Kävin vähän aikaa sitten ekaa kertaa laitattamassa kulmiin kestopigmentoinnin Kauneussalonki Rosessa Kampissa. Tekijä kertoi tietävän mitä teki. Luotin, että tulisi hyvä lopputulos. Olin puhelimessa pyytänyt nähdä tekijän aikaisempia töitä ennen pigmentointia. Kun saavuin paikalle, tekijä näytti mallinukelle tehdyn kulman, jonka oli tehnyt joskus opiskeluaikana. Kun katsoin pigmentoinnin jälkeen peiliin, mulla oli epätasaisesti (karvatyylillä kylläkin) tehdyt todella tumman ruskeat kulmat. Näytin satanistille. Kulmat oli tosiaan joo tehty karvatyylillä, mutta ne karvat sojotti sinne sun tänne ja toisessa kulmassa oli enemmän väriä. Kulmat näytti siltä kun niihin olisi piirretty tussilla vain mallit siitä mitä tehdään. Luulin sopineeni tekijän kanssa aivan erilaisista kulmista. Järkytyin ja tekijä huomasi sen. Tekijä kertoi, että väri lähtee pikku hiljaa pois (ilmeisesti 5-10pv pitäisi värin hieman haalistua, ajattelin, että pitääkö mun elää todella hirveiden, tummien kulmien kanssa yli viikko), eikä sitä saada nyt vähenemään millään. Sanoi, että 50-70% väristä lähtee pois hilseilemällä ja voi lohkeilla paloja/voi olla epätasaisuutta. Sanoi, että hyvä tulos saataisiin vasta seuraavalla kerralla, joka olisi 1kk kuluttua. Ajattelin, että pitääkö mun elää 1kk hirveiden, epätasaisten kulmakarvojen kanssa, mennä töihin ym. Nyt vaan odottelen värin haalistumista... Toivon todella, että ne haalistuu 70% mahd.pian. Onneksi löysin toisen paremman tekijän, jolla käyn laitattamassa kulmat toisen kerran...