Mä olin viime vuoden alussa paljon pahemmassa tilanteessa...Nyt pudotettavia kiloja on 5, mutta ne on julmetun piukassa... :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Rentoakankaali::wave: Minulla alkaa, mutta ei voi sanoa, että taas... Oon viimeksi laihduttanut melkein 16 vuotta sitten, silloin yhteensä n.20kg. Nyt olis sitten samanlainen urakka edessä, tosin pudotettavaa vielä muutama kilo enemmän... :ashamed:
Hei joo. Mitäs niitä on? Likkojen lenkki ainakin. Mie lähen :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Tähän on hyvä kiljaista väliin; lähteekö joku (tai saataisko oikein porukka kasaan) jonnekin kesän juoksu/kävelytapahtumaan?
Mun piti laittaa sulle viestiä tästä.Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Tähän on hyvä kiljaista väliin; lähteekö joku (tai saataisko oikein porukka kasaan) jonnekin kesän juoksu/kävelytapahtumaan?
naisten kympin täällä stadissa aattelin vetästä.Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Tähän on hyvä kiljaista väliin; lähteekö joku (tai saataisko oikein porukka kasaan) jonnekin kesän juoksu/kävelytapahtumaan?
Mullon ihan sama, tuo Turkkunen vois kuulostaa ihan passelilta...Mikä tapahtuma siel o...? :ashamed: :ashamed: :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Kymppi on ihan okei, puolikastakin voin harkita.
Ja Turkuu tai Helsinkiin pääsen helposti.
Niih, minne mennään?
JOO-OAlkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:http://www.paavonurmisports.com/PNmara/pnmara.htm
Tonne?
Kymppi olisi ja puolikaskin. (ja tietty koko maraton)
TölliAlkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Okei.
Kymppi, 28.6. 2008
Turussa.
(ja mitä suurempi porukka saadaan kasaan, sitä parempi)
Vois olla.Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Jaaha. Pitäisiköhän juoksusta tehdä juttu tapaamiset osioon?
(no ensi vuoden puolella ehtii)
Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:tarkoitus oli, mut maha asukit päätti toisin :wave:
Joulu alkaa vasta maanataina!Alkuperäinen kirjoittaja vili43::wave: :wave: :wave:
Pantava issensä ruotuun, on tullu repsahdettua joulukuussa :ashamed: .