onkos viikonloppuna ruotsin risteilylle lähtijöitä?

Lähen tyttöjä viemään laivalle ja ystävän perhettä moikkaamaan rapakon taakse.
Mutta mitä ihmettä mä siellä laivalla teen kun lapset on leikkipaikassa ja isompi kirmaa varmaan laivankannen ja leikkipaikan väliä ja minä kaiketi istun siellä lastenpaikassa lehteä lukemassa.
Nää on aina näitä ykstoikkosia risteilyjä. Mies ois saanut tulla mukaan edes juttukaveriksi =)

Oliko teillä hyvät ruoat siellä. Kannattasko nuo tytöt viedä seisovaan vai alacarteen. Tuo kuopus 5v kun on aika venkula nuiden syömisten kanssa, varsinkin kun se leikkipaikka on ja pysyy siellä laivassa. Muutaman kerran on menny hermo esikoisen kanssa tuohon kuopukseen. Viimeksi tilasin hyttiin ruoat,kun se oli ainut paikka missä tuo pikkuneiti pysy paikoillaan. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:
Oliko teillä hyvät ruoat siellä. Kannattasko nuo tytöt viedä seisovaan vai alacarteen. Tuo kuopus 5v kun on aika venkula nuiden syömisten kanssa, varsinkin kun se leikkipaikka on ja pysyy siellä laivassa. Muutaman kerran on menny hermo esikoisen kanssa tuohon kuopukseen. Viimeksi tilasin hyttiin ruoat,kun se oli ainut paikka missä tuo pikkuneiti pysy paikoillaan. :kieh:
Me syötiin pitkästä aikaa seisovassa pöydässä ja yllätyttiin positiivisesti. Saatiin paikat sieltä ihan perältä, siellä oli oma kattaus ja mukavan rauhallista. Ruoka oli hyvää ja sitä oli riittävästi. Toisena päivänä syötiin siinä Promenaden pihvipaikassa, joka oli myös ihan ok.

Cilla79
Sunnuntai päiväksi lähdetään me ja Turusta joten meistäkään ei sitten ole teille seuraa=(
Olis se ollut kiva jos ois joku ollu kenen kanssa puhelee siellä pallomeren reunalla. Yksin on vähän tylsä ja orpo olo.

hoopo
Ja me lähdetään maanantaina Turusta!

Ootteko porukat muuten lähdössä ilta- vai aamulaivalla. Me lähdetään iltalaivalla, vaikka sen aikataulut ei kyllä niin hyvin lasten kanssa reissuunlähtiessä sovikaan.

hoopo
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja hoopo:

Ootteko porukat muuten lähdössä ilta- vai aamulaivalla. Me lähdetään iltalaivalla, vaikka sen aikataulut ei kyllä niin hyvin lasten kanssa reissuunlähtiessä sovikaan.
Taitaa olla sama laiva. :D
No, siellä "nähdään" ! Me ollaan se perhe, jossa on kaksi väsyneen näköistä vanhempaa ja kaksi vähemmän väsynyttä lasta.

Ja älä sitten kirjoita tänne, jos näet laivalla perheen, jossa äiti kieltää lasta menemästä pallomereen, "koska siellä on niin paljon pöpöjä". Meillä on ihan oikea syy, ettei sellaiseen "pöpöpesään" voi mennä ;)

No, siellä "nähdään" ! Me ollaan se perhe, jossa on kaksi väsyneen näköistä vanhempaa ja kaksi vähemmän väsynyttä lasta.

Ja älä sitten kirjoita tänne, jos näet laivalla perheen, jossa äiti kieltää lasta menemästä pallomereen, "koska siellä on niin paljon pöpöjä". Meillä on ihan oikea syy, ettei sellaiseen "pöpöpesään" voi mennä ;)

Mä lupaan pysyä poissa pallomerestä, mutta lupaa säkin että et kantele mun heiluneen hulluna humalassa ja käyttäytyneen kakaramaisesti mieheni kanssa, kuin teinit ikään julkisesti toisiaan nuoleskellen... :D :LOL:

hoopo

Mä lupaan pysyä poissa pallomerestä, mutta lupaa säkin että et kantele mun heiluneen hulluna humalassa ja käyttäytyneen kakaramaisesti mieheni kanssa, kuin teinit ikään julkisesti toisiaan nuoleskellen... :D :LOL:
Okei, meillä on sitten diili ;)

Yhteistyössä