ella
sinä se et ilmeisestikään tiedä mitä väkivaltainen parisuhde on. ikävä kyllä ainoa hetki kun sain olla yksin eikä mies ollut kyttäämässä oli se kun kävin tupakalla. tiedän ettei tuollaiset keskiverto pullamössö suomalaiset voi tällaista tilannetta ymmärtää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No onnea, tämä oikeuttaa sinut polttamaan ja kostamaan pahaolosi vauvalle!! Hänhän se kaiken pahan alku ja juuri onkin! Hienoa näin sen pitääkin mennä!Alkuperäinen kirjoittaja ella:mulla ei ollut valintaa lapsen hankintaan, mies oli minua 8 vuotta vanhempi ja hän halusi lapsia. kun sanoin että tahdon opiskella ensin, vietin viikonlopun vaatekaapissa. kun ilmoitin olevani raskaana, sain lahjaksi hopeisen helistimen. kun mies kuuli että olin käynyt neuvolassa ilman häntä, sain mustan silmän. ja ne teot vaan paheni.Alkuperäinen kirjoittaja hahaha:ja tämä on sun syysi pilata lapsesi, joku parisuhde.. ensinnäkin olisit käyttänyt kortsua niin ei olis mitään mitä pilata ja toiseks jos tiesit että odotat lasta niin ehkä olis kannattanut hakea apua jostain muualta kun tupakasta!!!! tässä taas rouva itsekkyys odottaa lasta.. siis apua!!Alkuperäinen kirjoittaja ella:no se ei sinulle kuulu, enkä tahdo täällä kuuluttaa ikävää entistä parisuhdettani... mutta joo, sen verran voin kertoa: itselläni ei tuohon aikaan ollut valtaa valita mitä teen elämälläni ja tupakointi oli ainoa josta mun ei tarvinnut luopua. toisinkuin kaikesta muusta.Alkuperäinen kirjoittaja yksi:sinä "ella", miksi et HALUNNUT lopettaa? tuota en ymmärrä. tuttuni yritti lopettaa mutta helvetilliset vieroitusoireet+masennus teki sen vaikeaksi, mutta pääsi eroon raskausaikana kuitenkin. en vain tajua miten joku ei halua lopettaa kun riskejä on niin paljon :/