Päiviä mammoille!
Täälläkin vaivaa
hiustenlähtö, hiuksia löytyy joka raosta, jopa Vilin pyllyn välistä!!!
Pitkästä aikaa pääsen oikein ajan kanssa kirjoittelemaan! Elikkäs ristiäiset oli vajaa kuukausi sitten. Ei voi muuta sanoa kuin että ei olis voinu kiltimpää lasta toivoa, ei tässä vielä itseään äidiksi tunne kun ei ole ollut hankaluuksia juuri lainkaan. Toivottavasti vaan ei enteile pahaa tulevaisuudessa
Nyrkki maistuu ja kuola valuu täälläkin ja niistä sormenvälikököistä puhumattakaan, koko ajan saapi olla putsaamassa
Painoa kerääntynyt 6kg ja pituutta 59cm, ihana makkarapötkö :heart:
Siinäpäs tuli sitä perusjuttua pikaisesti..... =)
Vaunuissa nukkuminen, Vili nukahtaa vaunuihin melkein aina kun sen sinne laittaa, mutta liikettä pitää olla jonkin aikaa, ellei ole ihan rättiväsynyt. Saattaa nukkua 3 tuntiakin jos on vaan tarpeeksi viileää. Siitä tulikin mieleen, että
onko muilla vaunut/rattaat aurinkoisilla keleillä läkähdyttävän kuumat??? Meillä on, eikä siksi oikein kehtaa edes ulos lähteä helteillä, kun ei Heppu saa unta läkähdyksissään, eikä helpota yhtään vaikka olisi pelkkä lyhythihainenbody
Sitten vielä yksi kysymys vaunujutskuista:
Mitä teillä on alustana vaunuissa? Minä pidän usein sitä ä-pakkauksen makuupussia, kun se on pehmeä, mutta tuntuu että se on liian kuuma toisen selän alla, eli
olisko parempia vaihtoehtoja??
Kyselen nyt sitten kaikki asiat mitkä on kuukauden sisällä mietityttäny
Jos vaan muistan mitä pisti kysäistä
Tai no ainakin yhden jutun kysyn vielä =) Varmaan tästäkin on jo puhuttu..
Kuinka monella vauva nukkuu samassa sängyssöä kuin te?? Meillä oli tarkoitus, että Vili nukkuu omassa sängyssään ja melkein joka ilta laitetaan omaan sänkyyn nukkumaan, mutta sitten yöllä otan poitsun viereen syömään ja nukkuu siinä aamuun saakka! Ja kaikki johtuu vain minun laiskuudesta, kun en jaksa tai sitten en tajua (nukahdan melkein aina kun yöllä imetän) nostaa toista omaan sänkyynsä (joka on metrin päässä)!! :ashamed: :/
Ihan pelottaa, että jos en ala ottamaan itseäni niskasta kiinni, niin kohta nukutaan kolmistaan sängyssä vielä vuoden päivät. Ja kaiken lisäksi, en pysty nukkumaan rennosti, Vili valuu aina minuun kiinni ja minä nukun ihan reunassa liikkumattomana
Onko kenelläkään samaa vikaa? Ja kaikki sen takia kun olen laiska!!
No jospa tässä oli tälle kertaa riittävästi... Taitaa olla kun makkarista kuuluu ähinää, eli äitin on kohta oltava paikalla
:heart:
Aurinkoista päivän jatkoa!! santrra ja Vili 2,5kk
P.S
Kilokerhoon voisin minäkin liittyä!!! Herkkuhimo sen kuin yltyy vaan, pahempi on jo kuin raskausaikana!!! |O :/