***SYYSMASSUKAT 2008 elokuussa***

hippos taitaakin olla meistä seuraava jakaantuja, sen verta selviltä oireet vaikuttavat =) Täytyykin seurata tiiviiseen tahtiin teikäläisen tilannetta!

nikkigallupiin Mulla ei ole hajuakaan, mistä olen aikoinaan tuon keksinyt :whistle:
 
ail
Täällä yks kanssa joka käy lukemas teitin kaikkien kuulumisia useita kertoja päivässä.Ja jos joku vähänkin vihjasee et saattas olla lähtö ederssä nii illal viimeseks ja aamul ekaks oon heti lukemas kuulumisia.Miten niin addikti? :whistle: Omas navas ei muutoksia.Jalat ku ilmapallot särkeeki aivan tajuttomasti ja jos vähänkin seisoo paikallaan alkaa kintuis jumalaton kutina.Supistuksia tulee enempi ja vähempi mut enköhän mie viel joulukuussakkin huhuile yhes koos tääl yksinäni.Herkuista ootte puhunu ja miulla ne on aika pannassa insuliinihoidon takia mutta on se välillä joku pulla napattava.On tää raskaus kyllä meikäläiselle viimeinen kun lääkäritkin jo sanoi että ei enää.Joka raskaudessa ollut jotain.Raskausmyrkytys,istukan osittainen repeytyminen ja kolmannesta alkava raskausmyrkytys.Tässä neljännessä siis rd ja uhkaava raskausmyrkytys.Tipassa tuli oltua toisessa ja kolmannessa raskaudessa kun kuivuin niin pahasti heti aluissa.Kuulemma joissain harvoissa tapauksissa naisen keho pitää raskautta eiluonnollisena tilana ja ns.hylkii raskautta.Näin kuulemma minulla.Onkin kumma että ei ole kuin yksi km takana.Jo kuopuksesta äippäpolin lekurit sanoivat että jospa en enää lisääntyisi mutta kun ei tuo elämä mene aina niinkuin toivoisi ja miulla nyt uusi avioliitto ja neljän vuoden ehkäisyttömän ajan jälkeen tämä Pipsa ilmoitti tulostaan niin kai sillä joku tarkoitus oli.Minulle kun oli vähän jo povattu että en edes saisi lisää lapsia.En siis ovuloi kuin muutamia kertoja vuodessa.Hyi !! teitä varmaan kiinnostaa miun kierrot :LOL: Hankittiin tossa muuten uusi koira kuukausi sitten.9kk sakemanni narttu.Eli nyt taloudessa hilluu 4v rotikkauros,5v venäjäntoyterrieri narttu,kääpiöpinseri/sheltti uros 1v ja tämä uusin eli sakemanninarttu 9kk,On meillä vielä 3v rotikkanarttu mutta hää on jo jonkusen aikaa asunut kaverillamme ja sinnepä tuo näyttää jäävän.On niin molemmin puolista rakkautta siellä.Ai niin nikkikyselyyn.ail on lasteni nimien ensimmäiset kirjaimet.

ail ja Pipsa 37+3
 
snodgrass
Jännää hippos ja ninnipo! Katsotaan nyt olisko jompikumpi pian lähdössä.. sit saadaan muut olla taas täällä ihan tulisilla hiilillä. Mutta paljon tsemppiä jos tositoimiin pääsette!

Tervetuloa kotiin Dior :flower:

nikkigallup esikoisen vauva-aikana jonain unettomana yönä ja hyvin univelkaisena yritin rekisteröityä, enkä meinannut millään keksiä nikkiä jota ei olis vielä kellään (kun yritin etunimestäni sitä vääntää), ja niinpä sit katselin kirjahyllyyn josta löytyi Dickensin Pickwick-kerhon jälkeen jääneet paperit. Siinä yksi kirjan henkilöistä on tämän niminen. Harmi vaan et en oo aikeista huolimatta saanut vieläkään luettua kyseistä kirjaa, niin etten edes tiedä minkälainen tyyppi se on :D
 
Täällä kotosalla vielä suppareitten kanssa ollaan.... :LOL: :LOL: Kipeetä tekee välillä mutta leikitään nyt vähän aikaa sitkasta sissiä... Tuolla alapäässä vihloo todella kipeesti välillä....
Nikkigallupiin sen verran tuo mun nikki tulee siitä kun tuo meän pieni miehen alku huutelee Ninnipo ku on äitille asiaa...Ja en tiiä mistä on poika sen keksiny....ei ole kertonu vaikka olen kysyny....
 
