Moikkelis moi!
Alkuun varoitus...mä yritän täl kertaa paksuntaa noi alut, mut katotaampa, niin koko hela v*tun sepostus tulee taas mustana...
Hippos + Ninnipo77: Saatiimpas taas jännäämistä! Ja tulee kyl muutenki käytyä palstalla aina vähän väliä aina vähän väliin :ashamed:
Kirahvi: Tervetuloa, kyllähän tänne mahtuu jutustelemaan :wave:
Hippos: Mä ootan kans kuin kuuta nousevaa BB:n alkamista! Entiiä ja mieskin ihmettelee et mikä siinä niin koukuttaa, ehkä mulla ei vaan ole omaa elämää
. En oo milläkään kaudella ostanu 24/7 tai 12/7, mutta muuten seuraan tiiviisti netistä ja tv:stä. Onneksi meil on tallentava digiboksi, niin voi sit jälkeenpäin kun on osastolla niin kotina kattoa jos ja kun on sitten paljon tekemisen puutetta
, mä en oikein osaa vielä ajatella sitä aikaa että kohta olisi pikkuinen täällä!
Sairaalakassi: En oo ottanu mitään kassia vielä etes esille johon mitään laittaisin...Oon kyl ohimennen ostanu ylim.hammasharjan, tahnan ja huulirasvan, ristikkolehtiä ja sudokuja on kertyny iso pino varastoon jotka vois mukaan laittaa...Mutta entiä mikä estää niitä laittamasta johonki kassiin? Ehkä se et tuntuu se koko raskausajan kohokohta sitten todellisempana, ei ihan vielä
! Paniikki paniikki!
En etelleenkään pelkää (tai en ainakaan myönnä ) synnytystä mut se aika sen jälkeen... :headwall: , pelkään sitä! Mä varmaan unohdan koko pikkuisen kaverin johonki kaupan kärryyn tai kotiin kun oon lähössä reisuun tai autoon tai mitä vaan...
Nukkuminen: Hyvin vielä nukun, kerran pari yössä herään pissalle klo 3-4 välillä ja saan helposti uudestaan unen. Joskus menee puolesta tunnista pariin tuntiin uudelleen nukahtaminen jos herään kunnolla...varsinki jos herään kunnolla kun mies tulee töistä.
Nikkigallup: En oikein tiiä mistä nimi tulee...ensin aattelin hileä mut siiitä tulee nimi Hilkka mieleen joten hille ja syntymävuosi perään niin siinä se oli.
Onko teille muille tullut takaisin alkuraskauden oireita? Pahoinvointia yms.
Mulla on taas ruvennu etomaan kun maha on tyhjä, mut menee ohi kun jotain syö alkaakseen taas uudestaan kun maha tyhjenee. Ei mulla tarvinnu kertaakaan alussa halailla pönttöä, mut ei se tämä etominenkaan ole kivaa
.
Juupelis, hyviä vointeja kaikille ja :hug: kärsiville ja ei kärsiville!
hille+kaveri