TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 JOULUKUUSSA

Weiss voi hyvät hyssykät sanois meidän mummo kun kuulis että askelia otetaan :D . Ajattelin myös peräänkuullutta sinua kun et ole kirjoitellut vähään aikaan. Jaksuja sinne, oot varmaan tosi kuitti kun oot päivön pojun perässä juossut. Oletkos menossa kotopuoleen joulua viettään?

Edla :hug: toivottavasti selvisitte muksahduksesta säikähdyksellä. meillä meinas käydä taas samoin sain yöpuvun helmasta kiinni ennen kuin pyörähti tyty sängyn päädyn ja pinniksen väliin, pinnis ois luistanut alta kun on parketti lattia ja huopatassut pinniksen jaloissa. Mummo oli laittanut mun sängyn seinään kiinni juuri tuosta syystä ei arvattu että tyty päättää pyröriä sängyssä toisin päin =)

Matami Mä varmaan tekisin valmiiksi ja sitten kun laittaisin jouluna uunin lämmitettäväksi lisäisin voi nokareen pinnalle...

Meillä on neiti alkanut vilkuttamaan heiheit, kun joku lähtee tai lähdetään isomummilasta, sekä isälleen skypessä kun päivittäin soitellaan. Tosi söpöä :heart:

yöt edelleen tosi rikkonaisia. nyt meni yöunille hissukseen 19.45 ja kävin just rauhotteleen ja tissin kautta uudelleen uneen :headwall: on vissiin tulossa taas 4-5 herätyksen yö :headwall: :headwall: :headwall:

Nyt tekeen sellaisia huopaisia tossuja käsityölehdestä (keltaiset siinä tossu liitteessä, jos jollekulle tulee lehti)

Hyv'yötä!

vallan meinas unohtua toivottaa Jennille leporikasta viikonloppua ja tarrasukkia masuasukille!
 
Eeva sai tänään syöttötuolin, istuu kyllä siinä tosi tukevasti. Ja ylpeänä, kun on samalla tasolla muiden kanssa. :) Ja siinä muuten menee tavallisista hiutaleista tehty puuro ihan kakomatta, jopa sekaan heitetyt vadelmat meni noin vaan. Että ilmeisesti paakut ei okseta enää ollenkaan kun saa syödä niinku isot ihmiset. :)

Mua vähän korpeaa kun mies käy melkein joka ilta ulkona syömässä. Ja siihen sit koristreenit ja -pelit, biljardi-illat ja muut kavereiden kanssa hillumiset jne, sillä on joka päivälle vaikka mitä. Sillä on siis Elämä. Ja mä kökkään täällä jumissa Eevan kanssa ja oon käytännössä ollut yh kohta 7 kuukautta. Joista 3 kyllä miehen sairauden vuoksi enkä mä sitä mistään syytäkään.. enkä tiedä miten se mun elämää ja oloa helpottais jos tietäisin miehen istuvan aamusta iltaan kotonaan. Samalla lailla mä täällä olisin siitä huolimatta. Niin vaan toivoisin edes yhtä vapaapäivää joskus, ja miehellä on vapaapäivä 7 päivää viikossa. Tuntuu epäreilulta. Ja sittenkin kun ollaan taas yhdessä, niin ei se ole tarpeeksi ok osallistuakseen vauvan hoitamiseen samalla tavalla kun joku terve mies olisi. 90% edelleen silti mun harteilla.

Piti nyt kommentoida joitain aikaisempia juttuja.. mutta en muista mitä. Huoh. No, mukavaa lauantaita kaikille ja :hug: jokaiselle.
 
Huomenia...

Poika heräs sitte kuudelta,nukku suht ok meidän mittapuussa... Tänään tökki puurokin |O En tajuu miks yhtäkkiä kaikki tökkii.... söi sentään vähäsen. Yritin ujuttaa tavallista puuroa jauhopuuron sekaan,ehkä sit tunsi ne paakut :/

Mua pännii mies. Eilen oli keikalla tossa melko lähellä ja meni omalla autolla. Sanoin että tänään haluun siivota,et ei tarvihe jäädä ryyppäämään.On nimittäin toimintakyvytön ja nukkuu puoleenpäivään muuten. No eiköhän mies kotiudu 5 ja "ihan vaan muutama siideri" otettuna |O että kyrsii kun hää vaan hakee ruuat kaupasta ja kerkee sen verran poikaa kattoo et just hikiseen suihkuun pääsee...siinä sit onkin isä-hommat,sit on taas treeniä ja keikkaa.Ei oo ees töissä ollut tällä viikolla ja silti ei oo juur näkynyt. Kaikenlisäks mulle pukkas nuha ja hiukan kipee olo tai sit on vaan väsymystä.Että eri elämät on meilläkin :headwall:
 
huomenta!

