TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 JOULUKUUSSA

vihdoinkin omaa aikaa!!!!! Poika on nukkumassa ja mies pikkujouluissa.. Tänään oli aika hässäkkä päivä.. Osa itseaiheutettua mutta myös poika tuo osansa tähän hässäkkään.. Pistin taas kämpän järjestystä uusiksi.. olkkarin ja keittiön järjestykset sai kyytiä. ja hyväthän noi uudet järjestykset on...

Poika taasen on ollu kauheella menopäällä tänään.. siivoilin tossa iltasella niin poika kolus samalla: vessan roskiksen, puu-ja lehtikorin, lattiat jne.. kauhee meno koko ajan.. ja ihan kaikkee pitää maistella. kohta pitää puukorit jne nostaa jonnekki korokkeiden päälle. paitsi et sekään ei auta ku poika on kokoajan kukkajakkaran kimpussa. niin ja täähän on vasta tietty alkua. no onneks nyt nukkuu tyytyväisenä sängyssänsä.

edla: hyvä että selvisitte säikähdyksellä. Vauvojen kanssa näköjään sattuu ja tapahtuu..

Jenni kiva kuulla sun kuulumisia. toivottavasti et ihan vielä pääse synnytyspuuhiin.. jotta masuasukki kasvais vielä muutaman kuukauden masussa!!!

sitteri: on meillä edelleenkin päivittäisessä käytössä. Laitan pojan aina ruuan jälkeen "jäähylle" sitteriin joksikin aikaan. muuten on puklut ympäri taloa.. pojalla on kai aika löysä läppä kun niin herkästi puklailee.. ja muutenkin aamulla istuu hetken sitterissä, jotta voin rauhassa syödä aamupalaa.

hyvää yötä mammat!!


PS: mä pääsen huomenna aikuisten kesken syömään. vähänks kivaa.. "iltavapaata" odottelen siis..
 
weiss
Iltaa kaikille!En ole pahemmin jaksanut/ ehtinyt kirjoitella kaiken tämän hässäkän keskellä.. Mutta ajattelin tulla toivottamaan ainakin Hyvää ja Rauhallista Joulun aikaa kaikille. Täällä elämässä tapahtuu kaikenlaista, joista en nyt jaksa kirjoittaa.

Pojun kuulumiset nyt kuitenkin: Hampaita tulee vauhilla ja yöt menee ihan valvoessa, supolla nukkuu 04 asti ja sitten alkaa ähkinä ja hampujen kipuitku, huomen aamulla on toivottavasto toinenkin etuylähammas puhjennut, jos sitten helpottaisi. Iho on edelleen samanlainen, eli jatkuvia iho lehahduksia ja jatkuvaa rasvausta ja kortisonikuuria. Ruoka-aineista on löytynny sopiviksi bataatin seuraksi luumu ja kaura. 7kk neuvolassa pojalla oli painoa 9020g ja pituutta 70cm. Lyhykäinen, mutta paksuhko :LOL: . Ja niin tuosta keltaisuudesta, eli ne bilit kävi rajoilla silloin meilläkin ja poika todellakin on kasvoista jotenkin oranssi, liekö bataatista vaiko sitten siitä keltasuudesta? Nenu on kivan kellakka.. :D
Ja sitten ne uutiset, joita mie pelkäsinkin.. eli.. meillä sitten on ensiaskeleet otettu!! Nyt sitten kovasti on käpytys harjoitukset menoillaan :headwall: :headwall:
Kaatuu sitten tämä mamma iltaisin sänkyyn, niin käy raskaaksi pojan treenit!

Oli ihana lukea Jenni, jotta siellä kaikki hyvin. Pidetään täälläkin peukkuja, että pikkuinen pysyisi vielä pitkään massussa! :hug:

Käyn varmana lukemassa tein kirjoituksia ja kirjoittelen kuulumisia silloin, kun siltä tuntuu. Nyt olo on aika raskas, vaikka silti jaksan rakastaa lapsia niin kovasti koko sydämestäni! Niistä kyllä saa niiiiin paljon voimaa!!
 
