TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 JOULUKUUSSA

Repa: Meilläkään ei aluksi uponnu ees hienonnettu. Annoinkin sit Piltin kaurapuurojauheesta tehtyä puuroa. Sit kun se paketti alkoi loppumaan, niin kokeilin taas huvin vuoksi tuota hienonnettua (varuilta mulla oli valmiina viimenen annos sitä piltin puuroa ) ja sehän upposi! Tosin kuukakusi taisi olla välissä, et ehti tottua muutenkin erilaisiin koostumuksiin. Mutta siis, maku kehittyy koko ajan :)
 
Naukuri,heh,mulla samaa piltin jauhetta :D

Poika nukahti ihan kivasti...teki tuossa iltakakat,olisko osuutta asiaan...nyt toivottavasti pysyy unessa.

Huokaisu,oon ihan reporanka...pitää mennä soffalle vaakaan :wave:
 
Iltaa! Meillä mentiin puolisen tuntia sitten nukkumaan ja taisi nukahtaa kuin saunalyhty kun ei kuulunut normaaleja nukahtamisääniä.

Television katselemisesta oli joku aika puhetta ja piti siihen kommentoida, että meillä katotaan telkkarista lähinnä Manny Mainiota ja Pikku-Einsteineja (tulevat disney channelilta). Ei niitä pitkään aina jaksa katsoa, vaan välillä leikitään ja telmitään. Aamu-uutiset ovat parhaat, ainakin välillä, etenkin juontajat. :)

Lahjoista... Ootan jo kauhulla, miten paljon paketteja tytölle tulee!!! :eek: Ite ostin sellasen brion kulkushelistimen, kun kerhossa on sellainen ja se on ollut tosi kiva lelu.

Meillä ei ole 7 kk neuvolaa. Helmikuun alussa on seuraava neuvola. On lääkärin tarkistus samalla.

Niin tosiaan, kävin siellä lääkärissä näyttää tätä miun rannetta. Tuloksena oli, että tässä ei ole mustelmaa, vaan kortisonin aiheuttama ihomuutos eli verisuoni kuultaa ohentuneen ihon läpi. Todennäköisesti ei häviä ikinä..... :headwall: Tai sitten menee toooosi monta vuotta, että vaalenee. Tiiä häntä. Mutta enpähän ota enää kortisonia piikillä ennenkuin on ihan pakko! Toivottavasti ei tuu kipiäksi ranne... En tiiä mitä sitten tehään. Yksityiselle ainakin menen, maksoi mitä maksoi.

Paistettiin lauantaina anopin kanssa n. 120 riisipiirakkaa ja 35 perunapiirakkaa. On jouluksi piirakat sitten valmiit. Teen parit Sacher-kakut ja pohjat kyllä teen jo valmiiksi tällä viikolla ja laitan pakkaseen. Kun ei ole tuota aikaa samalla tavalla kuin ennen, kun on sellainen pieni tyttö myös aikaa vaatimassa. Kattoo missä vaiheessa laatikot tekee, jos tekisi ne vaikka aattona. Syödään kuitenkin iltapäivällä, niin sopivasti kerkeisivät. Mutta stressiä en ota!

Iltapalalle seuraavaksi ja sitten pehkuihin! Öitä!
 
Ollaan nukutettu neitiä pian 40 min! :eek: Minä ensimmäiset ½h ja nyt on miehen vuoro.. Ja tissiä en anna, nyt pidän pääni toivottavasti pian nukahtais! :ashamed: Päivät menee kyllä niin hienosti että ei voi valittaa ne on vaan nää yöt. Voi kun vois laittaa yö unillekki ulos.

Katrinainen: :hug: sinullekkin! Onneksi meillä ei sentään vielä nousta pystyyn, noissa jalkojen sätkimisessä ja mahalle kääntymisessä on jo tarpeeksi! Toivottavasti keksittäis joku keino näihin öihin!

