mulle maitokahvi :)
äiti 40plusplus 13.02.2008 #3 tähän aikaan iltaa vihreää teetä koska 2-3 tunnin kuluttua on tarkoitus mennä nukkuamaan
auryn 13.02.2008 #6 Teestä tykkään enempi, silti juon useemmin kahvia. Tapa kai vaan, ja kun joka paikassa kahvia on valmiina tarjolla :|
Teestä tykkään enempi, silti juon useemmin kahvia. Tapa kai vaan, ja kun joka paikassa kahvia on valmiina tarjolla :|
Rentoakankaali 13.02.2008 #11 Tee, ehdottomasti. =) Viime vuonna join hurjat kaksi kupillista kahvia. Tänä vuonna oon jo nyt juonut kupillisen... hurjaa...
Tee, ehdottomasti. =) Viime vuonna join hurjat kaksi kupillista kahvia. Tänä vuonna oon jo nyt juonut kupillisen... hurjaa...
4-kerroksen väkeä 13.02.2008 #12 teetä maitotilkalla ja sokerilla (ihan ripaus), ja hätätapauksessa käy myös vihreä tee mustana
Vepasto 13.02.2008 #13 Aamuisin: ensin kuppi teetä sellaisenaan, ja leipää, sit ku kuopus on unilla niin kaksi kuppia kahvia, niin että ensin lämmitän 1/3 mukillista maitoa mikrossa ja kahvia päälle sekä 1½ tl sokeria. Iltapäivällä ja illalla teetä
Aamuisin: ensin kuppi teetä sellaisenaan, ja leipää, sit ku kuopus on unilla niin kaksi kuppia kahvia, niin että ensin lämmitän 1/3 mukillista maitoa mikrossa ja kahvia päälle sekä 1½ tl sokeria. Iltapäivällä ja illalla teetä
raparperitaivas 13.02.2008 #15 Alkuperäinen kirjoittaja Miracles: Puoli kuppia kahvia ja melkein puolet rasvatonta maitoa, tack! =) Click to expand... Näin just, eikä sokeria. Tai vaihtoehtoisesti teetä hunajalla ja maidolla. Kumpi tahansa käy.
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles: Puoli kuppia kahvia ja melkein puolet rasvatonta maitoa, tack! =) Click to expand... Näin just, eikä sokeria. Tai vaihtoehtoisesti teetä hunajalla ja maidolla. Kumpi tahansa käy.