Kaikki läksykirjat koulussa-> rangaistus?

• Viestiketjun aloittaja KatariinaKoo
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Alkuperäinen kirjoittaja ope:
Onpa hienoa, että on vanhempia jotka huolehtii lastensa läksyjenteosta. Iso :flower:
Vanhempien kuuluu huolehtia, että jopa yläasteikäisen läksyt on tehty.
Se on ainkin meillä asia josta ei keskustella.

Tyttö joka on yläasteella,tulee näyttämään vanhemmille aina tehdyt läksyt ja hänellä on koulu mennyt hyvin, kaseja ja ysejä tullut koeista. Myös lapsi huomaa etä hänestä välitetään.
Me myös vaadimme että tehtävät on oikein, neuvomme ja autamme tarvittaessa.
Mä oon lopettanut läksyjen tarkastuksen ala-asteella, varmaan jo tokalla tai kolmannella. Toki kysyn, onko läksyt tehty... Eli vastuu on lapsella itsellään ja ainakin meillä tällainen tapa toimii, numerot ovat kasista kymppiin.

ope
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Alkuperäinen kirjoittaja ope:
Onpa hienoa, että on vanhempia jotka huolehtii lastensa läksyjenteosta. Iso :flower:
Vanhempien kuuluu huolehtia, että jopa yläasteikäisen läksyt on tehty.
Se on ainkin meillä asia josta ei keskustella.

Tyttö joka on yläasteella,tulee näyttämään vanhemmille aina tehdyt läksyt ja hänellä on koulu mennyt hyvin, kaseja ja ysejä tullut koeista. Myös lapsi huomaa etä hänestä välitetään.
Me myös vaadimme että tehtävät on oikein, neuvomme ja autamme tarvittaessa.
Mä toimin noin ja toivottavasti sama jatkuu ku neiti on yläasteella :)
Tiedättekö teidänlaiset vanhemmat on aika harvinaisia, mutta todella kullanarvoisia sekä omille lapsillenne että koululle. Ei tulisi koulunkäynnistä mitään, jos luokassa ei olisi näitäkin lapsia joista huolehditaan ja joita rakastetaan myös kotona. Vanhempien tuki ja vastuunkanto on onnistuneelle koulutaipaleelle aivan ehdoton edellytys. Ja lapset ansaitsee sen.

Yhteistyössä