Hakutulokset

1. T

mitkä omituisimpia lempinimiä lapsille?

meiltä löytyy neiti, apinanpoikanen, pätkä, pimpula. riippuu tilanteesta :D
  2. T

GRHHHHHHHHHHHHHHHHH!

meillä ainakin on ihan samat säännöt mummolassa kun kotonakin, käyttäydytään hyvin. itelle mummolaan meno tietää hetken levähdystaukoa telkkarin edessä kun tyttö viihdyttää mummoa ja pappaa, jahtaa kissoja ja menee tekemään papan kanssa puita :)
  3. T

g: mihin puolisonne ovat "hurahtaneet"?

fudis, katselu mielessä. fudis, pelailu mielessä. fudis, harrastus mielessä fudis, tietokone peli mielessä. fudis ihan kaikessa mielessä. :laugh:
  4. T

Kumman vaihtoehdon valitsisit?

toisaalta a ja toisaalta b. a jos talous antaa periksi, b jos ei.
  5. T

Ostaisitko tytölle vihreän haalarin?

ostaisin, meillä tytöllä on vihreitä vaatteita muutenkin :)
  6. T

Exän uus on teini-ikänen.

ei se oo mikään naurun asia. mä olen lapsen päähuoltaja ja silloin vanhemmilla tarkoitetaan minua ja lapsen isää, yhteishuoltajuus kun on. silloin mun ymmärryksen mukaan minultakin pitää asiasta kysyä, eikö ?
  7. T

Exän uus on teini-ikänen.

kyllä mä ainakin olen tehny lapsen isälle selväks että lapsi ei tuu olemaan missään tekemisissä sen uusien tyttöystävien kanssa sitten kun niitä ilmaantuu, ja jos on niin multa pitää ensin kysyä. sori vaan, vanhemmilla on oikeus päättää siitä kenen kanssa lapset on tekemisissä ja kenen ei. tää...
  8. T

HAETKO POSTIN PUOLIALASTOMANA?

mä kävin kerran hakemassa postin mamiksissa ja takki auki, sen näkösenä että ois pahempikin ryyppyputki päällä. :D kotona sitte vähän nauratti ku peiliin katoin. että normisti ihan vaatteet päällä.
  9. T

Kiusataanko kestovaippoja käyttävää lasta koulussa?

multa tuli vaan nauru :laugh:
  10. T

Kuivaksi opettelu? milloin ja miten?

moi! meillä on pikkasen reilu parivuotias tyttö ja koitin ehkä n. 1v asti eteenpäin saada pottailemaan, huonolla menestyksellä, onnistu aina lyhyitä pätkiä tai ei ollenkaan ja sitten unohdettiin asia taas hetkeksi. sitten ku salama kirkkaalta taivaalta neiti halus ITSE potalle, tosiaan tosta...
  11. T

YKSITYISELLÄ ULTRA, helsinkiläiset huom!!

paljos suurinpiirtein tulee kustantamaan ? np-ultra ois kyseessä ja mä kylläsrtyin tänään odottamaan sitä kutsua sinne, viikotkaan kun ei ole varmuudella tiedossa. :whistle:
  12. T

En tiedä haluunko lapsia mieheni kans hänen ulkonäkönsä takia

en mä miettiny :laugh: en ite pidä itteeni mitenkään normaalia huonomman tai paremman näkösenä, ukko menee samassa skaalassa. meille tulee just meidän näkönen lapsi :heart:
  13. T

G: mitä maksukortteja sinulla on ja mitä käytät eniten?

visa elektron ja visa debit.
  14. T

Muita jotka ei ole elämässään saanu aikaiseksi kuin lapsia?

:wave: taidan olla ikuinen opiskelija :whistle:
  15. T

"köyhät" ihmiset ärsyttää!

:o täh ? kyllä mäkin kauhistelen tiettyjen tuotteiden hintoja jos vastaavan saa siitä hinnasta puolella, enkä mä pidä itteeni köyhänä. jos ois oikeesti köyhä niin ei sitä röökiä vedettäis tai bilettämässä käytäis, sillon ne rahat on oikeesti tiukalla. jos se sananlasku menee niin että...
  16. T

Kivoja ja "kivoja" nimiä taas Hesarin kastetuissa! Omat suosikkinne?

ihan omaalaatuaan noi nimet, osa tosi hauskoja :D vaikka itellä on ihan normi nimi kyllä mäkin joudun toistelemaan usein ky kysytään että "ai monella i:llä" "ai mikä, p? ai t vai?" :laugh: aina yhtä mukavaa. mä tahtoisin tokalle jonkun tyyliin mausteisiin tai ruokaan liittyvän nimen...
  17. T

Raskaana tupakoineet, kerroitteko neuvolassa polttamisestanne?

ekasta plussattuani menin suoraan röökille ja parit sauhut vedettyäni mietin että mitä *piip* mä oikein teen, se loppu siihen. sitä ennen kuitenki polttanu viitisen vuotta. kerroin neuvolassa tosta ja katto kauhistuneena, vaikka koitin selittää että tosiaan sen jälkeen en oo yhtäkään polttanu...
  18. T

mä en oikein ymmärrä tätä sotaa kaksplussalaisten ja vauva palstan kesken

mä ekaa odottaessa olin vauvalla, se ei vaan pelittäny mun silmään se meno. tosin nyt täällä kyllä välillä aika samaa menoa, "haukutaan toi nyt lyttyyn kun se teki noin" . tää palsta miellyttää enempi silmää ja täällä paremmin viihtyy.
  19. T

Kuinka paljon menkat ovat olleet myöhässä, kun olette testanneet ekan kerran?

mä tein jo pari päivää ennen, en muista merkkiä mut näitä herkimpiä testejä oli :)

Yhteistyössä