Täälläkään ei ole 7kk neuvolaa , tosin meillä taitaa olla koska oli puhetta että jos ei vielä silloinkaan yöt ole parantuneet asialle oikeasti aletaan tekemään jotain! ( Niin mitähän se jotain sit mahtaa olla.... )

Johdot Ei vielä onneksi kiinnosta, mutta DVD soitin on aika moinen hitti, kun just ylettyy siihen koskemaan. :D

joululahjoista: 2 lelua ollaan ostettu neidille joulu lahjaks ja sit ostin yhden benettonin paidan tossa yks päivä niin pistin senkin pakettiin + pulkka joka ollaan ostettu jo reilu 1kk sit annetaan jouluna eli 4 lahjaa neiti saa meiltä.. :) Sukulaisilta mummuilta ja kummeilta ym tulee varmaan pari pakettia lisää. Tollasta käytännöllistä esim. se syöttötuoli.


 
majj me ollaan kanssa nukutettu sänkyyn kohta jo tunnin verran. Olin tuolla ylhäällä 45 min. ja nyt miehen vuoro. Tissiä en minäkään anna. Eiköhän nuo kohta simahda. Meilläkään ei ole mitään valittamista päivällä. Nukahtaa vaunuihin ilman, että edes työnnän mihinkään, mutta omaan sänkyyn illalla ei... Ja yöllä riehutaan minkä keretään ja heräillään koko ajan. :eek:
Voimia sinne teillekin :hug: . Pakkohan tämän on mennä ohitse.
 
Molemmat riiviöt vetää unta palloon? Noh, viimeöynä Anna heräs klo 3 vääntään tulosteita pöksyyn. Tänään on ollut selvästi mahavaivoja niin en sitten antanut muuta kuin maitoa illalla. Neiti oli viime maanantaina (6kk) neuvolassa 69,5cm, 8,4kg ja pipo 44cm. Vetää itsensä pystyyn joka paikkaan ja kaatuu tietty selälleen, jos ei kukaan ehdi saada kiinni. Konttaa joka paikkaan kovaa vauhtia ja jää kiinni tuolien sohvien yms taakse. Soseita ei haluu syödä ensinkään, pehmeäksi keitetyt vihannekset, kana, leivät jne vedetään lautaselta itse naamariin, auttaa ei saa, mutta siinä sivussa onnistuu jonkun lusikan työntää suuhun. Tuttipullo on edelleen vain hauska lelu vaikka siinä olisi omaakin maitoa.
Hieman haasteellisia on nämä riiviöt meillä aina olleet, eikä näemmä mitään helpompaa ole luvassa.
Itse aikaistin töihin menon toukokuun puoliväliin, kun epäsivät sen tutun hoitopaikan. Olisin käytännössä joutunut ottaa lainaa, että voisin mennä elokuussa hommiin, kun noi tuet on pienemmät kuin vuokra ja kela odottaa, että tytär antais koko tilinsä kiltisti äidille eli koko talouden bruttotulot ylittää sallitun rajan (mukaan laskettuna pojan ruhtinaallinen sivariraha).
Nyt on onneksi tämän vuoden liikkarit vedetty, pääsen järkkää seuran pikkujouluja, liiton kevään sarjoja ja alumnin tilejä. Totesin tänään, etten jumankauta haluakaan jäädä kotiin, kun täällä noita hommia kertyy liikaa. Kas, kun ei ole työt tulleet vähään aikaan ovista, työtarjouksia on kyllä tullut muutama.

Hyvää yötä ja joulunodotusta kaikille!

kriisi ja Anna the great
 
tsemppiä nukutuksiin mä kyllä annan tisukkaa puuron päälle ja se on siinnä sit -neiti on ihan täynnä ja simahtaa muutaman imun jälkeen. Toki me tankataan viel ennen yötä. Nyt nukutaan :) Majj ootko huomannut onko sillä merkitystä mitä ootte päivällä syönny? mä huomaan heti jos on jäänyt aterioita väliin(korvattu tissillä) -niinkäy kun ollaa jossain reissus vaik kaupungil. meillä vaihtelee kans, mut neiti nukahtaa ja taintuu nopeesti yöllä.

Katrinainen vauvauinnista nyt taidan tietää mitä on vauvan "tiputtaminen" veteen. Opittiin uus sukellus -vauvaa pidettiin reisist istumas ja toinen houkutteli vauvan kallistumaan ja humps sinne se vauva molskahti pää edellä kun pikkasen autto vauhtiin.
Eivät muuten osanneet sanoo miks sukelluksii on vaan niin monta kun ikää -veden nieleminen oli ainoo mitä sanovat. Oli joskus juttuu tästä sun kanssa. meillä kans pieni vesipeto :)

lahjat niitä tulee -mut paljon mukana kaikke tarpeellista -vaatteita, pyyhe, pussilakana, prinsessa pikkuhousuja yms. Ella saa Nasun -ihanan pehmosen :) Sukulaiset ja kummit ostaa paljon et itse ei osteta juuri mitään ei ainakaan leluja. Olen sanonut esikoiselle et kaikkea ei saa. Mut sit mietin kun alkaa puhuu jostain mitä en oo ostanut et pitäskö se hommata kun niin sitä toivoo :headwall: ja sit on taas yks paketti liikaa. Sellasta se on vissiin -onneks toiveet ei ole kalliita.

