kameralla itselaukaisua, niin en tiennyt mihin kohtaan ehtii juosta ennenkuin näppäsee sen kuvan :/

Apua kaivataan Nimittäin meillä on 60 v. juhlat lauantaina, minkä kutsussa oli maininta, ettei lahjoja/kukkia, vaan muistamiset tilille. No, lahjarahat on maksettu tilille, mutta pitääkö onnittelukortissa vielä mainita, että on muistanut sankaria tilille, vai jättääkö sen mainitsematta. Ei ole kokemusta tällaisesta aikaisemmin :eek:
 
Hilbert Mä ajattelin tehä kummallekki lapselle paidat tai jotku jossa lukee isoveli ja toisessa isosisko ja annan ne sit sairaalassa. Hyvä että mainitsit lahjoista jostain syystä toikin asia oli päässy unohtumaan..Mä en siis muista enää mitään... tööt tööt.

Meillä istutaan edelleen ja odotan torstain lääkäriä ku kuuta taivaalta et päästäs etenee asian kaa sit jotenki. Ei tää pikku kaveri yksinkertasesti pääse kääntyy enää.. välillä yrittää ja pääsee oikeen puoleisten kylkiluiden alta tonne vasempaa kylkee asti ja sit valuu takas.. :headwall: Eikä oikee uskalla auttaa työntämällä ettei oo sit napanuora kaulanympärillä tms.. aarrgghhh.. mä en halua sektiota :'(
 
Kestoista vielä. Te jotka olette ajatelleet käyttää kestoja niin mimmonen aloitus arsenaali teillä on niitä? mä olen nyt vakaasti päättäny että kestoillaan mut en oikee tiiä millä kokoonpanolla pitäs varustautua... ???
 
Daydreams olin mä ainaki kuvitellut sut tummaks...et jotain meni oikein! :D

Meikäläinen lähtee nyt kaupungille syömään ja notkumaan kun poika on kerhossa ja mies lähti ostamaan panoksia ym.tarpeita huomista sorsan avausta varten... :kieh:

Ottaa vaan päähän toi jatkuva sade! |O

Mitähän sitä söis,kebabia,pizzaa,pihviä ja ranskalaisia.... :p :ashamed:

38+4
 
Huomenta!

Tai no mitä huomenta tää enää on... =)

Paljon onnea vauvaantuneille!!! :flower: :flower:

Jännityksella odotellaan kuka jakaantuu seuraavana!

En taas muutamaan päivään oon ehtiny koneelle asti lukemaan juttuja, mitäon sitten tullu valtavan paljon tänne. Huomaa että ollaan äippälomalla ja "jouten". :LOL:

Tuohon nikkigalluppiin sen verran, että omasta nimestä muokattu, en vaan keksinyt mitään järkevää...


Neuvolassa taasen käyty tänään, jo neljäs viikko peräkkäin, ensi viikko neuvolan osalta väliä, mutta äitipolilla maanantaina synnytystapa-arviointi ja tiistaina tulevan lastenneuvolatätin kotikäynti. Sitten taasen joka viikolle neuvolakäynti laskettuun asti varattu...

Täällä on ollut puhetta veren vasta-aine kokeista. Mulla veri A rh- joten alusta asti otettu kokeita säännöllisin väliajoin. Toisesta kokeesta löytyi vasta-aineita, ensimmäisestä eikä muistakaan ole löytynyt mitään. Huomenna olisi taas kokeet... saas nähdä kuin käy.

Sf-mitta on mennyt koko ajan käyrien yläpuolella, tänään se oli 35,5. Pitkä kaveri siis tulossa...

