Me ollaan höyrähdetty SingStariin:)

Meillä on jo suurin into hiipunut.:) Ostettiin lapsille joululahjaksi ja kyllä on ollut tosi mieleinen.Me ollaan kans hoilotettu koko perheen voimin, mulla on parhaat pisteet ainaskin viidessä biisissä, vaikka en mikään laulaja ookaan.... raakkuu se variskin äänellään. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rentoakankaali:
Meillä on jo suurin into hiipunut.:) Ostettiin lapsille joululahjaksi ja kyllä on ollut tosi mieleinen.Me ollaan kans hoilotettu koko perheen voimin, mulla on parhaat pisteet ainaskin viidessä biisissä, vaikka en mikään laulaja ookaan.... raakkuu se variskin äänellään. :D
Mä oon luullut tai siis tiennyt aina olevani ei-niin-hyvä-laulaja... SingStarin myötä olen nykyisin ihan täydellinen. B) ;)
Se Imagine on ihana laulaa ja PMMP:n pikkuveljestä saan tosi huippupisteet :D

Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
Alkuperäinen kirjoittaja Rentoakankaali:
Mä oon luullut tai siis tiennyt aina olevani ei-niin-hyvä-laulaja... SingStarin myötä olen nykyisin ihan täydellinen. B) ;)
Se Imagine on ihana laulaa ja PMMP:n pikkuveljestä saan tosi huippupisteet :D
Joo, tuo Imagine on kans yks mun suosikeista, oiskohan se niin helppo...

:whistle: Nuoruuden Popeda-fanina on kova paikka, kun muu perhe saa paremmat pisteet Kuuma kesä-biisistä. :D

Tietääkö kukaan onko tullut muita suomalaisia kuin tuo legendat?? Meillä jo vähän ollaan kyllästytty siihen ja olisi kiva kokeilla jotain muuta, mutta ne kaikki mitä on katottu on ollutkin enkun kielisiä.

Yhteistyössä