no oli meillä siltikin syöttö yöllä 3 pintaan kolmen tutin annon jälkeen..ihan pohjaton maha tolla.. meillä on tyttö sit oppinut myös yöllä sängyssäänkin ton masulleen kääntymisen, on tehnyt sitä nyt eilisestä..huoh..kävin kolme kertaa kääntämäs tytön takas selälleen ennen syöttöä kun itki sit siinä kun ei päässyt takas selälleen ite eikä saanut tuttia suuhunsa..voihan sentään, onkohan se nyt sit joka yöllistä täst eteenpäin..
muuten yö meni hyvin ja tyttö heräs aamu 6:lta..
mun ihana mies hoiti tytön aamutoimet ja antoi mun nukkua 8 asti.

mut nyt antamaan esikoiselle aamupalaa..
 
huomenia!

Tultiin juuri vauva-uinnista ja mun äiti lähti meidän mukaan sinne, koska vähä niinkuin repalla mies saapui kans kotiin vasta tuossa puol 5 jälkeen aamy yöllä |O Tietää tosiaan sitä että saan olla ainakin puolet päivästä vaihteeks tytyn kanssa yksin.

Yö meni ihan ok.sti neiti nukkui mun vieressä tonne puol 5 asti, ja oli muuten huono idea se että nukkui, meinaa roikkui koko ajan tissillä = piti mua tuttina. Sit tos aamu yöllä ku oli varmaan 45min lutkuttanut tissiä, hain pulloon vettä ( siinä mielessä että ei varmasti syö ) niin neiti vetäs n.120ml vettä päälle ja sit nukahti. Tuli sit vaan mieleen että ei taida tulla vissii enään kovinkaan paljoa multa maitoa..

Nyt aamupalalle ----> :p
 
matamimimmi: perunalaatikon teen aina raakana valmiiksi laatikoihin ja lyön pakkaseen. otan aatoksi sulamaan ja paistan. ja maku ollut aina mahtava. =) ei ole yhtään perunalaatikko kärsinyt kun on raakana pakastanut. vuosia tehnyt niin äitini opin mukaan ja mahtavaa on. =)

kurpitsa: hyvä kun pojan masu alkaa toimimaan. kyllähän sieltä varmaan tavaraa on tulossa rutkasti vielä. pääasia et se liikkuu kuitenkin. =) jatka vaan movicolia niin että sieltä tosissaan enemmän alkaa tulemaan. kyllä se siitä lähtee hyvä merkki tuo kun edes vähän tulee ulos. =)
 
edla: Nopeasti vaan kommentoin tuota puurojuttua. Meillä samoja hiutaleita ja kun vaan laitan runsaasti vettä, niin ei mee liisteriksi. Tosin mä teen aina kattilassa ja haudutan sit 2min. Ja vettä vähän reilummin kuin ohjeessa. En tiedä auttaako?

Eilen oltiin iltaa viettämässä ja poika oli nukkunut illan tosi hyvin. Meni unille 19:30 ja heräs ekan kerran vasta yöllä 2:20. Sit nukku aamu seiskaan! Niin ja nukku päikkäreitäkin eilen komiat 5,5h yhteensä :eek:

Matami: Porkkana- ja lanttulaatikko kestää ainakin tosi hyvin pakastuksen. Sulatus vaan jääkaapissa niinkuin Repa sanoi ja sit uunissa lämmitys jossain keraamisessa vuoassa. Perunaa en itse pakastais. Siis ainakaan imellettyä perunalaatikkoa. Parasta uunituoreena :) Bataatti kestää varmaan pakastuksen kans hyvin. Mut tokihan (jos ehtii ja jaksaa aattona ) voi tehdä vaikka ne soseet jo pakkaseen ja sit vaan sekoitella aattoaamuna muut aineet joukkoon ja heittää laatikot uuniin?