Niin ja sitteri meilläkin ihan ehdoton päivittäisessä käytössä! Sehän on vähän niinkuin istuin, joka heiluu eli keinutuoli :) Baby björnin sitteri siis käytössä ja poika viihtyy siinä tosi hyvin, vaikka välillä yrittääkin kammeta istumaan. Mutta kun siinä istutaan vähän niinkuin kupissa ja sen saa tosi pystyyn asentoon, niin ei se sieltä mihkään pääse. Heiluttelee siinä itseään ihan vimmalla. Niin ja meillähän myös syödään vielä sitterissä, koska istuminen tuossa Stokken tuolissa on melko huojuvaa vielä. Tosin parantunut huimasti viikon aikana pojan ryhti eli ehkä meilläkin kohta osataan istua eikä vaan kaaduta eteenpäin :D Toi sitterihän on merkattu 2-vuotiaaks asti ( vaik oliko 13kg ), joten otetaan siitä sit vaan remmit edestä pois ja siitä saa tuolin taaperolle. Voi katsella siitä sitten vaikka Muumeja :)

birdie: Hauskaa iltaa huomenna!! Nauti! Meilläkin juhlat tiedossa, joihin toivon mukaan päästään. Pojalla kun nuha niin pitää katsoa missä kunnossa on, ettei ihan räkäsenä hoitajille jätetä :snotty:
 
Iltaa! :flower: Pakko oli tulla lukemaan vielä viime hetken kuulumiset ennen kuin jään kolmeksi viikoksi nettipimentoon :/ Mitenköhän siitäkin selviää! Onneksi isovanhemmilla on yhteys joten pitänee käydä ahkeraan visiteeraamassa :D Vaikka tulee siellä muutenkin taatusti käytyä, kun päästään viimein muuttamaan lähelle heitä - viisi vuotta siitä vasta onkin puhuttu :(

Odotran ihan kauhulla sitä kertaa, kun meidän neiti tippuu jostakin :ashamed: Kuolen varmaan siihen paikkaan, vaikka faktahan se melkein on, että kaikki muksut tippuvat jostain jossain vaiheessa! Itsekin lentänyt hoitopöydältä kolmen kuukauden iässä eikä se tämän pahempia jälkiä ole jättänyt B)

Jenni Onneksi sinulla on ihana mies, joka varmasti auttaa Neean hoidossa, jotta saat levättyä! Jaksuja sinulle ja toivotaan, että pikkuinen pysyy massussa tällä kertaa ihan loppuun saakka.

Kiitos kaikille muuttotsempeistä - niitä tarvitaan! Vietiin tänään yksi kuorma - Neasta varmaan huippuhauska päivä ajaa 350km vain tunnin tauolla välissä :ashamed: Onneksi me saamme tytöt huomenna ajaa heti aamusta hlöautolla uuteen kotiin ja mies tulee isäni kanssa kuorma-autolla perässä. Ja vielä kun äitini tulee vauvavahdiksi niin saan taatusti jo huomenna kivasti tavaroita paikoilleen! Ainoa mikä harmittaa takaraivossa on tieto siitä, että tämä on ns. väliaikaisratkaisu ja että sama rumba on heti edessä, kun se okt löytyy. Onneksi markkinat ovat sen verran epävarmat, että kannattaakin katsella rauhassa..

Tv:stä vielä.. Ei Nea mielestäni vaikuta levottomalta, vaikka meillä tv onkin auki aamusta iltaan (jotta tottuu ääniin, kun muuten on niin hiljaista täällä kaksin), mutta sen minkä olen huomannut niin useimmat lastenohjelmat pelottavat tyttöä :/ Kai juuri siksi, kun niissä on niin hirveästä värejä ja liikettä ja kimeitä ääniä. Sen sijaan uutisia tuo katsoo aivan huumassa ja kun ykkösen aamuteeveen säätiedotus tulee niin Nea nauraa ääneen :D

Nyt on pakko mennä nukkumaan, että jaksaa sitten huomenna urakoida. Oikein mukavaa viikonloppua kaikille ja kuullaan taas! :wave:

Carmen ja Nirppu 7kk (synttärit tänään =) )
 
sitteri...edelleen käytössä lepotuolina... neiti ottaa siin aina illansuus pienet kauneusunet...ihan pienestä pitäen on tehnyt niin, joten sitteri on ja pysyy viel...Stokken-tuolis meillä syödään ja istutaan muutenkin, jos touhuilen keittiössä....vähän kyl ärsyttää, kun neiti paiskoo kaikki tavarat pitkin lattioita ja hakkaa pöytää ihan raivona...on muuten mukavat jäljet jo pöydäs :eek: ....

Weiss :hug: ....ja mukavaa Joulun odotusta sulle =)

naukuri...tilasitko jotain sielt lelutalosta...jos, niin tuliko kuin nopeasti tavarat? Muistelin vaan, et siult sain vinkin kyseisestä rahanmenopaikasta ;) .... :D ...
 