Jee! tänää tuli viikkoja täyteen 35 :heart: ei millää jaksaisi enää odotella pikkuisen tuloa. Mahaa on kiristänyt koko päivän :( jos se pikkuinen nyt sitten kasvaa kovaa vauhtia niin iho venyy sen verran että alkaa olla jo kivuliasta. Rasvaa heitän vähän väliä masulle jottei arpia tulisi :) viikon päästä keskiviikkona neuvolan lääkärikäynti :) ekan kerran kivaa mennä jos vaikka pääsisi kuulemaan muutoksista alapäässä =) jos vaikka synnytys olisi lähellä. =) sitten onkin neuvola käynnit viikon välein.

maha ja pontus rv 35 :heart:
 
Ilmoittaudun myös viimein minäkin olotilaansa ja olomuotoonsa kyllästyneiden joukkoon. Ihan viime parina päivänä meno on täysin hyytynyt mullakin. No, eipä tuo ihme ole tässä raskauden vaiheessa. Yöt valvon tai sitten herään aamulla pää ja lakanat hiestä märkänä, päivät ahistaa ja supistelee. Ja tätä sitten todennäköisesti jatkuu vielä pari viikkoa.

Toimin taas tayssiin menijöille pahanilmanlintuna. Äskettäin siellä synnyttänyt ystäväni kertoili kokemuksestaan. Täyttäkin täydenpää oli. Osastot ratkeili liitoksistaan. Kaverini oli suosiolla pyytänyt päästä osastolle, missä on myös synnyttämättömiä naisia koska siellä oli onnekkaasti (!) paikka vapaana kolmen hengen huoneessa. Ja silläkin osastolla äitejä oli sijoitettu myös päivähuoneeseen, siis sinne missä vieraita normaalisti vastaanotetaan ja voi viettää aikaansa. Huoh. Mutta tilannehan voi muuttua ja rauhoittua, kuka tietää. Sitä paitsi ystäväni kertoi olleensa tosi tyytyväinen muuten kaikkeen Taysissa. Päällimmäisenä varmasti kuitenkin jää mieleen, että itse synnytys sujuu hyvin eikä jätä traumoja.

Nikkigallupin "tuloksia" onkin hauska lueskella! Ite otin nimeni yhdestä suosikkielokuvastani nimeltään Orlando, joka taas perustuu Virginia Woolfin samannimiseen aika omalaatuiseen fantasiaromskuun.

Koettakaahan jaksella, loppusuoralla ollaan. Onnekkaita te, jotka näytätte pääsevän piakkoin tosi toimiin!
 
Iltoja kaikille! :)

Voi Ninnipo, miten jännää =) Kerrohan, jos päädytte lähteen synnärille. Tsemppiä!

Palstariita maalismassuilla aika hurjaa. Kiitos minunkin puolestani fiksusta ja mukavasta keskustelusta! Hyvä me! :D

Nikkigallup: Omasta etunimestä yritin kanssa vääntää, mutta oli kaikki melkein varattuja. Sitte oman nimen ja Fazerin Maya-suklaan innoittamana tämä nimi :p

Vaivaisille :hug: ja voimia! Kyllä se sitten helpottaa, kun pääsee mahasta eroon! Mä kanssa eilen hikoilin kylässä tuntikausia ja tuskailinkin ystävälleni, etten oikeesti enää jaksa, jos tää kestää vielä kuukauden. Hän muistutti, että voihan se mennä vielä siitäkin pari viikkoa pidemmälle :x Voi ei! No, täytyy nyt vaan jaksaa.

Suppailuja tulee täälläkin jatkuvasti, mutta kivuttomia. Josko viikon päästä selviäis jotain, ku on se synnytystapa-arvio ja ulkokäännös :|

Jaksuja kaikille!

P.S. Käyn liittymässä tuonne Facebookin masuihin heti tän jälkeen!