Nyt on vieraita tulossa, joten :wave:
 
heipsan!

tällä mammalla on tukka vähän kipeenä! olin liikenteessä puoli 3 asti ja sen kyllä huomaa. Mutta kivaa oli ja hyvää teki!! Mies ja poika oli nauttineet laatuajasta ilman mua ;)

kiloklubi: -300g!! JEE.. tavoitepainoon enää 1,2 kg

vitsin puikulat. tekee ihan hirveesti mieli namia.. täytyy varmaan lähteä vaunuttelemaan ja hakemaan vähän nannaa.. pitää noi idolit kuitenkin tänää kattoa jotta tietää mistä puhutaan.

nyt miehen viekkuun lepäilemään
 
pari tuntia mäkin olin kaupoilla mutten vieläkään löytäny kaikkia mitä piti..miehel ostin pari paitaa ja tytölle ostin soivan leluhärvelin ja sellaisen ihanan pehmeän pupun..lyhdynkin löysin ulos..viel tytön kummisedälle, appiukolle ja veljen tytölle pitäs paketit viel löytää sit on varmaan kaikki hankittu mitä pitäis.

naukuri: siellähän on uni maittanut hyvin.

nyt syöttään tyttö..
 
Heissulivei...

Kurpitsa,varo vaan joo,ettei kohta käännytä alvariinsa heti kun silmät ummistaa niinkuin meidän jälkeläinen pruukaa toimia :kieh:

Birdie,hyvää krapulaa :D

Muakin alkaa pikkuhiljaa menojalka vipattaa...ei kyl mihinkään baariin varsinaisesti mut jotaa illanistujaista tekis mieli. No vielä ei auta itkut kun poika ryystää tissiä ihan kiitettävästi öisin eikä mikään ihme kun ei jaksa päivällä keskittyä siihen puuhaan,eikä syömiseen yleensä..kai siinä sit nälkä yllättää öisen viuhtomisen lomassa |O

Tadaaa!! Sain siivottua tän alakerran ja laittettua pikkasen joulua =) Heti helpotti henkisesti :D Vielä kun sais jouluksi tuon ns.kuraeteisen ja saunan pestyä niin avot. Yläkerta jää vielä toistaseksi.

Poitsukin söi ruokansa vaikka sillä pitää olla jotain tutkittavaa käsissä et suostuu aukomaan suutaan. Mulla oli tollasta valmista fisua johon sekotin kukkakaalia ja kesäkurpitsaa,hyvin meni loppujenlopuiks =) Puhumattakaan tollasesta jugurttisoseesta minkä äskön söi...

Mutta pikkuhiljaa valmistautumaan pojan nukkumaanmenoon..

 
naukuri, joo mä kokeilin tota samaa ja ehkä vähän muuttu koostumus paremmaksi :) Eka versio oli ihan sika tönkköä tavaraa ja silloin lisäsin korviketta löysentämään ja illalla jo tein isompaan määrään vettä. Kyllä tolla tavaralla saa sotkettua mukavasti joka paikan :D

Tosin tuollakaan puurolla ei ollu vaikutusta yöuniin :( Nyt neiti on keksiny et joka kerran ku herää, ni silloin voitais vähän leikkiä eli melkein menee puolisen tuntia saada se takaisin unten maille :headwall: siinähän mä sitten sitten silmät ristissä heijaan sänkyä kuuden nurkilla.

Mun yhellä kaverilla on 1,5 v lapsi joka ei suostu tavallisista hiutaleista tehtyä puuroa syömään vieläkään. Oli silloin joskus aikaa sitten kokeillut ja laps oli kakonu kovasti niin oli palannut vauvapuuroihin ja nytpä ei enää onnistukaan. Eli on vissiin ihan hyvä pitää tää normipuurolinja ja tuleepahan itekin sit syötyä sitä :D Itelle tuli harvemmin keitettyä puuroa, mut nyt on hyvä ku likalle tekee ni iteki sit saa :)

Vai Katris teillä ollaan jo noin pitkällä et arpia naamaan hankitaan oma-aloitteisesti.... No hyvä ettei isommin sattunut. Tottahan toi oli mitä sanoit, et kaikki mukelot teloo itteään ja mistäs sitä muuten oppis.

