Joo, just se ja sitte joku toinen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onko teillä se legendat? meilläkin se on seuraavaks ostoslistalla
No ei, luojan kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja melli:onko teillä seinänaapureita...?
Mä oon luullut tai siis tiennyt aina olevani ei-niin-hyvä-laulaja... SingStarin myötä olen nykyisin ihan täydellinen. B)Alkuperäinen kirjoittaja Rentoakankaali:Meillä on jo suurin into hiipunut. Ostettiin lapsille joululahjaksi ja kyllä on ollut tosi mieleinen.Me ollaan kans hoilotettu koko perheen voimin, mulla on parhaat pisteet ainaskin viidessä biisissä, vaikka en mikään laulaja ookaan.... raakkuu se variskin äänellään.
Joo, tuo Imagine on kans yks mun suosikeista, oiskohan se niin helppo...Alkuperäinen kirjoittaja Florence:Mä oon luullut tai siis tiennyt aina olevani ei-niin-hyvä-laulaja... SingStarin myötä olen nykyisin ihan täydellinen. B)Alkuperäinen kirjoittaja Rentoakankaali:Meillä on jo suurin into hiipunut. Ostettiin lapsille joululahjaksi ja kyllä on ollut tosi mieleinen.Me ollaan kans hoilotettu koko perheen voimin, mulla on parhaat pisteet ainaskin viidessä biisissä, vaikka en mikään laulaja ookaan.... raakkuu se variskin äänellään.
Se Imagine on ihana laulaa ja PMMP:n pikkuveljestä saan tosi huippupisteet