Nukkumisesta sen verran, mulla unet on TOSI pätkittäisiä, n. 1,5tuntia ja vessaan, 1,5 tuntia ja vessaan jne. Välillä saattaa olla, että nukun kolmekin tuntia, mut sit taas sama laulu jatkuu. Sit janottaa yötä päivää, ja nälkä on palannut kaveriksi. Viimeistään viideltä tarttee herätä syömään, huolimatta siitä mihin aikaan on illalla syönyt ja miten paljon...
:ashamed:

No mutta täytynee vaan lohduttautua ajatuksella että viimeistään kahden vuoden päästä alkaa yöherätykset helpottamaan... :D ;)

Isäntä muuten vaihtoi autoa, meillä kun oli kaksi dieseliä. Mulla on Volvo V70 vm-01 2.5Tdi, millä isäntä ajelee nyt sitten töihin kun päivässä tulee n. 100km matkaa. Se vaihtoi oman vanhan riisselimersun Chevy Vaniin, 5.7 V8 bensa. Mä ajelen sillä sitten pakolliset kauppareissut jne, kun noita kilometrejä ei tule enää viikossa paljoakaan (ennen päivässä työajoa yli 60km). Tykkään ku on iso auto ja kiva murina kuuluu... B) Nyt mahtuu sit tanskandoggi, vaunut ja puol kauppaakin kyytiin tarvittaessa, eikä tartte miettiä mitä mihinkin laittaa! :p

No, mutta nyt ulkoilemaan koiran kanssa, palaillaan taasen joku päivä!!!

:hug: kaikille krempoille, ei oo enää montaa viikkoa... =)


Liiko & terroristi 35+3
 
vuh
Heipäti hei!

BB-fanit Rovaniemellä ainakin on jopa synnytyshuoneessa telkkari, joten ehkä te pystytte seuraamaan sarjaa sielläkin! Jotenkin mä tajuan sen telkkarin siellä, kun aikaa voi mennä vaikka vuorokausi, mutta toisaalta en. :) Meillä mies katto Tuntematonta sotilasta, kun oltiin ekaa kertaa salissa... Ja sitten kumpikin katottiin Linnan juhlia! (Poika ei kumminkaan syntynytkään vielä itsenäisyyspäivänä.) Mutta oon kuullut esim. pariskunnasta, jonka mies vaan töllötti South Parkia, vaikka vaimo jo ponnisti! :headwall:

Tiniillä ihana vauva! :heart: Kun ehdit, tule kertomaan kaikesta enemmän!

Ja Katjuskalla ihana maha! Oot koko ajan valittanut mahan läskejä ja vaikka mitä, mutta ei tuossa kuvassa näy kuin pinkeä ihana vauvamaha! :)

Nikkigallup Tykkään meidän karvakuonosta ja siitähän tuo mielikuvituksekas (heh!) nikki tipahti mieleen. Jälkikäteen tietysti on ajatellut, että olisi voinut keksiä jotain oikein älykästä ja säkenöivää - mutta no can do!

Koiramamma Eivät olleet meidän pennut nyt ekaa kertaa ulkona. Itse asiassa nehän tulivat ekaa kertaa sisälle vasta pariviikkoisina, kun ne syntyivät tuolla miehen "kesätyöpaikalla" erämaassa! (Makuupussiin... Kuvittele vaan, minkä näköinen pussi oli iloisen perhetapahtuman jälkeen ollut. :x !) Pariviikkoisina miekkonen kantoi ne sitten pikkuisessa korissa kylille ja sivistyksen pariin! Asiasta järkevämpään: mitä se tarkoittaa, että ilokaasu lopetetaan työturvallisuuden takia? Onko siinä joku hiivatin räjähtämisvaara vai mikä?? En tajua vieläkään. :(

Nawi kyseli kestoista. Mulla on parikymmentä harsoa, viitisentoista lisäimua ja ehkä noin viisi vaipankuorta vastasyntyneelle. Joka päivä esikoisella pesukone taisi laulaa... :)

Mulle on tullut ihan järkky himo päästä läheiseen kylpylään lillumaan?! Mielihalussa ei taida olla mitään järkeä, kun en varmaan jaksa saunassakaan olla kovin kauaa. Saati sitten ajaa kotiin vielä session jälkeen? Mutta jos alapää on avautumaton, eikö sinne saa mennä tässäkin vaiheessa vielä? Mitä mieltä olette? Tai jos korvaisi kylpylän vaikka Fazerin sinisellä, se voisi olla melko sama asia? :D Supistelijat, tulkaahan kertomaan kuulumisia aina! vuh ja napanen
 