Sitteristä
, juu käytössä vielä yläasennossa ja neit istuu siinä silti nojaamatta selkä suorana :D On päättäny olla iso tyttö jo :LOL: Ei suostu oleen äidin sylissä enää makuuasennossakaan :'( Sängyssä tykkää juoda kainalossa maitoa tai velliä, ees jotain vauvaa jäljellä :)

Miehistä,
joo hermo menee täälläkin monta kertaa viikossa ku mies tekee ihan saa**nan pitkää päivää ja sit ei juurikaan kerkee likan kanssa olla. Silloin ku mä haluun johonkin lähteä, ni pääsen joko kymmenen aikaan illalla vapaaksi (ja silloinhan se mukavin hetki on lähteä) tai sit paljon aikasemmin, et saa työntekijän firmaansa hommattua et ite voi olla kotona :( No eilen tuli sitten ajoissa ja lupasi nukuttaa likan ettei tartte taas istuu ja heijata... no joo... kuuntelin et likka jokeltelee kovasti sängyssä ja mitä mitä muuta sieltä kuuluu.... isän kuorsausta :headwall: meni sit ite nukahtaa siihen :( Arvatkaas sit kuka sen muksun sit nukutti? Miehet :headwall: Okei, aamulla otti neidin ku se heräs ja lähti sen kanssa aamutoimille, et kai se jotain sit tajus illalla ku tönin sen omalle puolelle kovasti jupisten, et on mulla siinä lapsennukuttaja... :whistle: ;)

Okei, iltapuurolle mars!
 
Terve!

Meillä aletaan vähitellen tekemään keittiöremppaa..kaikki sekasin. Ihanaa kyllä kun saadaan uusi keittiö.

Meillä on neidillä tullut sellanen uusi juttu, että heti jos häviän näkyvistä niin alkaa huuto. Sitten jos tulen vaikka kaupasta, niin ryömii heti jalkoihin ja pitää päästä syliin. Tai jos kuulee mun äänen vaikka eri huoneesta, niin alkaa kauhea valitus ja itku.
 
LC, unohtu kommentoida et teilläkin oli sit lähellä piti tilanne. Hyvä ettei tippunu, se on vissiin pikkasen kovempi tuo parkettilattia ku meidän makkarissa oleva muovimatto(jota mä vihaan!!!)

Matami,
mä valan suhun nyt toivoa noista kiinteistä. Meillä meinaa neiti on eilen ja tänään syöny tosi reippaasti, ihan yhtäkkiä. Päivällä meni desi ruokaa ja nyt meni puuroa melkein 1,5dl... Ja vielä toissapäivänä mä taistelin sitä kymmentä lusikkaa.... Oliskohan sillä tällillä kuitenkin ollu joku vaikutus? :whistle: Eli siis tää viesti, et joku päivä ihan yhtäkkiä (ja toivottavasti ilman tälliä!) alkaa menee :)
 
edla...juu nyt on alkanut vähän jo menee....tuollainen vadelma/mustikka puuro ja omena/päärynä jugu....ei ole neitin suu tuohesta tehty...monta viikkoo ollaan väännetty kasvismössöi...miun tekemiä...ei mee..mut kaupan herkut uppoo ;) ...kun sais viel syömään noit kasviksii :/ ...kohta varmaan pitää tarjoo kaupan mössöjä...lihat pitäs jo aloittaa..ajattelin, et jos ei syö miun tekemii...niin aikamoinen homma kuiteskin niit tehä :( .....

Nyt KOOPPII kannustaa...se on ihana...vanhan akan sydän läpättää :heart: :ashamed: ..
 
Matami, "hauska" kuulla että ei olla ainoita tän kaupan kasvissoseiden suosijoita...musta ihan omituista kun omatekemät on paljon maukkaampia :eek: Tai sit se on just se syy ;) Ei saa maistua :D

Edla,mun pelko on just toi etten saa poikaa syömään normi puuroa :eek: Mutta ei sitä väkisinkään voi suuhun ajaa... ja kun ei oo kiva sit tehdä noita mössöjä ja aina heittää pois :( Mut mietin että olisko se oikee linja et tarjoo vaan niin kauan kun se alkaa uppoomaan :/ Meillä on menny ihan aaltoillen tää syöminen,jonain päivinä vaan muutama lusikka ja sit taas desin verran jonain..esim.tänään uppos taas hyvin alun takkuilun jälkeen =)

Matami,kiva et soseet alkaa uppoomaan =)

Poitsu sai jonkin ihme huutokohtauksen äskettäin...sylissäkin vaan rääkäs,piti ihan nostaa se pystyyn ja "herättää" :eek: Sit laskin pian takasin ja nopeesti oli uudestaan unessa. Mikähän lie...pieruja kyllä vääns,et olisko sit ilma kiusannut :/ Höräs maitoa ja vettä tossa aiemmin aika vauhdilla. Röyhtäilikin melkoisesti sen jälkeen =)

