GRHHHHHHHHHHHHHHHHH!

• Viestiketjun aloittaja GRHHH!!!
  • Ensimmäinen viesti
GRHHH!!!
Alkuperäinen kirjoittaja joo...:
Alkuperäinen kirjoittaja GRHHHH!!!:
Alkuperäinen kirjoittaja mieti sitä:
Alkuperäinen kirjoittaja GRHHHHH:
no niin kai..ja tajuun sen jollain tapaa...mut niiku heti kauheeta mäkätystä ennen ku päästy ees perille!!! ni ei kiva fiilis tuu..sit tulee sellai olo et no MITÄ tääl sit SAA tehä!!!
No ehkäpä olette eläneet kuin pellossa aiemmilla vierailuillanne että isovanhemmat päättivät tällä kertaa sanoa ajoissa säännöt.
EIIII ei olla...vaihdoin pari kertaa vaa vaipan matolla...ja laitoin heti uuden vaipan..ei ees tullu mitää pissaa matolle ...

no joo!!
jotenki vaa NIIIN ärsyttäää!!
Kaikki eivät halua että vaippa vaihdetaan missä sattuu. Yritä nyt ymmärtää se.
HEH...no ei tarvii nyt kilahtaa siellä....kysyin vaa mielipidettänne..ja sain sen ..ja tajuan ja TIESIN jo ennen kuink kirjoitin että "talossa talon tavalla" ..mut ärsytti vaan ja tuli purkaa sen tänne!!!

meillä ainakin on ihan samat säännöt mummolassa kun kotonakin, käyttäydytään hyvin.
itelle mummolaan meno tietää hetken levähdystaukoa telkkarin edessä kun tyttö viihdyttää mummoa ja pappaa, jahtaa kissoja ja menee tekemään papan kanssa puita :)

GRHHH!!!

Mä inhoon ylikaiken ihmisä jotka olettavat jo etukäteen, et mitä tapahtuu ja mäkättävät siitä valmiiksi ja varastoon.. Vähän sama kun rupeisin vaahtoomaan kaverille joka tulee koiran kans käymään jo etukäteen et kun sun koiras pissaa lattialle niin kato ettei sit matolle.. tyhjän päivätä mäkätystä etukäteen.. [/quote]

KIITOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS! Just tätä mä tarkotin!!! Miksi jo etukäteen...sanokaa sit siellä..ja kyl nyt yleensä tajuun että missä olen ni että mitä suunnillee "saa" tehdä..et en nyt just anna lapsen vierailla juosta alasti et vaippa on päällä jne.!

en ymmärrä
No nyt en kyllä ymmärrä SINUA!Miks ei voi mummolassa ollessa vaihtaa vaippaa vaan vessassa ja laittaa lapselle vaippaa eikä antaa juosta pylly paljaana?Onko se niin kauheeta poiketa joskus omista tavoista ja tehdä niinkuin toiset toivovat.Ihan "järkeviä" sääntöjähän nuo mainitsemasi ovat.Tarviiko sitä joka asiasta niin tarkka olla.Joustakaa,joustakaa nyt vähän!

Wilpuri
Meillä on mummolassa samat säännöt kuin kotonakin, tosin joissakin asioissa on isovanhemmat rennompia kuin me vanhemmat. NÄin siis mun vanhempien luona, miehen vanhempien luona lapset taasen saavat tehdä taasen melkein mitä vain ja se ottaa välillä kupoliin sekä se että ruokaa tuputetaan vaikka just hetki sitten oltas noustu pöydästä pois.

vivian
Heh, musta noi on ihan itsestäänselviä sääntöjä vieraisilla: kotona voi temppuilla pöydässä eikä nyt välttämättä heti käsketä pois, mutta jos ollaan vieraisilla ja ei käyttäydytä kunnolla niin se on automaattisesti pöydästä pois. Vaippaa ei tulis mieleenkää vaihtaa kenenkään matolla (muutaman kerran saanu pissat omille silmille... ).

Mutta tosiaan, ärsyttävää on juuri tuo etukäteen sanominen. Tosin ehkä siihenkin on syynsä jos aiemmin on tehty vähän talon tapojen vastaisesti :D

Yhteistyössä