Matami: Joo, tilasin :) Tiitiäisen satukirjan (sellanen laajennettu versio ) ja apinan jonka saa pinniksen reunaan kiinni :) Eilen taas siellä sivuilla surffasin ja siellä olis ollu tarjouksessa ihana keinuheppa, jonka pojalle joskus haluisin. Mutta vieläkin niin kallis. Mutta niin ihana! :D En muista tarkkaan kauan toimitus kesti, mutta nopeasti ne mun mielestä tuli. Meillä muuten kans paukutetaan ja paiskotaan sellasta vauhtia kaikkea mahdollista et ajattelin hankkia pöytään jonkun suojan tulevaisuuden varalle. Stokkella näytti olevan omakin sellainen ruokailu/askartelusuoja (kovaa muovia ), joka vähän suojais siltä paukkeelta. Sen sais nyt Stockalta kantiskupongilla vähän edukkaammin, pitää ehkä hakea. Meillä ihana artekin pöytä enkä heti haluis siihen koloja :saint:

Carmen: Kovasti voimia sinne muuttoon! Äläkä kaikkea sitten heti pura, jos vaikka löydättekin oman kodin piakkoin? Mutta toisaalta ihana, kun saatte rauhassa etsiä ja on kyllä todellakin ostajan markkinat! Niin ja eihän se mikään suora yhteys ole et jos telkku on päällä, lapsi on levoton ;) On meilläkin telkku tai ainakin radio päällä melkein koko päivän samasta syystä kuin teilläkin. Mut harva vauva nyt koko päivää tuijottaa sitä tv:tä :) Meilläkin poika tuntuu säikkyvän esim. Muumien joitain kohtauksia ja sit aina käännänkin huomion muualle. Mutta tv2:n aamun pikku kakkosessa tuntuu olevan joitain mukavia hahmoja, joita poika tillittää esim. mimi ja kuku (joka saa mut oksentamaan ), late lammas sekä turilas ja jäärä.

Äh, kai sitä pitää vielä hetki etsiä paria viimeistä joululahjaa ;) Löysin yhden ihanan ystävän lapselle, mutten enää muista mistä! :eek: Googlailua....
 
jenni onneksi neean olo helpottaa. On taitava tytto teilla jo. Ja tarrasukkia masuvauvalle! Kyllahan tuo viela saisi masussa muutaman kuukauden pysya.
weiss on teilla taitava poika, Onnea ensi askelista. odotellaan janniotyksella, etta koska meilla ne otetaan. Ava kun nousee jo seisomaan ja kovasti kokeilee poytaa vasten liikkumista.
carmen voimia muuttoon, meilla on yksi semmoinen juuri takana ja kylla on vielakin aitilla vasymys taalla suunnaton.
edla-mamma kaikki pienet tippuu jostakin, ei huolta. meilla muksahti Ava tanaan maahan kun oli noussut seinaa vasten, kolautti leukansa eika onneksi pahemmin meillakaan kaynyt. Tarkkailet nyt alkuillasta hiukan mutta voit kylla nukkua ihan normaalisti jos kaikki on mennyt hyvin. pienet reagoivat yleensa nopeaan.

Mulla on kauhea paakipu ja vasyttaa ja mies on viela tan illan ja huomisen poissa. sunnuntainba tilaan itselleni kylla extra aitienpaivan enka tee mitaan muuta kuin syo herkkuja ja makaa passattavana. :LOL:
Niin varmaan, mutta unelmoida saa kuitenkin.
 
weiss: onnea ensiaskeleista. meillä ei vielä edes ryömitä. osataan vasta kääntyä selältä masulleen vain oik. kyljen kautta eikä osaa kääntyä takaisin selälleen..jaksamisia muutenkin allergioiden kanssa :hug: ja hyvää joulun odotusta teille :xmas:

sitteri: on käytössä päivittäin. syötän tytön siinä, sen aikaa siinä viihtyy muuten alkaa venkuilu

syöttötuolia kokeilin piruuttani eilen ja yllätyin kuinka tyrnävästi tyttö siinä istui kuin vanha tekijä eipä pahemmin notkuillu puolelta toiselle joten ehkäpä mä uskallan useammin totuttaa siinä istumaan..kiva juttu =)

yö meni persuulleen vaikka luulin tytön nukkuvan kuin tukki kun päikkäreitä nukkui vain kahdet ja oli hereillä ennen yöunia 4h mut heräili pitkin yötä ja jäi pitkään aina höpöttämään pirteenä.. ja aamullakin jaksoi valvoa 3h reilu ainakin ennen kuin meni ekoille päikyille ja niiltäkin heräs äskettäin nukuttuaan 40min..onkohan tyttö muuttelemas rytmiään..hampaista johtuvaa tää ei oo eipä niitä näy vieläkään..
 
