Hakutulokset

  1. I

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 HUHTIKUUSSA

    Huomenia, ja aurinkoista alkanutta huhtikuuta. Meilläkin sitten saavutettiin tuo 10kk:n ikä ja käytiin neuvolassa. Pituutta oli 77cm, painoa 9865g ja pipo 46cm. Hyvin oli jätkä kasvanut ja kehittynyt. Eilen oli sitten itsellä rakenneultra vauva vastasi kooltaan viikkoja ja kaikki...
  2. I

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MAALISKUUSSA

    Moikkelis, [/b]Merika[/b] ainakin oheisilla sivuilla löytyy kakkujen koristeluun välineitä ja muuta ihanaa http://www.ullanunelma.fi/ www.bakeandparty.com/ . Tolla Ullan unelmalla on myymälä täällä mutten ole muka kertaakaan kerenny käymään. Jätkis on alkanu harjoitella kävelyä tosissaan...
  3. I

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MAALISKUUSSA

    Moikka kaikille, meillä on sitten otettu ensiaskeleita noin viikonajan, muutamaan askeleeseen jää. Huomaa, että pojasta on tullut varovainen, mutta tosi hyvin seisoo pitkiäkin aikoja ilman tukea, taputtelee käsiään ja tanssii.. Minä just heräilin 2 tunnin päikkäreiltä, kohta varmaan...
  4. I

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 HELMIKUUSSA

    Heinuli juu, ultra oli viikko sitten maanantaina. Kaikki oli ok. Joku kyseli la:ta, se on 17.8. eli nyt on viikkoja, hmmm, 14+4. Voimia kaikille yöheräilijöiden vanhemmille. Täällä heräillään varmaan toistakymmentä kertaa yössään. Aamupäivä menee sitten odotellessa, että jätkis menis...
  5. I

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 HELMIKUUSSA

    Onnea Naukuri Kuulumisia täältäkin. Jätkis kasvaa kovaa vauhtia, 8 kk lääkärissä oli 75cm ja 9375g. Tuetta kävelyä harjoittelee, pari askelta aina ottaa. Nyt on keskittynyt enemmänkin sanoihin, muutama ihan ymmärrettävä sana tulee Masuasukki voi hyvin. Np-ultra ja down-verikoe selvitetty...
  6. I

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TAMMIKUUSSA

    :wave: Moikka moi, täällä väsynyt mutta onnellinen mamma ilmoittelee olevansa edelleen hengissä. Eilen oli eka lääkärinneuvola ja kyllähän siellä masussa pieni ihmisenalku vilisti villisti. :heart: La on sorsanmetsästyksen alun kanssa yhtä aikaa, voi ukko parkaa :D Väsymys on ollut suuri...
  7. I

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - joulukuussa

    Moi kaikille, :wave: täällä ilmoittautuu joukkoon yksi odottaja lisää. Elikkä olen 36v äippä, odottelen 4 lastani, la 18.8.09. Synnäri on Kaks. Nuorimmainen on 6½kk (05/08), eli ikäeroa tulee noin vuosi ja 3kk. Isommat lapset ovat 3/93 ja 4/96, eli ISOJA. Iina 5+2
  8. I

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 JOULUKUUSSA

    prkl.. tummennusten tummennus :kieh:
  9. I

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 JOULUKUUSSA

    Kiitos kiitos[b], tohinassa sitten unohdin kertoa, että pojalla on sitten eka räkätauti. Viime yö menikin sitten harakoille, ku toinen ei voinu nukkua ku nessu oli kokoajan tukossa. Lämpöä ei onneksi ole, vähän yskää. Kurpitsa[b], minä siinä onnellisessa tilanteessa, että kaikki muksut ovat...
  10. I

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 JOULUKUUSSA

    Huomenta :wave: täällä sitten puhalteli plussatuulet :saint: , eli pojusta näyttäisi tulevan isoveli ensi syksynä. Voi näyttää pco:lle taas :p Vähän on vielä ajatukset sekaisin, jotenki en osannu uskoa, että raskautuisin näin nopsaan, eli heti ku oli mahd.
  11. I

