Summer,mietin ihan samaa mutta ajattelin että laittasisin sen kolme vuotta ja jos en oo niin kauaa niin helppohan se on katkasta.
Jenni,kiva kuulla että teidän sairastelut on tältä erää ohitse =) Melkoinen menijä teidän Neea
Ja pikkuiselle sun pitää nyt jutella että malttaa olla masussa vielä jonkin aikaa....
Telkkari: Kattoo kyllä jos sattuu olemaan auki ja poika olohuoneessa leikkimässä,mut aika harvoin meillä on tellu auki nykyjään...siks se sitä luukku auki pällääkin
Onko teillä vielä sitteri käytössä? Meillä ei juurikaan oo...mietin että koskahan sen uskaltais viedä säilöön... oon laittanut joskus istumaan siihen kun on ollut väsy,eikä viihdy lattialla enää ja mun on pitänyt tehdä jokin askare keittiössä niin on sit siinä röhnöttänyt ja katellut.Mutta pyrkii niin vimmalla pois siitä nykyjään et on jäänyt tuokin käyttö vähälle.. mut sit jos pistän sen pakettiin niin tulee kuitenkin tarve B)
Panin pojan untenmaille tunti sitten. Vartissa nukahti ja kerran kävin tuossa rauhoittelemassa.
Nukkui päikkäreillä ulkona peräti 2h 15min (putkeen) ja ite taisin herättää kun olin kuulevinani häläristä äänen mikä tais ollakkin naapurin ipana :/ Joskus Kasper vaan älähtää kun on hereillä ja luulin että teki niin ja kun pimeessä ei mitään nää niin piti avata vaunun kuomua ja siihen herra vasta sitten heräs. No pirtee oli kun mikä ja kolmansia unia ei tarvittu. Tää tukee mun teoriaa et
illat ois helpompia kun nukkuis kahdet pitkät päikkärit kolmien pätkien sijaan,mut minkäs teet jos toinen ei vaan nuku... nyt katotaan sitte millanen yö tästä seuraa...
Ulkona oli 0 astetta ja pojalla oli vanupuku ja äippäpakkauksen töppöset ja rukkaset,kypäräpipo ja trikoopipo. Alla sukkikset,body ja gollegepuku ja
oli poika nimittäin sormista ihan kylmä ja jaloistakin melkosen viilee...muuten tuntu melko sopivalta,niska oli sellanen haalea.. olin aika ihmeissäni,kun yleensä on ollut kuuma enemmin. Mutta näköjään jos on tarpeeks kauan niin alkaa raajat kylmetä. Vaikka oli vielä lämpöpussissakin
Kasper
röyhtäilee ihan koko ajan tai ainakin melkein...en tajuu mistä toi johtuu...tullut kiinteiden myötä :|