Huomenia!

Edla-Mamma Onneksi selvisitte säikähdyksellä. :hug:

Sitteristä Tuossa se kököttää lattialla, mutta ei ole enää kovin usein käytössä. Joskus laitan J:n siihen istuskelemaan, jos ei meinaa lattialla viihtyä ja itselläni on joku homma kesken. Viihtyy siinä pieniä aikoja. Syöttötuolissa istuu kyllä mieluummin.

Syöttötuolista J istuu siinä hienosti. E huoju enää.

Carmen Muuttovoimia sinulle ja perheellesi! :)

Jenni ja Weiss Kiva kuulla teidän kuulumisia! Jenni toivottavasti masuasukki viihtyisi vieä piiitkään masussa. Yritähän lepäillä aina kun se vaan on mahdollista. Weiss voimia öihin ja hyvää joulun odotusta! :)

Birdie81 Mukavaa vapaailtaa :)!!! Pidä hauskaa!

Katrinainen Sinun sunnuntaisuunnitelmat kuulostaa hyvältä :D. Toivottavasti toiveista edes osa toteutuisi :).

Jessin kuulumiset Tyttö oppii uusia asioita hurjaa vauhtia. Neiti nousee konttausasentoon, mutta ei ei liiku siitä vielä minnekään. Työntää itseään käsillään masulla ollessaan, joten pakki on pahasti päällä :D. Peruuttamalla meneekin sitten ihan minne vaan, joten kyllä tämä mamma saa hakea neitokaistaan milloin mistäkin. Kaikkea täytyy maistaa niin lattiaa, mattoja, lehtitelinettä, sitteriä yms. minne nyt millionkin tutkimusmatkat suuntautuu. Jessi osaa myös istua ilman tukea jo aika pitkiä aikoja. Vielä en uskalla jättää yksin kököttämään minnekään, kun saattaa kaatua. Vauhtia täällä riittää ihan omiksi tarpeiksi.

Mut on kutsuttu tänään vanhojen työkavereiden kanssa viettämään pikkujoulua. En osaa päättää lähdenkö sinne autolla vai rennommalla asenteella :D. Mies jää Jessin kanssa kotiin.

Jaahans, nyt täytyy mennä...pikku neiti komentaa, tuota komentamistakin kuulee päivässä aika paljon. Omaa tahtoa neidiltä todellakin löytyy! :D.
 
marimint: rennommalla asenteella tietty, eikös ;)

meil tyttö oppis täs muutama päivä sitten päristelemään ja se vasta on kivaa tytön mielestä mutta äitin mielestä se on vähemmän kivaa ainakin syötön aikana kun puurot lentelee ympäriinsä..mut äsken kun syötin puuron ja alkoi päristellä niin kielsin ja tyttö lopetti päristelyn siihen..hih, tottelevainen tyttö :D

esikoisen kakkaakin saatiin tulemaan jo eilen illalla muttei sitä mitään hirmuisia määriä kyllä tullut mut poika on jo hiukan paremman oloinen ja selvästi pirteempi eikä oo nyt tänään valittanut mahakipua.. movicolia annetaan vielä ja illalla harkitaan annetaanko kolmas peräruiske vai ei.. sori nää kakkajutut mut oon vaan niin iloinen että saatiin ees vähän pojan masua toimimaan, voi olla että joka tapauksessa otetaan maanantaina yhteyttä tyksiin ja kysästään onko noin vähällä kakalla suoli mukamas tyhjä kun moni sanoo että sitä tavaraa tulee paljon..mut joo eiköhän se tästä..

mies lähti ostaa joululahjoja ja mä meen ostaan viel jotain iltapäivästä kunhan mies kotiutuu reissultaan..mahdankohan mä saada paketin..?! tänään haen postista paketin..tilasin jouluverhot olohuoneeseen, saan ne ripustaa tänään ikkunoille, ihanaa =)

 
Oho, monta tuntii, eikä ketään täällä... alkaa hiljenemään :eek: Ollaankohan me ainoa perhe jolla ei ole viikonloppua, kaikki päivät ihan samanlaisia eli kaksin?

