Joo, tuo Imagine on kans yks mun suosikeista, oiskohan se niin helppo...
:whistle: Nuoruuden Popeda-fanina on kova paikka, kun muu perhe saa paremmat pisteet Kuuma kesä-biisistä. :D
Meillä on jo suurin into hiipunut.:) Ostettiin lapsille joululahjaksi ja kyllä on ollut tosi mieleinen.Me ollaan kans hoilotettu koko perheen voimin, mulla on parhaat pisteet ainaskin viidessä biisissä, vaikka en mikään laulaja ookaan.... raakkuu se variskin äänellään. :D
Meillä tällainen ohje käytössä. =)
2 pizzaa
1 dl vettä
2,5 dl vehnäjauhoja
1 tl kuivahiivaa
1 tl hunajaa
0,5 tl suolaa
2 rkl oliiviöljyä
Ohjeen mukaan tulee 2 pizzaa, itse teen tän 3- kertaisena 5 hengelle, ja hyvin on riittänyt. :wave:
Onko se oikeasti niin kallista laittaa molemmat? Jos kerrankin rakentaa, miksei tehdä siitä mieleistään... Meinaan, jos talo maksaa 200-300 tuhatta, ei yksi pönttö tai suihku siinä enään paljoa tunnu. Mukavuustekijä; mä laittaisin molemmat.
Me syötiin pitkästä aikaa seisovassa pöydässä ja yllätyttiin positiivisesti. Saatiin paikat sieltä ihan perältä, siellä oli oma kattaus ja mukavan rauhallista. Ruoka oli hyvää ja sitä oli riittävästi. Toisena päivänä syötiin siinä Promenaden pihvipaikassa, joka oli myös ihan ok.
Syö se suklaa ja unohda tuossa laihdutuksessa kaikenlainen totaalikieltäytyminen. =)
Lainaa kirjastosta asiaa kivasti käsittelevä kirja eli Patrik Borg : Rentoa Painonhallintaa :wave:
Just oltiin lauantaista maanantaihin Tukholman risteilyllä. Meiltä jäi pallomeret ihan väliin, kun oltiin kerrankin ilman lapsia liikenteessä... :whistle:
Mukavaa reissua teille. =)
Mä oon lopettanut läksyjen tarkastuksen ala-asteella, varmaan jo tokalla tai kolmannella. Toki kysyn, onko läksyt tehty... Eli vastuu on lapsella itsellään ja ainakin meillä tällainen tapa toimii, numerot ovat kasista kymppiin.
Yleensähän rumpu kuivaa puolet pesukoneen pesemästä määrästä.
Mikäs tää juttu on? Kyllä mä oon aina laittanut koko koneellisen kuivausrumpuun ja kuivaa on tullut.
Mä jättäisin rankaisematta, meidän ekaluokkalaiselle siinä olis tarpeeksi rangaistusta, kun joutuis opelle selittään, että läksyt tekemättä, kun kirjat koulussa. Ne läksythän tehdään sitten koulussa, viimeistään koulupäivän jälkeen.
Sukulaisille pidetään juhlat synttäripäivää lähempänä olevana viikonloppuna, kaverijuhlat arkisin joko synttäripäivänä tai jonain muuna, riippuen harrastuksista. Lahja annetaan varsinaisena syntymäpäivänä. =)
Meiltä löytyy B) ja on viikottain jopa käytössä. Otan Housen nauhalle, kun katson Lostin ja Heroesin lapsille keskiviikkoisin. Nuorimmainen katselee omia ja siskojensa vauva-aikoja aina välillä videolta. =)
:wave: Minulla alkaa, mutta ei voi sanoa, että taas... Oon viimeksi laihduttanut melkein 16 vuotta sitten, silloin yhteensä n.20kg. Nyt olis sitten samanlainen urakka edessä, tosin pudotettavaa vielä muutama kilo enemmän... :ashamed: