TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 HELMIKUUSSA

Kiitos ihanaiset! :)

Olo on ollut vaihteleva; väsymys on ollut kova ja jonkin verran on ollut pahoinvointiakin. Oireita on siis ollut, mutta erilaisia kuin E:stä. Päänsärky/huimaus oli ihan uutta... Nyt tosin alkaa kaikki jo helpottamaan. Niin ja mikä pahin: FINNEJÄ! ;) Ollaan kyllä oltu samoin onnekkaita kuin Carmenkin, että ajateltiin toisen voivan tulla kun on tullakseen ja pikkuinenhan tarras heti matkaan :) Samoin kävi pojankin kanssa. Kiitollisia ollaan kyllä! :heart:

Muutama näitä silloin tällöin käyviä oli myös muistaakseni raskaana..? Iina72 ja joku muu... santtra tai joku s:llä alkava :D Muisti on hyvä.

Alkaako nemikalla olo helpottamaan? :hug:

kurpitsa: Hienosti mennyt yö teillä! Mutta täytyy kyllä sanoa, et teidän pikkuneidin aamuherätys on kyllä julman aikaisin... Ihan hyvä kyllä, jos sait noinkin pitkään pidettyä hereillä aamusta. Meillä tuo klo 6:30-9 välikin tekee tiukkaa välillä, mutta ennen ysiä en laita unille.
 
Naukuri Suuret onnittelut ihanasta uutisesta! Ihanaa että täällä alkaa olla jo useampi muukin plussannut!!

NemikaTsemppiä kovasti. Tää elämä on välillä niin vaikeaa ja epäreilua. Koita jaksaa nauttia pikkuisesta surun keskellä vaikka se ei aina helppoa olisikaan. Vielä tulee se hyväkin päivä vastaan. Itse aina ajattelen illalla nukkumaan mennessä että taas on selvitty yhdestä päivästä, ehkä huominen tuo jo mukanaan parempaa (masentuneen ajatuksia). PMMP:n piisin sanoja lainatakseni :

Luulin ennen, että jossain
mitataan tarkalleen,
milloin on annettu liikaa jollekin kantaakseen.
Se on pelkkä harha, perätön luulo,
toiset hölmöt uskoo niin.
Jäävät hartiat väkevän, suuren,
pieneksi kuin heikonkin.

Noi sanat on jyllänny munkin pääkopassa viime päivinä. Olisin kyllä mieluummin ottanut vähän miellyttävämmän ja helpomman synnytyskokemuksen. Mutta mulla on kaksi ihanaa tervettä tyttöä eikä aihetta valittaa. Just mietin sitäkin että Neea on nukkunut jo puoli vuotta yönsä heräämättä, joitain poikeuksia tietty lukuun ottamatta. Hän on ottanut jo ekat askeleensa ilman tukia, ulkona seisoskelee kengillä ilman tukia jne. Niin paljon ilon aiheita. JA ennenkaikkea

Meidän pienenpi prinsessa tulee tänään viimein kotiin!!!!!! Mahtava fiilis, meidän perhe on viimein koossa! Viikkoja neitillä on rv34, paino 2100g ja pituus 44cm (syntymä mitat 1360g/39cm) Kovasti on kuukaudessa kasvanut.

Mutta nyt pakko mennä, meidän "täystuho" otti laskupinon ja aikoo nähtävästi syödä sen...fiksu tyttö sinällään, ei muakaan ne kiinnosta...
 
Jenni: Ihanaa, että saatte pikkuisen kotiin!! :heart: Ihanko siis pysyvästi nyt? Ja on tosiaan pikkuinen, voi toista. Kovia olet kyllä kokenut ja varmaan päivittäin päässä pyörii kaiken näköisiä ajatuksia, mutta toivottavasti ne siitä vähitellen toipumisen myötä alkavat mennä järjestykseen. Muistathan, ettet jää ajatuksinesi yksin? Että käyt juttelemassa mieltäsi askarruttavista ja painavista asioista jonkun kanssa? Voimia tuhannesti sinne!!! :hug:
 
kiitos kaikille :hug:

jenni: vähän samat aatokset on ku pään painaa tyynyyn iltaisin. eiköhän tämä tästä.
ja tuhannesti onnea ku saat pienen kotiin. loppu peleissä aika pienellä sairaala ajalla pärjäsi. tosi ihanaa. nauti nyt kahdesta pienestä prinsessasta. =)
ja kiitoksia kirjotuksestasi..kyyneleitä tiputtelen ku sitä luen.