Meiksi kiittää ja kumartaa tältä päivältä :wave:
 
Repa, syöks ite puuroo? Jos antaisit aina omastas (ennen suolausta) maistaa, ni ehkä se joku päivä uppois? Tai sit taktisesti vauvapuuroon lisäät pikkuhiljaa enempi ja enempi tavallista et niinku hiljalleen tottuis makuun. On tää taidetta tää vauvan huijaus :LOL: Ja mä luulen et tossa mun frendin kohalla on ollu niin, et se ei oo sit tosi pitkään aikaan antanu maistaa ku se sillon alussa kako. Joten nou pänik! :hug:
 
Tyttö vetäs kunnon huutokonsertin (40min) kun pappa nukutti ja äiti oli rentoutumassa saunassa. Saan varmaan nukutella tytyn itse koko loppuloman ;) . Kuulemma on tullut juuri minuun tuon nukkumaan menon kanssa :LOL: .

:wave: täällä myös syömä lakko :( . Ei juurikaan mee ruokaa vain 5 lusikallista kun ennen meni noi 1/2- 1 desi. Tisu kyllä kelpaa varsinkin yöaikaan :kieh: . Viime yönä itkettiin varmaan tunnin välein ja jouduin iltayöstä laittaan suppoa kun itku ja liikkeet olivat sellaisia että tyty oli kivuissaan. HAmpaita ei vaan näy :headwall:

Miehistä Joo meillä kans viikolla oon se joka hoitaa aamusta iltaan kun mies tulee monesti vasta 7 jälkeen kotiin kun ollaan jo iltapuuhilla ja aamusta herää myöhään töihin eikä oo aikaa auttaa aamutoimissakaan... Nyt on ollut menossa sekä pe ja la illat kun ei olla kotosalla. No tahti muuttuu kun löhden töihin :D .

Nyt tekeen F:n huopatöppösiä ja tonttulakkia.
 
Morjesta pitkästä aikaa.
Luin nopeesti pari sivua taaksepäin - mulle tulee aina kauhee piilomasis/hymyily kun ootte niin älyttömän ahkeria kodin ja lasten kanssa. Mä olen valmisruoka äitee - nan & piltit. Ite en oo tehny paljo mitään. Jouluakaan en hirveesti laittele, muutaman paketin laitan ja ruuat talon tapaan - paljon kalaa,mätiä, karkkeja. Muuten vaan oleillaan ilman ressiä. Anoppi on ressannu jo pari kk - höh. Meille tulee paljon porukkaa mutta jokainen tuo tulleessaan jotakin. Täten tässsä oma osuus on aika minimaalinen - jos vaikka siivois ja laittelis pihat ja kujat täyteen jäälyhtyjä, tuikkuja.

Meillä mennään vieläkin pääpointtisesti Nan maidolla, kiinteet aloteltiin jo kk sitten, mutta vieläkin opetellaan. Eikä tässä kiirettä ole. Yöt nukutaan ja kerran syödään - toisinaan on säpinää. Olen älyttömän onnekas kun mieheni hoitaa lähestulkoon kaikki yöt. Hän nukkuukin maijan puolella - ihana juttu. Noh, jaksan itse paremmin päivät touhuta. Teen töitä kotoa käsin + parina iltana vkossa käyn ohjaamassa jumppia ja tietenkin hoidan vielä maijan. Ihan hyvin on menny - ja mikäs tässä kun lapsi on hyväntuulinen ja terve niin ei oo ylimääräisiä huolia hänestä. Elämä on opettanut paljon.

Olipa taas ihana kuulla teistä ja todeta arjen ilot ja surut olevan yhteisiä. Repa - pidä jöö kovana ja ota omaa aikaa heti kun siltä tuntuu. Jaksat paremmin - sama kaikille muillekin. Älkää unohtako rakastaa omaa itseänne!!!!!!!!!!!!! Paljon ajatuksia ja lämpöä joulun odotukseen!
 
PERUNAVINKKI Kokeilkaapa tarjota "lumiperunaa" eli keitetty peruna litistetään sellasen härvelin läpi. Perunasta tulee kuohkea ja pehmeä, maukaus. Ei tarvii mitään muuta tehdä. Myös varmaan bataatti ja muut pehmeet keitetyt ruuat ja hienoksi tälläin. En tiijä mikä laitteen oikee nimi on, mutta isommat lapset kutsuu lumiperunaksi (ei oo sähköllä toimiva).
 
4 tuntia raahasin itseäni kaupasta toiseen ja sain jopa melkein kaikki lahjat ostettua. Ja itsellenikin vaikka mitä ihanaa, tosin vaatteita en vieläkään ostanut kun Eevalle. Mun on kai annettava siskolle rahaa ja sanottava et käy ostamassa mulle vaatteita kun en itse näköjään enää osaa. Eeva jaksoi tosi nätisti olla liikenteessä kanssa. Mun vanhemmat oli mukana ja käveli kadulla Eevan kanssa että sain käytyä pienemmissä ja täysissäkin paikoissa, enhän mä yksin olis rattaiden kanssa niihin kaikkiin mahtunutkaan. Käytiin Viherlandiassakin katsomassa papukaijoja, Eeva tykkäsi. Ja toinen niistä puhui oikein italiaakin meille, sanoi "ciao". :D

Repa, missä teidän pieni syö? Meillä alkoi menemään puurot ja kaikki kun Eeva pääsi syöttötuoliin ja näkee että mulla on omallakin lautasella samaa tavaraa. Teen kaurapuuron kauramaitoon meille molemmille, Eevalle vaan löysyttelen vähän enemmän. En tiedä onko sillä mitään tekemistä asian kanssa.. mutta sitterissä ei kelvannut tavallinen puuro, ei millään. Mä ajattelin, että jos se syö tuolissa napisematta kun saa istua niinkun minäkin ja näkee vielä saavansa samaa ruokaakin. :)

LC, mun mummo sanoo että mitä myöhempään hampaat tulee, sitä kauemmin ne sitten pysyy. Jos se pitää paikkansa, ole iloinen ettei Freyjalla vielä ole. :) Tosin eihän tuo itkeskelykään mukavaa ole. Eevakin aloittanut uudelleen, varmaan ylähampaat nyt vaivaa. Mitä Freyja tykkää lumesta, perustaako ollenkaan?

Kirsikkatomaatti, :hug: Minusta sä kirjoitat aina tosi kauniisti, aina mukava lukea.
Niin ja sen härvelin nimi taitaa olla ihan vaan perunapuristin, ainakin sellaisella nimellä sitä myydään.
 
Huomenia teille toivottelee poika joka on nukkunut viimeset yöt puolentunnin pätkissä ja muistuttaa kummasti banda nallea. Tänään kiikutan pikkusen lääkäriin..yöllä oli viel 38,5 ja huutoa kokajan varmasti on NE KORVAT

määkin napisen miehestä joka ei edes viikonloppuna voi öisin hanuriaan nostaa..että meinaa siepata..aamulla antaa mun sit jonkinaikaa nukkua mut ku tahtosin joskus edes yölläkin nukkua.. |O

Jaksuja kaikille

edelleen kaipailisin kovasti mymmelistä?

Tällä viikolla urakoin kakkuja ja muuuta kahvileipää ja sitten aatonaattona teen juustokakkua ja ruokaa..kalaa lähinnä ja ehkä paistia, laatikot ostan..piirakat tekee mun ihana äiti 100 kappaletta tuo mulle loppuviikosta..tekisin ite mut en jaksa en kerkee kun lapset sairastaa..ja on sata muutakin hommaa..helpotan itseäni jonkin verran tänä vuonna monessa kohdassa esim aattelin et piparit teen valmistaikinasta sen verran et poika saa painella, no muita kekseja oon paistanut ja viellä meinasin herrasväen pikkuleipiä tehä.

Monta lahjaa teidän lapset aina saa? Mä oon jotenkin aina ajatellut et ei kauheen montaa tartteis...kun ei ne keskity kun yhteen tai kahteen ja vauva ei mihinkään muuhun kun papereihin ja naruihin. Mua ärsyttää kauheesti se paketti kasojen vertailu et kun meidän sai 50 pakettia tyyliin
 
