vieras
En, minusta jokainen tekee asiat niin kuin parhaaksi näkee, voisin sen tehdä itsekkin jos ei olisi muuta "tukiverkkoa"!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kiva jos teillä on asiat noin hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei kaikkien mummolat ole lähellä eikä kaikki mummot hoida vaikka kuinka järjestelisi töitään. Olette etuoikeutettuja. Hemmoteltuja. Toivottavasti autatte niitä, joiden mummot eivät hoida, puolestanne.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin, tai sitten jotkut äiti järjestää omat työnsä sen mukaan ettei tarvi viedä lapsia kunnan järjestämään hoitopaikkaan kun mummut on valmiita auttamaan, varsinkin kun toinen lapsi on diabeetikko niin on paljon kivempaa jättää se luotettavalle ihmiselle!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Huh! On. Joillakin lapset asuvat ilmeisesti puoliksi mummolassa. Ei ihme, että jotkut jaksavat niin hyvin äitiyttä, kun eivät hoida kuin silloin tällöin. toisilla on vuodesta toiseen 24/7/365 päivää vuodessa itse hoidettava.Alkuperäinen kirjoittaja no:Esimerkiksi viimenen viikko niin anoppi hoiti perjantain, maanatain ja eilisen, minun äiti sunnuntain...
Onko paljon?
ja meillä mummut käy töissä, eli hoitaavat omien töittensä ohella...
Ai me ollaan hemmoteltuja kun mummut ja pappa haluaa osallistua lastenlastensa hoitamiseen?
Eli meillä siis pitäisi muuttaa jonmnekkin toiselle paikkakunnalle kauas mummuista vaikka meillä molemmilla on täällä vakityöpaikat ettei oltaisi liian hemmoteltuja kun mummut voi auttaa lasten hoidossa?
Ja kyllä minä mielelläni hoitasin kavereittenkin lapsia mutta kun osalla ne ryökäleet alkaa olla jo niin isoja etteivät enää oikein hoitoa tarvitse, ja ne nuoremmat lapset jotka tarvii hoitoa niin valitettavasti niilläkin asuu mummut niin lähellä että hoitavat lapset!
Kaikkein pahintahan tässä on tietenkin se että me viedään joskus lapset yöksikin hoitoon mummulle että voidaan käydä vaikka baarissa illalla!
Ettehän sitten paheksu äitejä, jotka laittavat vaikkapa viisivuotiaan osapäivähoitoon kun ovat vauvan kanssa kotona, eikä mitään muuta hoitoapua saa koskaan.