Jep jep, likka on ihan kondiksessa, otsalleen se vissiin sit loppupeleissä tuli ku siinä on semmoinen vaaleanpunainen n.3cm halkaisijaltaan oleva läntti :|

Mulla olis kanssa bileet illalla, mut tuo mies ei kumminkaan pääse kotiutumaan ajoissa, joten saas nähä pääsenkö lähtemään ollenkaan.... :/

Hohhoh, hiljenis toi pinnasänky tuolla viimein, niin pääsis itekin nukkumaan hedarin pois :(
 
Kurpitsa,hienoa että pojan olo helpottui =) Minäkin täällä aina noita kakkahommia setvin :LOL:

Summer: No ehkä lisäks sit vaikka riisiä tai jotain kasvista...mun mielestä simppelit on parhaimpia. Persilja kävis. Välttämättä ei tarvi muuta kuin ton kinkun ja juuston. Sinappi käy hyvin mausteeksi,jos tykkää =) Tietty voi laittaa vaikka salamirouhetta kinkun kanssa,mut on sit aika raskasta...tai sieniä... juustoissakin löytyy valinnanvaraa..sulatej.tuorej. ja ihan perus juustoraaste =)

Mulla ei oo pileitä..mies taas keikalla ja oon kahteen pekkaan pojan kanssa... mulla on taas menny yliväsymyksen puolelle ja viimeyönä kun poika nukku sentään niin että tissillä sai heti hiljaseksi,niin minä valvoin jonnekkin yhteen kahteen kun meni vaan yli enkä saanut unta. Aamulla oli silmät sitten kuin hiekkapaperia vaikka poika uinu 7.20 asti. Otettiin tunnin mittaset aamupäikkärit mut olis pitäny ottaa kahentunnin. Käytiin ulkonakin tuossa,mutta eipä poika sit uinunut tuntiakaan,saas nähä miten jaksaa kun periaatteessa ei enää kerkee päikkyjä ottamaan. Ellei osota väsymyksen merkkejä kohtapuoleen. Tuskin :/
No menee sit 18 taas yöunille...
 
edla...mie tääl...neiti sylis, kun ei suostu taas nukkuu :( ....pitäis tehä bataattilaatikkoo...mut ei jaksa, jotenkin veto pois..onneksi mies tuola häärää...laitoin sen hommiin ja viel yövuoros ollut raukka ;) ....pesee saunaa....ihan hyvä...kuuluu sillekin hiukan näit joulujuttui tehdä....vielä olis vaik mitä puuhasteluu...no eiköhän sitä ehdi viel =) !

Toivottavasti pääset illalla vähän rentoutuun...se tekee aina hyvää :D !!
 
niin ja piti valittamani että poika ei sit diggaa äitin soseista :( annoin aluksi vain omia sörsseleitä,mutta sit kun rupes temppuileen perunan kanssa,ostin valmiita soseita perunalla ja sekottelin omiani sekaan. nyt vetelee kaupan soseita kyllä mut ei pelkkiä mun tekemiä :eek: tosin ei se aina niitä kaupan omiakaan hirveesti syö mut enempi kyllä. mitä mauttomampi sörsseli sen parempi ilmeisesti :eek: :kieh:
 
repa tai joku kokki....kertokeehan...kannattaako miun nyt tehdä peruna ja bataattilaatikko kokonaan valmiiksi ja pakastaa vai puolivalmiiksi ja paistaa sitten jouluna valmiiksi :/ ...mie en tiijä kummin tulee parempi...ja haluaisin, et varmasti tulee hyvänmakuisii ja kostumukseltaan hyviä eikä vetisiä :kieh: ...vai teenkö vasta jouluna, enkä pakasta neuvokaa hyvät immeiset tumpeloo :ashamed: .....???

Mie en ole viel antanut kaupansoseista, kuin hedelmää ja niit jugurtteja...neitil kyl aukee paremmin suu kuin äipän tekemistä kasvissoseista ;) ....ei kyl vieläkään syö, kuin muutamii lusikkallisii...oli sitten mitä tahansa...vettä on alkanut juomaan, kun ostin sellasen nokkamukin, jossa nokka on kuin tissinpää...neiti imeekin sitä ihan innolla :whistle: :LOL: !!
 