Tunnelmallista joulunodotusta kortit on postis ja nyt väsään itse kalentereita ja tyttöjen kuvat on kehyksis odottaa pääsyä mummoille ja mammoille.

Mut pitää jatkaa kun on rauhallista :wave:
 
Hohhoijakkaa, vihdoinkin ipana saatu nukkumaan, kaks tuntia sitä nukutin. On näköjään tällasta liikenteessä. Tää on nyt vissiin sitä paljon puhuttua valvottamista :D Ei, :hug: kaikille levottomista öistä/illoista kärsiville.

Mä oon vieläkin ihan :eek: miehen tästä yllärimatkasta. Ehkä sillä on paha mieli itellä siitä, et joutuu oleen niin paljon duunissa ja mulle jää koko lapsenhoito ja sit vielä jäis joulun laittaminen. Paha mieli myös siitä, et jää kaikki neidin uudet kujeet näkemättä :( Tai sit se lukee salaa palstaa ;) Terkkuja jos näin :heart: Kaikin puolin hyvä mies, ku vaan joskus näkis sitä :) Nytkin se lähti yöks duuniin, huomenna vapaalla, mut eiköhän se aika pitkään nuku... :/

Passista, kyllä on hölmön hommaa toi, et viiden vuoden passin saa ton ikäiselle ja sit kuitenkin parin vuoden kuluttua joutuu uuden hommaamaan :headwall: No jos se sinne kolmeen ikävuoteen asti menis :D Ei meinannut täti saada passikuvaa otettua neidistä ku neiti väläytti joka kerta kameralle kunnon katsominullaonkaksihammasta-pepsodenthymyn :D Alko jo nuori likka tuskastumaan ku ei meinannu onnistua :LOL:

Jaa-a, joskohan lösähtäis kattoo täydellisiä naisia ja sit menis unten maille. On se hienoo, et noit ohjelmia voi tallentaa :)
 
merika muistan toki kun puhuttiin vauvauinnista. Mielenkiintoista etteivät edes oikein osanneet perustella ikä/sukellus-juttua. me saadaan edelleen sukeltaa niin paljon kuin halutaan. Tuollain muuten meilläkin sukelletaan tiputtaen ja sitten niin, että vauva heitetään ilmaan eikä oteta kiinni vaan annetaan mennä veden alle. kuulostaa hurjalta, mutta ei lopulta ole niin hurjaa. =)

nukutuksesta puoltoista tuntia meni, että neiti nukahti!
 
voi teitä joilla nukutus kestää, kestää ja kestää toivottavasti helpottas..

Mä oon ihan poikki, viime yönä poika oli jotenkin niin tukkosen olonen et pelotti nukkuminen et jos parka vaik ei saa henkeä tai lopettaa hengittämisen illalla 39 kuumetta ja kauhee "ähinä" no tänä aamuna on herra ollut vähän jo liikekannalla isoveljen lelujen parissa...toivottavasti kuumeillu menisi jo ohi..ja muutenkin..Esikko rykii kanssa kauheasti :ashamed: :ashamed:

Edlalla ihana mies =)

Kriisillä on siellä oma pikku emäntä... :D

Johdot on ihan pop juttu kokoajan menossa jotain johtoa nykimään...
 
huomenta!

ikäviä nuo pitkät nukuttamisrumbat monilla, esikoisen vauva-aikana se oli melkein joka iltaista mut nyt nautin siitä että tyttöä ei oo pahemmin tarvinnut nukutella. ei tarvi ku viedä sänkyyn tai vaunuihin niin hetken voi höpöttää siellä mut sit uni vie voiton..

yö meni kivasti taas, 18:30-6:30 nukkui, yks syöttö välis joskus 3:15 jälkeen mut sit tyttö höpötteli itekseen ainakin tunnin ennen kuin nukahti.

johdot saa olla vielä rauhassa kun tyttö ei liiku minnekkään ;)

joulun jälkeen vois hommata portaikkoon turvaportit, ne kun meiltä vielä puuttuu, no eipä vielä ole ollut tarvettakaan kyllä ...