MULLA MENEE HERMOT!!!!! :kieh: Viime yö oli taas niiin p*rseestä, neiti heräili siinä ½-1½h välein koko yön! Alan oikeasti olemaan niin väsynyt, ja se kostautuu siten etten jaksa tehdä päivisin mitään. Ja huom. tätä on jatkunut nyt viimeiset 4kk jo, ja loppua ei vaan näy. Tosin, on tässä välissä ollut pari ihan hyvääkin yötä, mutta ikinä ei ole nukkunut koko yötä putkeen, max 3h. Kaiken laisia keinoja ollaan koitettu mutta mikään ei tunnu auttavan, kahtena viime yönä neiti ei oo suostunut tutille eikä pullolle ja pitänyt mua vaan tuttina, no oon koittanu huijata neitiä, vaihtaa rinnan tuttiin, mutta odottakaas vaan kun huomataan että onkin tutti suussa niin alkaa kauhea huuto! Myös joka yö syötöllä neidin saa oikeasti nukuttaa uneen, että nukahtaa muuten jää vaan kitisemään ja juttelemaan sänkyynsä ja hetken päästä alkaakin taas huuto! |O En jaksa edes kirjoittaa asiasta enempää vaikka tekstiä varmasti tulis millä mitalla! :ashamed:

mymmelistä myös kaipailen! :wave:

Tuun paremmalla ajalla lisää kommentoimaan, täytyy mennä kun neiti käskee :wave: :D
 
voi majj, kunpa ne teidänkin yöt rauhoittuisivat :hug:

täällä taas kitinää, kitinää.. mis perkulees ne hampaat viipyy.. vois jo tulla läpi, kyllä niitä on nyt tehty pitkään ja hartaasti...leivo täs ny jotain ku toinen kitisee koko ajan :headwall:

yön nukkui kyl hyvin, jälleen yhdel syötöl ja aamukin alkoi vasta 6:30.

mut joo pitää mennä vaikka taas syöttämään tuo, vaik pari tuntii sitten vetäs 1dl puuroo mut kaipa se on taas nälkänen, no heitetään huiviin purkillinen kasvista niin eiköhän hiljene...

pitää mennä, paremalla ajalla takas..
 
tsemppiä kaikille rikkonaisten öitten kanssa kärvistelijöille!! Toivottavasti pian helpottaa...

puuroista:
pitäsköhän meiänkin kohta alkaa tarjoomaan vähän rakeisempaa ruokaa.. ettei ihan silkkikurkuks jää.. tänään taidan tarjota illalla ihan tavallista puuroa. katotaan meneekö alas.

meidän pitäs mennä hakemaan pojalle influenssarokotteen 2. osa.. toivottavasti ei tuu mitään käninöitä. nyt on menny niin ihanan aurinkoisesti viimenen viikko.. poika on nukkunut hyvin ja ollu tosi aurinkoinen. niin ja eilen meilläkin syötiin hevosen lailla. tuntus että koko ajan sai olla antamassa pojalle sosetta tai maitoa..

hampaita: ei näy edelleenkään... varmaan tulee kaikkia kahdeksan hammasta kerralla ja kostautuu nää hyvät yöt...

lahjat: yritetään opettaa poika siihen, että sais vaan muutaman lahjan... ja tänä vuonna ei vielä ollenkaan, kun ei ymmärrä niistä mitään.. saa sitten meidän lahjapapereita rapistella, jos lahjoja saadaan.. Mä en kanssa ymmärrä sitä että muksuille ostetaan kauhee kasa lahjoja.. menee tää joulun idea... yks miehen työkaverin lapsista oli kirjottanu 5-sivuisen lahjalistan.. ja vielä eritellyt: pehmeet paketit, herkut, viihde-elektroniikka jne.. ja kyseessä 12-vuotias lapsi.. toivottavasti oli vaan vitsi
 
jep.. pakko kirjottaa pätkissä ettei häviä kaikki tekstit sit tuhkana tuuleen..

nyt täytys vissiin kammeta ittensä ylös tästä tietsikalta ja ruveta (taas) kotihommiin.

just eilen vihjasin miehelle, että voisit säkin tehä vähän näitä hommia... hän ku on pojan kanssa, ni ei saa mitään kotitöitä tehtyä.. ei edes lajiteltua pyykkejä.. ja mulla menee sitten kaikki aika sen jälkiä siivotessa. toivottavasti tajus pointin ja rupeis vähän keskittymään tähän kodinhoitoonkin.. kiva että on pojan kanssa, mutta sais myös kotihommia tehä.. mä kun en ehi ku tehä niitä kotihommia.. valivalivali...

nyt kuuluu sen suuntasta ääntä, jotta termiitti tekee tuhotöitä olkkarissa.... tarvii mennä
 

Yhteistyössä