HAETKO POSTIN PUOLIALASTOMANA?

• Viestiketjun aloittaja myö
  • Ensimmäinen viesti
myö
Hakeeko miehesi postin, käy viemässä roskat tms pelkissä kalsareissa? Meillä käy, ja käypä naapurikin.
Entä käytkö itse? Minä en käy, mut naapuri kävi kerran bikineissään hakees postin..
Joo, maalla asutaan..

En, mutta naapurin emäntä ottaa keväisin aurinkoa talonsa seinustalla toplessina. :whistle:
Ja toisessa naapurissa naapurin mies kävelee saunasta ilkosillansa.

Miä
Kerran marssin ihan epähuomiossa bikinien yläosassa Siwaan :D :D En miä tajunnut että vois laittaa paidan päälle, arskaa otin pihalla ja kauppaan oli ehkä sata metriä. Oli miulla sentään housut jalassa :whistle:

Joskus käyn hakemassa lehden ( siis aikaisin aamulla) pelkkä yöpuku päällä. Samoin voin viedä roskispussin pelkkä yöpuku päällä. Koiralenkillä olen ollut aika usein niin, että pelkän aamutakin päälle on vedetty housut ja takki. Housut ovat verkkarit tai jotain muuta vähän venyvää kangasta.
Onpa käynyt mielessä silloin, että entä jos mulle sattuu jotain ja joudun vaikkapa lääkäriin siinä asussa.. olisi siinä ihmettelemistä pikkasen.

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
En, mutta naapurin emäntä ottaa keväisin aurinkoa talonsa seinustalla toplessina. :whistle:
Ja toisessa naapurissa naapurin mies kävelee saunasta ilkosillansa.
Kivat naapurit teillä :LOL:
On ne kivoja, oikeasti. =)
Ne pitää meidän talosta huolen sillä aikaa kun me ollaan reissussa. :whistle:

Ja tottakai me huolehditaan vastaavasti heidän taloistaan.

Yhteistyössä