tänään ajattelin leipoo hanna-tädin kakkui :p
 
Nukahtiahan se neiti eilen ilman tissiä, n. 1h kesti.. Ja sit heräs taas 12 toi klo. 12 herääminen on niiiiiiin tapa! :kieh: Ja silloinkin koitin pitää pääni, ei tissiä! No siinä kun neiti oli reilu ½h huutanut luovutin ja tissillä mentiin. Tuan ½h aikana, aina kun otin syliin rauhotettavaksi melkein nukahti silmät vaan lupsui ja kun pistin sänkyyn huuto alkoi! :/

Katrinainen: Juu meillä näköjään ihan sama tilanne! :(

Merika: Itse asiassa en ole kiinnittänyt sellaiseen huomiota, mutta eilen ainakin jäi peruna sose välistä ( joka syödään yleensä. klo. 17 ), koska ei vaan millään mahtunut päivään. Pitääkin tarkkailla tuotakin, kiitos vinkistä! :)
 
Johdot ja pistorasiat on meilläkin löydetty ja ne on niin mielenkiintoisia et maistaa pitää joka kerta kun saa vaan kiinni :D

Passista / Edla Sanottiinko sulle et passi ei kävisi sitä viittä vuotta? Meillä on esikoisella 10 vuoden passi ja hän oli 6kk kun sai sen. Kyllä siitä kuvasta pojan viel tunnistaa ja sillä ollaan reissattu. Mulle sanottiin kun passin otin et niin kauan kelpaa kun on kuvasta tunnistettavissa. Tunnistus tosin on katsojasta kiinni ;)

Tän päivän projekti olis taatelikakku jouluksi, katsotaan vaan saanko näppini pidettyä irti kakusta. Tai sit täytyy tehdä niitä samantien kaksi :xmas:
 
johdot poitsu on ihan koko ajan tietsikan yms. johtojen kimpussa.. ja tänä aamuna oli jo saanut stereotkin päälle.. aikas vilpertti toi poika.

mulla on ihan sikana turvotusta. toivottavasti johtuu vaan viikonlopun syömingeistä.. no en anna sen masentaa, tai ainakin yritän nyt ottaa hiukka rennomman asenteen itteni suhteen.. etten olis liian ankara ittelleni..

onko kellään kokemusta doron bm48 itkuhälyttimestä saakos sitä käyttää ulkona??? Ostettiin eilen uus itkuhälytin, kun lidlistä ostettu oli ihan kakka.. vaihdettiin se jo kerran, ja siltikään ei mikki toimi. No nyt kuuluu äänet tosi hyvin ja tää mamma voi rauhassa istua koneella ku poika on päikyillä ulkona.

mitäs vielä. poika nukkus viime yön tosi hyvin... heräs vasta klo 8 aamulla, ja ei yhtään tutin laittoa JES!!!!

nyt täytyy lähtee varailemaan kampaamoaikaa.. kokeilin maikkarin hiustalossa uusia tyylejä ja löysin aikas kivan!!! Kiva päästä pelleilemään uusien hiustyylien kanssa.. virtuaalisesti siis..
 
edla: http://www.mtv3.fi/tyylitalo/
klikkailet siitä sitä makeover-kuvaa, niin pääset eteenpäin.. on muuten hauskaa huvia... sitä mallinukke juttua en saanu toimimaan.. siis en saanu omaa pärstääni siihen ladattua...

itkuhäläri toimi hienosti, eikä ainakaan vielä räjähtänyt.. laitoin viestiä maahantuojalle, niin ei tarvii murehtia noista lämpötila-asioista.. oli sen verta kalli vempain ettei viittis hajottaa turhaa..

jes. sain maanantaille kampaamoajan. sitä odotellessa..

nyt ruokkimaan nälkäinen lapsi
 
Oliko täällä muuten TURKULAISIA? Löysin tuolta mitäs nyt- puolelta kun joku kyseli lastentarvike BABYTOWNista, eikös kyseinen ole joku tukku liike..!? Ja asiaan.. :D Siis onko teillä turkulaisilla mitään tietoa kyseisestä paikasta? Onko luoetttava esim. jos tilaisin jotain? :)
 
Terveiset neuvolasta. 8,9kg ja 71cm. Tasaisesti kasvaa siellä käyrien ylälaidassa. Ja muutenkin kehitys oikein hyvällä mallilla, puheen kanssa kuulemma hiukan edelläkin. Hienosti Eeva toisti "hyppää" ja muutenkin hölisi vaikka mitä. Saa nähdä miten puheen kanssa käy, hiljeneekö tyttö taas täysin kun Italiaan mennään.

