Hei kaikki! :flower:
Ja terveiset pöpö-pesäkkeestä :/ Minä, joka aina voin kehua ettemme ole koskaan kipeitä niin kyllä nyt sitten löytyy kaikki mahdollinen: Nealla tosiaan siis flunssa ja korvatulehdus, joka sai lisämausteeksi vielä tänään kuumeen ja ripulin :ashamed: Tai no en tiedä voiko vielä ripulista puhua, kun kerran on tullut vihreät tavarat selkää pitkin ylös :x ja voihan tuo olla antibioottienkin vaikutusta.. Eilen ainakin neidin pylly pörisi siihen malliin, että massu taisi olla aikas sekaisin!
Ja niin; minä heräsin aamusti flunssassa ja mies soitti työmatkalta, että kurkku on kipeänä. Ja juuri hän oli viikon aivan tosi kipeänä ja mulla oli se vatsatauti
No, sairastetaan nyt sitten urakalla niin ehkä ei vähään aikaan tarvi. Kauhistuttaa vaan vähän, kun mulla olisi se viikonloppu Tukholmassa tyttöjen kanssa nyt pe...
majj Siis mitä super-öitä siellä oikein vedetään
13,5h ja yhdellä heräämisellä!! Johan on esimerkillistä touhua teidän pienokaisella B)
Turvakaukalona meillä on se Britaxin Baby Safe Plus ja vaikka neiti aikas topattuna joutuu talvitamineissa siinä istumaan niin toivon se menevän meillä vielä pitkään. Se travel- system runko kun on NIIN kätsy! Meillä muuten on erikseen
autovaatteet - siis sellanen kevyt-toppatakki ja sammarit/farkut - koska neiti hikoilisi itsensä hengiltä, jos toppapuvussa pistäisin sinne matkustamaan
nemika Toivottavasti ei mitään loputtoman kamalaa ole sattunut :hug:
Hapanmaitotuotteita olen ajatellut antaa maustamatonta jugurttia ja ehkä viiliä. Mites muuten
raejuusto: siinähän on suolaa, mutta onko se sitten niin, että kun lapsi täyttää vuoden niin heti saa alkaa antamaan tuotteita, joissa suolaa on??
Koitin tarjota tänään
kiwiä välipalaksi ihan tuoreena ja aika yök se näytti olevan
Meni kuitenkin alas, kun sekoitin joukkoon vähän omena-päärynä - pilttiä. Joko te annatte "kaikkea" tuoreena?
Sain ihan uutta puhtia Nean syömiseen, kun päätin tänään, että kunhan tuo tuosta paranee niin aloitamme tehokuurin ruokailun suhteen! Kokkareet ovat opetuslistalla nro 1 ja aion myös alkaa antamaan välipalahedelmän aina tuoreena. On vaan kauhea pelko persiissä koko ajan, että neiti menee esikouluun ja syö silloinkin ainoastaan teollisia valmissoseita 6kk :ashamed:
Illanjatkoa! :wave: