Siinäpä se kysymys =).
chef 15.03.2009 #2 Mä en koskaan malttanut odotella menkkoja vaan testasin aina etukäteen Plussan tein clerabluella 2-3 päivää ennen kuin tädin olisi pitänyt kylään saapua.
Mä en koskaan malttanut odotella menkkoja vaan testasin aina etukäteen Plussan tein clerabluella 2-3 päivää ennen kuin tädin olisi pitänyt kylään saapua.
vieras 15.03.2009 #3 Alkuperäinen kirjoittaja sef: Plussan tein clerabluella 2-3 päivää ennen kuin tädin olisi pitänyt kylään saapua. Click to expand... ENNEN!!! Näkyykö se jo siinä vaiheessa?
Alkuperäinen kirjoittaja sef: Plussan tein clerabluella 2-3 päivää ennen kuin tädin olisi pitänyt kylään saapua. Click to expand... ENNEN!!! Näkyykö se jo siinä vaiheessa?
tiiiuska 15.03.2009 #4 mä tein jo pari päivää ennen, en muista merkkiä mut näitä herkimpiä testejä oli
Vivian 15.03.2009 #7 Mä testasin sinä päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa... Ihan markettitestillä ja haamu näkyi. :heart:
Mä testasin sinä päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa... Ihan markettitestillä ja haamu näkyi. :heart:
Fantaihana 15.03.2009 #8 1-2 päivää sen jälkeen kun menkkojen olis pitäny alkaa, olin vkl reisussa ja kävin apteekin kautta kun olin menossa kotiin.
1-2 päivää sen jälkeen kun menkkojen olis pitäny alkaa, olin vkl reisussa ja kävin apteekin kautta kun olin menossa kotiin.