Mayah ja Pikkuinen 35+1 :heart:
 
Sain nyt kuitenkin tänään jo räpsästyä kuvaa masusta :whistle: Näkyy vaan hyvin kaikki arvet, joita ei kyllä uusia oo tullu tässä raskaudessa ja housujen painaumatkin tossa :kieh:

*muoks...niin profiilissa se kuva*

nimimerkkigallu ehkä ei ees tarvii vastata tähän, kun tiedätte jo :kieh: Tylsääkin tylsempi siis :whistle:

Nyt salkkareiden pariin :p :D
 
Jee jännää!! Mun vattupuskissa 1,5h hilluminen ei aiheuttanut kuin kivuttomia suppareita (jotka nekin otetaan epätoivoisina vastaan) sekä issias kipuja :kieh: kyllä se sieltä tulee kunhan vähän härnää!

Ninnipo ja hippos sitten infoo meitä jos päätätte lähteä tikistämään, eikös? Peukkuja hieman kateellisa kuitenkin pidetään!!! d :D b

Nimimerkki galluppiin voitte vain arvailla mistä moinen :LOL:

Ai niin nyt on kuvat kansiossa, hyvä minä!! Ja pentunen tervetuloa!!!
 
gallup nimimerkki tulee vaan siitä, kun pidän kyseisestä korukivestä =)

Minäkin jännittelen josko Ninnipo tai Hippos pääsisi tositoimiin :hug:

Koira onkin nukkunut koko päivän sen rokotuksen jälkeen, nyt vasta sai sen verran virtaa, että jaksaa leikkiä. Toinen oli niin pihalla, että oikein kuorsasi pää tyynyllä :heart:

Ilmoitelkaahan jos lähtö tulee :D :wave:
 
Heh, tokasin tossa isännälle, että BB:kin sitten taas alkaa ens viikolla. No, se siihen sitten, että kuinkas aiot pärjätä synnytyksessä, kun siellä ei näe telkkaa, ja tuskinpa osastolla on 24/7. Myönnetään, viime kerralla pikkasen koukkuunnuin ko. ohjelmaan :ashamed:

Oon tainnu aikasemminkin kysästä, mutta onkos teillä muilla, joille on toinen tulossa (tai jo useampi), sisarelle lahjaa tulevalta vauvalta? Meillä on tuolle esikoiselle paketti vauvalta. Täytyy vain muistaa ottaa se(kin) mukaan sairaalaan, jotta saa sen annettua hänelle, kun tulee ensimmäistä kertaa vauvaa sairaalaan katsomaan.
 
ssshhh!! En oo oikeesti täällä *salaa hipsailee ja huomaamattomasti kirjottelen*

Ail Onnittelut uudesta perheenjäsenestä... On teillä sutinaa siellä!! Ja ei oo helppoja raskauksia ollenkaan sulla ollu :hug:

Nikkigallup Siinähän se etunimi seisoo, ei vaan oo tuota mielikuvitusta :/

Ninnipon ja hippoksen tilannetta kans jännitän täällä

Katjuska Komiasti vaan on vatta kasvanu :heart:
Ja ei kannata olla kateellinen hieronnasta, voi helvata oli pohkeet ja persaus jumissa. Ja se vasta kävikin kipeää :kieh: helpottavaa synnytystä odotellessa :whistle: Välillä teki mieli tirvasta :snotty:

Jouskari Kuis sää teet sen kotitekoisen kuorinta mössön?? Siis paljonko mitäkin?? Mulla on vielä haavena tuo kosmetologilla käynti, piti varata aika tänään. Mutta tietty se unohtu :snotty: Ja näin poikatyttönä kyselen, mikä on brassivahaus?? :ashamed: Tais liittyä jotenki alapään karvotuksen vahaukseen??

Nyt pitää kurvata veskiin... Ja ehkäpä päästäs ukkokullan koneelle :whistle:
 