Huomenta! |O Ja paikalla yhtenä kappaleena! :wave:

Heti alkuun siis nukkumisesta sen verran, että nukahtaminen saattaa kestää meikäläisellä aika kauan, mutta kun se uni tulee, niin nukun tosi hyvin! Joka yö oon saanut unta ainakin sen 8h. Pissalle pitää herätä 2-3 kertaa, mutta ei ole sekään unta onneksi nyt haitannut. Viime yönä kun heräsin vessaan, niin heräsin aina selältäni! Eli kaippa se asento aina välillä on hyvä... luulisi, että sitä unissaan vaihtaa asentoa, jos tuntuu epämukavalta..

Tinii pikkuinen on niiiiiin suloinen! :heart:

Vaikka tässä malttamattomana odottelenkin, että pääsis jo oman nyytin hakuun, niin oon vielä etappina pitänyt tuota rv37 täyttymistä, mikä sit huomenna täyttyykin. Ja nyt tuntuu, että vielä ainakin viikon vois vauva masussa asustaa..:) näinköhän mä etenen loppuun saakka, annan asukille viikon kerralla "lisäaikaa", heh. Tuntuu vaan, että mitä isommaksi sen vauvan tuolla masussa saa kasvatettua, sitä paremmin lähtee arki pyörimään. mutta mistäs mä senkin tiedän, eskoistahan mää odotan :D ja hitto vieköön, onhan asialla se kääntöpuolikin, että mitä isompi, sitä enemmän mä repeen...ääk. nooh, huomista painoarviota odotellessa...

Nikkigallup, omasta nimestä jotain helposti muistettavaa kehittelin :)

Mies kysyi eilen illalla nukkumaan mennessä, että onko mulla yhtään sellanen olo, että voisin kohta synnyttää... ei... ei niin ei! Mitä nyt välillä jotain vihlasuja tuolla alhaalla, mutta niitten perusteella en kyllä synnyttään lähtis... että voin ihan luvata, että oon kasassa ainakin pari viikkoa vielä! On kyllä niin jännää jotenkin... jännittävää odottaa, että koskahan se lähtö tulee... jännitävää katsoa nyytin sänkyä meidän sängyn vieressä, ja miettiä, koskahan tuolla tuhisee jo joku... ja välillä jo haikeudella mietin sitä, että tää jännitys onkin ohi...

*muoks: BB-fani ilmottautuu myös...*

nonii, menee jaaritteluksi taas...

suhveli 36+6
 
Huomenia!

Johan siinä vierähtää aikaa kun tsekkaa läpi eilisen aamun jälkeiset viestit! Ahkeria ollaan! :heart:

Ihana prinsessa Tinii.

BB-fani en oo koskaan ollut, mut saa nähdä miten sitä sitten vaavin kanssa kotona istuessa koukkuuntuu telkkariin. Vielä nytkin vaikka oon ollut kotona koko kesän, on tullut katsottua telkkua tosi vähän. Päivisin ei ollenkaan, illalla joku sarja.

Perästä kuuluu täälläkin... :LOL: Välillä vaikuttaa ihan täysin hallitsemattomalta koko homma.

Kasvohoidosta täälläkin haaveillaan... ja hieronnasta myös. Saunassa on tullut käytyä suht ahkeraan, useita kertoja viikossa. Viime kerralla tuli vaan oltua vissiin turhan pitkään, sillä seuraavana aamuna oli jalat NIIIIN turvoksissa, et herätessä oikein särki! Täytyy kai vähän hillitä tuota kylpemistä.

Maha on pinkeenä pienenkin liikkumisen jälkeen tai jo heti aamusta herätessä, mut varsinaisesti mitään suppareita en oo tuntenut. Vaikka olo onkin tosi iso ja välillä melko tukalakin, niin silti jotenkin tuntuu et ei mitään kiirettä synnyttämään. On tainnut iskeä pieni viime hetken paniikki synnytyksestä ja vauvan kanssa kotiin tulosta. Vaikka viime yönä kyl synnytinkin unissani eikä tuntunut missään!! |O

Mukavasti pari tuntia päivästä vierähtänyt tässä koneella, josko alkais tekemään oikeesti jotain hyödyllistä :D

Zucchero 36+0 POKS!!
 
