Hakutulokset

1. R

Paljonko maksatte siis joulupukista...

Mä maksan varmaankin 20 euroa, meidän pukille annetaan raha omantunnon mukaan, ei siis pyydä mitään maksua. :xmas:
  2. R

Huuuuuh ku moon reipas!

Jes,mäkin oon ollut tänään reipas...koko päivä on mennyt siivotessa, en kyllä tuntipalkoille pääsis. :saint:
  3. R

G:paljonko maksatte kuusesta ?

Ei tarvi onneksi maksaa mitään, saadaan mummulan metsästä. Jos pakko olis ostaa kuusi, niin kyllä se 20 eurolla pitäis saada. :xmas:
  4. R

Mitä tykkäisitte? (joululahjasta)

Kiva lahja.. tykkäisin. :xmas:
  5. R

Siivouksesta toinen aloitus

Niin, tämmöistähän se on.. :D Mut hitto, kun ei enää aattona viitsis kauheesti siivoskella, niin on otettava riski ja siivottava huomenna ja ehkä vähän ylihuomennakin. ;)
  6. R

Palkitsetteko lapsianne hyvistä todistusnumeroista.

Mä oon antanut rahaa, syyslukukauden jälkeen yleensä 10-15 euroa, keväällä sitten 20-30 euroa. Numerotodistusta ei vielä oo saanut, kun nykyinen 7-luokkalainen, nyt saa 5-luokkalainenkin ekan numerotodistuksen. Esikoinen on ollut 10 ja 9 oppilas, nyt taitaa yläkoulussa numerot vähän tippua. Tää...
  7. R

Kurkitteko lasten lahjoja etukäteen?

En, ei oo tarvetta kurkkia. Lahjat on pääasiassa meiltä vanhemmilta, mummut ja papat ostaa lasten toiveiden mukaisia. Ne muutamat lahjat, kummeilta yms., olkoot yllätyksiä myös meille vanhemmille. :xmas:
  8. R

G. "Hassuimmat" joululahjatoiveet?

Tyttö toivoi pienenä, oliskohan ollut jotain 2-3v., kuulakärkikynää joululahjaksi. No, on ne toiveet siitä sitten "pikkuisen" suurentuneet... :D

Yhteistyössä