Ninnipo ja Hippos iso iso tsemppi :hug: ja sit heti inffoo kun kerkeette et mikä meno! Taas saa alkaa jännää!!! :D
Dior :flower: Tervetuloo kotiin=)Ihanaa vauva arkee teille!
Kirahvi tervetuloo joukkoon!!! :flower:
Nikki Tulee siitä kun noi asukithan on jossain vaihees kun elohiiriä tuolla masussa ja 0608 on taas ne vuodet kun sellanen elohiiri siellä masussa on ja oli=)
Mäki ravaan tääl taas jatkuvasti mut ukko kulta on kalassa vaihteeks ni mitäs mä muutakaan ja esikoinenkin nukkunu kohta puoltoista tuntia!
Kysymys Olisko kellään mitään kivaa runon pätkää millä ilmottaa kun vaavi saapunu maailmaan mis olis painoo ja pituutta yms...?!?! Oon varmaa ennenki jo kysyny mut nyt uusiks=)
Supistuksii tulloo edelleen mut eipä tässä ikinä kunnon rähinää saa aikaseks, ehkä se si 43 viikol tulee käynnistyksel...Ei vaan alkaa oleen vaan niin pirun kipee toi alapää ja kävely niin saakelin vaikeeta mut kestettävä se on ku nainen!!!!Miehet ei sitä kestäisikään!!!! :LOL:
elohiiri ja masu rv37+5 :heart:
 
Höpöti
hippos ja ninnipo täälä kans jänskätään.. heti kuulumisia kertoileen jos jotain merkittävää tapahtuu...

Täällä on supistellu jonkin verran.. nyt tosiaan viimesen viikon ollu aikas rauhaisaa sillä seudulla, mutta synnytyksen suunnittelu oli tänään ja paikat oli pehmenny mutta edelleen visusti kiinni :kieh: täällä siis ei vaavia ihan hetkeen vielä sylissä... :ashamed:
Mutta kaikki oli kivasti, ja normaalisti pitäisi mahtua syntymään... ja pää alas päin ollaan ja kuulemma sen verran alhaalla et ei enää käännykkään.. hyvä nii =)

Nyt telkun viereen... :)

Höpöti ja matkaaja 35+2
 
heippa muruset :flower:

me tässä illalla kotiuduttiin ja tulin nopsaan laittamaan linkin kuviin neitosesta :heart:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Tinii

Yöt on tosi rankkoja kun pieni kitisee eikä nuku kunnolla kun taas päivällä vetelee sikeitä kolme tuntia putkeen, syö ja nukahtaa uudelleen... Äitiinsä tullut yökukkuja :D

Tuun kertoilemaan enemmän ehkä jo huomenissa mutta nyt kutsuu pienen kitinä :heart:

Jaksuja ja hyviä vointeja massuille!!!!


Tini+ maailman rakkain Pingu 3vrk (meinasin alkaa kirjoittamaan rv 37+ :D )
 
Moikkelis moi!

Alkuun varoitus...mä yritän täl kertaa paksuntaa noi alut, mut katotaampa, niin koko hela v*tun sepostus tulee taas mustana...

Hippos + Ninnipo77: Saatiimpas taas jännäämistä! Ja tulee kyl muutenki käytyä palstalla aina vähän väliä aina vähän väliin :ashamed:

Kirahvi: Tervetuloa, kyllähän tänne mahtuu jutustelemaan :wave:

Hippos: Mä ootan kans kuin kuuta nousevaa BB:n alkamista! Entiiä ja mieskin ihmettelee et mikä siinä niin koukuttaa, ehkä mulla ei vaan ole omaa elämää :D . En oo milläkään kaudella ostanu 24/7 tai 12/7, mutta muuten seuraan tiiviisti netistä ja tv:stä. Onneksi meil on tallentava digiboksi, niin voi sit jälkeenpäin kun on osastolla niin kotina kattoa jos ja kun on sitten paljon tekemisen puutetta :D , mä en oikein osaa vielä ajatella sitä aikaa että kohta olisi pikkuinen täällä!

Sairaalakassi: En oo ottanu mitään kassia vielä etes esille johon mitään laittaisin...Oon kyl ohimennen ostanu ylim.hammasharjan, tahnan ja huulirasvan, ristikkolehtiä ja sudokuja on kertyny iso pino varastoon jotka vois mukaan laittaa...Mutta entiä mikä estää niitä laittamasta johonki kassiin? Ehkä se et tuntuu se koko raskausajan kohokohta sitten todellisempana, ei ihan vielä :eek: ! Paniikki paniikki!
En etelleenkään pelkää (tai en ainakaan myönnä ) synnytystä mut se aika sen jälkeen... :headwall: , pelkään sitä! Mä varmaan unohdan koko pikkuisen kaverin johonki kaupan kärryyn tai kotiin kun oon lähössä reisuun tai autoon tai mitä vaan...

