Juu täytyy itelläki sanoa että helppo se on harmaana huudella :kieh:
Yhdestä kysymyksestä paisuu taas tällänen sade missä paskaa lentää
Voi ella parka ku sai taas niskan täyteen sen takia että joku oli noussut väärällä jalalla eikä tajunnu mennä ajoissa nukkumaan. Ihan vaan tässä ellaa puolustan että itse olen kuullut saman että äkki lopettaminen on pahasta raskaana ollessa, äitin stressitasoon viitaten. Enkä suinkaan ole ainoa kuka tämän on kuullut. Serkulle sanottiin sama juttu ku alko oottaan, eikä nyt voida syyttää yhtä terkkaa koska ihan eri paikkakunnilla tapahtunut. Niin ja siihen vielä että kun joku kommentoi että miks ei ensin lopeta ja sit tee sitä lasta... nooo oisko vaikka että se raskaus ku ei tule kello kaulassa... Jollakin tai kaikilla tämä olisi varmaan tarkotus mutta kun se raskaus voi yllättää!
Mutta joo, tupakointi raskausaikana on todella typerää, mutta ne jotka eivät koskaan ole olleet todella nikotiiniriippuvaisia niin voisivat mennä peilin eteen ja kurkata sinne ja sen jälkeen tulla kertomaan kuinka se on vaan tahdosta kii kun eivät itse tiedä asiata sen taivaallista. Hyvä se on vierestä neuvoa :saint: Vaarat varmaan jokainen tietää itse ja varmasti terve ihminen miettii jokaisen poltetun tupakan jälkeen et ei miks mä oon näin heikko ja tuntee huonoa omaatuntoa.. mutta se riippuvuus, se riippuvuus |O
*ottaa ellan saman sontikan alle
*