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 JOULUKUUSSA

    Huomenta, olihan yö. Poika keksi illalla, että pinniksessäkin voi kontata, istua ja lopulta myös seisoa. Eipä sitten muuta, ku kesken Housen laskemaan sängynpohjaa lisää alas, että pysyy kuitenki sängyssään. Koko yö oli sitten samaa sompaamista, istumista, konttaamista ja kitinää. Eipä äitin...
  12. I

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 JOULUKUUSSA

    Birdie, noin tunnin sisällä alkoi oksentelu ja kuume nousi. Parin tunnin kuluttua ei pysyny vesikään enää sisällä. Kaarella lensi kaikki mitä nieli. Leikit ei kiinnostanu ja muutenkin oli tosi väsynyt neiti. Tässä vaiheessa olin jo soittanut päivystykseen, mutta lääkärin diagnoosi oli...
  13. I

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 JOULUKUUSSA

    wau, hienot tummennukset. :laugh:
  14. I

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 JOULUKUUSSA

    Matami, Carmen, juu, valitettavasti jätkis näyttää pitävän kiirettä tuon kehittymisen kanssa. Minä kun taas odotin ja toivoin kädetristissä, että meillä olisi vauva pitkään. Silloin aikoinaan (15½v ja 12½v) sitten, sitä oikein odotti ,että lapset oppisivat äkkiä uusia taitoja. Nyt haluaisi...
  15. I

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 JOULUKUUSSA

    Moikka pitkästä aikaa. Päivittäin juttujanne käyn lukemassa, mutta ei vaan tule itse kirjoitettua. Tänään käytiin 6kk neuvolassa. Pituutta oli 73cm ja painoa 8,995kg. Ihan mukavasti oli taas kasvanut. Pituus lähes +2 käyrää menee edelleen ja paino -1. Influenssarokotteen ensimmäinen satsi...
  16. I

    Uusi kerho PCOlaisille äideille

    Moiks, täällä innokas kerhoon liittyjä... :wave: Nakkaatko salasanan yv:nä??
  17. I

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 SYYSKUUSSA

    Heipä hei, alkuun neuvola kuulumisia ikää siis vajaat 3 ½kk, pituus 66cm (51), paino 7175g (3685) ja pipo 41,5cm. Pituuden kanssa mennä hurotetaan ihan omilla käyrillä. Muuten kaikki ok. Eka rokotus saatiin tänään, saas nähä tuleeko itkua, kuumetta yms. Itse rokotusta ei jätkä huomannut...
  18. I

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 ELOKUUSSA

    Heipähei, tänne iski sitten rintatulehdus :'( illalla nousi parissa tunnissa kuume 40 ja rinta meni kivikovaksi. Eipä auttanut muu kuin käydä päivystyksestä lääkekuuri hakemassa. Tippaakaan ei irtoa lypsämällä, vaikka normaalisti lähtee imetyksen jälkeenki kevyesti sellaset 80-100 ml. Jätkis...
  19. I

    ***TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 heinäkuussa

    Huomenia täältäkin. kiloklubi minäkin voisin liittyä mukaan, vaikkei raskausaikana painoa tullutkaan. Lähdin synnyttämään -100g lähtöpainosta, eli paino laski alkuraskaudesta yli 10kg.. Mutta on luonnostaan tätä painoa reilusti, eli on mistä laihduttaa. Peiton heiluttelu :saint: meillä...
  20. I

    ***TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 heinäkuussa

    :wave: Moikka kaikille. Kyllä se on tämä kirjoittaminen sitten vaikeaa. Joka päivä pitää monta kertaa käydä teidän jutut lukemassa muttei sitten koskaan saa itse kirjoitettua..mieskin aina sanoo, että taasko oot siellä norkoamassa muiden juttuja, etkä itse saa sanaakaan aikaseksi. Nyt kuitenkin...

Yhteistyössä