sälli nii väsy et taidetaan uskaltautua tonne pakkaseen.
 
poika04ja08: Ja mää pönttö menin vielä vouhottamaan tuosta tärppäämisestä :( Anteeksi. En yhtään ajatellut, että sielläkin on yritys menossa. Jotenkin sellanen järjen käyttö ja ajattelu on sumentunu tässä viime toukokuun jälkeen... Kovasti pidetään peukkuja, että sielläkin tärppäisi pian! :heart:
 
Voi naukuri ystäväiseni hehkuta vaan se on niin onnellinen asia et sitä pitää hehkutella. Ei mulla oikeesti o mitään kiirettä ja oon ihan onnellinen näistä kahesta jos ei tärppääkkään...ja OON TOSI ONNELLINEN ODOTTAJIEN PUOLESTA :heart:
 
Naukuri,Paljon onnea :heart: :heart: Mulla oli raskausaikana,joskus viikolla 13-14 noita huimausjuttuja... et
kuuluu asiaan =)

Heinuli: Ei Kasper oikeestaan kauheesti oo yrittänyt purra...pari kertaa kokeilu,mut siihen on jääny. Ymmärtääkseni se pureminen ei oo kauheen yleistä...

Carmen,Ei kaikki vältsist syö niitä 8kk ruokia ollenkaan vaan siirtyy sit "aikuisten"safkaan suoraan... minä ainakin päätin olla stressaamatta.
Antibioteista menee maha ruikulille ja pyllynposket palaa... eli varmaankin sitä..paranemisia :hug:

Matami,Meillä on ollut noita suolattomia riisikakkuja,tosin oon sit antanut joskus täysjyväkorppuja mis taas on suolaa.... mut et siis noita on olemassa =) Kasper ei vaan osaa niit kakkuja syödä...jotenkin vissiin kovaa se raakariisi.Korppu sulaa kivasti suuhun....
Niin ja täällä imetetään kans.. päivisin vaihtelevasti,mut yöllä..aamuyöstä etenkin maistuu :ashamed: Kyl varmaan sinne 1v pintaan tissitellään,kauhistuttaa jo valmiiks et miten saan ton ipanan luopumaan yötissistä..kun en kärsi huuattaa,eikä jaksais valvoo :/

Nyt toi poitsu sit menee istumaan kokoajan kun hokas kunnolla systeemin :D Niin polleeta poikaa...

Meillä on sit ilmeisesti päikkärit lyhentyny jäädäkseen tuohon alle tuntiin... eilen ei ees kauheesti napissu väsymystä. Haaveilen jo yksistä unista....jos jollain ilveellä nukkuis vaikka 2h putkeen :saint: No katellaan...

Nyt suihkuun :wave:

Ainiin,Matami..olisko pe tai la senssit??
 
tärppionnea poika sulle..tiiän tunteen kun ei tärppää ja pettymyksiä kuukaudesta ja vuodesta toiseen mutta kyllä se teille joku kaunis päivä se plussa siihen tikkuun pärähtää :)

ihanaa varmasti saada jenni pikkuinen jo kotiin ja hienosti on kasvanut sitten synytymän. tippa tuli linssiin kun luin nuo laulun sanat..jotenkin kolahti syvälle sisimpään..

naukuri: juu, turhan aikasii on aamut mut ei haittaa jos yön nukkuu hyvin :)

 
Onnea Naukuri

Kuulumisia täältäkin. Jätkis kasvaa kovaa vauhtia, 8 kk lääkärissä oli 75cm ja 9375g. Tuetta kävelyä harjoittelee, pari askelta aina ottaa. Nyt on keskittynyt enemmänkin sanoihin, muutama ihan ymmärrettävä sana tulee

Masuasukki voi hyvin. Np-ultra ja down-verikoe selvitetty. Kaikki raskausoireet ovat hävinneet, mutta uuden lemppari ruoka-aineen olen löytänyt, PIIMÄ! Minä joka en ole 30 vuoteen maitoakaan juonut, vetelen pari litraa piimää päivässä.

