mä en oikein ymmärrä tätä sotaa kaksplussalaisten ja vauva palstan kesken

eiks oo aika hauskaa :D samat jutunaiheetki kummallaki palstalla. Mä itte tykkään enempi tästä palstasta,lähinnä varmaan sen takia,et oon tottunu tähän. Jos oisin aikoinani löytäny tieni vauvapalstalle,ni sit varmaan tykkäisin enempi siittä.

Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
eiks oo aika hauskaa :D samat jutunaiheetki kummallaki palstalla. Mä itte tykkään enempi tästä palstasta,lähinnä varmaan sen takia,et oon tottunu tähän. Jos oisin aikoinani löytäny tieni vauvapalstalle,ni sit varmaan tykkäisin enempi siittä.
mä palstailin aikanaan enemmän vauvalla, mutta siirryin tänne sen takia, että tää on jotenkin helpompi käyttää ja selkeämpi, en sen takia, että jutut olis jotenkin erilaisia

Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Niin kauan ku oon täällä palstaillu toi sama meno on ollu ja oon palstaillu vähintään 7 vuotta :D :D
Sanos muuta, aika hassua. :D
Mua ottaa oikeesti päähän ku en muista vuotta jollon mä tänne pelmahdin, mut sen muistan et eka viestini oli Variksenpelättimelle ja se koski leivinuunia ja sen käyttöä :D :D

mä ekaa odottaessa olin vauvalla, se ei vaan pelittäny mun silmään se meno. tosin nyt täällä kyllä välillä aika samaa menoa, "haukutaan toi nyt lyttyyn kun se teki noin" .
tää palsta miellyttää enempi silmää ja täällä paremmin viihtyy.

katja
Mä kävin vauvalla vuosia kunnes joskus jostain kuulin että tää palsta olis jotenkin positiivisempi ilmapiiriltään, ja niin se pääasiallisesti onkin. Vauvalla käyn enää aniharvoin.

Niin kauan ku oon täällä palstaillu toi sama meno on ollu ja oon palstaillu vähintään 7 vuotta :D :D
Mua ottaa oikeesti päähän ku en muista vuotta jollon mä tänne pelmahdin, mut sen muistan et eka viestini oli Variksenpelättimelle ja se koski leivinuunia ja sen käyttöä :D :D
Mä muistan kuukauden ja vuoden, kun pöllähdin plussalle heti kun saimme netti yhteyden. :D

vieras
Satunnaisesti molemmilla palstoilla vierailleena tykkään kyllä Kaksplussasta enemmän. Selkämpi ulkoasullisesti ja rauhallisempi meininki. Pääasiassa kirjoittelen paikassa, jossa on hyvä henki, eikä vaaraa joutua jyrätyksi tai haukutuksi :). Mites täällä muuten saa käytettyä noita hymiöitä?

Borkku
Mä muistan kuukauden ja vuoden, kun pöllähdin plussalle heti kun saimme netti yhteyden. :D
Toi on äärettömän epäreilua ku mä en muista :D Jos clivia muistais koska se on tullu niin sit mä saisin jonku osviitan ja Keittiksestä olis kans mahtava apu. Keittis joskus kirjottiki siitä koska oli tullu mut enhän mä sitä mihinkä sit laittanu ylös ku sain pääteltyä sen oman alotukseni ja niinpä mä en sitä muista :D

Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Minä tulin keittiksen kanssa saman joulun tienoilla, en vaan muista vuotta, mutta luulen, että oli aikaisemmin kuin sinun ja Borkun tulo palstalle :D
Minä vuonna sä tulit?

vieras
:attn: : attn :
B) B )
:'( : ' (
:flower: : flower :
=) = )
:) : ) :hug: : hug :
:D : D
:headwall: : headwall :
:saint: : saint :
:LOL: : laugh :
:kieh: : kieh :
:( : (
:eek: : o
:heart: : heart :
:$ : $
:| : |
:ashamed: : ashamed :
:snotty: : snotty :
;) ; )
:whistle: : whistle :
:wave: : wave :
:p : p
:/ : /
:x : x
:xmas: : xmas :
|O | O

Välilyönnit pois.

Minä tulin keittiksen kanssa saman joulun tienoilla, en vaan muista vuotta, mutta luulen, että oli aikaisemmin kuin sinun ja Borkun tulo palstalle :D
Oli se juu aikaisemmin, tehän olitte jo vanhoja tuttuja silloin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja auringonsäde pakkashangella:
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
mä palstailin aikanaan enemmän vauvalla, mutta siirryin tänne sen takia, että tää on jotenkin helpompi käyttää ja selkeämpi, en sen takia, että jutut olis jotenkin erilaisia
Iso peesi!

Minä vuonna sä tulit?
Joko vuonna 2000 tai 2001 =)

Rv18
Mä tykkään tästä palstasta muuten, mutta en siitä, että aina pitää keksiä lähettäjälle nimi, tai siis et se vieraskin pitää siihen erikseen kirjoittaa. Täällä olisi musta paljon mielenkiintoisempia keskusteluja, ellei kaverit mielistelisi toisiaan - eiväthän kehtaa mustina sanoa oikeita mielipiteitään, ettei vaan loukkaa... Ja vaikak harmaankain voi kirjoitella, niin se vieras/vierailija tms. pitää tohon kuitenkin keksiä - väsyttävää.

Borkku
Minä vuonna sä tulit?
Joko vuonna 2000 tai 2001 =)

Olisinko mä tullu vuonna 2001 yks plussalle, neiti olis ollu 3v. ja syksyä se oli ku tulin tai talvea koska se eka juttu liittys just siihen leivinuuniin ja sen käyttöön :D

Yhteistyössä