Nukkuminen: Hyvin vielä nukun, kerran pari yössä herään pissalle klo 3-4 välillä ja saan helposti uudestaan unen. Joskus menee puolesta tunnista pariin tuntiin uudelleen nukahtaminen jos herään kunnolla...varsinki jos herään kunnolla kun mies tulee töistä.

Nikkigallup: En oikein tiiä mistä nimi tulee...ensin aattelin hileä mut siiitä tulee nimi Hilkka mieleen joten hille ja syntymävuosi perään niin siinä se oli.

Onko teille muille tullut takaisin alkuraskauden oireita? Pahoinvointia yms.
Mulla on taas ruvennu etomaan kun maha on tyhjä, mut menee ohi kun jotain syö alkaakseen taas uudestaan kun maha tyhjenee. Ei mulla tarvinnu kertaakaan alussa halailla pönttöä, mut ei se tämä etominenkaan ole kivaa :( .

Juupelis, hyviä vointeja kaikille ja :hug: kärsiville ja ei kärsiville!

hille+kaveri
 
Taas jatkuu jännääminen siis!
Nyt vaan uusia tulokkaita tänne ketjuun!
Pianhan me ollaan kaikki saatu nyyttimme elokuulla ja syyskuulle ei riitäkkään vauvoja... :LOL: :LOL:

Ihanat kuvat Tiniiltä!
Suloinen prinsessa!

(.) Neuvolassa tänään kaikki kunnossa, painoa senkun kertyy....
Masu laskeutunut jo ja vauvan pää kiinnittynyt jo kanavaan, joten toppuuteltiin tekemästä suurempia suunnitelmia enää loppuajalle.
Voi kuulemma olla lähtö lähelläkin.
Mutta missä viipyy ne supistelut?????
Niitä oli silloin viikolla 23-26, mutta nythän niitä tarvittaisiin...

Mutta nyt jäädään jännäämään seuraavia lähtijöitä!

Mamitus2 ja Nappula 37+1
 
Meinasin, että kehtaako sitä tänään enää tulla kirjoitelemaan :whistle: Mutta pakkohan se oli tulla toteamaan, että Tinii Ihanan pikku prinsessan ootte saaneet :heart: Voi että kun hän on söpö :heart:

Koiramamma on kyllä ollut sit reipas tänään :D

Mä oon kans miettinyt, että mihin väliin sitä ois hyvä synnyttää, kun alkaa kaikki hyvät ohjelmat taas :kieh:

Sisaruslahja Itse en oo aatellu hommata, vaikka kivalta ajatukselta tuo tuntuu =)

Tiinuliini Ettei sitte vaan supisteluja ois :whistle: Alkuun kun saattavat olla lyhytkestoisempia...

Hille Mulla ainakin on ollut sitä etovaa oloa mitä oli alussakin ja huimausta...

Salaa pitää kurkkii välillä tätä tilannekatsausta, että joskos joku pääsis nyyttiä hakemaan :whistle:
 
R iikka oon sotkenu hunajaa ja sokerii ihan silmätuntumalla ehkä n.1rkl molempia riippuu paljo hipiään menee ja brasilialainen vahaus on semmonen alapään karvanpoisto menetelmä missä normaalin vahan alle levitetään semmonen erikoisöljy jotta olis mahd. hellävarainen tuo toimenpide.Jossa siis poistetaan joko kaikki karvat tai jätetään asiakkaan toivomuksesta esim.kapea juova keskelle...ja koko genitaalialue siis myös vahataan kun tavallisessa bikiniraja vahauksessa ei kajota muuhun ku siihen näkyvään "puskaan" mikä bikinien/alkkareitten ulkopuolelle jää.. =)
 
Tiinuliini minulla on ollut samaa.. vihlaisuja, ei mitään pitkäkestoisia (onneksi). Ajattelin itse silloin kun niitä alkoi niin että jos jokin paikka on niin kovalla venytyksellä että se johtuu siitä. :) Ei onneksi minulla kovin usein ilmene... silloin tällöin :)

Nikki: tulee kun kaverit kutsuvat minua mahaksi :) moni saattaa kadulla huutaa että:- maha moi. :) ja missäs maha on ollu ku ei oo näkyny :) siihen päätin liittää jatkeeksi vuosiluvun jolloin mahassa on asukki :)

 

Yhteistyössä