3v tytöllä ollu aina vaan jotain punaista tai vaaleanpunaista tai pinkkiä ja nyt mietin oisko vihreä ok värinen vk-puku? Minkävärisillä asusteilla vihreetä vois muunnella enemmän tyttöväriseks?
meillä oli joskus vuosia sitten tytöllä vihreä haalari.. tosin siinä tais ihan hartioiden korkeudella olla jotain punertavaa kuviota. mut vaaleanpunaista meillä ei ole ollu koskaan ulkopuvun värinä.
Toki, jos pitäisin siitä haalarista. Miksi vihreän pitäisi olla poikaväri varsinkin jossain haalarissa mikä ei muuten ole sukupuolisidonnainen vaate kuten joku paita voi olla kuvioinnin tai leikkauksen puolesta.
Osta vaan. Helpompi se vihree on eteenpäinkin myydä ku joku pinkki tai muu "tyttövärinen". Kummallekin sukupuolelle menevä on aina kätevämpi. Keltanen, turkoosi, oranssi.. siinä värejä joilla saat vihreän tyttömäiseksi.
Ostin äskettäin tytölle 4v. lassien haalarin. Todellakin oisin mieluummin ottanut sen poikien vihreäsävyisen kuin tuon tyttöjen räikeän keltaisen-pinkki-yhdistelmän. No, ei ollut kokoja ja onneksi ees tyttö itse ihastui keltaiseen väriin
Mun mielestä omenanvihreä on aivan ihana tyttöjen väri. Myös omenanvihreä/pinkki on nätti yhdistelmä. Jos puku olisi tummanvihreä, sopisi asusteiksi sitä omenanvihreää, vaaleanvihreää tai vaikkapa vaaleansinistä.
Ostaisin. Itse ostan pojille paljon oranssia ja kirkkaanpunaista. Kyllästyttää poikien vaatteissa ainaiset sinisen eri sävyt. Tyttö taas päättää itse minkä värisiä haluaa ja tällä hetkellä aika pinkki, vaaleanpun. liila - linjalla mennään. Varovasti olen ujuttanut vaatekaappiin muitakin värejä.
Viime keväänä ostin silloin 4v tyttärelleni kirkkaan limenvihreän Ticketin kaksiosaisen puvun. Eli, ostaisin, jos värisävy olisi lapselleni sopiva, ja malli miellyttäisi.
Ja meillä oli pinkit asusteet tuon puvun kanssa...
ostaisin... mun mielestä tytölle käy kaikki värit, poikaa en nyt niinkään ehkä pinkkiin pukisi! mä en käsitä tätä värirajotteisuutta ollenkaan! tytöille ei voi laittaa muuta kuin vaaleanpunasta päälle, saa varmaan traumoja vaaleansinisestä... tai äiti varmaan saa!