Meidän rikkonaisiin öihin ei oikein ottanut kantaa, sanoi vaan että pitää uskaltaa antaa panadolia jos selvästi kiukkuaa hampaita. Eihän se jumalauta hampaiden vuoksi ole viimeisten 4kk öitä nukkunut miten sattuu. No, ehkä tämä tästä vielä joskus. Mies lohdutti, että saadaan nukkua viimeistään sitten kun Eeva löytää jonkun pojan ja luuhaa sen kanssa yöt. Siihen menee varmaan n. 40 vuotta jos se on miehestä kiinni, aina kun on puhe Eevan tulevista poikaystävistä, se sanoo "I'll kill the first and the rest will learn".

Passi on meillä 5 vuoden ja kuvassa Eeva 2kk. Kysyin asiaa kun sitä hain ja sanoivat että käy sen 5 vuotta jopa sillä kuvalla. Olishan se kätevämpää jos vauvoille sais vaikka 2 vuoden passin.. kätevämpää passin tarkastajalle siis.

Johdot ja pistorasiat jää onneks rauhaan, mutta keinutuoli.. sen luo Eeva aina jotenkin eksyy. Maistelemaan niitä jalaksia. Muuten se ei vielä oikein ryömi eikä konttaa, mutta ihan sama mihin sen jätän, keinutuolilta se löytyy. Tai kirjahyllyltä, täällä on lattiatasoon asti kirjoja. Omassa kodissa päästäänkin varmaan heti porttien asentelupuuhiin, ettei pääse rappuihin.
 
Maj, Katris ja Edla :wave: joo meillä kans nukutettaan se 40min vähintään ja toissa yö oli melkein normi 2 herätystä vaan, mutta viime yö meni taas plörinäksi. Kyllä nostan hattua Marmotalle, Weissille ja Repalle kun jaksavat tuota yö rumbaa pyörittää. Meillä tyty on ihan sekaisin aamunousemisesta kun on niin pimeää, herää vasta 8.30 :D .

Syötöt takkuaa nyt tosi pahasti. Mummoa huolettaa ja se varmaan laittais ruokaa joka tunti tytylle jos vain lupa annettais =) . Ajattelin tehdä sen ruokapäiväkirjan viikon ajalta. Onkos kellään toiminut tuo juttu?

Lasipurnukat ja muu kierrätys. Mies on todella ekologinen ja ajattelee aina vaan maapallon parasta, joten meillä on se reduce, reuse ja recycle aate kotosalla. Kierrätettävä jäte laitetaan kaikki samaan laatikkoon, joten esim lasi ei mee uusiolasin tekoon vann joksikin tieaineeksi :( . Tiesittekö muuten että uuden lasin tekeminen vie huomattavasti enemmän energiaa kuin jo valmistetun lasin uudelleen sulattaminen.

Edla
Voi kumpa minunkin mies. Ja minulle ei oo puhuttu mitään tuon passin uusimisesta jo ennen kuin menee umpeen jos ei tunnisteta :eek: .

Nyt tsekkaan tytyä kun nukkuu vintillä
 
Marmotta: Mun ythellä tutulla oli tyttö joka oppi puhumaan tosi tosi aikaseen se oli niin huvittavaa kun se tökötti paikallaan ei siis osannut kävellä ja puhu ihan selkeitä sanoja...sit oli ihan saman ikänen toinen tyttö joka taas juoksi joka paikkaan mut ei puhunut hööhöötä kummempia ihana erillaisia tiiä vaikka Eeva opettas italiassa suomea muille vaaveille :D
 