JA mun piti tulla kysymään, että onko muilla sisäreidet kipeänä - ikään kuin olisi piiiitkästä aikaa ratsastanut tai käynyt kuntosalilla tekemässä lähentäjiä :eek: Mistä mahtaa johtua, kumpaakaan noista mainituista en tietääkseni ole tehnyt. Vaan mistäpä sitä tietää mitä kroppa touhuaa kun aivotoiminta on näillä viikoilla niiin nollassa...
 
Höpöti
Tiniillä hurjan suloinen rinsessa :) synnytyskertomusta ootellessa.. koittakaahan jaksella :heart:

Täällä on kans tuota yökötys tunnetta ihan riittämiin ja joka päivä.. ja huimausta kans... koko aika kun seisoo niin tarvis johonkin saada nojattua... :) nooh... ehkä se siitä sekin helpottelee... :) onneks en oksenteleen oo alkanu... huoh.. vaikka yököttääkin :)

Vimpat vauvanvaatteet silittelin tonne kaappiin tänään ja muuta järkevää en sitte oo saanukkaa aikaseks... :) Sais tämä kaveri kans jo ruveta jotain merkkejä tulosta antamaan.. kärsimättömänä odottelen :)

Höpöti ja matkaaja 35+3
 
Taivaannasta ei mullakaan esikoista oottaessa ollut vaivan vaivaa eikä supparia vaik mitä riehu!nyt senkin eestä sit...

katjuska et usko, mies oli nii ihana et tuli hakeen meijät!saatiin siis kyyti neuvolaan päin mut takas tultiin kävellen, postin ja kaupan kautta.Matkaa kerty 9km ja aikaa meni melkein 3h... :whistle: koitin selittää itelleni et sen takia vaan kesti kun poika käveli ite koko matkan mut taisin se olla minä joka käveli hitaampaa... :ashamed:

Hilbert mä en tollasissa tapauksissa oo laittanut korttiin mitään mainintaa muistamisesta.En tiä kuuluisko...mut tuntuu jotenkin hölmöltä laittaa et "on siä sulle rahaaki pistetty!"

snodgrass ai, onks ne niitä samoja...kyl mäki jotai vauva ohjelmaa sillon alussa kattelin mut luulin et tuo on joku eri.

Jouskari mä oon kyl oikeesti blondi, naamioitunu vaan ettei jää heti kiinni puuttuvista järjenlahjoista :D

suhveli esikoista oottaessa anoppi soitti illalla ja kyseli et joko tuntuu et vois kohta syntyä, (LA 2 päivän päässä) mä siihen vaan että ei mitään tunnu ja tuskin tulee vielä pitkään aikaan...No, 7 tunnin kuluttua puhelusta meni lapsivedet!

vuh kylpylään vaan, jos siis jaksat.

nukkumisesta mulla kestää nukahtaminen (meen aina n. 22 sänkyyn)n. tunnin, sit herään 2-3h välein vessaan ja siihen päälle vielä pojan aiheuttamat herätykset, ja kuudelta ylös.joten päikkärit ihan pakolliset että jaksaa iltaan asti.

Neuvola-kuulumiset vielä loppuun, (rv38 tai 37+2)
RR 114/75
Hb 107
Painoo oli kahessa viikossa tullut 1,2kg :kieh: eli yhteensä nyt 7kg.
rt
syke ja liikkeet ++
pissa puhdas
sf-mitta 34cm

nyt sit vaan pähkäillään et onko se LA toi 2.9 vai 7.9, neuvola tuntuu menevän tuon 7. mukaan mutta johonkin silti merkitty 2. mukaan...no eipä siinä kun muutama päivä oo väliä.
nyt poika potalta ja päikkäreille, Jee!
 

Yhteistyössä