Päivää... Kiitos kysymästä,huonomminkin olis yö voinut mennä. Tissillä taintui heti ja vaan kerran piti ottaa syliin,nukuttiin 7.30 asti ja vetästiin tunti sitten 1.5h päikyt päälle =) Miehen kanssa ollaan nyt suunniteltu noita öitä jos vaikka alkuun sais 4h katkeamatonta unta,niin siitä vois alottaa. Jahka miehen aamuvuorot loppuu....
Katrinainen: Pojalla oli refluksiepäily silloin reilu 4kk vanhana mutta sairaalassa hylkäs sen eikä ees kattoneet. Nyt oon samaa mieltä koska johan pojalla olis jotain muitakin merkkejä oltava jos niin kauan olis ruokatorvi kärventänyt... röyhtäili aika paljon jokin aika sitte,mut nyt sekin on helpottanut kun en anna hörätä vettä niin kovin. Mutta on se mulla mielessä,et jos alkaa merkkejä näkymään niin vaadin tutkimuksia =) Tuun kyllä puhumaan tästä neuvolassa ja lääkärillä.se on varma =)
Iinalle onnea :heart:
Meillä syödään kolmesti,aamupuuro,lounas ja iltapäivästä hedelmäsose.Otetaan kohtapuoleen iltapuuro mukaan kuvioihin ja niillä sit mennäänkin jonkin aikaa.... en usko että 5 ruokaa saan kovin nopeesti mahtumaan kuvioon
Meillä syötiin aamulla hienonnetuista
hiutaleista tehtyä puuroa jauhopuuron seassa,vähän mulkos mua että tässähän on sattumia nainen-ilmeellä
lounas sen sijaan taas tökki,mut meni sentään jokunen lusikallinen.
Kakkaa väännettiin taas naama punasena porukalla :ashamed: kovalla on.....