En tiedä haluunko lapsia mieheni kans hänen ulkonäkönsä takia

• Viestiketjun aloittaja Krisu
  • Ensimmäinen viesti
Krisu
Pelottaa, et meidän lapsellekin tulee iso nenä ja et hänestä tulee hintelä ja lyhyt ja että hän saa hailakansiniset silmät.

Miks mä aloin vakavaan suhteeseen ton kans :ashamed:

Vaikka itse tässä nyt sanonkin, niin mä kuitenkin olen hyvännäköinen.
Lyhyt kyllä itsekin ja jos tytön saisin, hällekin tulis varmaan mitättömät rusinarinnat joista joutuis kärsimään.

Yleisenä pointtina tässä se, että mietittekö tällaisia asioita ennen lisääntymistä??? :/
Enkä ole oikeasti niin pinnallinen kuin annan tässä ymmärtää. Ja arvostan kyllä miestäni; toivon, että lapsemme "perisi" mieheni ihanan luonteen, mutta ei ne luonteenpiirteet taida periytyä.

vieras
No enpä oo miettiny. Itse olen kuullut joka käänteessä kauneudestani ja mies taas ei ole ulkonäöllä pilattu. Lapset isänsä kopioita, mutta eiköhän ne pärjänne elämässään kuitenkin :D Suuri sydän ja luonne on ne mihin olen miehessäni rakastunut.

xx
No ei ole tullut ajateltua noin tarkkaan.. :D
Ei tässä ihan suokuvotuksia olla joten ei liene ollut tarpeen mutta ylipainoon näkyy tämän suvun naiset olevan taipuvaisia 30 hujakoilla joten siitä aion valaista tyttöä ettei tule katastroofia.. :LOL:

xx
Alkuperäinen kirjoittaja xx:
No ei ole tullut ajateltua noin tarkkaan.. :D
Ei tässä ihan suokuvotuksia olla joten ei liene ollut tarpeen mutta ylipainoon näkyy tämän suvun naiset olevan taipuvaisia 30 hujakoilla joten siitä aion valaista tyttöä ettei tule katastroofia.. :LOL:
Ja tällä en tarkoita paria liikakiloa vaan kymmeniä jos kuntoilun jättää ja säännöllisyyden.. ;)

nnn
Mä aloin miettimään asiaa vasta ollessani raskaana. Itse asiassa mieheni on komea mies, mutta hänellä on yksi "ulkonäkövirhe" (rako hampaiden välissä) minkä pelkäsin periytyvän lapselle. Itse olen ihan keskiverto-kerttu ilman sen kummempia ihanuuksia tai kamaluuksia ulkonäössä.
No, luonnollisesti meidän 3-v pojalla on iso rako etuhampaiden välissä ja se on mitä suloisin ja ihanin rako koko maailmassa =)
(ja pientä galluppia tehdessäni huomasin että olin yhden kaverini lisäksi ainoa joka oli raon mieheni hampaiden välissä edes huomannut. edes hänen oma perheensä ei ollut asiaan kiinniyttänyt huomiota)

juu
Kyllä vaan mietin ulkonäköä. Ex-mies on ihan ok näköinen, toisesta tytöstä tuli todella kaunis, toinen on keskiverto ja omissa silmissäni tietenkin suloinen hänkin.

Kolmannen lapsen isä taas on komea kuin mikä, myönnän että vaikutti päätökseeni pitää lapsi.. jos olis ollut ruma ja muutenkin mulkero, olisin 99% varmuudella tehnyt abortin.

juu
Kyllä vaan mietin ulkonäköä. Ex-mies on ihan ok näköinen, toisesta tytöstä tuli todella kaunis, toinen on keskiverto ja omissa silmissäni tietenkin suloinen hänkin.

Kolmannen lapsen isä taas on komea kuin mikä, myönnän että vaikutti päätökseeni pitää lapsi.. jos olis ollut ruma ja muutenkin mulkero, olisin 99% varmuudella tehnyt abortin.

cc
Alkuperäinen kirjoittaja vätys:
yleensä rumat saa aina kauniita lapsia ja päinvastoin.. :)
Juu, kaikki ihastelee meidän muksuja ja että tytöstä tulee kyllä sydämensärkijä.. ehkä minäkin olin 20 veenä mutta nyt lähemmäs 40 veenä se on mennyttä.. :LOL:

Minttu
Monessa perheessä tytöt ovat enemmän isänsä kuin äitinsä näköisiä, näin myös meillä. Mulla on onneks ihan hyvännäköinen mies :)
Aluksi mua hämäsi tytössä ne jotkut omat piirteeni, varsinkin sellaiset seikat joista en omassa ulkonäössä ole ihan kamalasti tykännyt mutta ajan mittaan olen niitäkin alkanut rakastaa lapsessani ja oppinut hyväksymään sitä kautta myös itsessäni.

Alkuperäinen kirjoittaja vätys:
yleensä rumat saa aina kauniita lapsia ja päinvastoin.. :)
tää on oikeesti aika yleensä totta..

en mä tuollaista oo kyllä ikinä miettinyt.
mun tyttö on kuulemma ihan kopio musta nykyään,en itse vaan nää sitä =)
pojat taas ei muistuta mua lainkaan. ehkä niillä on kaikilla mun silmät mutta siihen se pojilla sitten jääkin.

joopa joo
Alkuperäinen kirjoittaja juu:

Tää on taas näitä..

Lunatic
Kyllä oon miettinyt asiaa jokasesta miehestä kenen kanssa oon yhtynyt. Kai se on joku naaraalle tyypillinen asia, että heti kehittää päässään millanen se lapsi olis jos sattuis raskaaksi tulemaan ko.miehelle.

Yhteistyössä