No niin tullaanpas laittamaan puumerkkiä tännekin.
Ihania masukuvia olikin laittanut meille ainakin
Katjuska sekä
hilbert :heart:
Hexalle isohko tsemppi :hug: että saadaan muksu hoidosta! koskas sulta noi rajoitteet lähtee? Voitko heittää muakin noilla eväillä
mä jo tuhosin toisen namipussin sairaalakassista... itsekuri? mitä se on? voiko sitä syödä? :saint:
Pienpapu mulla on tänään ulkoreidet ihan tulessa mutta johtuu puhtaasti eilisestä vattujen poimimisesta, sade kivasti taittanut puskat ja nyt ne sitten viisti maata... minä mahani kanssa siellä niitä konttailen keräilin sekä etenin silleen kyykyssä näyttävästi. Onneksi ei kukaan nähnyt tätä karmivaa näkyä
Suhveli mulla kanssa vähän samansuuntaisia viikko kerrallaan suunnitemia. Näyttää pirun huonolta että huomiseksi tuo pentunen olis savustettu pihalle :kieh: jotenkin mulla on semmoisnen kutina ettei ennen ens viikkoa tapahdu mittään, saas nähdä onko ens viikolla sama olo.
Vuh siis sitä ilokaasua ei kait olis ihan hyvä hengittää koko aikaa. Kyllähän sitä hengitysilmaan livahtaa ja kätilöt sitten altistuu sille vuosikymmeniä. En mä enää muista mitä se aiheutti pidemmän päälle mutta siinä syy. Noh ainoo meillä mies oli harmissaan tästä, itse uskon että vähän tujummat aseet otetaan tarvittaessa käyttöön jos siltä tuntuu.
Nawi mulla on 15 sisävaippaa ja kuoria viis, en sitten sen enempää tiedä onko sopivasti, näillä kuitenkin aloitellaan. Tarkoitus oli osittais kestoilla, reissun päälle ja mahdolisesti yöllä sitten kertiksiä.
Taivaannasta onneksi sait miehen avstuksella noi sormukset pois. Näin kyllä ihan sieluni silmin ukon repimässä hädissään sun nakkeja irti
sattu varmasti mutta hyvä kun irtos!!!
Daydreams kiitos tuosta ohjelmasta, mä en ollut tajunnut että tuommoinenkin tulee!
Nukkuminen on ihan ho**jenhommaa pentusen mielestä! Mä siis nykyään menen "nukkumaan" siinä klo23 aikaan, viimekin yönä viimeisiä kertoja joskus ennen kolmea kurkkasin kelloa :headwall: yhdellä tuntuu olevan kauheet bileet päällä ja muutenkin vessassa saa juosta tunnin välein kun se uni sitten vihdoin ja viimein tulee. Niin ja klo 6 täytyy mussuttaa sängyllä istuen banaani, tämä oli miehestä niin sulosta
musta taas tämä yösyöpöttelyn paluu ei niinkään.
Pitäsköhän sitä sitten siivota tänään? sais sen yhden ässän ainakin kasaan jos se sitten yöllä vähän avittais... Mä hajoon huomenna jos ei ole merkkiäkään synnytyksestä!
Koittakaahan ihanaiset jaksaa!!!
Koiruus ja pentunen rv 36+6