Voi että kuinka hurjaa, toisilla noustaan pystyyn, kontataan ja weissi:llä jo harjoitellaan kävelemistä! :eek: Jännä miten lapset kehuttyvät niin eri aikaan! Meillä ainakin asustaa vielä pieni vauva :heart: :LOL:

weiss: Kuinka vanhoja teillä oikein ollaan? Nopeasti kyllä kehittyy :p

kurpitsa: Ei meilläkään vielä ryömitä, peruuttaa kylläkin.. :D

Mies lähti pikkujouluihin ja minä oon taas illan kahden tytön kanssa. No eipä se haittaa leivoin joulu torttuja ja sit olis glögiä :p Viime yönä annoin neidille vettä ja tissiä, ja jotenki kummasti meni hyvin yö, nukuttiin puol 10 asti :p
 
Matami,Jos rehtejä ollaan,niin en oo pakastanut puolivalmiina koskaan. Peruna käyttäytyy mun mielestä epäilyttävästi pakkasessa...jotenkin vois kuvitella että siinä saattaa käydä niin,että koostumus ei enää ole sama :/ Eli siis jos pakastaa raakana soseena ja paistaa aattona... mutta valmiina pakastettu,kun sen hitaasti jääkaapissa sulattaa,on musta hyvin pitänyt kuosinsa. Mutta ilmanmuuta jos on mahollista tehdä vasta jouluks "tuoreeltaan" niin tekisin ehkä niin. Mulla vaan ei oo sit enää aikaa ollu koskaan,haluun tehdä alta pois.
Mut jos joku tietää miten puolivalmiiden pakastus onnistuu,haluu tietää kans :wave:

Poitsu simahti suoraan kun silittelin päätä...ennen ei koskaan antanu silittää,siis ihan vauvana =) On se kohtalon ivaa että kun tää unille meno helpottuu,niin yöt menee sitä vaikeemmaks...huokaisu |O
 
Jahas jahas, löytyhän sitä eloo tännekin... Kolme tuntii nukuttiin päikkäreitä likan kanssa, kylläpäs tekiki hyvää, tosin vieläkin on väsy ja päähän sattuu :|

Juu-u, jääpä illan bileet väliin, mies tulee vasta joskus kymmenen nurkilla kotiin, ni kaikki nuo bilekaverit on jo niin kännissä et mua vaan ärsyttää... :whistle: siis juovat jo nyt kovaa tahtia :D

Mä oon kanssa noita laatikoita ostanu aina valmiina ja modifioinu niitä sitten jouluna omaan makuun sopivammiksi. Kyllä Saarioisten äidit osaa :D

Koskakohan likka suostuis yöunille, ku tossa vajaa tunti sitten vasta päikkäreiltä herättiin... hmmm....

 
meil tyttö meni yöunille 19 mais ja on kyl ihme jos nälkään ens yönä herää kun 17 pintaan söi purkillisen jogurttia ja sit 18:30 meni 1dl puuroa ja maitoa päälle..

kylläpäs sauna rentoutti mukavasti ja sit kun esikoinenkin täs ½h sisään käy unille niin isi ja äiti herkuttelee suklaalla, sipseil ja siideril :p kevyttä iltapalaa tiedos :whistle:

mä ostan nuo laatikot kaikki kaupasta ja syön silleen, hyvin ne niinkin menee alas..parempia ne tietty olis itetehtynä..

sain tänään laitettua olohuoneen jouluverhot ja voi vitsi että ne on hienot :)

huomenna menen ostaan loput paketit.. miehel ja kummitytöl pitää ostaa jotain kivaa ja kaiketi itel viel joulukrääsää kotiin..meil uupuu noit kynttelikköjä niin niihin vois panostaa ja ulos muutama isompi lyhty terassin rappusille..

meillä tytölle uppoaa hyvin äitin pöperöt..kaupan kasvissoseita en oo ees tarjonnut..
 
Heh, mä keittelin tänään (mikrossa siis:D ) mulle ja neidille aamu- sekä iltapuuron Nallen pikakaurahiutaleista. Oli aikas sileetä, mut ihme liisterikoostumus :/ mut uppos päärynä-mangososeen kanssa loistavasti, ainakin se 10 lusikallista meni :) JEEEE!
 
Joo en kyl käsitä miks mun sörsselit ei enää oikeen maita... :ashamed: aluks kuitenkin söi niitä ihan hyvin. Mun mielestä on hyvä että maistuis kummatkin,kun reissuun on kuitenkin kivempi ottaa valmis purkki. Mutta enpä olis arvannut että tälläseen ongelmaan törmään. Tai sit pojalla on vaan ollut huono syömäpäivä aina just mun omatekemien ruokien kohdalla. Siis sekotettune oma ja kaupan keskenään menee hyvin.

Nyt öitä :wave:
 

Yhteistyössä