Apua, miten ohitan tän suklaanhimon!!

Ihan kamalaa!!
Kun katsoo vyötärölle, niin huomaa ettei kovin usein ole karkkihyllyä vastustettu. :ashamed:

Nyt on laihdutus käynnissä ja olen suht hyvällä menestyksellä pystynyt vastustamaan mieliteot kuukauden verran, mutta nyt.
Ei tuu mitään. Voisin syödä kaiken mitä tiedän, eikä meillä edes ole suklaata eikä paljon muitakaan herkkuja.

Hirveetä!! :/

Oota 15min. sen yleensä mielihalu kestää. Sen piiiiiiiitkän pitkän ajan kun kestät, niin yleensä helpottaa. Ja mulla auttaa kun siinä kohtaa vetäsee purkan naamariin, saa jotain mässätä :wave: Ja yleensä lasi pari vettä.

Ja se jos ostat levyn tummaa suklaata, pystytkö tyytyä palaan kahteen? Jos suklaaHIMO iskee, sä syöt sen koko levyn eikä edes kirpase, sekin menee paremman puuttees. Joten jätä nekin sinne kauppaan ja tuo purkkapussi tilalle.

Flunssaa on täälläkin, mutta ei ihan kauheen pahana vielä ainkaan.

Tuo tumma suklaa varmaan auttais, mutta kun ei sitä ole ja siinä käy niinkuin kirsikka sanoi, että varmaan syön sen kuitenkin kerralla, kun himo iskee.
Normaalisti mulla on Painonvartioiden suklaata näitä varten jemmassa, mutta nekin on kaikki syöty jo. Enkä pääse tällä viikolla ryhmään. :|

Odotellaan. Ja haen porkkanan! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rentoakankaali:
Syö se suklaa ja unohda tuossa laihdutuksessa kaikenlainen totaalikieltäytyminen. =)
Lainaa kirjastosta asiaa kivasti käsittelevä kirja eli Patrik Borg : Rentoa Painonhallintaa :wave:
Tuo on totta, ettei totaalikieltäytyminen kannata pitkän päälle.
Mutta mä tiedän, että kun kieltäytyy pariksi viikoksi, niin se himo laantuu tosi paljon. Kokemuksen syvällä rintaäänellä. :whistle:

Mutta mutta, pakan sekoitti, kun viime viikonloppuna oltiin miehen kanssa kahdestaan viikonlopun vietossa ja annoin itselleni luvan herkutella. Se oli virhe. Vieläkin kärsin siitä. ;)

Mutta kyllä tää tästä. Enkä ota niin kovin vakavasti tätä laihdutusta, tällä kertaa annan itselleni aikaa tähän projektiin enkä niin pilkun tarkasti kaikkea noudata. =)

Yhteistyössä