Pitänee jatkaa sisällä kärvistelyä, pakkasta edelleen -23, eipä paljon ulos haluta.

Jaksuja kaikille :hug:
 
Kiitos kaikille

Uutta ajateltvaa...sain uuden duunipaikan ja töihi lähtö koittaa aiemmin kuin ajattelin :ashamed: mut ei voi kyllä tähän mahdollisuuteen sanoa ei. hmmm....

Jenni onpas ihania uutisia, monia haleja pienelle.

mietteliä poika vetäytyy nyt päiväkahvien pariin ja pohtii pienen päänsä ihan kipeeksi, nopeasta muutoksesta johon ei osannut varautua :eek: puhelin on kumma vekotin se sekottaa päivän hetkessä
 
naukuri onnea onnea!Ihana uutinen. Onneksi np-ultra jo takana ja kaikki hyvin!
nemika :hug:
poika mekin yritettäis jo täyttä vauhtia, jos nuo hiton menkat vaan joskus alkaisi. Tänään tuli ensimmäistä kertaa synnytyksen jälkeen jotakin tuhrua, joten jospa nyt vaikka jo alkaisi. Eihän tässä onneksi mikään kiire ole. Mutta kyllä olisi jo niin kiva taas raskautua.
jenni onnea pikkuisen kotiin pääsyn kunniaksi. :flower: Kaikki on mennyt kauhean nopeasti siellä. Paljon haleja sinne.

Meillä ollaan flunssassa koko perhe. niin tylsää ja ärsyttävää. Ava on oikean nuhanenä ja mulla tuntuu pää hajoavan tähän pääkipuun. Olikos carmenilla flunssaa kanssa?
 
Hienoa Iina että masussa kaikki hyvin =) Sinä olit sitten yksi odottaja, kun niitä mietittiin.

Poika, onnea työpaikasta! Jääkö lapset isin kanssa kotiin vai menevätkö hoitoon?

Mä kanssa pähkään tulevaisuuden kanssa joka päivä. Että mitä sitä rupeis tekemään ja millon?! Rahan kanssa tulee olemaan tosi tiukkaa, että en tiiä pitäskö koittaa syksyksi saada jotain töitä. Syksyllä 2010 haluan jäädä uusiks kotihoidontuelle, kun esikkko lähtee kouluun. Vai voiko sillai uusiks sit jäädä kotiin? Tietääkö kukaan?
 
Poika: Onnea työpaikasta!! :flower: Iso juttu kyllä tällaisina aikoina, mutta onhan se toki pikainen muutos arkeen. Hieno juttu kuitenkin, ei voi muuta sanoa. Mullahan ei ole työpaikkaa edes odottamassa, joten keskitytään nyt sitten näihin lapsiin pariksi vuodeksi...

Repa: Ai sulla oli huimausta? Mulle toi oli ihan uutta. Tai se oli sellaista väsymyksen, huimauksen ja päänsäryn välimuotoa ja iski iltaisin. Ihan kamalaa ja meni ihan toimintakyvyttömäks joksikin aikaa. Kirjoittelinkin siitä täällä aiemmin ja aaoo:han se tokas, et ootkos raskaana :) Vähän nauratti, kun osui noin oikeaan, mutta kun en halunnu silloin vielä paljastaa.

katris: Pikaista paranemista sinne! Ja ehkä ne menkat sielläkin kolkuttelee ;)

Iina: Hauska oli kuulla kuulumisia! Milloinkas sun LA oikein olikaan? En muista kirjoittelitko mitään päiviä silloin joulukuussa?

Nyt päikkäreille, kun poikakin meni. Väsy |O
 

Yhteistyössä