Kuulkaas plikat,tää mamma ei oo taas ihan varma noista öiden normaaliudesta :/
Tarkkailin viimeyön meininkiä... eli yksinkertaisesti poika saa sen "kohtauksen" joka sisältää sellasta pakkoliikkeenomaista kyljeltä mahalleen heijausta käsi pystyssä seuraa mukana..joskus kääntyy mahalleen asti,mut joskus heittäytyy lopuks voimalla selälleen ja vetää päätä taakse ja siinä kohtaa alkaa itku. Itku on sellasta turhautunutta,et miks ei saa nukkua. Jos koittaa otta syliin tuon kohtauksen aikana vetää kaarelle ja päätä taakse ja huutaa siinäkin. Sit vaan ootellaan että kohtaus menee ohi ja poika nukkuu samantien. Joskus maito rauhoittaa tilanteen nopeesti,mut ei aina. Nyt kun kelailen,ton tyyppistä yötoimintaa on ollut aina,mutta toi kohtaus ikäänkuin pahenee koko ajan....
Mitä hittoa tuolle voi tehdä. Unikoulu ei auta,kun poika haluaa itsekkin nukkua,ei kuku keskellä yötä,nukahtaa heti kun liikkeiltään pystyy.... rytmissä ei siis oo vikaa,oivaltaa että on yö. Unipussi auttaa siihen ettei kierähdä mahalleen mutta sit huutaa selällään. Maito tuntuu maistuvan kun annetaan,mut oon vähentänyt selvästi tissittelyä 2-3 kertaan,eikä se sen perään musta haikaile... ellei sit herää kunnolla niin tahtoo lohduksi. Ja nälkäkin varmaan pariin otteeseen on.
Noi kohtaukset tulee selkeesti kevyen unen vaiheessa ja kun on unen ja valveen rajamailla.

Oon kauheen väsy,nyt tuntuu että ei kohta enää jaksa.. oikeesti. Ja jos tää tällä linjalla etenee niin menee pahemmaks vaan. Hyviä öitä on enää vain satunnaisesti...edellisestä taitaa olla pariviikkoa. Oon niin voimaton kun eihän tolle kukaan neuvolantätikään mitään voi... mikään allergia tuskin on kun tuota oli ennen kiinteitä jo ja maito testattu. Mitäs jos tää ei lopukkaan?

Sori tää oma napa ja purkaus,mutta itkettää vaan kun ei yhtään hellitä noi yöt...ja univelkaa on aivan mielettömästi. Pitää varmaan nyt sinnittää kunnes poika syö kunnolla ja sit lopettaa yösyötöt tai vähentää yhteen,että pystyn nukkumaan toisessa huoneessa välillä ja mies hoitamaan Kasperia.
 
Repa ekaski suuri hali ja voimarutistus...Sitten tuli mieleen et mitäs menisitte sairaalan järjestämään unikouluun siellä ammattiihmiset voisivat seurata unenlaatua ja onko siinä kipua mukana tai muuta..Vai onko hän vaan rauhaton uneksija. Oon kuulut hyvistä tuloksista omasta tuttavapiiristä, yöt on rauhottunut..

Tää äiti itkee kanssa poika meinasi tukehtua yskän kohtaukseen säikähdin niin paljon, sain lopulta rauhottumaan ja nukkumaan sitteriin niin iteltä kyllä tuli sellenen itkun purkaus pelkään tuon pikkusen puolesta niin paljon...pakko varmaan uudelleen viedä lääkäriin tuo yskä on ihan kauhee...
 
Repa Nyt varaat ajan lääkärille joko neuvolaan, terveysasemalle tai yksityiselle. Meette pojan kans juttelemaan ja kerrot noi sun havainnot. Kyllä ne kuulostaa jo sellaisilta että ammattilainen vois olla hyvä arvioida niitä! :hug:

Nyt on taatelikakku uunissa. Tuoksu on aivan ihana :p Enhän mä sit kahta voinut tehdä kun ei mul ollu kun yks vuoka :LOL: Mitenhän ihmeessa saan näppini pidettyä irti kakusta :whistle:
 
Poika..oon miettinyt tota sairaalan unikoulua,mutta tällähetkellä tuntuu etten millään pysty jättämään poikaa vieraaseen paikkaan yöks kun on niin riippuvainen minusta.. ja mites tuo yösyönti. Kun sitäkään ei voi lopettaa ennenkuin poika syö kunnolla. Mutta toi on mulla kyllä mielessä vakavasti otettavana vaihtoehtona jos tää ei rupee helpottamaan...

Vilma,ollaan käyty niin monesti lääkärin pakeilla ja neuvolassa tästä puhunut. Tosin silloin ajattelin aikasemmin että kyse on pojan mahasta,mut nyt tuntus toi piereskely jo rauhoittuneen... Kukaan ei oikein ota kantaa,paitti se yksityinen jonka lähetteellä tehtiin maitoaltistus,mutta sitähän se ei ollut :ashamed: Katotaan nyt jos soittelis neuvolaan mitä mieltä ovat..meillä olis kyllä aikakin kuun lopussa. Poika kun on kuitenkin päivisin ihan terve pikku veijari,ei itke eikä tunnu olevan ongelmia. Röyhtäilykin tuntus helpottaneen kun pienensin hiukan annoskokoa...

Kiitos haleista :ashamed:
 

Yhteistyössä